Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa elementów umundurowania dla Straży Miejskiej Wrocławia część druga.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: STRAŻ MIEJSKA WROCŁAWIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931022676
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Na Grobli 14/16
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-421
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: straz@smwroclawia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.smwroclaw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa elementów umundurowania dla Straży Miejskiej Wrocławia część druga.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6f4ac00-1172-11ed-a35f-e2885ab918a3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00285870
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032954/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa elementów umundurowania dla Straży Miejskiej Wrocławia część druga
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.strazmiejska.wroclaw.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, adres e-mail: straz@smwroclaw.pl .
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. W takim przypadku wykonawca uzyska dostęp
do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Pozostała komunikacja (m.in. wezwania, uzupełnienia, wyjaśnienia) będą odbywały się przy użyciu poczty elektronicznej Wykonawcy na adres skrzynki Zamawiającego: straz@smwroclaw.pl .
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Straż Miejska Wrocławia ul. Na Grobli 14/16, 54-421 Wrocław;
• Dane kontaktowe inspektorem ochrony danych w iod@smwroclaw.pl, nr tel. 71 320 02 50, ul. Na Grobli 14/16, 50-421 Wrocław.
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w związku z ustawą z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( dalej uPzp), w celu związanym z postepowaniem o udzieleniu zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 uPzp;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a po tym czasie przez okres wymagany przepisami szczególnymi prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalne- zgodnie z JRWA: dokumentacja zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B5 (okres przechowywania 5 lat) natomiast umowa zawartą w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B10 (okres przechowywania 10 lat)
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje nie podania określonych danych wynikają z uPzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
• przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Panu danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WL.321.2.2022.SD
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 134494,69 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Koszula granatowa z długim rękawem, Koszula granatowa z krótkim rękawem, czapka zimowa "dokerka"
4.2.5.) Wartość części: 23393,19 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 18332000-5 - Koszule
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18443320-5 - Czapki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W odniesieniu do wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone w SWZ, dokonana zostanie ocena
złożonych przez nich ofert niepodlegających odrzuceniu, na podstawie poniższych
kryteriów:
20.2. Cena ( C ) - znaczenie 70%
Zamawiający dokona oceny w skali od 1 do 100 punktów .
Ilość punktów przyznanych w powyższym kryterium obliczona zostanie wg wzoru:
C= ( najniższa cena / cena badanej oferty ) x 100pkt. x 70%
20.3. Okres gwarancji (OG) - znaczenie 20%
Zamawiający dokona oceny w skali od 1 do 100 punktów .
Ilość punktów przyznanych w powyższym kryterium obliczona zostanie wg wzoru:
OG = okres gwarancji z oferty badanej / okres gwarancji maksymalny spośród badanych ofert x 100 pkt x 20%
UWAGA:
Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesięcy
20.4. Termin dostawy ( T )– waga 10%
Sposób obliczania:
Zamawiający dokona oceny w skali od 0 do 100 punktów .
T = ilość przyznanych pkt x 10%
Termin dostawy:
do 31 października 2022 r. – 0 pkt.
do 15 października 2022 r. – 50 pkt.
do 30 września 2022 r. – 100 pkt.
W przypadku braku deklaracji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował termin dostawy do dnia 31 października 2022 r.
20.5. Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna tę, która uzyska łącznie najwyższą
liczbę punków ( LP ) łącznie za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru:
LP = C + OG + T
Przy obliczaniu punktów zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin Dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Skarpety letnie , Skarpety zimowe
4.2.5.) Wartość części: 17260,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 18317000-4 - Skarpety
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W odniesieniu do wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone w SWZ, dokonana zostanie ocena
złożonych przez nich ofert niepodlegających odrzuceniu, na podstawie poniższych
kryteriów:
20.2. Cena ( C ) - znaczenie 70%
Zamawiający dokona oceny w skali od 1 do 100 punktów .
Ilość punktów przyznanych w powyższym kryterium obliczona zostanie wg wzoru:
C= ( najniższa cena / cena badanej oferty ) x 100pkt. x 70%
20.3. Okres gwarancji (OG) - znaczenie 20%
Zamawiający dokona oceny w skali od 1 do 100 punktów .
Ilość punktów przyznanych w powyższym kryterium obliczona zostanie wg wzoru:
OG = okres gwarancji z oferty badanej / okres gwarancji maksymalny spośród badanych ofert x 100 pkt x 20%
UWAGA:
Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesięcy
20.4. Termin dostawy ( T )– waga 10%
Sposób obliczania:
Zamawiający dokona oceny w skali od 0 do 100 punktów .
T = ilość przyznanych pkt x 10%
Termin dostawy:
do 31 października 2022 r. – 0 pkt.
do 15 października 2022 r. – 50 pkt.
do 30 września 2022 r. – 100 pkt.
W przypadku braku deklaracji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował termin dostawy do dnia 31 października 2022 r.
20.5. Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna tę, która uzyska łącznie najwyższą
liczbę punków ( LP ) łącznie za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru:
LP = C + OG + T
Przy obliczaniu punktów zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Spodnie letnie, Marynarka jednorzędowa gabardyna ze spodniami
4.2.5.) Wartość części: 66746,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 18234000-8 - Spodnie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18200000-1 - Odzież wierzchnia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W odniesieniu do wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone w SWZ, dokonana zostanie ocena
złożonych przez nich ofert niepodlegających odrzuceniu, na podstawie poniższych
kryteriów:
20.2. Cena ( C ) - znaczenie 70%
Zamawiający dokona oceny w skali od 1 do 100 punktów .
Ilość punktów przyznanych w powyższym kryterium obliczona zostanie wg wzoru:
C= ( najniższa cena / cena badanej oferty ) x 100pkt. x 70%
20.3. Okres gwarancji (OG) - znaczenie 20%
Zamawiający dokona oceny w skali od 1 do 100 punktów .
Ilość punktów przyznanych w powyższym kryterium obliczona zostanie wg wzoru:
OG = okres gwarancji z oferty badanej / okres gwarancji maksymalny spośród badanych ofert x 100 pkt x 20%
UWAGA:
Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesięcy
20.4. Termin dostawy ( T )– waga 10%
Sposób obliczania:
Zamawiający dokona oceny w skali od 0 do 100 punktów .
T = ilość przyznanych pkt x 10%
Termin dostawy:
do 31 października 2022 r. – 0 pkt.
do 15 października 2022 r. – 50 pkt.
do 30 września 2022 r. – 100 pkt.
W przypadku braku deklaracji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował termin dostawy do dnia 31 października 2022 r.
20.5. Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna tę, która uzyska łącznie najwyższą
liczbę punków ( LP ) łącznie za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru:
LP = C + OG + T
Przy obliczaniu punktów zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Półbuty taktyczne, pas parciany, pasek skórzany klasyczny do spodni, rękawiczki skórzane letnie ( policyjne)
4.2.5.) Wartość części: 27095,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 18830000-6 - Obuwie ochronne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18425000-4 - Paski
18424000-7 - Rękawice
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W odniesieniu do wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone w SWZ, dokonana zostanie ocena
złożonych przez nich ofert niepodlegających odrzuceniu, na podstawie poniższych
kryteriów:
20.2. Cena ( C ) - znaczenie 70%
Zamawiający dokona oceny w skali od 1 do 100 punktów .
Ilość punktów przyznanych w powyższym kryterium obliczona zostanie wg wzoru:
C= ( najniższa cena / cena badanej oferty ) x 100pkt. x 70%
20.3. Okres gwarancji (OG) - znaczenie 20%
Zamawiający dokona oceny w skali od 1 do 100 punktów .
Ilość punktów przyznanych w powyższym kryterium obliczona zostanie wg wzoru:
OG = okres gwarancji z oferty badanej / okres gwarancji maksymalny spośród badanych ofert x 100 pkt x 20%
UWAGA:
Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesięcy
20.4. Termin dostawy ( T )– waga 10%
Sposób obliczania:
Zamawiający dokona oceny w skali od 0 do 100 punktów .
T = ilość przyznanych pkt x 10%
Termin dostawy:
do 31 października 2022 r. – 0 pkt.
do 15 października 2022 r. – 50 pkt.
do 30 września 2022 r. – 100 pkt.
W przypadku braku deklaracji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował termin dostawy do dnia 31 października 2022 r.
20.5. Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna tę, która uzyska łącznie najwyższą
liczbę punków ( LP ) łącznie za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru:
LP = C + OG + T
Przy obliczaniu punktów zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej;
a) w zakresie posiadającego doświadczenia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi niniejszego postępowania, przez co należy rozumieć zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. związane z wykonaniem (uszyciem) odzieży o wartości nie mniejszej niż
20 000,00 zł. brutto. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż PLN, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP , na dzień upływu terminu składania ofert.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ;
oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.
Oświadczenia, o którym mowa w pkt 17.1 SWZ, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępują wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na ich dzień złożenia.
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
13.12. W przypadku składania oferty przez Wykonawców działających wspólnie, zgodnie
z art. 58- 60 Ustawy :
1) Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, które jednoznacznie wskazuje Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a także podmioty reprezentowane oraz wskazanego pełnomocnika występującego w imieniu Wykonawców wspólnie składających ofertę.
2) Pełnomocnictwo musi być podpisane przez umocowanych przedstawicieli wszystkich udzielających go Wykonawców.
3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Wykonawcą występującym, jako Pełnomocnik uprawniony do reprezentowania pozostałych wspólników spółki / partnerów konsorcjum.
4) W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy Wykonawca oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108
i 109 Ustawy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym
w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-16 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni