Dostawa i montaż wyposażenia sali wielofunkcyjnej w zespole budynków przy ul. Kościuszki...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa i montaż wyposażenia sali wielofunkcyjnej w zespole budynków przy ul. Kościuszki 26 w Kraśniku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraśnik
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-09-08
  • ZamawiającyMIASTO KRAŚNIK
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-31
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia sali wielofunkcyjnej w zespole budynków przy ul. Kościuszki 26 w Kraśniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KRAŚNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019402

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 84

1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: (81) 825-15-40

1.5.8.) Numer faksu: (81) 825-15-20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@krasnik.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.krasnik.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż wyposażenia sali wielofunkcyjnej w zespole budynków przy ul. Kościuszki 26 w Kraśniku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6919a52c-0a37-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00164888

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011384/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa i montaż wyposażenia sali wielofunkcyjnej w zespole budynków przy ul. Kościuszki 26 w Kraśniku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Miasta Kraśnik” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 13 Infrastruktura społeczna, Działanie 13.3 Rewitalizacja obszarów miejskich.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal (nazwa adresata Urząd Miasta Kraśnik, identyfikator adresata: /UMKrasnik/SkrytkaESP) oraz poczty elektronicznej adres email Zamawiającego zp@krasnik.eu.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi), Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePuap (https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) - https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Podczas komunikacji przez miniPortal i ePuap należy posługiwać się ID postępowania wskazanym w załączniku do SWZ oraz dostępnym na stronie postępowania
w miniPortalu (UWAGA - podczas komunikacji nie należy podawać ID postępowania, który generuje się automatycznie w ogłoszeniu o zamówieniu). Dane postępowanie można wyszukać również na liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym,
a Wykonawcami (za wyjątkiem składania ofert) w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej
z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania, o którym mowa w ust. 6).
8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email zp@krasnik.eu.
9. Dokumenty elektroniczne (za wyjątkiem ofert), składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 8 adres email.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WIR.FiZP.271.1.23.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Parter (nowy budynek):
1.30 Sala wielofunkcyjna: Rolety okienne – 1 kpl.
Opis:
Roleta wolnowisząca sterowana elektrycznie:
 zasilanie 230Vac/50‐60Hz,
 sterowanie radiowe pilotem jedno, lub wielokanałowym,
 uchwyty wykonane ze stali AISI 316, z pokrywą PCV,
 sposób montażu w poziomie,
 tuba nawojowa wykonana z galwanizowanej stali, wyposażona w specjalną wkładkę ułatwiającą montaż i ułatwiającą ewentualną wymianę tkanin,
 silnik rurowy o wysokiej trwałości,
 obciążnik dolny wykonany z aluminium, z bocznymi zakończeniami z tworzywa PCV,
 tkanina 100% blackout.
Kolorystyka do ustalenia z Zamawiającym.

UWAGA!!!: Zaleca się wykonanie na miejscu wizji lokalnej w celu dopasowania wielkości rolet i sposobu montażu do pomieszczenia i okien, w którym mają się znajdować.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39515400-9 - Rolety

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze, spośród nieodrzuconych ofert, jako ofertę
najkorzystniejszą ofertę z najwyższą liczbą punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Parter (nowy budynek):
1.30 Sala wielofunkcyjna: System nagłaśniający
Opis:
a) Szerokopasmowy zestaw głośnikowy do montażu ściennego (4 szt.)
Co najmniej 1 przetwornik LF o średnicy nie mniejszej iż 8 cali. Co najmniej 1 przetwornik HF o średnicy nie mniejszej niż 1 cal. Moc RMS nie mniejsza niż 80W. Skuteczność nie gorsza niż 89dB mierzona w półprzestrzeni. Maksymalny poziom SPL co najmniej 110 dB. Pasmo przenoszenia nie węższe niż 50Hz – 20kHz (-10dB). Kąt pokrycia dźwiękiem H x V nie gorszy niż 90° +/-5°. Impedancja nominalna nie gorsza niż 8 Ohm. Obudowa wykonana z tworzywa ABS o szczelności nie gorszej niż IP44. Zintegrowany 2-częściowy uchwyt montażowy z możliwością obrotu obudowy co najmniej 85° w poziomie oraz nie mniej niż 40° w pionie. Co najmniej 2 rodzaje złącza głośnikowego: śruby mocujące w uchwycie ściennym oraz złącze w obudowie typu Euroblock 4-stykowe Wymiary obudowy nie większe niż (wys. x szer. x głęb.) 395 mm x 255 mm x 230 mm. Waga netto nie większa niż 5.5 kg.

b) 2-kanałowy wzmacniacz mocy z procesorem sygnałowym DSP (2 szt.)
Co najmniej 2 wejścia analogowe XLR. Co najmniej 2 wyjścia XLR – link. Co najmniej 2 niezależne kanały wyjściowe o mocy co najmniej 440W dla 8Ω każdy. Gniazda wyjść głośnikowych typu speakon. Złącze komunikacyjne USB. Maksymalny poziom wejściowy nie mniejszy niż +20 dBu. Pasmo przenoszenia nie gorsze niż 15 Hz - 20 kHz (±1 dB). Przesłuchy międzykanałowe mniejsze niż -80 dB. Stosunek sygnału do szumu nie mniejszy niż 104 dB. Całkowite zniekształcenia harmoniczne mniejsze niż 0,07%. Kontrola parametrów pracy wzmacniacza za pomocą dedykowanego oprogramowania PC. Zintegrowany procesor DSP wyposażony w filtry FIR, korektor parametryczny, korektor graficzny, limiter, linię opóźniającą, podział częstotliwości – crossover. Wbudowany system monitorowania impedancji obciążenia na wyjściach głośnikowych. Wyświetlacz na przednim panelu urządzenia. Obudowa rack 19”. Wysokość nie większa niż 2U. Waga nie większa niż 15 kg.

c) Cyfrowy procesor sygnałowy z funkcją matrycowania (1 szt.)
Wyposażony w co najmniej 12 analogowych wejść mikrofonowo-liniowych. Wyposażony w minimum 8 analogowych wyjść liniowych. Nie mniej niż 12 wejść mikrofonowo-liniowych. Nie mniej niż 8 wyjść liniowych. Pasmo przenoszenia w zakresie nie mniejszym niż 20 Hz – 20 kHz. Całkowite zniekształcenia harmoniczne nie większe niż 0,006% (0dB gain). Konwersja A/C i C/A co najmniej 24-bit. Częstotliwość próbkowania nie gorsza niż 48kHz. Przetwarzanie sygnału DSP. Procesor sygnałowy obsługujący bloki przetwarzania m.in.: korektor parametryczny oraz graficzny, eliminator sprzężeń, automikser, mikser matrycujący, filtr dolno i górnoprzepustowy, filtry FIR. Aplikacja do konfiguracji procesora. Stosunek sygnału do szumu nie gorszy niż 118dB. Przesłuchy międzykanałowe poniżej -85dB. Otwarta architektura zarządzania sygnałem audio. Port USB dla cyfrowego 8-kanałowego interfejsu audio. Całkowita latencja sygnału nie większa niż 0,5 ms. Gigabitowy port Ethernet. Co najmniej 4 porty sterujące GPIO. Obudowa w standardzie rack 19 cali.

d) 4-kanałowy odbiornik UHF systemu mikrofonowego (3 szt.)
Praca w paśmie UHF, w zakresie częstotliwości nie węższym niż 518-541 MHz. Pasmo przestrajanie nie węższe niż 24MHz. Praca w systemie True Diversity. Funkcja monitorowania zakłóceń sygnału radiowego. System automatycznego skanowania i wyszukiwania wolnych częstotliwości radiowych. Praca co najmniej 16 kanałów jednocześnie w ramach jednego zakresu częstotliwości. Interfejs sieciowy umożliwiający zdalne monitorowanie i zarządzanie systemem mikrofonowym z poziomu serwera WEB. Możliwość implementacji karty sieciowego wielokanałowego protokołu audio – Dante Czułość nie gorsza niż 6 dBμV. Pasmo przenoszenia nie gorsze niż 50 Hz - 18 kHz. Stosunek sygnału do szumu nie gorszy niż 110 dBA. Obudowa rack 1U wyposażona w cztery niezależne wyświetlacze LCD. 2 zintegrowane gniazda antenowe wejściowe 50 Ohm.

e) Nadajnik handheld, kapsuła pojemnościowa (8 szt.)
Kompatybilny z odbiornikiem z pozycji d). Metalowa obudowa. Możliwość stosowania wymiennych kapsuł mikrofonowych. Wyświetlacz LCD wskazujący parametry pracy urządzenia, m.in.: kanał, grupę, stan baterii, status błędu. Synchronizacja z odbiornikiem przez podczerwień. Moc nadawania nie mniejsza niż 10mW i nie większa niż 30mW. Emisje niepożądane nie większe niż -55 dBc. Kapsuła pojemnościowa o charakterystyce superkardioidalnej. Pasmo przenoszenia nie gorsze niż 50 Hz - 18 kHz. Czułość nie gorsza niż -52 dB Maksymalny poziom SPL co najmniej 148 dB. Zasilanie bateriami typu AA. Czas pracy nie krótszy niż 12 godzin Waga nie większa niż 300 g.

f) Nadajnik miniaturowy body pack (4 szt.)
Kompatybilny z odbiornikiem z pozycji d). Metalowa obudowa z jednokolorowym wyświetlaczem. Wyświetlacz wskazujący grupę, kanał, częstotliwość, stan baterii, poziom sygnału AF. Co najmniej 5 opcji ustawienia wzmocnienia mikrofonu z trybem automatycznego limitera. Przycisk szybkiego wyciszenia. Moc nadawania przełączana dla wartości 10mW i 50mW. Emisje niepożądane nie większe niż -55 dBc. Stabilność częstotliwości nie gorsza niż ±0.006%. Zasilanie bateriami typu AA Czas pracy nie krótszy niż 12 godzin Waga nie większa niż 105 g.

g) Baza stołowa mikrofonu konferencyjnego (4 szt.)
Wbudowany pojemnościowy mikrofon powierzchniowy 10 mm. Kieszeń w obudowie do montażu nadajnika body pack. Kompatybilny z nadajnikiem z pozycji f). Co najmniej 1 złącze XLR 4-pin do montażu mikrofonu na gęsiej szyi. Co najmniej 1 gniazdo wyjściowe 3-pin XLR do przewodowej komunikacji audio. Mechaniczny przycisk typu TALK/MUTE. Dioda LED sygnalizująca status mikrofonu. Waga nie większa niż 620 g.

h) Mikrofon pojemnościowy na gęsiej szyi (4 szt.)
Kompatybilny z bazą stołową z pozycji g). Długość nie mniejsza niż 385 mm. Elastyczne ramię z możliwością odchylania na boki pod kątem nie mniejszym niż 300°. Złącze 4-pin XLR. Kapsuła pojemnościowa 10mm o charakterystyce dookólnej. Czułość nie gorsza niż -46 dBV ± 3 dBV. Maksymalny poziom SPL nie gorszy niż 142 dB.

i) Aktywny splitter sygnału antenowego (1 szt.)
4-kanałowy rozdzielacz sygnału antenowego. Automatyczna kontrola wzmocnienia sygnału antenowego. Możliwość obsługi dla maksymalnie 4 odbiorników 4-kanałowych. Zakres obsługiwanych częstotliwości nie węższy niż 470 – 850 MHz. Automatyczna kompensacja strat sygnału na kablu, IIP3 +32dB. Złącza antenowe typu TNC. Możliwość kaskadowego łączenia kilku splitterów.

j) Antena UHF nadawczo-odbiorcza (2 szt.)
Antena kierunkowa o propagacji poziomej w zakresie 70-75 stopni oraz propagacji pionowej w zakresie 120-130 stopni. Zakres obsługiwanych częstotliwości nie gorszy niż 470-900 MHz. Zintegrowany wzmacniacz sygnału. Wzmocnienie antenowe w zakresie nie gorszym niż 4 ~ 6 dBi. Co najmniej 2 złącza TNC dla podłączenia bezpośredniego z odbiornikiem/nadajnikiem lub odbiornikiem/splitterem wyposażonym w kontroler wzmocnienia. Odporna na czynniki atmosferyczne Impedancja 50 Ohm.

k) Kolumna aktywna z akumulatorem (4 szt.)
Kolumna aktywna z akumulatorem. Max poziom wyjściowy: 109 dB SPL. Dyspersja (-6dB) nie więcej niż: 100° x 40°. Pasmo przenoszenia (+/-3 dB) co najmniej: 70 Hz - 16 kHz. Waga nie większa niż: 7,3kg. Wymiary nie większy niż (wys x szer x gł): 332mm x 240mm x 282mm. Bluetooth. Co najmniej dwa wejścia XLR. Co najmniej jedno wejście 3,5mm mini jack. Wbudowany mikser 3 kanałowy.

l) Szafa Rack (1 szt.)
Szafa rack wolnostojąca:
 wysokość robocza: nie mniejsza niż 18U,
 wymiary nie większe niż: 600 x 600 x 918mm,
 maksymalne obciążanie: do 800kg,
 maksymalna waga 49kg.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32340000-8 - Mikrofony i głośniki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32310000-9 - Odbiorniki audycji radiowych

34999200-8 - Rozdzielacze sygnału antenowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze, spośród nieodrzuconych ofert, jako ofertę
najkorzystniejszą ofertę z najwyższą liczbą punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ),
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
c) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art 125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ),
d) dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w dziale VIII ust. 2 lit a-c SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
e) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
o których mowa w lit. b, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,
w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej
z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je odpowiednio
w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym łub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy, przy czym dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta tj. w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej (opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie z art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. (załącznik nr 6 do SWZ)
3. Oświadczenia (załącznik nr 2 do SWZ) i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w dziale VIII ust. 2 lit. a-c SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy
z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Do SWZ dołączony jest wzór umowy stanowiący jej integralną część, będący załącznikiem nr 5 do SWZ, w którym Zamawiający przewidział wszystkie istotne dla stron postanowienia oraz przyszłe zobowiązania Wykonawcy i Zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-08 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/ Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-08 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-06

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję odpadów materiałów z blachy nierdzewki kwasówki - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania16-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję odpadów materiałów z blachy nierdzewki kwasówki - gat 304 430. Grubość 4 lub 5 mm. Odpady ażury nie pełne arkusze szlif/surowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI