IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Licytacja elektroniczna
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
https://strazmiejska.waw.pl/
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
https://strazmiejska.waw.pl/
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
W licytacji może wziąć udział osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie, o ile spełniają warunki określone w ustawie oraz ogłoszeniu o zamówieniu. Warunkiem wzięcia udziału w licytacji elektronicznej jest dysponowanie kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bowiem zgodnie z art.10 a ust. 5 w związku z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp oferty pod rygorem nieważności opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca, pobiera ze wskazanej w ogłoszeniu o zamówieniu strony internetowej http://www.strazmiejska.waw.pl wzór wniosku. Następnie, w przypadku zainteresowania udziałem w licytacji elektronicznej, składa wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami - między innymi: Oświadczeniem Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Ogłoszenia. Złożenie wniosku jednocześnie oznacza akceptację warunków licytacji i wzoru umowy. Zamawiający, po weryfikacji nadesłanych wniosków, informuje Wykonawców o wyniku kwalifikacji. Zamawiający poprzez platformę zakupową przekaże zakwalifikowanym Wykonawcom zaproszenie do udziału w licytacji elektronicznej. Licytacja elektroniczna zwana jest przez platformę zakupową "Aukcją elektroniczną". UWAGA!!! Wszędzie tam gdzie występuje używana przez platformę zakupową nazwa "Aukcja elektroniczna" należy przez to rozumieć postępowanie prowadzone na podstawie art 74 ustawy Pzp w trybie licytacji elektronicznej. Zaproszenie zostanie przekazane drogą elektroniczną na adres wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. Treść zaproszenia zawierać będzie link do platformy zakupowej, na której odbywać się będzie licytacja (aukcja) oraz parametry licytacji elektronicznej (Reguły aukcji) takie jak: data i godzina otwarcia, czas trwania i warunki zamknięcia licytacji (aukcji). Zaproszenie do udziału w licytacji (aukcji) zawiera informację o sposobie rejestracji na platformie zakupowej. W chwili zaproszenia do udziału w licytacji elektronicznej (aukcji) zamawiający poprzez platformę zakupową udostępnia wszystkim wykonawcom do chwili otwarcia licytacji (aukcji) właściwej możliwość przeprowadzania licytacji (aukcji) testowych. Formularzu Wniosku należy wpisać osobę uprawnioną do składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie licytacji elektronicznej. W przypadku, gdy będzie to inna osoba niż podpisująca ofertę, należy załączyć do oferty pełnomocnictwo dla tej osoby, podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, z którego wynikać będzie prawo do reprezentowania Wykonawcy w licytacji elektronicznej. Po otrzymaniu zaproszenia w przypadku gdy Wykonawca nie posiada jeszcze konta rejestruje się na platformie zakupowej zamawiającego postępując zgodnie z przekazaną procedurą rejestracji. W trakcie rejestracji Wykonawca otrzyma login i hasło do platformy zakupowej. Adres e-mail użyty do rejestracji lub do logowania w platformie zakupowej musi być tożsamy z adresem e-mail we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji wskazanym przy osobie upoważnionej do składania ofert w trakcje licytacji elektronicznej. Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowych Wykonawcy, aby móc korzystać z platformy zakupowej. Dopuszczalne przeglądarki internetowe:- dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9;- dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11;- dla Windows 8: Internet Explorer 11;- dla Windows 10: Internet Explorer 11.Podpis elektroniczny.Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:- Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni PapierówWartościowych S.A.;- Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.;- Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Unizeto Technologies SA.;- Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.;UWAGA!Wymagane jest korzystanie z czytników w pełni kompatybilnych z kartą. Np. w przypadku kartydostarczonej przez firmę Certum należy również używać czytnika dostarczonego przez firmę Certum.Pozostałe wymagania techniczne:- dostęp do sieci internet;- obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest (ajax);- włączona obsługa JavaScript;- zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;- zainstalowany Acrobat Reader;- zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java (Java SE Runtime Environment 6 Update 24lub nowszy).Zamawiający wskazuje na format przesyłanych przez Wykonawcę środkiem komunikacji elektronicznej oświadczeń lub dokumentów: .pdf. Jednak Wykonawca może przygotować oświadczenia lub dokumenty w każdym innym formacie określonym treścią Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320).
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
W trakcie licytacji Wykonawca podaje cenę brutto (z VAT) za wykonanie całego zamówienia. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji, także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty i składniki wraz z narzutami, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie objętym Ogłoszeniem o zamówieniu oraz wzorem umowy. Zamawiający nie zapewnia zwolnienia Wykonawcy z żadnych podatków, opłat, ani nie będzie zwracał żadnych kar należnych z jakiegokolwiek tytułu, cen transportu, czynności, usług, świadczeń, opłat, ceł, podatków itp., których nie przewidziano w Opisie. Ryzyko konieczności wykonania wszelkich prac towarzyszących, mogących pojawić się w trakcie realizacji zamówienia, ryzyko związane ze zmianami kursów walut, ceł itp., obciąża Wykonawcę i należy uwzględnić je w cenie oferty. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawierać będzie, w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej, najniższą cenę brutto realizacji całego zamówienia. Wykonawca, który zaproponował najniższą cenę brutto realizacji przedmiotowego zamówienia, zostaje zwycięzcą licytacji elektronicznej. Minimalna wysokość postąpień - 500,00 zł. Czas trwania licytacji elektronicznej – 15 minut. Zamawiający przewiduje jedną 5 minutową dogrywkę w przypadku złożenia postąpienia w ostatniej minucie trwania licytacji.
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
licytacja jednoetapowa
Czas trwania: 15 minut
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
2020-09-04 godzina:
10:00:00
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
2020.09.16
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Zamawiający otworzy licytację elektroniczną 16.09.2020 r. o godz. 10.00. Zamawiający ustala czas trwania licytacji na 15 minut. Licytacja zostanie zamknęta, gdy nie zostanie złożona żadna oferta lub, gdy od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców nie zostanie złożona żadna oferta, jednakże nie wcześniej niż po upływie 15 minut od otwarcia licytacji.
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
WZÓRU M O W A Nr ………………zawarta w dniu ........................... w Warszawie,w wyniku wyboru oferty Wykonawcy, złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nr sprawy SM-WZP-……-………/20, prowadzonym w trybie ………………………………………, na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843, ze zm.), zwanej dalej ustawą Prawo zamówień publicznych,pomiędzy:Miastem Stołecznym Warszawa, Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, NIP: 525-22-48-481, w imieniu i na rzecz którego działa Straż Miejska m.st. Warszawy, utworzona na podstawie uchwały Rady m.st. Warszawy nr XII/54/91 z dnia 21 stycznia 1991 r. w sprawie utworzenia Straży Miejskiej, działająca na podstawie uchwały Rady m.st. Warszawy nr IX/158/2011 z dnia 10 lutego 2011 r. w sprawie nadania statutu Straży Miejskiej m.st. Warszawy,reprezentowana przez:Zbigniewa Leszczyńskiego – Komendanta Straży Miejskiej m.st. Warszawy, działającego na podstawie udzielonego przez Prezydenta m.st. Warszawy pełnomocnictwa nr GP-OR.0052.1097.2020 z dnia 26.03.2020 r.,zwanym dalej Zamawiającym,a………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………reprezentowana przez:zwana dalej Wykonawcą,łącznie zwanymi dalej Stronami.Zamawiający oświadcza, że posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (Dz.U. z 2020 r. poz. 935, ze zm.).Wszelkie prawa i obowiązki Zamawiającego wynikające z niniejszej umowy będą realizowane przez jednostkę organizacyjną Miasta Stołecznego Warszawy - Straż Miejską m.st. Warszawy z siedzibą przy ul. Młynarskiej 43/45, 01-170 Warszawa. Straż Miejska m.st. Warszawy jest uprawniona do wystawiania wszelkich dokumentów księgowych oraz zapłaty, potrącenia i przyjęcia wszelkich świadczeń pieniężnych, w tym z tytułu kar umownych, związanych z realizacją niniejszej umowy.§ 1Przedmiotem umowy jest dostawa 1 000 opakowań (po 100 sztuk w każdym opakowaniu) rękawiczek jednorazowych, bezpudrowych, nitrylowych, będących środkami ochrony w kategorii 3, w rozmiarach: S – 100 op., M – 150 op., L – 300 op., XL – 450 op., w cenie jednostkowej …… zł netto (słownie złotych: ……………….) za jedno opakowanie, powiększonej o 8% podatku VAT.§ 21. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy, a Zamawiający zobowiązuje się do jego odbioru i zapłaty umówionej ceny.2. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia do dnia 30 października 2020 r. 3. Termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 21 dni kalendarzowych, od daty zawarcia umowy.4. Przedmiot umowy dostarczony będzie na adres Straży Miejskiej m.st. Warszawy: ul. Sołtyka 8/10, 01-163 Warszawa, budynek B, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00-14.00, na koszt i ryzyko Wykonawcy.5. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną stwierdzone:1) niezgodności asortymentowe - Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu umowy w prawidłowym asortymencie, w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze (od poniedziałku do piątku), liczonym od dnia poinformowania Wykonawcy o stwierdzonych niezgodnościach asortymentowych,2) braki ilościowe - Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia brakującej ilości przedmiotu umowy, w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze (od poniedziałku do piątku), liczonym od dnia poinformowania Wykonawcy o stwierdzonych brakach,3) uszkodzenia mechaniczne opakowań przedmiotu umowy - Wykonawca jest zobowiązany do wymiany uszkodzonych opakowań przedmiotu umowy na wolne od uszkodzeń, w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze (od poniedziałku do piątku), liczonym od dnia poinformowania Wykonawcy o stwierdzonych uszkodzeniach.§ 31. Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot umowy w okresie 12 miesięcy, liczonym od daty dostarczenia przedmiotu umowy, który nie będzie miał stwierdzonych niezgodności/braków/uszkodzeń, o których mowa w § 2 ust. 5.2. Jeżeli w okresie objętym gwarancją zostaną stwierdzone wady, Wykonawca wymieni wadliwy przedmiot umowy na wolny od wad, w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych (od poniedziałku do piątku), liczonym od dnia poinformowania Wykonawcy o stwierdzonych wadach.§ 41. Za realizację przedmiotu umowy, określonego w § 1, Strony ustalają łączne wynagrodzenie w wysokości …………… zł brutto (słownie złotych: …………………………), zwane dalej „wynagrodzeniem umownym brutto”, w tym kwota ……………zł netto (słownie złotych:……………………….), zwana dalej „wynagrodzeniem umownym netto”, oraz podatek VAT w kwocie …………….. zł (słownie złotych:………………).2. Zamawiający zobowiązuje się dokonywać płatności za przedmiot umowy według ceny jednostkowej netto, wskazanej w § 1.3. Cena jednostkowa netto, określona w § 1, jest stała i nie ulega zmianie przez cały okres obowiązywania umowy.4. Wynagrodzenie umowne brutto obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją umowy, w tym także koszty transportu na adres wskazany przez Zamawiającego, opłaty, cła, podatki i inne konieczne zobowiązania cywilnoprawne. Wynagrodzenie wyczerpuje wszelkie należności przysługujące Wykonawcy od Zamawiającego związane z realizacją umowy.5. Zapłata wynagrodzenia za dostarczony przedmiot umowy będzie dokonana na podstawie faktury VAT.6. Faktura VAT będzie wystawiona na: Miasto Stołeczne Warszawa, Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, NIP: 525-22-48-481, natomiast płatnikiem i odbiorcą faktur VAT będzie Straż Miejska m.st. Warszawy, z siedzibą przy ul. Młynarskiej 43/45, 01-170 Warszawa.7. Wykonawca zobowiązuje się do umieszczenia w fakturze VAT, o której mowa w ust. 5, numeru niniejszej umowy.8. Z tytułu wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający dokona przelewu bankowego na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany w fakturze VAT, w terminie do 21 dni kalendarzowych, od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT, do siedziby Straży Miejskiej m.st. Warszawy, ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa.9. Za dzień zapłaty wynagrodzenia, uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.10. Termin zapłaty uważa się za zachowany, jeżeli obciążenie rachunku bankowego Zamawiającego, nastąpiło nie później niż w ostatnim dniu upływu terminu zapłaty.11. Zamawiający oświadcza, że będzie dokonywał płatności wynagrodzenia za przedmiot umowy z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności.§ 51. Osobą odpowiedzialną za koordynację realizacji umowy oraz wskazaną do kontaktów ze strony Zamawiającego jest ……………………………………………2. Osobami odpowiedzialnymi do składania dokumentów reklamacyjnych ze strony Zamawiającego jest …………………………………………………………………3. Wszelkie obowiązki wynikające z umowy, obciążające Zamawiającego, realizuje właściwy Zastępca Komendanta.Osobą odpowiedzialną za koordynację realizacji umowy oraz wskazaną do kontaktów ze Strony Wykonawcy jest ………………………………….§ 61. W przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od umowy z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca lub odstąpienia Wykonawcy od umowy bez winy Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty Zamawiającemu kary umownej w wysokości 10% wynagrodzenia umownego netto.2. Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty Zamawiającemu kary umownej za zwłokę w terminie dostawy w wysokości 5 % wynagrodzenia umownego netto, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki.3. Za zwłokę w usunięciu niezgodności, braków lub uszkodzeń, o których mowa w § 2 ust. 5, a także wad, o których mowa w § 3 ust. 2, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną, w wysokości 5 % wynagrodzenia umownego netto, których niezgodność, brak, uszkodzenie lub wada dotyczy, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki.4. Kara umowna, określona w ust. 1, 2 i 3, zostanie potrącona przez Zamawiającego, z wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za przedmiot umowy, na podstawie noty księgowej lub, w przypadku braku takiej możliwości, zostanie zapłacona przez Wykonawcę na podstawie wystawionej przez Straż Miejską m.st. Warszawy noty księgowej, w terminie 7 dni od daty jej dostarczenia do Wykonawcy.5. Maksymalna łączna kwota kar umownych, określonych w niniejszej umowie, nie może przekroczyć 30% wynagrodzenia umownego netto.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość kar umownych.§ 71. Zamawiający może odstąpić od umowy ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli:1) Wykonawca przystąpił do likwidacji swojego przedsiębiorstwa, z wyjątkiem likwidacji przeprowadzonej w celu przekształcenia lub restrukturyzacji,2) Wykonawca nie wykonywał przedmiotu umowy z wymaganą starannością, realizował umowę niewłaściwie i niezgodnie z jej zapisami, a w szczególności dopuścił się zwłoki w terminie dostarczenia przedmiotu umowy powyżej 10 dni roboczych.2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.3. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z podaniem uzasadnienia, w terminie 30 dni licząc od dnia następnego po dniu, w którym Straż Miejska m.st. Warszawy powzięła informację o zaistniałych podstawach faktycznych do odstąpienia.§ 8Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania zakazu cesji, tj. zakazu przenoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek praw lub obowiązków wynikających z niniejszej umowy na osoby trzecie, dokonywania obciążeń tych praw w jakiejkolwiek formie, a także poprzez ustanowienie zastawu czy objęcia umową poręczenia bez wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie aneksu do umowy, sankcjonującego zmianę umowy dopuszczalną na gruncie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.§ 9Wykonawca oświadcza, że znany jest mu fakt, iż treść niniejszej umowy, a w szczególności dane go identyfikujące, przedmiot umowy i wysokość wynagrodzenia, podlegają udostępnieniu w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2019 r. poz. 1429, ze zm.).§ 10Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w szczególności podczas wykonywania prac stwarzających możliwość dostępu do tych danych, do ich ochrony przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem.§ 111. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową, mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i Kodeksu cywilnego.2. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.3. Wszelkie spory powstałe w związku z realizacją niniejszej umowy Strony będą starały się rozstrzygnąć polubownie. W przypadku jeżeli rozstrzygnięcie sporu na drodze polubownej okaże się niemożliwe, zostanie on poddany pod rozstrzygnięcie sądu powszechnego, właściwego miejscowo dla siedziby Straży Miejskiej m.st. Warszawy.4. Wszelka korespondencja w sprawach wynikających z niniejszej umowy kierowana będzie przez Wykonawcę na adres: Straż Miejska m.st. Warszawy, 01-170 Warszawa, ul. Młynarska 43/45.5. Umowę niniejszą sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla Zamawiającego i dla Wykonawcy. ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-09-04, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Po zamknięciu licytacji elektronicznej, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Wykonawca który został zwycięzcą licytacji elektronicznej ma obowiązek przekazać Zamawiającemu sporządzony formularz cenowy (w formie pisemnej). Ceny jednostkowe za opakowanie (100 szt./op.) w formularzu cenowym mają zostać określone tak, aby łączna cena zamówienia brutto była równa lub nie wyższa niż cena oferty, która wygrała licytację elektroniczną. Wszystkie ceny muszą być wyrażone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Integralną częścią niniejszego ogłoszenia są: 1) wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej - załacznik nr 1 do ogłoszenia, 2) wzór oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 2 do ogłoszenia, 3) wzór informacji o grupie kapitałowej - załącznik nr 3 do ogłoszenia. Powyższe załączniki są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://www.strazmiejska.waw.pl