Dostawa artykułów BHP

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa artykułów BHP
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-06-29
  • Zamawiający31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W POZNANIU-KRZESINACH
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00087881
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów BHP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W POZNANIU-KRZESINACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632431771

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Silniki 1

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-325

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: +48 261 548 500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31blt.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31blt.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów BHP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94d0a831-ce9a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087881

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000281/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Dostawa artykułów BHP

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/31_blt

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/31_blt

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zapisy
dot. wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji z Wykonawcami zawarte zostały w
Rozdz. IX SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami Rozdz. XII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 5/II/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 17

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych artykułów BHP, zgodnych z normami zawartymi w załącznikach nr 5, 6, 8, 9 do SWZ,
w oryginalnych, nieuszkodzonych opakowaniach, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu.
2. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się:
- dla zadań 2-8, 13-17 - 31 Baza Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu
- dla zadań nr 1 i 12 - 31 Baza Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu, ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 64-100 Leszno, ul. Racławicka 1, ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 63-100 Śrem, ul. Wojska Polskiego 1 - szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne lokalizacje znajduje się
w formularzu cenowym dla Zadania nr 1 i 12),
- dla zadania nr 9, 10,11 – ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 63-100 Śrem, Ul. Wojska Polskiego 1,
w godzinach od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do piątku.
3. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań wyszczególnionych
w Formularzach cenowych:
ZADANIE NR 1 – DLA SŁUŻBY UZBROJENIA
ZADANIE NR 2-8 – DLA SŁUŻBY ZZLT
ZADANIE NR 9-11 – DLA SŁUŻBY INŻ. – SAP.
ZADANIE NR 12 – DLA SŁUŻBY CZOŁG.-SAM.
ZADANIE NR 13-15 – DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
ZADANIE NR 16 – DLA SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ
ZADANIE NR 17 – DLA SŁUŻBY MPS
4. Zamawiający nie ogranicza ilości części, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych części muszą być kompletne.
5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych – załącznik nr 5 do SWZ, oraz w załącznikach nr 6,8 i 9, w których zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Warunki gwarancji, reklamacji, dostawy zawiera zał. Nr 3A, 3B, 3C, 3D do SWZ – Projekty umów.
6. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych w przedmiocie zamówienia, przy czym Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego.
7. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane,
a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana
w ogłoszeniu o zamówieniu.
8. Zamówienia DODATKOWE:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18141000-9 - Rękawice robocze

35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych artykułów BHP, zgodnych z normami zawartymi w załącznikach nr 5, 6, 8, 9 do SWZ,
w oryginalnych, nieuszkodzonych opakowaniach, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu.
2. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się:
- dla zadań 2-8, 13-17 - 31 Baza Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu
- dla zadań nr 1 i 12 - 31 Baza Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu, ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 64-100 Leszno, ul. Racławicka 1, ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 63-100 Śrem, ul. Wojska Polskiego 1 - szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne lokalizacje znajduje się
w formularzu cenowym dla Zadania nr 1 i 12),
- dla zadania nr 9, 10,11 – ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 63-100 Śrem, Ul. Wojska Polskiego 1,
w godzinach od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do piątku.
3. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań wyszczególnionych
w Formularzach cenowych:
ZADANIE NR 1 – DLA SŁUŻBY UZBROJENIA
ZADANIE NR 2-8 – DLA SŁUŻBY ZZLT
ZADANIE NR 9-11 – DLA SŁUŻBY INŻ. – SAP.
ZADANIE NR 12 – DLA SŁUŻBY CZOŁG.-SAM.
ZADANIE NR 13-15 – DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
ZADANIE NR 16 – DLA SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ
ZADANIE NR 17 – DLA SŁUŻBY MPS
4. Zamawiający nie ogranicza ilości części, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych części muszą być kompletne.
5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych – załącznik nr 5 do SWZ, oraz w załącznikach nr 6,8 i 9, w których zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Warunki gwarancji, reklamacji, dostawy zawiera zał. Nr 3A, 3B, 3C, 3D do SWZ – Projekty umów.
6. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych w przedmiocie zamówienia, przy czym Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego.
7. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane,
a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana
w ogłoszeniu o zamówieniu.
8. Zamówienia DODATKOWE:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18141000-9 - Rękawice robocze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18130000-9 - Specjalna odzież robocza

35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych artykułów BHP, zgodnych z normami zawartymi w załącznikach nr 5, 6, 8, 9 do SWZ,
w oryginalnych, nieuszkodzonych opakowaniach, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu.
2. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się:
- dla zadań 2-8, 13-17 - 31 Baza Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu
- dla zadań nr 1 i 12 - 31 Baza Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu, ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 64-100 Leszno, ul. Racławicka 1, ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 63-100 Śrem, ul. Wojska Polskiego 1 - szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne lokalizacje znajduje się
w formularzu cenowym dla Zadania nr 1 i 12),
- dla zadania nr 9, 10,11 – ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 63-100 Śrem, Ul. Wojska Polskiego 1,
w godzinach od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do piątku.
3. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań wyszczególnionych
w Formularzach cenowych:
ZADANIE NR 1 – DLA SŁUŻBY UZBROJENIA
ZADANIE NR 2-8 – DLA SŁUŻBY ZZLT
ZADANIE NR 9-11 – DLA SŁUŻBY INŻ. – SAP.
ZADANIE NR 12 – DLA SŁUŻBY CZOŁG.-SAM.
ZADANIE NR 13-15 – DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
ZADANIE NR 16 – DLA SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ
ZADANIE NR 17 – DLA SŁUŻBY MPS
4. Zamawiający nie ogranicza ilości części, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych części muszą być kompletne.
5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych – załącznik nr 5 do SWZ, oraz w załącznikach nr 6,8 i 9, w których zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Warunki gwarancji, reklamacji, dostawy zawiera zał. Nr 3A, 3B, 3C, 3D do SWZ – Projekty umów.
6. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych w przedmiocie zamówienia, przy czym Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego.
7. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane,
a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana
w ogłoszeniu o zamówieniu.
8. Zamówienia DODATKOWE:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych artykułów BHP, zgodnych z normami zawartymi w załącznikach nr 5, 6, 8, 9 do SWZ,
w oryginalnych, nieuszkodzonych opakowaniach, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu.
2. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się:
- dla zadań 2-8, 13-17 - 31 Baza Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu
- dla zadań nr 1 i 12 - 31 Baza Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu, ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 64-100 Leszno, ul. Racławicka 1, ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 63-100 Śrem, ul. Wojska Polskiego 1 - szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne lokalizacje znajduje się
w formularzu cenowym dla Zadania nr 1 i 12),
- dla zadania nr 9, 10,11 – ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 63-100 Śrem, Ul. Wojska Polskiego 1,
w godzinach od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do piątku.
3. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań wyszczególnionych
w Formularzach cenowych:
ZADANIE NR 1 – DLA SŁUŻBY UZBROJENIA
ZADANIE NR 2-8 – DLA SŁUŻBY ZZLT
ZADANIE NR 9-11 – DLA SŁUŻBY INŻ. – SAP.
ZADANIE NR 12 – DLA SŁUŻBY CZOŁG.-SAM.
ZADANIE NR 13-15 – DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
ZADANIE NR 16 – DLA SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ
ZADANIE NR 17 – DLA SŁUŻBY MPS
4. Zamawiający nie ogranicza ilości części, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych części muszą być kompletne.
5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych – załącznik nr 5 do SWZ, oraz w załącznikach nr 6,8 i 9, w których zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Warunki gwarancji, reklamacji, dostawy zawiera zał. Nr 3A, 3B, 3C, 3D do SWZ – Projekty umów.
6. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych w przedmiocie zamówienia, przy czym Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego.
7. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane,
a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana
w ogłoszeniu o zamówieniu.
8. Zamówienia DODATKOWE:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33751000-9 - Chusteczki jednorazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych artykułów BHP, zgodnych z normami zawartymi w załącznikach nr 5, 6, 8, 9 do SWZ,
w oryginalnych, nieuszkodzonych opakowaniach, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu.
2. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się:
- dla zadań 2-8, 13-17 - 31 Baza Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu
- dla zadań nr 1 i 12 - 31 Baza Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu, ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 64-100 Leszno, ul. Racławicka 1, ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 63-100 Śrem, ul. Wojska Polskiego 1 - szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne lokalizacje znajduje się
w formularzu cenowym dla Zadania nr 1 i 12),
- dla zadania nr 9, 10,11 – ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 63-100 Śrem, Ul. Wojska Polskiego 1,
w godzinach od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do piątku.
3. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań wyszczególnionych
w Formularzach cenowych:
ZADANIE NR 1 – DLA SŁUŻBY UZBROJENIA
ZADANIE NR 2-8 – DLA SŁUŻBY ZZLT
ZADANIE NR 9-11 – DLA SŁUŻBY INŻ. – SAP.
ZADANIE NR 12 – DLA SŁUŻBY CZOŁG.-SAM.
ZADANIE NR 13-15 – DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
ZADANIE NR 16 – DLA SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ
ZADANIE NR 17 – DLA SŁUŻBY MPS
4. Zamawiający nie ogranicza ilości części, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych części muszą być kompletne.
5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych – załącznik nr 5 do SWZ, oraz w załącznikach nr 6,8 i 9, w których zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Warunki gwarancji, reklamacji, dostawy zawiera zał. Nr 3A, 3B, 3C, 3D do SWZ – Projekty umów.
6. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych w przedmiocie zamówienia, przy czym Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego.
7. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane,
a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana
w ogłoszeniu o zamówieniu.
8. Zamówienia DODATKOWE:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych artykułów BHP, zgodnych z normami zawartymi w załącznikach nr 5, 6, 8, 9 do SWZ,
w oryginalnych, nieuszkodzonych opakowaniach, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu.
2. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się:
- dla zadań 2-8, 13-17 - 31 Baza Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu
- dla zadań nr 1 i 12 - 31 Baza Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu, ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 64-100 Leszno, ul. Racławicka 1, ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 63-100 Śrem, ul. Wojska Polskiego 1 - szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne lokalizacje znajduje się
w formularzu cenowym dla Zadania nr 1 i 12),
- dla zadania nr 9, 10,11 – ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 63-100 Śrem, Ul. Wojska Polskiego 1,
w godzinach od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do piątku.
3. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań wyszczególnionych
w Formularzach cenowych:
ZADANIE NR 1 – DLA SŁUŻBY UZBROJENIA
ZADANIE NR 2-8 – DLA SŁUŻBY ZZLT
ZADANIE NR 9-11 – DLA SŁUŻBY INŻ. – SAP.
ZADANIE NR 12 – DLA SŁUŻBY CZOŁG.-SAM.
ZADANIE NR 13-15 – DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
ZADANIE NR 16 – DLA SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ
ZADANIE NR 17 – DLA SŁUŻBY MPS
4. Zamawiający nie ogranicza ilości części, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych części muszą być kompletne.
5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych – załącznik nr 5 do SWZ, oraz w załącznikach nr 6,8 i 9, w których zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Warunki gwarancji, reklamacji, dostawy zawiera zał. Nr 3A, 3B, 3C, 3D do SWZ – Projekty umów.
6. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych w przedmiocie zamówienia, przy czym Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego.
7. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane,
a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana
w ogłoszeniu o zamówieniu.
8. Zamówienia DODATKOWE:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18130000-9 - Specjalna odzież robocza

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych artykułów BHP, zgodnych z normami zawartymi w załącznikach nr 5, 6, 8, 9 do SWZ,
w oryginalnych, nieuszkodzonych opakowaniach, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu.
2. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się:
- dla zadań 2-8, 13-17 - 31 Baza Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu
- dla zadań nr 1 i 12 - 31 Baza Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu, ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 64-100 Leszno, ul. Racławicka 1, ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 63-100 Śrem, ul. Wojska Polskiego 1 - szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne lokalizacje znajduje się
w formularzu cenowym dla Zadania nr 1 i 12),
- dla zadania nr 9, 10,11 – ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 63-100 Śrem, Ul. Wojska Polskiego 1,
w godzinach od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do piątku.
3. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań wyszczególnionych
w Formularzach cenowych:
ZADANIE NR 1 – DLA SŁUŻBY UZBROJENIA
ZADANIE NR 2-8 – DLA SŁUŻBY ZZLT
ZADANIE NR 9-11 – DLA SŁUŻBY INŻ. – SAP.
ZADANIE NR 12 – DLA SŁUŻBY CZOŁG.-SAM.
ZADANIE NR 13-15 – DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
ZADANIE NR 16 – DLA SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ
ZADANIE NR 17 – DLA SŁUŻBY MPS
4. Zamawiający nie ogranicza ilości części, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych części muszą być kompletne.
5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych – załącznik nr 5 do SWZ, oraz w załącznikach nr 6,8 i 9, w których zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Warunki gwarancji, reklamacji, dostawy zawiera zał. Nr 3A, 3B, 3C, 3D do SWZ – Projekty umów.
6. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych w przedmiocie zamówienia, przy czym Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego.
7. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane,
a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana
w ogłoszeniu o zamówieniu.
8. Zamówienia DODATKOWE:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35113440-5 - Kamizelki odblaskowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych artykułów BHP, zgodnych z normami zawartymi w załącznikach nr 5, 6, 8, 9 do SWZ,
w oryginalnych, nieuszkodzonych opakowaniach, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu.
2. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się:
- dla zadań 2-8, 13-17 - 31 Baza Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu
- dla zadań nr 1 i 12 - 31 Baza Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu, ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 64-100 Leszno, ul. Racławicka 1, ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 63-100 Śrem, ul. Wojska Polskiego 1 - szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne lokalizacje znajduje się
w formularzu cenowym dla Zadania nr 1 i 12),
- dla zadania nr 9, 10,11 – ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 63-100 Śrem, Ul. Wojska Polskiego 1,
w godzinach od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do piątku.
3. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań wyszczególnionych
w Formularzach cenowych:
ZADANIE NR 1 – DLA SŁUŻBY UZBROJENIA
ZADANIE NR 2-8 – DLA SŁUŻBY ZZLT
ZADANIE NR 9-11 – DLA SŁUŻBY INŻ. – SAP.
ZADANIE NR 12 – DLA SŁUŻBY CZOŁG.-SAM.
ZADANIE NR 13-15 – DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
ZADANIE NR 16 – DLA SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ
ZADANIE NR 17 – DLA SŁUŻBY MPS
4. Zamawiający nie ogranicza ilości części, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych części muszą być kompletne.
5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych – załącznik nr 5 do SWZ, oraz w załącznikach nr 6,8 i 9, w których zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Warunki gwarancji, reklamacji, dostawy zawiera zał. Nr 3A, 3B, 3C, 3D do SWZ – Projekty umów.
6. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych w przedmiocie zamówienia, przy czym Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego.
7. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane,
a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana
w ogłoszeniu o zamówieniu.
8. Zamówienia DODATKOWE:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych artykułów BHP, zgodnych z normami zawartymi w załącznikach nr 5, 6, 8, 9 do SWZ,
w oryginalnych, nieuszkodzonych opakowaniach, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu.
2. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się:
- dla zadań 2-8, 13-17 - 31 Baza Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu
- dla zadań nr 1 i 12 - 31 Baza Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu, ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 64-100 Leszno, ul. Racławicka 1, ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 63-100 Śrem, ul. Wojska Polskiego 1 - szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne lokalizacje znajduje się
w formularzu cenowym dla Zadania nr 1 i 12),
- dla zadania nr 9, 10,11 – ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 63-100 Śrem, Ul. Wojska Polskiego 1,
w godzinach od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do piątku.
3. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań wyszczególnionych
w Formularzach cenowych:
ZADANIE NR 1 – DLA SŁUŻBY UZBROJENIA
ZADANIE NR 2-8 – DLA SŁUŻBY ZZLT
ZADANIE NR 9-11 – DLA SŁUŻBY INŻ. – SAP.
ZADANIE NR 12 – DLA SŁUŻBY CZOŁG.-SAM.
ZADANIE NR 13-15 – DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
ZADANIE NR 16 – DLA SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ
ZADANIE NR 17 – DLA SŁUŻBY MPS
4. Zamawiający nie ogranicza ilości części, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych części muszą być kompletne.
5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych – załącznik nr 5 do SWZ, oraz w załącznikach nr 6,8 i 9, w których zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Warunki gwarancji, reklamacji, dostawy zawiera zał. Nr 3A, 3B, 3C, 3D do SWZ – Projekty umów.
6. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych w przedmiocie zamówienia, przy czym Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego.
7. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane,
a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana
w ogłoszeniu o zamówieniu.
8. Zamówienia DODATKOWE:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych artykułów BHP, zgodnych z normami zawartymi w załącznikach nr 5, 6, 8, 9 do SWZ,
w oryginalnych, nieuszkodzonych opakowaniach, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu.
2. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się:
- dla zadań 2-8, 13-17 - 31 Baza Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu
- dla zadań nr 1 i 12 - 31 Baza Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu, ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 64-100 Leszno, ul. Racławicka 1, ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 63-100 Śrem, ul. Wojska Polskiego 1 - szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne lokalizacje znajduje się
w formularzu cenowym dla Zadania nr 1 i 12),
- dla zadania nr 9, 10,11 – ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 63-100 Śrem, Ul. Wojska Polskiego 1,
w godzinach od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do piątku.
3. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań wyszczególnionych
w Formularzach cenowych:
ZADANIE NR 1 – DLA SŁUŻBY UZBROJENIA
ZADANIE NR 2-8 – DLA SŁUŻBY ZZLT
ZADANIE NR 9-11 – DLA SŁUŻBY INŻ. – SAP.
ZADANIE NR 12 – DLA SŁUŻBY CZOŁG.-SAM.
ZADANIE NR 13-15 – DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
ZADANIE NR 16 – DLA SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ
ZADANIE NR 17 – DLA SŁUŻBY MPS
4. Zamawiający nie ogranicza ilości części, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych części muszą być kompletne.
5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych – załącznik nr 5 do SWZ, oraz w załącznikach nr 6,8 i 9, w których zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Warunki gwarancji, reklamacji, dostawy zawiera zał. Nr 3A, 3B, 3C, 3D do SWZ – Projekty umów.
6. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych w przedmiocie zamówienia, przy czym Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego.
7. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane,
a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana
w ogłoszeniu o zamówieniu.
8. Zamówienia DODATKOWE:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych artykułów BHP, zgodnych z normami zawartymi w załącznikach nr 5, 6, 8, 9 do SWZ,
w oryginalnych, nieuszkodzonych opakowaniach, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu.
2. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się:
- dla zadań 2-8, 13-17 - 31 Baza Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu
- dla zadań nr 1 i 12 - 31 Baza Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu, ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 64-100 Leszno, ul. Racławicka 1, ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 63-100 Śrem, ul. Wojska Polskiego 1 - szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne lokalizacje znajduje się
w formularzu cenowym dla Zadania nr 1 i 12),
- dla zadania nr 9, 10,11 – ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 63-100 Śrem, Ul. Wojska Polskiego 1,
w godzinach od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do piątku.
3. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań wyszczególnionych
w Formularzach cenowych:
ZADANIE NR 1 – DLA SŁUŻBY UZBROJENIA
ZADANIE NR 2-8 – DLA SŁUŻBY ZZLT
ZADANIE NR 9-11 – DLA SŁUŻBY INŻ. – SAP.
ZADANIE NR 12 – DLA SŁUŻBY CZOŁG.-SAM.
ZADANIE NR 13-15 – DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
ZADANIE NR 16 – DLA SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ
ZADANIE NR 17 – DLA SŁUŻBY MPS
4. Zamawiający nie ogranicza ilości części, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych części muszą być kompletne.
5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych – załącznik nr 5 do SWZ, oraz w załącznikach nr 6,8 i 9, w których zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Warunki gwarancji, reklamacji, dostawy zawiera zał. Nr 3A, 3B, 3C, 3D do SWZ – Projekty umów.
6. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych w przedmiocie zamówienia, przy czym Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego.
7. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane,
a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana
w ogłoszeniu o zamówieniu.
8. Zamówienia DODATKOWE:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych artykułów BHP, zgodnych z normami zawartymi w załącznikach nr 5, 6, 8, 9 do SWZ,
w oryginalnych, nieuszkodzonych opakowaniach, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu.
2. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się:
- dla zadań 2-8, 13-17 - 31 Baza Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu
- dla zadań nr 1 i 12 - 31 Baza Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu, ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 64-100 Leszno, ul. Racławicka 1, ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 63-100 Śrem, ul. Wojska Polskiego 1 - szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne lokalizacje znajduje się
w formularzu cenowym dla Zadania nr 1 i 12),
- dla zadania nr 9, 10,11 – ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 63-100 Śrem, Ul. Wojska Polskiego 1,
w godzinach od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do piątku.
3. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań wyszczególnionych
w Formularzach cenowych:
ZADANIE NR 1 – DLA SŁUŻBY UZBROJENIA
ZADANIE NR 2-8 – DLA SŁUŻBY ZZLT
ZADANIE NR 9-11 – DLA SŁUŻBY INŻ. – SAP.
ZADANIE NR 12 – DLA SŁUŻBY CZOŁG.-SAM.
ZADANIE NR 13-15 – DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
ZADANIE NR 16 – DLA SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ
ZADANIE NR 17 – DLA SŁUŻBY MPS
4. Zamawiający nie ogranicza ilości części, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych części muszą być kompletne.
5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych – załącznik nr 5 do SWZ, oraz w załącznikach nr 6,8 i 9, w których zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Warunki gwarancji, reklamacji, dostawy zawiera zał. Nr 3A, 3B, 3C, 3D do SWZ – Projekty umów.
6. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych w przedmiocie zamówienia, przy czym Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego.
7. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane,
a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana
w ogłoszeniu o zamówieniu.
8. Zamówienia DODATKOWE:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18141000-9 - Rękawice robocze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa

42924790-3 - Maski pochłaniające nieprzyjemne zapachy

44174000-0 - Folia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych artykułów BHP, zgodnych z normami zawartymi w załącznikach nr 5, 6, 8, 9 do SWZ,
w oryginalnych, nieuszkodzonych opakowaniach, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu.
2. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się:
- dla zadań 2-8, 13-17 - 31 Baza Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu
- dla zadań nr 1 i 12 - 31 Baza Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu, ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 64-100 Leszno, ul. Racławicka 1, ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 63-100 Śrem, ul. Wojska Polskiego 1 - szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne lokalizacje znajduje się
w formularzu cenowym dla Zadania nr 1 i 12),
- dla zadania nr 9, 10,11 – ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 63-100 Śrem, Ul. Wojska Polskiego 1,
w godzinach od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do piątku.
3. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań wyszczególnionych
w Formularzach cenowych:
ZADANIE NR 1 – DLA SŁUŻBY UZBROJENIA
ZADANIE NR 2-8 – DLA SŁUŻBY ZZLT
ZADANIE NR 9-11 – DLA SŁUŻBY INŻ. – SAP.
ZADANIE NR 12 – DLA SŁUŻBY CZOŁG.-SAM.
ZADANIE NR 13-15 – DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
ZADANIE NR 16 – DLA SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ
ZADANIE NR 17 – DLA SŁUŻBY MPS
4. Zamawiający nie ogranicza ilości części, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych części muszą być kompletne.
5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych – załącznik nr 5 do SWZ, oraz w załącznikach nr 6,8 i 9, w których zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Warunki gwarancji, reklamacji, dostawy zawiera zał. Nr 3A, 3B, 3C, 3D do SWZ – Projekty umów.
6. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych w przedmiocie zamówienia, przy czym Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego.
7. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane,
a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana
w ogłoszeniu o zamówieniu.
8. Zamówienia DODATKOWE:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18130000-9 - Specjalna odzież robocza

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18141000-9 - Rękawice robocze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych artykułów BHP, zgodnych z normami zawartymi w załącznikach nr 5, 6, 8, 9 do SWZ,
w oryginalnych, nieuszkodzonych opakowaniach, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu.
2. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się:
- dla zadań 2-8, 13-17 - 31 Baza Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu
- dla zadań nr 1 i 12 - 31 Baza Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu, ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 64-100 Leszno, ul. Racławicka 1, ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 63-100 Śrem, ul. Wojska Polskiego 1 - szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne lokalizacje znajduje się
w formularzu cenowym dla Zadania nr 1 i 12),
- dla zadania nr 9, 10,11 – ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 63-100 Śrem, Ul. Wojska Polskiego 1,
w godzinach od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do piątku.
3. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań wyszczególnionych
w Formularzach cenowych:
ZADANIE NR 1 – DLA SŁUŻBY UZBROJENIA
ZADANIE NR 2-8 – DLA SŁUŻBY ZZLT
ZADANIE NR 9-11 – DLA SŁUŻBY INŻ. – SAP.
ZADANIE NR 12 – DLA SŁUŻBY CZOŁG.-SAM.
ZADANIE NR 13-15 – DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
ZADANIE NR 16 – DLA SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ
ZADANIE NR 17 – DLA SŁUŻBY MPS
4. Zamawiający nie ogranicza ilości części, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych części muszą być kompletne.
5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych – załącznik nr 5 do SWZ, oraz w załącznikach nr 6,8 i 9, w których zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Warunki gwarancji, reklamacji, dostawy zawiera zał. Nr 3A, 3B, 3C, 3D do SWZ – Projekty umów.
6. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych w przedmiocie zamówienia, przy czym Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego.
7. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane,
a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana
w ogłoszeniu o zamówieniu.
8. Zamówienia DODATKOWE:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18130000-9 - Specjalna odzież robocza

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych artykułów BHP, zgodnych z normami zawartymi w załącznikach nr 5, 6, 8, 9 do SWZ,
w oryginalnych, nieuszkodzonych opakowaniach, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu.
2. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się:
- dla zadań 2-8, 13-17 - 31 Baza Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu
- dla zadań nr 1 i 12 - 31 Baza Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu, ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 64-100 Leszno, ul. Racławicka 1, ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 63-100 Śrem, ul. Wojska Polskiego 1 - szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne lokalizacje znajduje się
w formularzu cenowym dla Zadania nr 1 i 12),
- dla zadania nr 9, 10,11 – ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 63-100 Śrem, Ul. Wojska Polskiego 1,
w godzinach od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do piątku.
3. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań wyszczególnionych
w Formularzach cenowych:
ZADANIE NR 1 – DLA SŁUŻBY UZBROJENIA
ZADANIE NR 2-8 – DLA SŁUŻBY ZZLT
ZADANIE NR 9-11 – DLA SŁUŻBY INŻ. – SAP.
ZADANIE NR 12 – DLA SŁUŻBY CZOŁG.-SAM.
ZADANIE NR 13-15 – DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
ZADANIE NR 16 – DLA SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ
ZADANIE NR 17 – DLA SŁUŻBY MPS
4. Zamawiający nie ogranicza ilości części, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych części muszą być kompletne.
5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych – załącznik nr 5 do SWZ, oraz w załącznikach nr 6,8 i 9, w których zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Warunki gwarancji, reklamacji, dostawy zawiera zał. Nr 3A, 3B, 3C, 3D do SWZ – Projekty umów.
6. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych w przedmiocie zamówienia, przy czym Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego.
7. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane,
a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana
w ogłoszeniu o zamówieniu.
8. Zamówienia DODATKOWE:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18130000-9 - Specjalna odzież robocza

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 16

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych artykułów BHP, zgodnych z normami zawartymi w załącznikach nr 5, 6, 8, 9 do SWZ,
w oryginalnych, nieuszkodzonych opakowaniach, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu.
2. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się:
- dla zadań 2-8, 13-17 - 31 Baza Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu
- dla zadań nr 1 i 12 - 31 Baza Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu, ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 64-100 Leszno, ul. Racławicka 1, ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 63-100 Śrem, ul. Wojska Polskiego 1 - szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne lokalizacje znajduje się
w formularzu cenowym dla Zadania nr 1 i 12),
- dla zadania nr 9, 10,11 – ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 63-100 Śrem, Ul. Wojska Polskiego 1,
w godzinach od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do piątku.
3. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań wyszczególnionych
w Formularzach cenowych:
ZADANIE NR 1 – DLA SŁUŻBY UZBROJENIA
ZADANIE NR 2-8 – DLA SŁUŻBY ZZLT
ZADANIE NR 9-11 – DLA SŁUŻBY INŻ. – SAP.
ZADANIE NR 12 – DLA SŁUŻBY CZOŁG.-SAM.
ZADANIE NR 13-15 – DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
ZADANIE NR 16 – DLA SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ
ZADANIE NR 17 – DLA SŁUŻBY MPS
4. Zamawiający nie ogranicza ilości części, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych części muszą być kompletne.
5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych – załącznik nr 5 do SWZ, oraz w załącznikach nr 6,8 i 9, w których zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Warunki gwarancji, reklamacji, dostawy zawiera zał. Nr 3A, 3B, 3C, 3D do SWZ – Projekty umów.
6. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych w przedmiocie zamówienia, przy czym Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego.
7. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane,
a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana
w ogłoszeniu o zamówieniu.
8. Zamówienia DODATKOWE:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 441 uPzp do wysokości kwoty brutto dla Zadania nr 16 - 24.000,00 zł w zakresie asortymentu zawartego w zamówieniu podstawowym.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia opcjonalnego w terminie do ….. dni kalendarzowych (wskazanych w ofercie dla zamówienia podstawowego) od dnia złożenia zamówienia opcjonalnego przez Zamawiającego.
Zamawiający może skorzystać z uruchomienia prawa opcji w terminie do 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Wykorzystanie prawa opcji uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w formularzu cenowym oraz termin dostawy zaproponowany w formularzu ofertowym (dla zamówienia podstawowego), który liczony będzie od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie pod-stawowe. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za dostawy w ramach prawa opcji.
Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego
Zamawiający zawiadomi pisemnie Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Termin realizacji opcji może wykraczać poza termin realizacji zamówienia podstawowego umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 17

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych artykułów BHP, zgodnych z normami zawartymi w załącznikach nr 5, 6, 8, 9 do SWZ,
w oryginalnych, nieuszkodzonych opakowaniach, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu.
2. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się:
- dla zadań 2-8, 13-17 - 31 Baza Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu
- dla zadań nr 1 i 12 - 31 Baza Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu, ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 64-100 Leszno, ul. Racławicka 1, ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 63-100 Śrem, ul. Wojska Polskiego 1 - szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne lokalizacje znajduje się
w formularzu cenowym dla Zadania nr 1 i 12),
- dla zadania nr 9, 10,11 – ZESPÓŁ ZAMIEJSCOWY 63-100 Śrem, Ul. Wojska Polskiego 1,
w godzinach od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do piątku.
3. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 zadań wyszczególnionych
w Formularzach cenowych:
ZADANIE NR 1 – DLA SŁUŻBY UZBROJENIA
ZADANIE NR 2-8 – DLA SŁUŻBY ZZLT
ZADANIE NR 9-11 – DLA SŁUŻBY INŻ. – SAP.
ZADANIE NR 12 – DLA SŁUŻBY CZOŁG.-SAM.
ZADANIE NR 13-15 – DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
ZADANIE NR 16 – DLA SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ
ZADANIE NR 17 – DLA SŁUŻBY MPS
4. Zamawiający nie ogranicza ilości części, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych części muszą być kompletne.
5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych – załącznik nr 5 do SWZ, oraz w załącznikach nr 6,8 i 9, w których zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Warunki gwarancji, reklamacji, dostawy zawiera zał. Nr 3A, 3B, 3C, 3D do SWZ – Projekty umów.
6. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych w przedmiocie zamówienia, przy czym Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego.
7. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane,
a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana
w ogłoszeniu o zamówieniu.
8. Zamówienia DODATKOWE:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44423400-5 - Znaki i podobne elementy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składane wraz z ofertą:
1) W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o których mowa
w Rozdziale VI SWZ, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:
- Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp wg zał. nr 2 do SWZ - w formie elektronicznej (tj. opatrzone elektronicznym podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej elektronicznym podpisem zaufanym bądź elektronicznym podpisem osobistym.
Informacje zawarte w ww. oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert.
W przypadku oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców
składających ofertę wspólną.
2) Pełnomocnictwo - do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik (jeżeli dotyczy).
2. Dokumenty składane na wezwanie.
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień ich złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (wg załącznika nr 4 do SWZ;)
W przypadku oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta, składana w niniejszym postępowaniu, jest zobowiązaniem wykonawcy do zgodnego z oczekiwaniami zamawiającego, wyrażonymi w SWZ, na warunkach wskazanych przez Zamawiającego, wykonania zamówienia, za określoną w formularzu ofertowym cenę.
2. Wykonawca sporządzi ofertę zgodnie z wymaganiami SWZ.
3. Oferta musi zawierać:
- formularz ofertowy – wg złącznika nr 1 do SWZ.
- formularz cenowy – wg załącznika nr 5 do SWZ
4. Wraz z ofertą wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ustawy Pzp – według wzoru przekazanego przez Zamawiającego - aktualne na dzień składania ofert, zgodnie z postanowieniami określonymi w rozdziale VIII ust. 1 swz.
2) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik (jeżeli wymagane),

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

3. Informacja dotycząca wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze
(konsorcja/spółki cywilne).1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia,np. łącząc się w konsorcja lub spółki cywilne lub inną formę prawną.2) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zmówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego.3) Wykonawcy składający ofertą wspólną wraz z ofertą składają stosowne pełnomocnictwo w oryginale podpisane zgodnie z zaleceniami zawartymi w Rozdziale XII ust. 4 pkt 2) uprawniające do wykonania określonych czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.4) Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie
ze SWZ;b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej – dokumenty składane przez członków konsorcjum czy wspólników spółki cywilnej, w tym oświadczenia muszą być podpisane przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną do reprezentowania danego podmiotu.5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na
zasadach określonych w art. 58 ustawy Pzp, brak podstaw wykluczenia musi wykazać każdy z Wykonawców oddzielnie, wobec powyższego wszystkie oświadczenia i dokumenty w zakresie braku podstaw wykluczenia wymagane w postępowaniu składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie występujących.6) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zawarte zostały w załącznikach nr 3A, 3B, 3C, 3D do SWZ - projekty umów.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-29 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej wraz z załącznikami za pośrednictwem „Formularza składania oferty” dostępnego na https://platformazakupowa.pl w sekcji przedmiotowego „postępowania” dostępnego na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/31_blt

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-29 11:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-28

2021-06-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię 24 tony fi 12 żebrowany - Kościan
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię 24 tony fi 12 żebrowany. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI