Dostawa obuwia, odzieży oraz sprzętu sportowego dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa obuwia, odzieży oraz sprzętu sportowego dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwiętoszów
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-04-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający43 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2019-04-08
  • Numer ogłoszenia534914-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 534914-N-2019 z dnia 2019-04-08 r.

43 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Dostawa obuwia, odzieży oraz sprzętu sportowego dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 02150908400000, ul. Saperska   2 , 59-726  Świętoszów, woj. brak, państwo Polska, tel. 261 68 62 80, e-mail 43wog.szp@ron.mil.pl, faks 261 68 62 80.
Adres strony internetowej (URL): https://43wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://43wog.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
poczta
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
poczta, kurier, osobiście
Adres:
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy Kancelaria Jawna ul. Saperska 2, 59-726 Świętoszów pok.12

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa obuwia, odzieży oraz sprzętu sportowego dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie
Numer referencyjny: 38/PN/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do magazynów Zamawiającego dostawa obuwia, odzieży oraz sprzętu sportowego dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie Oferowane towary muszą być fabrycznie nowe (I kat.), nieużywane, wolne od wad i posiadać cechy pierwotnego opakowania. Dostarczone wyroby muszą być opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości w trakcie transportu jak i przechowywania w warunkach magazynowych. Opakowania winny być fabrycznie zamknięte, w przypadku różnic w pakowaniu fabrycznym, musi istnieć możliwość sprawdzenia zawartości opakowania oraz producenta. Ze względu na ograniczenia wynikające z przepisów dotyczących zasad zakupów środków trwałych Zamawiający może kupić wyłącznie towary o cenie jednostkowej do 10 000,00 zł brutto. Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu cenowym nazwy handlowej - producenta oraz oznaczenia (nazwa, numer, symbol, typ itp.) oferowanego towaru. Nazwa oferowanego towaru jest dla Zamawiającego istotnym elementem treści oferty ze względu na konieczność ustalenia zgodności treści oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia tj. porównania oferowanych przez wykonawcę produktów z parametrami wymaganymi przez zamawiającego. Brak wpisu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej ze specyfikacją. Koszty transportu związane z dostawą towarów ponosi Wykonawca. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. W przypadku stwierdzenia niezgodności lub wadliwości towaru nie zostanie on przyjęty, a Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany wystawiać odrębne faktury dla każdej jednostki organizacyjnej. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia sprzętu wraz z opisem danych technicznych w tym zdjęcia. Faktury i „Protokoły odbioru” zostaną sporządzone przez Wykonawcę w sposób tożsamy z zamówieniem Zamawiającego, tj. liczby porządkowe dostarczanego asortymentu będą tożsame jego liczbom porządkowym wskazanym na zamówieniu złożonym przez Zamawiającego. Wykonawca sporządzi „Protokoły odbioru” zgodnie ze wzorem w dwóch egzemplarzach po jednym dla Zamawiającego i Wykonawcy. Na 5 dni przed rozpoczęciem dostawy Wykonawca dostarczy do 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie, ul. Saperska 2, Kancelaria Jawna budynek nr 43 pokój nr 12 dane wszystkich osób (imię, nazwisko, narodowość, seria i numer dowodu osobistego, zdjęcie oraz nr tel.) przewidywanych do zatrudnienia oraz wszystkich pojazdów (rodzaj, typ, nr rejestracyjny, kierowca) przewidywanych do użycia przy realizacji zadania w celu wydania przepustek.

II.5) Główny kod CPV: 18412000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
18820000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 ustawy pzp oraz pkt 6.2 specyfikacji, wykonawca przedstawia (na wezwanie Zamawiającego) następujące dokumenty i oświadczenia: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia określonego w pkt 6.2 specyfikacji;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SIWZ), o której mowa w pkt 7.4 lit. f). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Kryterium cena 60,00
kryterium dostawa 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zgodnie z zapisami w projekcie umowy: § 9 ZMIANY W UMOWIE 1. Wszystkie zmiany i uzupełnienia umowy dokonywane są w formie pisemnej pod rygorem nieważności aneksem do umowy i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron: - zmiana numeru konta bankowego Wykonawcy wymaga formy pisemnej w formie aneksu;
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część 1 - Dostawa obuwia sportowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa obuwia sportowego zgodnie z opisem i wymaganiami załącznik nr 6 -formularz cenowy. Zgodnie z zapisami w SIWZ w : pkt: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa obuwia wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do magazynów Zamawiającego dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie 3.2 Oferowane towary muszą być fabrycznie nowe (I kat.), nieużywane, wolne od wad i posiadać cechy pierwotnego opakowania. Dostarczone wyroby muszą być opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości w trakcie transportu jak i przechowywania w warunkach magazynowych. 3.3 Opakowania winny być fabrycznie zamknięte, w przypadku różnic w pakowaniu fabrycznym, musi istnieć możliwość sprawdzenia zawartości opakowania oraz producenta. 3.4 Ze względu na ograniczenia wynikające z przepisów dotyczących zasad zakupów środków trwałych Zamawiający może kupić wyłącznie towary o cenie jednostkowej do 10 000,00 zł brutto. 3.5 Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu cenowym nazwy handlowej - producenta oraz oznaczenia (nazwa, numer, symbol, typ itp.) oferowanego towaru. Nazwa oferowanego towaru jest dla Zamawiającego istotnym elementem treści oferty ze względu na konieczność ustalenia zgodności treści oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia tj. porównania oferowanych przez wykonawcę produktów z parametrami wymaganymi przez zamawiającego. Brak wpisu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej ze specyfikacją. 3.6 Koszty transportu związane z dostawą towarów ponosi Wykonawca. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 3.7 W przypadku stwierdzenia niezgodności lub wadliwości towaru nie zostanie on przyjęty, a Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 3.8 Wykonawca będzie zobowiązany wystawiać odrębne faktury dla każdej jednostki organizacyjnej. 3.9 Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia sprzętu wraz z opisem danych technicznych w tym zdjęcia. 3.10 Faktury i „Protokoły odbioru” zostaną sporządzone przez Wykonawcę w sposób tożsamy z zamówieniem Zamawiającego, tj. liczby porządkowe dostarczanego asortymentu będą tożsame jego liczbom porządkowym wskazanym na zamówieniu złożonym przez Zamawiającego. 3.11 Wykonawca sporządzi „Protokoły odbioru” zgodnie ze wzorem w dwóch egzemplarzach po jednym dla Zamawiającego i Wykonawcy. 3.12 Na 5 dni przed rozpoczęciem dostawy Wykonawca dostarczy do 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie, ul. Saperska 2, Kancelaria Jawna budynek nr 43 pokój nr 12 dane wszystkich osób (imię, nazwisko, narodowość, seria i numer dowodu osobistego, zdjęcie oraz nr tel.) przewidywanych do zatrudnienia oraz wszystkich pojazdów (rodzaj, typ, nr rejestracyjny, kierowca) przewidywanych do użycia przy realizacji zadania w celu wydania przepustek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18412000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
kryterium cena 60,00
kryterium termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część 2 - Dostawa odzieży sportowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa odzieży sportowej zgodnie z opisem i wymaganiami w załączniku nr 6a - formularz cenowy oraz z zapisami w SIWZ w pkt. 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do magazynów Zamawiającego dostawa odzieży sportowej dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie 3.2 Oferowane towary muszą być fabrycznie nowe (I kat.), nieużywane, wolne od wad i posiadać cechy pierwotnego opakowania. Dostarczone wyroby muszą być opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości w trakcie transportu jak i przechowywania w warunkach magazynowych. 3.3 Opakowania winny być fabrycznie zamknięte, w przypadku różnic w pakowaniu fabrycznym, musi istnieć możliwość sprawdzenia zawartości opakowania oraz producenta. 3.4 Ze względu na ograniczenia wynikające z przepisów dotyczących zasad zakupów środków trwałych Zamawiający może kupić wyłącznie towary o cenie jednostkowej do 10 000,00 zł brutto. 3.5 Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu cenowym nazwy handlowej - producenta oraz oznaczenia (nazwa, numer, symbol, typ itp.) oferowanego towaru. Nazwa oferowanego towaru jest dla Zamawiającego istotnym elementem treści oferty ze względu na konieczność ustalenia zgodności treści oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia tj. porównania oferowanych przez wykonawcę produktów z parametrami wymaganymi przez zamawiającego. Brak wpisu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej ze specyfikacją. 3.6 Koszty transportu związane z dostawą towarów ponosi Wykonawca. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 3.7 W przypadku stwierdzenia niezgodności lub wadliwości towaru nie zostanie on przyjęty, a Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 3.8 Wykonawca będzie zobowiązany wystawiać odrębne faktury dla każdej jednostki organizacyjnej. 3.9 Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia sprzętu wraz z opisem danych technicznych w tym zdjęcia. 3.10 Faktury i „Protokoły odbioru” zostaną sporządzone przez Wykonawcę w sposób tożsamy z zamówieniem Zamawiającego, tj. liczby porządkowe dostarczanego asortymentu będą tożsame jego liczbom porządkowym wskazanym na zamówieniu złożonym przez Zamawiającego. 3.11 Wykonawca sporządzi „Protokoły odbioru” zgodnie ze wzorem w dwóch egzemplarzach po jednym dla Zamawiającego i Wykonawcy. 3.12 Na 5 dni przed rozpoczęciem dostawy Wykonawca dostarczy do 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie, ul. Saperska 2, Kancelaria Jawna budynek nr 43 pokój nr 12 dane wszystkich osób (imię, nazwisko, narodowość, seria i numer dowodu osobistego, zdjęcie oraz nr tel.) przewidywanych do zatrudnienia oraz wszystkich pojazdów (rodzaj, typ, nr rejestracyjny, kierowca) przewidywanych do użycia przy realizacji zadania w celu wydania przepustek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18412000-0, 18412800-8, 18412200-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
kryterium cena 60,00
kryterium termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Część 3 - Dostawa sprzętu sportowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa sprzętu sportowego zgodnie z opisem w załączniku nr 6b- formularz cenowy oraz zapisami w SIWZ w pkt. 3.1 dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do magazynów Zamawiającego dostawa sprzętu sportowego dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie 3.2 Oferowane towary muszą być fabrycznie nowe (I kat.), nieużywane, wolne od wad i posiadać cechy pierwotnego opakowania. Dostarczone wyroby muszą być opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości w trakcie transportu jak i przechowywania w warunkach magazynowych. 3.3 Opakowania winny być fabrycznie zamknięte, w przypadku różnic w pakowaniu fabrycznym, musi istnieć możliwość sprawdzenia zawartości opakowania oraz producenta. 3.4 Ze względu na ograniczenia wynikające z przepisów dotyczących zasad zakupów środków trwałych Zamawiający może kupić wyłącznie towary o cenie jednostkowej do 10 000,00 zł brutto. 3.5 Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu cenowym nazwy handlowej - producenta oraz oznaczenia (nazwa, numer, symbol, typ itp.) oferowanego towaru. Nazwa oferowanego towaru jest dla Zamawiającego istotnym elementem treści oferty ze względu na konieczność ustalenia zgodności treści oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia tj. porównania oferowanych przez wykonawcę produktów z parametrami wymaganymi przez zamawiającego. Brak wpisu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej ze specyfikacją. 3.6 Koszty transportu związane z dostawą towarów ponosi Wykonawca. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 3.7 W przypadku stwierdzenia niezgodności lub wadliwości towaru nie zostanie on przyjęty, a Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 3.8 Wykonawca będzie zobowiązany wystawiać odrębne faktury dla każdej jednostki organizacyjnej. 3.9 Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia sprzętu wraz z opisem danych technicznych w tym zdjęcia. 3.10 Faktury i „Protokoły odbioru” zostaną sporządzone przez Wykonawcę w sposób tożsamy z zamówieniem Zamawiającego, tj. liczby porządkowe dostarczanego asortymentu będą tożsame jego liczbom porządkowym wskazanym na zamówieniu złożonym przez Zamawiającego. 3.11 Wykonawca sporządzi „Protokoły odbioru” zgodnie ze wzorem w dwóch egzemplarzach po jednym dla Zamawiającego i Wykonawcy. 3.12 Na 5 dni przed rozpoczęciem dostawy Wykonawca dostarczy do 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie, ul. Saperska 2, Kancelaria Jawna budynek nr 43 pokój nr 12 dane wszystkich osób (imię, nazwisko, narodowość, seria i numer dowodu osobistego, zdjęcie oraz nr tel.) przewidywanych do zatrudnienia oraz wszystkich pojazdów (rodzaj, typ, nr rejestracyjny, kierowca) przewidywanych do użycia przy realizacji zadania w celu wydania przepustek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37400000-2, 37410000-5, 37451000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-08
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
kryterium cena 60,00
kryterium termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Część 4 - Dostawa odzieży i sprzętu zimowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa odzieży i sprzętu zimowego zgodnie z załącznikem nr 6c i zapisami w SIWZ w pkt. 3.1 wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do magazynów Zamawiającego dostawa sprzętu sportowego dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie 3.2 Oferowane towary muszą być fabrycznie nowe (I kat.), nieużywane, wolne od wad i posiadać cechy pierwotnego opakowania. Dostarczone wyroby muszą być opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości w trakcie transportu jak i przechowywania w warunkach magazynowych. 3.3 Opakowania winny być fabrycznie zamknięte, w przypadku różnic w pakowaniu fabrycznym, musi istnieć możliwość sprawdzenia zawartości opakowania oraz producenta. 3.4 Ze względu na ograniczenia wynikające z przepisów dotyczących zasad zakupów środków trwałych Zamawiający może kupić wyłącznie towary o cenie jednostkowej do 10 000,00 zł brutto. 3.5 Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu cenowym nazwy handlowej - producenta oraz oznaczenia (nazwa, numer, symbol, typ itp.) oferowanego towaru. Nazwa oferowanego towaru jest dla Zamawiającego istotnym elementem treści oferty ze względu na konieczność ustalenia zgodności treści oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia tj. porównania oferowanych przez wykonawcę produktów z parametrami wymaganymi przez zamawiającego. Brak wpisu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej ze specyfikacją. 3.6 Koszty transportu związane z dostawą towarów ponosi Wykonawca. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 3.7 W przypadku stwierdzenia niezgodności lub wadliwości towaru nie zostanie on przyjęty, a Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 3.8 Wykonawca będzie zobowiązany wystawiać odrębne faktury dla każdej jednostki organizacyjnej. 3.9 Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia sprzętu wraz z opisem danych technicznych w tym zdjęcia. 3.10 Faktury i „Protokoły odbioru” zostaną sporządzone przez Wykonawcę w sposób tożsamy z zamówieniem Zamawiającego, tj. liczby porządkowe dostarczanego asortymentu będą tożsame jego liczbom porządkowym wskazanym na zamówieniu złożonym przez Zamawiającego. 3.11 Wykonawca sporządzi „Protokoły odbioru” zgodnie ze wzorem w dwóch egzemplarzach po jednym dla Zamawiającego i Wykonawcy. 3.12 Na 5 dni przed rozpoczęciem dostawy Wykonawca dostarczy do 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie, ul. Saperska 2, Kancelaria Jawna budynek nr 43 pokój nr 12 dane wszystkich osób (imię, nazwisko, narodowość, seria i numer dowodu osobistego, zdjęcie oraz nr tel.) przewidywanych do zatrudnienia oraz wszystkich pojazdów (rodzaj, typ, nr rejestracyjny, kierowca) przewidywanych do użycia przy realizacji zadania w celu wydania przepustek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18821000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-01
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
kryterium cena 60,00
kryterium termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę przecinarki plazmowo-gazowej z filtrowentylacją - Sędziszów Małopolski
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę przecinarki plazmowo-gazowej z filtrowentylacją. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Świętoszów: Zakup figur bojowych dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: Dostawa rękawic diagnostycznych, pieluchomajtek dla dorosłych, pieluszek, staplerów j. uż. do szwu liniowego i okrężnego, staplerów – rotikulatorów, cewników urologicznych (wyrobów sterylnych), zestawów do szynowania moczowodów, zestawów punkcyjnych do nefrostomii, zamkniętych systemów do odsysania wydzieliny z dróg oddechowych, drenów do podawania cytostatyków do pompy infuzyjnej objętościowej , przyrządów do przetaczania płynów infuzyjnych, przedłużaczy do pomp infuzyjnych, aparatów do infuzji leków światłoczułych, aparatów do infuzji cytostatyków, przyrządów do przetaczania krwi i środków krwiopochodnych, zestawów infuzyjnych, worków urostomijnych i stomijnych, zestawów do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu kobiet metodą TOT, zestawów do trepanobiopsji, produktów j. uż. do higieny pacjenta i dezynfekcji otoczenia, gąbek jednorazowych do kąpieli przed zabiegiem, toreb na wymiociny, chusteczek wilgotnych do mycia pacjenta, jednorazowych kaniul do wiskoelastyku, materiałów zużywalnych do aparatu Infant Flow i SiPAP, przyrządów do nakłucia jamy opłucnej w podziale na 28 części
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: Dostawy w 2019 roku obuwia ochronnego
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI