Dostawa czapek i kapeluszy do umundurowania wyjściowego i służbowego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa czapek i kapeluszy do umundurowania wyjściowego i służbowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-07-05
  • ZamawiającyKomenda Główna Straży Granicznej
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00209079
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa czapek i kapeluszy do umundurowania wyjściowego i służbowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Główna Straży Granicznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013008431

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 100

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-514

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.bf.kg@strazgraniczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazgraniczna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa czapek i kapeluszy do umundurowania wyjściowego i służbowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a690ecab-e24c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209079

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00094906/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Czapki i kapelusze do umundurowania wyjściowego i służbowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.strazgraniczna.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/kgsg

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Proces udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, obsługuje System. System jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/kgsg. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta
w Systemie, ani logowania do Systemu. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego odbywa
się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń,
informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania.
Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Jednostki Zamawiającej oraz kont jej Użytkowników Wewnętrznych odbywa się
komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą w postępowaniu, w
szczególności: przekazywanie wezwań i zawiadomień, informacji, odpowiedzi na pytania. Zadawanie pytań przez Wykonawców
odbywa się w zakładce „Pytania do postępowania”. Po otwarciu ofert, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym
wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej (czyli opatrzoną podpisem
kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
za pośrednictwem Platformy, w zakładce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w Zakładce „Oferty”, po
zaznaczeniu numeru złożonej oferty. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków,
zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę zapisania plików na serwerze. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z
Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu Systemu. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez
Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego
Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i
podpisu. Korzystanie z Systemu możliwe
jest na 2 sposoby, pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych: a) Oprogramowanie zewnętrzne
(dostawcy podpisu kwalifikowanego) Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera
ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11. Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google
Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest używanie
najnowszych wersji przeglądarek system operacyjny Windows 7 i późniejsze; b) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP
zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre) w przypadku
przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web oprogramowanie SzafirHost w
systemie operacyjnym. Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w
Systemie jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie
internetowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy. Użytkownikom Zewnętrznym Wykonawcy przysługuje prawo korzystania z asysty
obejmującej
wsparcie techniczne w kwestiach dotyczących korzystania z Systemu, polegające na doradztwie telefonicznym i e-mailowym na
zasadach określonych w Regulaminie korzystania z usług Systemu. W sytuacji awarii Systemu lub przerwy technicznej działania
Systemu Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: zp.bf.kg@strazgraniczna.pl (nie dotyczy
składania ofert). Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za
pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele
pojedynczych plików. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej oraz innych informacji
przyjmuje się datę ich przekazania do Systemu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, informuje, że: administratorem danych
osobowych pozyskanych w przedmiotowym postępowaniu bezpośrednio od osób fizycznych jest Komendant Główny Straży
Granicznej, 02-514 Warszawa, Aleja Niepodległości 100; inspektorem ochrony ww.
danych osobowych w Komendzie Głównej Straży Granicznej jest Dyrektor Biura Ochrony Informacji, tel. 22 500 40 35, adres e-mail:
boi.kg@strazgraniczna.pl; dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
przeprowadzeniem przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; odbiorcami danych osobowych będą
osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych; ww. dane osobowe będą przechowywane przez cały okres obowiązywania
umowy (jednak nie krócej niż przez okres 10 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; obowiązek podania danych osobowych (pozyskanych przez
Zamawiającego bezpośrednio od osób fizycznych w przedmiotowym postępowaniu) dotyczących tych osób jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy
Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do ww. danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO; osoby
fizyczne, których dane osobowe Zamawiający pozyskał bezpośrednio w przedmiotowym postępowaniu
posiadają: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do własnych danych osobowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): : Osoby fizyczne, których dane osobowe Zamawiający pozyskał bezpośrednio w
przedmiotowym postępowaniu posiadają na podstawie art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
własnych danych. Zgłoszenie żądania
ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania. W przypadku, gdy
wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust.
1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu,
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; (art. 74 ust. 3
Pzp).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 30/BF/BTiZ/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa:
a) czapek garnizonowych SG w kolorze khaki; Zamówienie podstawowe 940 szt., Zamówienie objęte prawem opcji 260 szt.
b) Czapka garnizonowa SG typu MW; Zamówienie podstawowe 35szt., Zamówienie objęte prawem opcji 5 szt.
c) Czapka garnizonowa SG w kolorze stalowym; zamówienie podstawowe 15 szt., Zamówienie objęte prawem opcji 5 szt.
Minimalny wymagany okres gwarancji na każdy przedmiot umundurowania wynosi 12 miesięcy od daty jego wydania z magazynu do użytkowania, natomiast okres jego przechowywania przez Zamawiającego w magazynie wynosi maksymalnie 5 lat. W przypadku wydania przedmiotu zamówienia do użytkowania po upływie okresu jego przechowywania gwarancja, o
której mowa wyżej przestaje obowiązywać.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18443320-5 - Czapki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

a) czapek garnizonowych SG w kolorze khaki; Zamówienie objęte prawem opcji 260 szt.
b) Czapka garnizonowa SG typu MW; Zamówienie objęte prawem opcji 5 szt.
c) Czapka garnizonowa SG w kolorze stalowym; Zamówienie objęte prawem opcji 5 szt.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w każdej części zamówienia będzie dokonywana w trzech etapach. Dokonanie oceny
złożonych wzorów przedmiotów zamówienia odbywać się będzie w jednakowych warunkach badawczych. Pierwszy etap – będzie
polegał na porównaniu przez Zamawiającego zgodności wykonania wzoru zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami
określonymi przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia (właściwym dla danej części zamówienia) oraz w dokumentacji
techniczno-technologicznej Wykonawcy. Drugi etap – będzie dotyczył tylko tych ofert, które przeszły pomyślnie pierwszy etap oceny i
będzie polegał na weryfikacji zgodności treści oferty i przedmiotowych środków dowodowych z wymaganiami określonymi przez
Zamawiającego w SWZ. Trzeci etap – będzie dotyczył tylko tych ofert, które przeszły pomyślnie pierwszy i drugi etap oceny. Oferty te
będą oceniane na podstawie kryteriów.
Kryterium Cena - sposób oceny: minimalizacja.
Kryterium Jakość - sposób oceny: Ocena przedstawionych przez Wykonawców wzorów przedmiotów zamówienia będzie
dokonywana indywidualnie przez członków komisji. W ramach kryterium badane będą właściwości złożonego wzoru przedmiotu
zamówienia istotne z punktu widzenia użytkowego. Ocenie poddany będzie wygląd ogólny zaoferowanego wzoru przedmiotu
zamówienia (ocena organoleptyczna), właściwości (cechy) nie scharakteryzowane wskaźnikami użytkowymi w opisie przedmiotu
zamówienia właściwym dla danej części zamówienia. Ocena zaoferowanych wzorów przedmiotów zamówienia odbywać się będzie
w pomieszczeniu umożliwiającym swobodne wykonywanie czynności badawczych, oświetlonym światłem naturalnym lub
odpowiednio sztucznym. Wzory oceniane będą po rozłożeniu na stole lub na biurku o jasnej i gładkiej powierzchni.
Kryterium termin realizacji zamówienia podstawowego - sposób oceny: na podstawie terminu określonego przez Wykonawcę w
formularzu ofertowym.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia podstawowego

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kapelusz SG w kolorze khaki w ilości 160 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18441000-2 - Kapelusze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Kapelusz SG w kolorze khaki w ilości 140 szt.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w każdej części zamówienia będzie dokonywana w trzech etapach. Dokonanie oceny
złożonych wzorów przedmiotów zamówienia odbywać się będzie w jednakowych warunkach badawczych. Pierwszy etap – będzie
polegał na porównaniu przez Zamawiającego zgodności wykonania wzoru zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami
określonymi przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia (właściwym dla danej części zamówienia) oraz w dokumentacji
techniczno-technologicznej Wykonawcy. Drugi etap – będzie dotyczył tylko tych ofert, które przeszły pomyślnie pierwszy etap oceny i
będzie polegał na weryfikacji zgodności treści oferty i przedmiotowych środków dowodowych z wymaganiami określonymi przez
Zamawiającego w SWZ. Trzeci etap – będzie dotyczył tylko tych ofert, które przeszły pomyślnie pierwszy i drugi etap oceny. Oferty te
będą oceniane na podstawie kryteriów.
Kryterium Cena - sposób oceny: minimalizacja.
Kryterium Jakość - sposób oceny: Ocena przedstawionych przez Wykonawców wzorów przedmiotów zamówienia będzie
dokonywana indywidualnie przez członków komisji. W ramach kryterium badane będą właściwości złożonego wzoru przedmiotu
zamówienia istotne z punktu widzenia użytkowego. Ocenie poddany będzie wygląd ogólny zaoferowanego wzoru przedmiotu
zamówienia (ocena organoleptyczna), właściwości (cechy) nie scharakteryzowane wskaźnikami użytkowymi w opisie przedmiotu
zamówienia właściwym dla danej części zamówienia. Ocena zaoferowanych wzorów przedmiotów zamówienia odbywać się będzie
w pomieszczeniu umożliwiającym swobodne wykonywanie czynności badawczych, oświetlonym światłem naturalnym lub
odpowiednio sztucznym. Wzory oceniane będą po rozłożeniu na stole lub na biurku o jasnej i gładkiej powierzchni.
Kryterium termin realizacji zamówienia podstawowego - sposób oceny: na podstawie terminu określonego przez Wykonawcę w
formularzu ofertowym

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia podstawowego

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kapelusz SG typu MW w ilości 50 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18441000-2 - Kapelusze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Kapelusz SG typu MW w ilości 30 szt.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w każdej części zamówienia będzie dokonywana w trzech etapach. Dokonanie oceny
złożonych wzorów przedmiotów zamówienia odbywać się będzie w jednakowych warunkach badawczych. Pierwszy etap – będzie
polegał na porównaniu przez Zamawiającego zgodności wykonania wzoru zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami
określonymi przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia (właściwym dla danej części zamówienia) oraz w dokumentacji
techniczno-technologicznej Wykonawcy. Drugi etap – będzie dotyczył tylko tych ofert, które przeszły pomyślnie pierwszy etap oceny i
będzie polegał na weryfikacji zgodności treści oferty i przedmiotowych środków dowodowych z wymaganiami określonymi przez
Zamawiającego w SWZ. Trzeci etap – będzie dotyczył tylko tych ofert, które przeszły pomyślnie pierwszy i drugi etap oceny. Oferty te
będą oceniane na podstawie kryteriów.
Kryterium Cena - sposób oceny: minimalizacja.
Kryterium Jakość - sposób oceny: Ocena przedstawionych przez Wykonawców wzorów przedmiotów zamówienia będzie
dokonywana indywidualnie przez członków komisji. W ramach kryterium badane będą właściwości złożonego wzoru przedmiotu
zamówienia istotne z punktu widzenia użytkowego. Ocenie poddany będzie wygląd ogólny zaoferowanego wzoru przedmiotu
zamówienia (ocena organoleptyczna), właściwości (cechy) nie scharakteryzowane wskaźnikami użytkowymi w opisie przedmiotu
zamówienia właściwym dla danej części zamówienia. Ocena zaoferowanych wzorów przedmiotów zamówienia odbywać się będzie
w pomieszczeniu umożliwiającym swobodne wykonywanie czynności badawczych, oświetlonym światłem naturalnym lub
odpowiednio sztucznym. Wzory oceniane będą po rozłożeniu na stole lub na biurku o jasnej i gładkiej powierzchni.
Kryterium termin realizacji zamówienia podstawowego - sposób oceny: na podstawie terminu określonego przez Wykonawcę w
formularzu ofertowym

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia podstawowego

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czapka służbowa letnia w kolorze oliwkowym w ilości 700 szt.
Czapka służbowa letnia w kolorze granatowym w ilości 30 szt.
Czapka polowa letnia z nadrukiem maskującym SG-14 w ilości 200 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18443320-5 - Czapki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Czapka służbowa letnia w kolorze oliwkowym w ilości 400 szt.
Czapka służbowa letnia w kolorze granatowym w ilości 20 szt.
Czapka polowa letnia z nadrukiem maskującym SG-14 w ilości 100 szt.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w każdej części zamówienia będzie dokonywana w trzech etapach. Dokonanie oceny
złożonych wzorów przedmiotów zamówienia odbywać się będzie w jednakowych warunkach badawczych. Pierwszy etap – będzie
polegał na porównaniu przez Zamawiającego zgodności wykonania wzoru zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami
określonymi przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia (właściwym dla danej części zamówienia) oraz w dokumentacji
techniczno-technologicznej Wykonawcy. Drugi etap – będzie dotyczył tylko tych ofert, które przeszły pomyślnie pierwszy etap oceny i
będzie polegał na weryfikacji zgodności treści oferty i przedmiotowych środków dowodowych z wymaganiami określonymi przez
Zamawiającego w SWZ. Trzeci etap – będzie dotyczył tylko tych ofert, które przeszły pomyślnie pierwszy i drugi etap oceny. Oferty te
będą oceniane na podstawie kryteriów.
Kryterium Cena - sposób oceny: minimalizacja.
Kryterium Jakość - sposób oceny: Ocena przedstawionych przez Wykonawców wzorów przedmiotów zamówienia będzie
dokonywana indywidualnie przez członków komisji. W ramach kryterium badane będą właściwości złożonego wzoru przedmiotu
zamówienia istotne z punktu widzenia użytkowego. Ocenie poddany będzie wygląd ogólny zaoferowanego wzoru przedmiotu
zamówienia (ocena organoleptyczna), właściwości (cechy) nie scharakteryzowane wskaźnikami użytkowymi w opisie przedmiotu
zamówienia właściwym dla danej części zamówienia. Ocena zaoferowanych wzorów przedmiotów zamówienia odbywać się będzie
w pomieszczeniu umożliwiającym swobodne wykonywanie czynności badawczych, oświetlonym światłem naturalnym lub
odpowiednio sztucznym. Wzory oceniane będą po rozłożeniu na stole lub na biurku o jasnej i gładkiej powierzchni.
Kryterium termin realizacji zamówienia podstawowego - sposób oceny: na podstawie terminu określonego przez Wykonawcę w
formularzu ofertowym

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia podstawowego

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czapka służbowa zimowa w ilości 1000 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18443320-5 - Czapki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Czapka służbowa zimowa w ilości 400 szt.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w każdej części zamówienia będzie dokonywana w trzech etapach. Dokonanie oceny
złożonych wzorów przedmiotów zamówienia odbywać się będzie w jednakowych warunkach badawczych. Pierwszy etap – będzie
polegał na porównaniu przez Zamawiającego zgodności wykonania wzoru zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami
określonymi przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia (właściwym dla danej części zamówienia) oraz w dokumentacji
techniczno-technologicznej Wykonawcy. Drugi etap – będzie dotyczył tylko tych ofert, które przeszły pomyślnie pierwszy etap oceny i
będzie polegał na weryfikacji zgodności treści oferty i przedmiotowych środków dowodowych z wymaganiami określonymi przez
Zamawiającego w SWZ. Trzeci etap – będzie dotyczył tylko tych ofert, które przeszły pomyślnie pierwszy i drugi etap oceny. Oferty te
będą oceniane na podstawie kryteriów.
Kryterium Cena - sposób oceny: minimalizacja.
Kryterium Jakość - sposób oceny: Ocena przedstawionych przez Wykonawców wzorów przedmiotów zamówienia będzie
dokonywana indywidualnie przez członków komisji. W ramach kryterium badane będą właściwości złożonego wzoru przedmiotu
zamówienia istotne z punktu widzenia użytkowego. Ocenie poddany będzie wygląd ogólny zaoferowanego wzoru przedmiotu
zamówienia (ocena organoleptyczna), właściwości (cechy) nie scharakteryzowane wskaźnikami użytkowymi w opisie przedmiotu
zamówienia właściwym dla danej części zamówienia. Ocena zaoferowanych wzorów przedmiotów zamówienia odbywać się będzie
w pomieszczeniu umożliwiającym swobodne wykonywanie czynności badawczych, oświetlonym światłem naturalnym lub
odpowiednio sztucznym. Wzory oceniane będą po rozłożeniu na stole lub na biurku o jasnej i gładkiej powierzchni.
Kryterium termin realizacji zamówienia podstawowego - sposób oceny: na podstawie terminu określonego przez Wykonawcę w
formularzu ofertowym

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia podstawowego

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania:
zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w przypadku Wykonawcy składającego ofertę na część 1 zamówienia:
Minimalny poziom wymaganych zdolności:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne/zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje należycie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie przynajmniej 1 dostawę czapek garnizonowych, obejmującą swym zakresem co najmniej 100 sztuk.
Spełnienie warunku postawionego przez Zamawiającego w pkt. a) będzie miało miejsce jedynie w sytuacji, gdy Wykonawca udowodni, że w okresie ostatnich 3 lat dostarczył w ramach jednej dostawy co najmniej 100 sztuk czapek garnizonowych, niezależnie od tego czy ww. dostawa była wykonana w ramach zrealizowanej już umowy czy też w ramach umowy, która jest jeszcze aktualnie realizowana przez Wykonawcę.
b) w przypadku Wykonawcy składającego ofertę na część 2 zamówienia:
Minimalny poziom wymaganych zdolności:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne/ zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje należycie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie przynajmniej 1 dostawę kapeluszy filcowych, wełnianych, formowanych, obejmującą swym zakresem co najmniej 100 szt.
Spełnienie warunku postawionego przez Zamawiającego w pkt. b) będzie miało miejsce jedynie w sytuacji, gdy Wykonawca udowodni, że w okresie ostatnich 3 lat dostarczył w ramach jednej dostawy co najmniej 100 szt. kapeluszy filcowych, wełnianych, formowanych, niezależnie od tego czy ww. dostawa była wykonana w ramach zrealizowanej już umowy czy też w ramach umowy, która jest jeszcze aktualnie realizowana przez Wykonawcę.
c) w przypadku Wykonawcy składającego ofertę na część 3 zamówienia:
Minimalny poziom wymaganych zdolności:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne/ zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że: wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje należycie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie przynajmniej 1 dostawę kapeluszy z główką usztywnioną tworzywem sztucznym, obejmującą swym zakresem co najmniej 50 sztuk.
Spełnienie warunku postawionego przez Zamawiającego w pkt. c) będzie miało miejsce jedynie w sytuacji, gdy Wykonawca udowodni, że w okresie ostatnich 3 lat dostarczył w ramach jednej dostawy co najmniej 50 sztuk kapeluszy z główką usztywnioną tworzywem sztucznym, niezależnie od tego czy ww. dostawa była wykonana w ramach zrealizowanej już umowy czy też w ramach umowy, która jest jeszcze aktualnie realizowana przez Wykonawcę.
d) w przypadku Wykonawcy składającego ofertę na część 4 zamówienia:
Minimalny poziom wymaganych zdolności:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne/ zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje należycie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie przynajmniej 1 dostawę czapek z daszkiem , obejmującą swym zakresem co najmniej 200 sztuk.
Spełnienie warunku postawionego przez Zamawiającego w pkt. d) będzie miało miejsce jedynie w sytuacji, gdy Wykonawca udowodni, że w okresie ostatnich 3 lat dostarczył w ramach jednej dostawy co najmniej 200 sztuk czapek z daszkiem, niezależnie od tego czy ww. dostawa była wykonana w ramach zrealizowanej już umowy czy też w ramach umowy, która jest jeszcze aktualnie realizowana przez Wykonawcę.
e) w przypadku Wykonawcy składającego ofertę na część 5 zamówienia:
Minimalny poziom wymaganych zdolności:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne/ zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje należycie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie przynajmniej 1 dostawę czapek wykonanych z dzianin lub laminatu z udziałem dzianin, obejmującą swym zakresem co najmniej 200 szt.
Spełnienie warunku postawionego przez Zamawiającego w pkt. e) będzie miało miejsce jedynie w sytuacji, gdy Wykonawca udowodni, że w okresie ostatnich 3 lat dostarczył w ramach jednej dostawy co najmniej 200 szt. czapek wykonanych z dzianin lub laminatu z udziałem dzianin, niezależnie od tego czy ww. dostawa była wykonana w ramach zrealizowanej już umowy czy też w ramach umowy, która jest jeszcze aktualnie realizowana przez Wykonawcę.
f) w przypadku Wykonawcy składającego ofertę na więcej niż jedną część zamówienia - Wykonawca wykaże, że wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje należycie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie dostawę/dostawy spełniające wszystkie wymagania (ilościowo-jakościowe) określone przez Zamawiającego w punktach a) – e) dla tych części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca nie może posługiwać się tym samym dokumentem dowodowym, chyba, że wielkość i zakres dostaw(y) w nim wyszczególnionych(nej) spełnia wszystkie wymagania określone łącznie dla tych części zamówienia, których wykonanie ma potwierdzać ten dokument dowodowy.
2. Zgodnie z art. 118 ustawy Pzp Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej musi potwierdzać, że stosunek łączący
Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz musi określać w
szczególności:
zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego; sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i
wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia.
Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające
zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1. a) do 1. e) , a także zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w zakresie wskazanym przez zamawiającego.
2) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, (w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie musi
potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych
zasobów oraz musi określać w szczególności: zakres dostępnych
Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego; sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów
podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia.
3) Zamawiający wezwie na podstawie art. 274 ust. 1 Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie,
że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu tj.: Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających
się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane lub są
wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy
czym, dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego dostawy lub
usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich
należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w dostawach wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dostaw
przedstawiony przez Wykonawcę musi dotyczyć dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w
przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu. Zamawiający wezwie na podstawie art. 274 ust. 1 Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych na
potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania tj.: Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem i
oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami
lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

część1zamówienia:analiz,atestów,raportówzbadańlubinnychrównoważnychdokumentówzawierającychwskaźnikitechnicznoużytkowetkaninyzasadniczejitkaninypodszewkowejużytejdowykonaniaczapkigarnizonowejpotwierdzającychspełnieniewymagańzawartychwOpisiePrzedmiotuZamówieniastanowiącymZałączniknr1a1cdoSWZ,przyczymdokumentytemusząbyćwystawioneprzezakredytowanelaboratoriabadawczelubproducentówtychtkanin;część2zamówienia:analiz,atestów,raportówzbadańlubinnychrównoważnychdokumentówzawierającychwskaźnikitechniczno-użytkowefilcuużytegodowykonaniakapelusza–potwierdzającychspełnieniewymagańzawartychwOpisiePrzedmiotuZamówieniastanowiącymZałączniknr1ddoSWZ,przyczymdokumentytemusząbyćwystawioneprzezakredytowanelaboratoriabadawczelubproducentafilcu;część3zamówienia:analiz,atestów,raportówzbadańlubinnychrównoważnychdokumentówzawierającychwskaźnikitechniczno-użytkowetkaninzasadniczych(wkolorzebiałymiwkolorzegranatowym)oraztkaninypodszewkowejużytychdowykonaniakapelusza–potwierdzającychspełnieniewymagańzawartychwOpisiePrzedmiotuZamówieniastanowiącymZałączniknr1edoSWZ,przyczymdokumentytemusząbyćwystawioneprzezakredytowanelaboratoriabadawczelubproducentówtychmateriałów;część4zamówienia:analiz,atestów,raportówzbadańlubinnychrównoważnychdokumentówzawierającychwskaźnikitechniczno-użytkowe:tkaninydrelichowejwkolorzeoliwkowymitkaninypodszewkowejwkolorzekhakiużytejdowykonaniaczapkisłużbowejletniejwkolorzeoliwkowym,
tkaninydrelichowejwkolorzegranatowymitkaninypodszewkowejwkolorzeczarnymużytejdowykonaniaczapkisłużbowejletniejwkolorzegranatowym,wkładuodzieżowegousztywniającegoużytegodowykonaniaczapeksłużbowychletnich,potwierdzającychspełnieniewymagańzawartychwOpisiePrzedmiotuZamówieniastanowiącymZałączniknr1f–1gdoSWZ,przyczymdokumentytemusząbyćwystawioneprzezakredytowanelaboratoriabadawczelubproducentówtychmateriałów;
część4zamówienia:analiz,atestów,raportówzbadańlubinnychrównoważnychdokumentówzawierającychwskaźnikitechniczno-użytkowetkaninyzasadniczejitkaninypodszewkowejużytejdowykonaniaczapkipolowaletniaznadrukiemmaskującymSG-14spełnieniewymagańzawartychwOpisiePrzedmiotuZamówieniastanowiącymZałączniknr1hdoSWZ,przyczymdokumentytemusząbyćwystawioneprzezakredytowanelaboratoriabadawczelubproducentówtychmateriałów;część5zamówienia:analiz,atestów,raportówzbadańlubinnychrównoważnychdokumentówzawierającychwskaźnikitechniczno-użytkowedzianinywełniano-akrylowej,dzianinypoliestrowejtypu„Polar”orazdwuwarstwowegoukładudzianinużytychdowykonaniaczapkisłużbowejzimowej–potwierdzającychspełnieniewymagańzawartychwOpisiePrzedmiotuZamówieniastanowiącymZałączniknr1idoSWZ,przyczymdokumentytemusząbyćwystawioneprzezakredytowanelaboratoriabadawczelubproducentówtychmateriałów;Ponadtodlakażdejczęścizamówienianależyzłożyćzofertąjedenegz.dokumentacjitechniczno-technologicznejwpolskiejwersjijęzykowej,dotyczącejwytwarzaniaoferowanegoprzedmiotuzamówieniazawierającej,conajmniej:opisprzedmiotuzamówienia,rysunek(rysunki),wymaganiatechnicznezawierającemiędzyinnymiwykazmateriałówidodatkówniezbędnychdowykonaniaprzedmiotuzamówienia,opissposobuwykonaniaprzedmiotuzamówienia,opissposobupakowanianapotwierdzeniezgodnościoferowanychdostawzcechamilubkryteriamiokreślonymiwopisiekryteriówocenyofertWykonawcazobowiązanyjestdodostarczeniawrazzofertąwzoruoferowanegoprzedmiotuumundurowaniawpierwszymstopniujakości,tj.:wprzypadkuskładaniaofertynaczęść1zamówienia:1szt.czapkigarnizonowejwkolorzekhaki,dlarozmiaru(obwódgłowy)56cm;wprzypadkuskładaniaofertynaczęść2iczęść3zamówienia:1szt.kapeluszaSG,dlarozmiaru(obwódgłowy)56cm;1szt.kapeluszaSGtypuMW,dlarozmiaru(obwódgłowy)56cm;wprzypadkuskładaniaofertynaczęść4zamówienia:1szt.czapkisłużbowejletniejwkolorzeoliwkowym,dlarozmiaru(obwódgłowy)56cm;(Wprzypadkuskładaniaofertynaczapkęsłużbowąletniąwkolorzeoliwkowymiczapkęsłużbowąletniąwkolorzegranatowym)1szt.czapkipolowej,dlarozmiaru(obwódgłowy)56cm;wprzypadkuskładaniaofertynaczęść5zamówienia:1szt.czapkisłużbowejletniejwkolorzeoliwkowym,dlarozmiaru(obwódgłowy)56cm;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone
przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym
terminie, z zastrzeżeniem zawartym w art. 107 ust. 3 ustawy Pzp.
Zgodnie z art. 107 ust. 3 ustawy Pzp oferowane wzory umundurowania jako wymagane przedmiotowe środki dowodowe
służące potwierdzeniu zgodności oferowanych dostaw z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert
nie mogą zostać złożone (uzupełnione) przez Wykonawcę po otwarciu ofert. W związku z powyższym jeżeli Wykonawca nie
dostarczy do terminu otwarcia ofert wzoru oferowanego przedmiotu zamówienia lub dostarczony wzór będzie niekompletny
lub niezgodny z wymaganiami określonymi w niniejszej SWZ Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2
lit. c) ustawy Pzp jako ofertę złożoną przez Wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie przedmiotowego środka
dowodowego.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz ofertowy zgodny z wzorem. Pełnomocnictwo lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do
reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego
zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy,
podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, której
umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestracyjnych).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum). W takim przypadku
zastosowanie mają przepisy określone m. in. w art. 57 – 60 ustawy Pzp.
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia wypełniając formularz ofertowy,
winni wpisać dane dotyczące pełnomocnika. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę
wspólną.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy przesłać za pośrednictwem Platformy SmartPZP adres: https://portal.smartpzp.pl/kgsg, Wzory przedmiotu zamówienia w Kancelarii Biura Ochrony Informacji Komendy Głównej Straży Granicznej – 00-463 Warszawa ul. Podchorążych 38, budynek nr 5, pokój nr 42

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-05 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię pręty aluminiowe - Blizne Łaszczyńskiego
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię pręty aluminiowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI