Artykuły gospodarcze do utrzymania czystości i higieny

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Artykuły gospodarcze do utrzymania czystości i higieny
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-05-20
  • ZamawiającySzpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-11
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00051564
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Artykuły gospodarcze do utrzymania czystości i higieny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002153989

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grenadierów 51/59

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-073

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 51 52 716, (22) 51 52 750

1.5.8.) Numer faksu: (22) 51 52 789

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@grochowski.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grochowski.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Artykuły gospodarcze do utrzymania czystości i higieny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c41b31f0-b24b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051564

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpitalgrochowski.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalgrochowski.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określone zostały w Specyfikacji Warunków Zamówienia. SWZ dostępna jest pod adresem: https://szpitalgrochowski.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Próbki składa się w formie fizycznej, przed upływem terminu składania ofert. Próbki muszą być dostarczone (złożone) do siedziby Zamawiającego – adres: ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa, Pawilon IV, parter, Sekretariat Zarządu. Próbki złożone po upływie terminu składania ofert nie będą uwzględniane.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje z ochroną i przetwarzaniem danych osobowych określone zostały w Specyfikacji Warunków Zamówienia. SWZ dostępna jest pod adresem: https://szpitalgrochowski.ezamawiajacy.pl

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje z ochroną i przetwarzaniem danych osobowych określone zostały w Specyfikacji Warunków Zamówienia. SWZ dostępna jest pod adresem: https://szpitalgrochowski.ezamawiajacy.pl

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPK/7/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Worki foliowe

4.2.6.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) ocenie podlega cena brutto oferty podana w formularzu ofertowym, z uwzględnieniem poprawek omyłek rachunkowych i innych omyłek mających wpływ na cenę brutto oferty;2) punktacja w kryterium cena wyliczana będzie według następującego wzoru: LP = (NC/CBO) * 100 gdzie:„LP” oznacza liczbę punktów w kryterium cena,„NC” oznacza najniższą cenę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,„CBO” oznacza cenę badanej oferty,„100” oznacza przelicznik punktowy (maksymalna wartość punktowa, jaką może uzyskać oferta).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1) ocenie podlega cena brutto oferty podana w formularzu ofertowym, z uwzględnieniem poprawek omyłek rachunkowych i innych omyłek mających wpływ na cenę brutto oferty;2) punktacja w kryterium cena wyliczana będzie według następującego wzoru: LP = (NC/CBO) * 100 gdzie:„LP” oznacza liczbę punktów w kryterium cena,„NC” oznacza najniższą cenę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,„CBO” oznacza cenę badanej oferty,„100” oznacza przelicznik punktowy (maksymalna wartość punktowa, jaką może uzyskać oferta).

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Papier toaletowy i ręczniki papierowe

4.2.6.) Główny kod CPV: 33761000-2 - Papier toaletowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) ocenie podlega cena brutto oferty podana w formularzu ofertowym, z uwzględnieniem poprawek omyłek rachunkowych i innych omyłek mających wpływ na cenę brutto oferty;2) punktacja w kryterium cena wyliczana będzie według następującego wzoru: LP = (NC/CBO) * 100 gdzie:„LP” oznacza liczbę punktów w kryterium cena,„NC” oznacza najniższą cenę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,„CBO” oznacza cenę badanej oferty,„100” oznacza przelicznik punktowy (maksymalna wartość punktowa, jaką może uzyskać oferta).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1) ocenie podlega cena brutto oferty podana w formularzu ofertowym, z uwzględnieniem poprawek omyłek rachunkowych i innych omyłek mających wpływ na cenę brutto oferty;2) punktacja w kryterium cena wyliczana będzie według następującego wzoru: LP = (NC/CBO) * 100 gdzie:„LP” oznacza liczbę punktów w kryterium cena,„NC” oznacza najniższą cenę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,„CBO” oznacza cenę badanej oferty,„100” oznacza przelicznik punktowy (maksymalna wartość punktowa, jaką może uzyskać oferta).

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Płyny, proszki i środki czyszczące i myjące

4.2.6.) Główny kod CPV: 39831240-0 - Preparaty czyszczące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) ocenie podlega cena brutto oferty podana w formularzu ofertowym, z uwzględnieniem poprawek omyłek rachunkowych i innych omyłek mających wpływ na cenę brutto oferty;2) punktacja w kryterium cena wyliczana będzie według następującego wzoru: LP = (NC/CBO) * 100 gdzie:„LP” oznacza liczbę punktów w kryterium cena,„NC” oznacza najniższą cenę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,„CBO” oznacza cenę badanej oferty,„100” oznacza przelicznik punktowy (maksymalna wartość punktowa, jaką może uzyskać oferta).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1) ocenie podlega cena brutto oferty podana w formularzu ofertowym, z uwzględnieniem poprawek omyłek rachunkowych i innych omyłek mających wpływ na cenę brutto oferty;2) punktacja w kryterium cena wyliczana będzie według następującego wzoru: LP = (NC/CBO) * 100 gdzie:„LP” oznacza liczbę punktów w kryterium cena,„NC” oznacza najniższą cenę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,„CBO” oznacza cenę badanej oferty,„100” oznacza przelicznik punktowy (maksymalna wartość punktowa, jaką może uzyskać oferta).

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych:1) dla części nr 1 zamówienia należy złożyć po jednej rolce worków foliowych dla każdej pozycji (15 rolek worków, dla każdej pozycji po jednej rolce worków) - wszystkie złożone próbki muszą być opisane w następujący sposób: nr części zamówienia jakiej dotyczy próbka, nr pozycji jakiej dotyczy próbka;2) dla części nr 2 zamówienia:a) należy złożyć min. 1 szt. papieru toaletowego mały-makulaturowy wskazanego w poz. 1 części nr 2 zamówienia,b) należy złożyć min. 1 szt. papieru toaletowego duży-makulaturowy wskazanego w poz. 2 części nr 2 zamówienia,c) należy złożyć min. 1 szt. ręcznika papierowego wskazanego w poz. 3 części nr 2 zamówienia,d) należy złożyć min. 1 szt. (rolka) ręcznika papierowego w rolce wskazanego w poz. 4 części nr 2 zamówienia,- wszystkie złożone próbki muszą być opisane w następujący sposób: nr części zamówienia jakiej dotyczy próbka, nr pozycji jakiej dotyczy próbka;3) dla części nr 3 zamówienia materiały informacyjne dotyczące każdej pozycji (ulotki, karty katalogowe, materiały określające skład i działanie produktu) potwierdzające spełnienie wszystkich parametrów określonych i wymaganych przez Zamawiającego (zgodnie z opisem w załączniku nr 2 do SWZ) – w/w materiały składa się w formie elektronicznej – podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający przewiduje uzupełnienie wszystkich środków dowodowych. Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeśli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne. Wykonawca może uzupełnić przedmiotowe środki dowodowe, ale tylko na wezwanie Zamawiającego.Zamawiający przewiduje możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienie przedmiotowych środków dowodowych. Zamawiający nie wzywa do uzupełnienia lub wyjaśnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeśli oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie lub jeśli zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania lub jeśli oferta Wykonawcy nie jest ofertą najwyżej ocenioną.Zamawiający przewiduje maksymalnie jednorazowe zwrócenie się do danego Wykonawcy o uzupełnienie danego przedmiotowego środka dowodowego.Zamawiający przewiduje maksymalnie dwukrotne zwrócenie się do danego Wykonawcy o wyjaśnienie danego przedmiotowego środka dowodowego.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca zobowiązany jest złożyć:1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ;2) dokument lub dokumenty (w tym pełnomocnictwo lub pełnomocnictwa), z których wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (jeśli Zamawiający będzie w stanie potwierdzić umocowanie na podstawie numerów NIP, REGON lub KRS korzystając ze strony: https://ekrs.ms.gov.pl/ lub https://prod.ceidg.gov.pl/ceidg.cms.engine/ Zamawiający uzna, iż Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do dokumentów, o których mowa powyżej);3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie);4) uzasadnienie utajnienia części oferty (formularzy, dokumentów, oświadczeń), przy czym uzasadnienie będzie w całości jawne (jeśli dotyczy) – utajniona część oferty powinna znajdować się w osobnym pliku, aby nie było problemu z jednoznacznym określeniem zakresu utajnionych informacji;5) przedmiotowe środki dowodowe (wskazane w poprzednim punkcie ogłoszenia)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Informacje dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia;2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) Zamawiający nie wymaga od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty w postępowaniu;4) W odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych wykonawców.;5) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;6) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań / części zamówienia.2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, musi być złożone w zakresie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpitalgrochowski.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-20 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-16

2021-05-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję dla swojego klienta blachy w grubościach 1,4-1,5mm w kręgach - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję dla swojego klienta blachy w grubościach 1,4-1,5mm w kręgach. Powlekane, różne kolory. Tylko niskie ceny. Ilość 100 ton. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI