Dostawa obuwia baletowego typu pointy na potrzeby artystów Polskiego Baletu Narodowego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa obuwia baletowego typu pointy na potrzeby artystów Polskiego Baletu Narodowego Teatru Wielkiego – Opery Narodowej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2024-02-09
  • ZamawiającyTeatr Wielki - Opera Narodowa
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-30
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00079882
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa obuwia baletowego typu pointy na potrzeby artystów Polskiego Baletu Narodowego Teatru Wielkiego – Opery Narodowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Wielki - Opera Narodowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013055028

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Teatralny 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@teatrwielki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://teatrwielki.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa obuwia baletowego typu pointy na potrzeby artystów Polskiego Baletu Narodowego Teatru Wielkiego – Opery Narodowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84789ffc-8472-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00079882

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://teatrwielki.eb2b.com.pl/https://teatrwielki.eb2b.com.pl/organizer-preview-auction.html/424010/dostawa-obuwia-baletowego-typu-pointy-na-potrzeby-artystow-polskiego-baletu-narodowego-teatru-wielkiego-opery-narodowej-1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://teatrwielki.eb2b.com.pl/https://teatrwielki.eb2b.com.pl/organizer-preview-auction.html/424010/dostawa-obuwia-baletowego-typu-pointy-na-potrzeby-artystow-polskiego-baletu-narodowego-teatru-wielkiego-opery-narodowej-1

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem elektronicznej platformy
zakupowej, zwanej dalej „Platformą”, pod adresem: https://teatrwielki.eb2b.com.pl/https://teatrwielki.eb2b.com.pl/organizer-preview-auction.html/424010/dostawa-obuwia-baletowego-typu-pointy-na-potrzeby-artystow-polskiego-baletu-narodowego-teatru-wielkiego-opery-narodowej-1.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie.
Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie oraz korzystanie z niej jest bezpłatne.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa jej Regulamin dostępny pod adresem internetowym
https://teatrwielki.eb2b.com.pl/user/terms. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj.
bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie), akceptuje warunki korzystania z Platformy,
określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.
4. Niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4 mb/s;
2) komputer klasy PC lub lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 4 GB, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min.
2,4GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, z aktualnym wsparciem technicznym producenta
(sugerujemy nie starsze niż 3 lata od daty wszczęcia postępowania);
3) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej - sugerujemy najnowsze wersje: Chrome, Safari, Edge,
Firefox, Opera.
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program obsługujący stosowane przez wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
5. Wszelkie dokumenty, oświadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, należy wczytać jako załączniki na Platformie, według
Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce „Pomoc” – „Instrukcje”.
6. Zamawiający zaleca wczytywanie na Platformę plików w maksymalnym rozmiarze do 250 MB a w przypadku dokumentów
podpisanych podpisem zaufanym do 10MB.
7. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składające się na ofertę, składane
są przez Wykonawcę przy użyciu zakładki „Złóż ofertę” w trakcie etapu składania ofert.
8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia, uzupełnienia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane przez
Wykonawcę po złożeniu ofert (np. na wezwanie Zamawiającego), składane są przy użyciu zakładki „Pytania/informacje”.
9. Ewentualne wnioski o wyjaśnienie treści SWZ lub inne wnioski/pytania także składane są przy użyciu zakładki
„Pytania/informacje”.
10. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy.
11. Szczegółowe informacje przedstawione są w rozdz. XV SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

angielski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, s. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, s. 2) — dalej RODO, Zamawiający
informuje, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Teatr Wielki – Opera Narodowa, Pl. Teatralny 1, 00 - 950 Warszawa; tel.: +48
Ogłoszenie nr 2023/BZP 00487412/01 z dnia 2023-11-10
2023-11-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
(22) 69 20 200; fax: +48 (22) 826 04 232) inspektorem ochrony danych osobowych w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej jest
Inspektor Ochrony Danych, kontakt:a) korespondencyjnie: Inspektor Ochrony Danych, Teatr Wielki-Opera Narodowa, Pl. Teatralny
1, 00 - 950 Warszawa,
b) e-mail: iod@teatrwielki.pl.
Szczegółowe informacje przedstawione są w Rozdziale XXIX SWZ ust. 1 i 2.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia stosowania RODO na podstawie art. 19 ust. 2
i 3 ustawy Pzp przedstawione są w Rozdziale XXIX SWZ ust. 3.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.260.3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa obejmuje obuwie baletowe typu pointy marki Freed lub równoważne – 440 par.
Szczegółowy opis jakościowo - ilościowy przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji przedstawiony jest odpowiednio w załączniku nr 1a do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 5a do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18810000-0 - Obuwie inne niż sportowe oraz ochronne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówień jednostkowych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 3. Termin anulowania lub zmiany zamówienia jednostkowego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa obejmuje obuwie baletowe typu pointy marki Bloch lub równoważne – 625 par.
Szczegółowy opis jakościowo - ilościowy przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji przedstawiony jest odpowiednio w załączniku nr 1b do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 5b do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18810000-0 - Obuwie inne niż sportowe oraz ochronne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówień jednostkowych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa obejmuje obuwie baletowe typu pointy marki Sansha lub równoważne – 65 par.
Szczegółowy opis jakościowo - ilościowy przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji przedstawiony jest odpowiednio w załączniku nr 1c do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 5c do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 18810000-0 - Obuwie inne niż sportowe oraz ochronne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówień jednostkowych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa obejmuje obuwie baletowe typu pointy marki Gaynor Minden lub równoważne – 84 pary.
Szczegółowy opis jakościowo - ilościowy przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji przedstawiony jest odpowiednio w załączniku nr 1d do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 5d do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18810000-0 - Obuwie inne niż sportowe oraz ochronne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówień jednostkowych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Część I
Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie) zrealizował co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie obuwia baletowego typu pointy w ilości co najmniej 120 par, o wartości dostawy nie mniejszej niż 43.000,00 zł brutto.
W przypadku, gdy wartość dostawy podana będzie w innej walucie niż polska, dla sprawdzenia czy dostawa potwierdza spełnienie w/w warunku jej wartość będzie przeliczona na złotówki PLN według średniego kursu walut w Narodowym Banku Polskim obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
CZĘŚĆ II
Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie) zrealizował co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie obuwia baletowego typu pointy w ilości co najmniej 100 par, o wartości dostawy nie mniejszej niż 25.000,00 zł brutto.
W przypadku, gdy wartość dostawy podana będzie w innej walucie niż polska, dla sprawdzenia czy dostawa potwierdza spełnienie w/w warunku jej wartość będzie przeliczona na złotówki PLN według średniego kursu walut w Narodowym Banku Polskim obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
Część III
Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie) zrealizował co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie obuwia baletowego typu pointy w ilości co najmniej 15 par, o wartości dostawy nie mniejszej niż 4000,00 zł brutto.
W przypadku, gdy wartość dostawy podana będzie w innej walucie niż polska, dla sprawdzenia czy dostawa potwierdza spełnienie w/w warunku jej wartość będzie przeliczona na złotówki PLN według średniego kursu walut w Narodowym Banku Polskim obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
Część IV
Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie) zrealizował co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie obuwia baletowego typu pointy w ilości co najmniej 10 par, o wartości dostawy nie mniejszej niż 5500,00 zł brutto.
W przypadku, gdy wartość dostawy podana będzie w innej walucie niż polska, dla sprawdzenia czy dostawa potwierdza spełnienie w/w warunku jej wartość będzie przeliczona na złotówki PLN według średniego kursu walut w Narodowym Banku Polskim obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z
Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy Pzp sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw (wg wzoru stanowiącego zał. nr 4 do SWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający na podstawie art. 106 ustawy Pzp wymaga by Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe: dokumenty zawierające opis techniczny zaoferowanych point wraz z ich zdjęciami, które będą potwierdzać, że spełniają one wszystkie wymogi określone w pkt 3-8 załącznika nr 1a, 1b, 1c i 1d do SWZ tj. Opisu przedmiotu zamówienia – Formularza cenowego (odpowiednio dla danej części zamówienia).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Dokumenty zawierające opis techniczny zaoferowanych point wraz z ich zdjęciami, które będą potwierdzać, że spełniają one wszystkie wymogi określone w pkt 3-8 załącznika nr 1a, 1b, 1c i 1d do SWZ tj. Opisu przedmiotu zamówienia – Formularza cenowego (odpowiednio dla danej części zamówienia).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z formularzem oferty należy złożyć:
1) Opis przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy (wypełniony załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d do SWZ, odpowiednio dla danej części zamówienia)
2) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy),
3) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy),
5) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeśli dotyczy). Informacja na temat innych dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą sprecyzowane zostały w rozdz. XIV ust. 1 pkt 5 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia
publicznego.
2) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem. Informacje dot. braku
podstaw do wykluczenia zostały sprecyzowane w rozdz. XI ust. 2 i rodz. XII ust. 2 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały szczegółowo określone w paragrafie 6 Projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 5a, 5b, 5c i 5d do SWZ (odpowiednio dla danej części zamówienia).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-09 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://teatrwielki.eb2b.com.pl/https://teatrwielki.eb2b.com.pl/organizer-preview-auction.html/424010/dostawa-obuwia-baletowego-typu-pointy-na-potrzeby-artystow-polskiego-baletu-narodowego-teatru-wielkiego-opery-narodowej-1 przy użyciu zakładki „Złóż ofertę”. Szczegółowe informacje przedstawione są w Rozdziale XV SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-09 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-09

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie robót w zakresie przebudowy osiedlowej sieci ciepłowniczej - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy osiedlowej sieci ciepłowniczej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI