Dostawa nowych worków typu HDPE lub LDPE w pakietach oraz luzem służących do selektywnej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa nowych worków typu HDPE lub LDPE w pakietach oraz luzem służących do selektywnej zbiórki odpadów zamykanych tj. z taśmą ściągającą
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTychy
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-11-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMaster Odpady i Energia Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-26
  • Numer ogłoszenia602202-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 602202-N-2020 z dnia 2020-10-26 r.

Master Odpady i Energia Sp. z o.o.: Dostawa nowych worków typu HDPE lub LDPE w pakietach oraz luzem służących do selektywnej zbiórki odpadów zamykanych tj. z taśmą ściągającą
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Master Odpady i Energia Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 27385470400000, ul. ul. Lokalna  11 , 43-100  Tychy, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 198 427, e-mail szymon.lakota@master.tychy.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.master.tychy.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka Gminna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.master.tychy.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.master.tychy.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Master Odpady i Energia Sp. z o.o., ul. Lokalna 11, 43-100 Tychy

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowych worków typu HDPE lub LDPE w pakietach oraz luzem służących do selektywnej zbiórki odpadów zamykanych tj. z taśmą ściągającą
Numer referencyjny: DWS/10/2020/WYR
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa worków typu LDPE lub HDPE w pakietach oraz luzem do selektywnej zbiórki odpadów zamykanych tj. taśmą ściągającą: A. PRZEZNACZENIE i KOLORY WORKÓW: Worki na odpady z papieru i tektury: niebieski, Worki na odpady z tworzyw sztucznych i metali: żółty, Worki na odpady ze szkła: zielony, Worki na odpady kuchenne ulegające biodegradacji: brązowy, Worki na odpady ulegające biodegradacji: brązowy.- Worki w PAKIETACH (4 400 pakietów)1 PAKIET = 78 szt. worków Łącznie: 343 200 szt. worków dla 4 400 pakietówkolor przeznaczenie pojemność grubość folii ilość worków w JEDNYM pakiecie [szt.] ilość worków dla 4 400 pakietów [szt.]ŻÓŁTY Odpady z tworzyw sztucznych i metali 120 l 0,050 mm 24 105 600ZIELONY Odpady ze szkła 80 l 0,075 mm 12 52 800BRĄZOWY Odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady kuchenne 120 l 0,075 mm 24 105 600NIEBIESKI Odpady z papieru i tektury 120 l 0,075 mm 18 79 200 SUMA= 78 343 200Wymagania, które muszą spełniać WORKI w PAKIETACH oraz PAKIETY:1/. Fabrycznie nowe,2/. Wykonane z folii LDPE lub HDPE bez dodatku kadmu, ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska,3/. Długość worka ma spełniać wymogi dotyczące pojemności danego worka, tj. 120 l w przypadku worków żółtych, brązowych i niebieskich oraz 80 l w przypadku worków zielonych,4/. Worki muszą być półprzezroczyste (celem umożliwienia wizualnej kontroli zawartości),5/. Worki muszą być zamykane, tj. z taśmą ściągającą,6/. Worki muszą być podzielone na poszczególne frakcje; dopuszcza się worki na rolkach (z perforacją) lub na sztuki (bez perforacji), 7/. Na każdym worku należy umieścić nadruk właściwy dla rodzaju odpadu, dla którego worek jest przeznaczony. Dokładny wzór nadruku podany będzie do wiadomości po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego, 8/. Pakiet ma być kompletny, trwale zapakowany (odporny na przypadkowe rozpakowanie, rozerwanie),9/. Odporne na działanie promieni UV, niskich i wysokich temperatur, warunków atmosferycznych.- Worki LUZEM kolor przeznaczenie pojemność grubość folii ilość worków [szt.]ŻÓŁTY Odpady z tworzyw sztucznych i metali 120 l 0,050 mm 30 000ZIELONY Odpady ze szkła 80 l 0,075 mm 25 000BRĄZOWY Odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady kuchenne 120 l 0,075 mm 51 000NIEBIESKI Odpady z papieru i tektury 120 l 0,075 mm 25 000 SUMA= 131 000Wymagania, które musza spełniać worki LUZEM:1/. Fabrycznie nowe,2/. Wykonane z folii LDPE lub HDPE bez dodatku kadmu, ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska,3/. Dopuszcza się worki bez perforacji (na sztuki), 4/. Długość worka ma spełniać wymogi dotyczące pojemności danego worka, tj. 120l w przypadku worków żółtych, brązowych i niebieskich oraz 80 l w przypadku worków zielonych ,5/. Worki muszą być półprzezroczyste (celem umożliwienia wizualnej kontroli zawartości),6/. Worki muszą być zamykane, tj. z taśmą ściągającą,7/. Na każdym worku należy umieścić nadruk właściwy dla rodzaju odpadu, dla którego worek jest przeznaczony. Dokładny wzór nadruku podany będzie do wiadomości po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego, 8/. Opakowanie zbiorcze, w które zapakowane zostaną worki, musi zostać opisane nazwą „WYRY LUZEM, nazwa Wykonawcy, m-c + rok dostarczenia”.9/. Odporne na działanie promieni UV, niskich i wysokich temperatur, warunków atmosferycznych.II. Termin dostawy worków: 1) w 2020 roku: • I dostawa nie później niż do 30 listopada w ilościach: Pakiety: 1200 Worki luzem: żółte - 7500 szt., zielone – 6500 szt., brązowe – 13500 szt., niebieskie – 6500 szt. • II dostawa nie później niż do 15 grudnia w ilościach:  Pakiety: 1000 Worki luzem: żółte – 7500 szt., zielone – 6000 szt., brązowe – 12000 szt., niebieskie – 6000 szt.2) w 2021 roku:• I dostawa nie później niż do 15 kwietnia w ilościach:  Pakiety: 1200 Worki luzem: żółte - 7500 szt., zielone – 6500 szt., brązowe – 13500 szt., niebieskie – 6500 szt.• II dostawa nie później niż do 30 kwietnia w ilościach:  Pakiety: 1000Worki luzem: żółte – 7500 szt., zielone – 6000 szt., brązowe – 12000 szt., niebieskie – 6000 szt.III. Warunki Gwarancji:Wymagany okres gwarancji przez Zamawiającego: 12 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.IV. Inne warunki mające wpływ na wartość zamówienia:Na wypadek pojawienia się wątpliwości co do jakości dostarczonych worków, Zamawiający, w każdym momencie trwania okresu gwarancyjnego, dopuszcza wezwanie Wykonawcy do przedłożenia sprawozdania z wynikami badań w zakresie pomiaru grubości worków świadczącego o tym, że dostarczone worki spełniają wymagania ujęte w Opisie Przedmiotu Zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 18930000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-04-30

II.9) Informacje dodatkowe: 1) w 2020 roku: • I dostawa nie później niż do 30 listopada w ilościach: Pakiety: 1200 Worki luzem: żółte - 7500 szt., zielone – 6500 szt., brązowe – 13500 szt., niebieskie – 6500 szt. • II dostawa nie później niż do 15 grudnia w ilościach:  Pakiety: 1000 Worki luzem: żółte – 7500 szt., zielone – 6000 szt., brązowe – 12000 szt., niebieskie – 6000 szt.2) w 2021 roku:• I dostawa nie później niż do 15 kwietnia w ilościach:  Pakiety: 1200 Worki luzem: żółte - 7500 szt., zielone – 6500 szt., brązowe – 13500 szt., niebieskie – 6500 szt.• II dostawa nie później niż do 30 kwietnia w ilościach:  Pakiety: 1000Worki luzem: żółte – 7500 szt., zielone – 6000 szt., brązowe – 12000 szt., niebieskie – 6000 szt.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wcelu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składającychofertę wspólną.Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność zoryginałem.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty:a) formularz oferty W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz.Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.b) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeliwykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierzapolegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lubekonomicznej innych podmiotów;Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.odpowiednie pełnomocnictwa Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.d) dokumentacje techniczną oferowanych kontenerów potwierdzającą zgodność z wymogami określonymi w SIWZ.e) dowód wpłaty wadium.6. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej:a) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, októrych mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie oprzynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadkuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz zoświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innymwykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu;b) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dniazamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa wart. 86 ust. 5 ustawy.c) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawcówskładających ofertę wspólną.d) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wadium należy wnieść w wysokości:5.500,00 zł. (pięć tysięcy pięćset złotych)- wadium należy wnieść do ostatecznego terminu składania ofert. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. a) w pieniądzu – przelewem na konto w Banku Ochrony ŚrodowiskaNr: 66154011282001704349770004b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej(z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjachbankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – dokumenty wadialne (gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia) 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach.5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia:1. dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski,2. gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich.6. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać:a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 3 bez potwierdzania tych okoliczności,1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego(beneficjenta gwarancji/poręczenia – Master - Odpady i Energia Sp. z o.o.) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7, bez potwierdzania tych okoliczności,2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.7. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy.8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:1) Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) zawarcie umowy w sprawie Zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie,2) Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie Zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.14. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy.15. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię arkusz blachy ze stali nierdzewnej 1.4301 - Krzepice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania20-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię arkusz blachy ze stali nierdzewnej 1.4301; 2000x1000x1,5 - 4 sztuki 1250x2500x2,0 - 2 sztuki Rurę: fi28x2 - 36m. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI