Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
(85-23) Dostawa odzieży medycznej, roboczej, obuwia i dodatków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL UNIWERSYTECKI NR 1 IM. DR. A. JURASZA W BYDGOSZCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001126074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie Skłodowskiej 9
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-094
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.grocholska@jurasza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jurasza.umk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
(85-23) Dostawa odzieży medycznej, roboczej, obuwia i dodatków
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83f5a861-731b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00461365
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00167368/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://jurasza.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej: 1) Platformy przetargowej do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod adresem: https://jurasza.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 2. Komunikacja w przedmiotowym postępowaniu prowadzona jest w języku polskim
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej: Platforma do obsługi postępowań przetargowych, dostępna pod adresem: https://jurasza.logintrade.net/ 2. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730). 3. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r., poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy p.z.p., z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych . 4. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w pkt. 3, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez Zamawiającego. 5. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym . 6. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują poprzez Platformę Przetargową Zamawiającego, dostępną pod adresem: https://jurasza.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 7. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty, zostały opisane w INSTRUKCJI KORZYSTANIA Z PLATFORMY PRZETARGOWEJ w załączniku nr 3 do SWZ. Szczegółowe instrukcje obsługi Platformy dla Wykonawców dostępne są na stronie: https://jurasza.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html 8. Zgodnie z 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy: 1) Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowych Wykonawcy, aby móc korzystać z Platformy. a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, Google Chrome 31 Mozilla Firefox 26 Opera 18 2) Pozostałe wymagania techniczne: a) dostęp do sieci internet; b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax; c) włączona obsługa JavaScript; d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s; e) zainstalowany Acrobat Reader; f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy 9. Przeglądanie postępowań, pobieranie dokumentów, składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składanie ofert nie wymaga rejestracji, ani logowania na Platformie. 10. W niniejszym postępowaniu Zamawiający zaleca rejestrację oraz logowanie co najmniej przy składaniu oferty, wyjaśnień, dokumentów lub oświadczeń w odpowiedzi na wezwania Zamawiającego, kierowane w toku badania i oceny ofert. 11. Rejestracja i logowanie są bezpłatne. Rejestrując się albo logując, Wykonawcy akceptują warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie: https://jurasza.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. Antoniego Jurasza z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Marii Skłodowskiej – Curie 9. Może się Pani/Pan kontaktować z nim w następujący sposób listownie na adres: ul. Marii Skłodowskiej – Curie 9, 85-094 Bydgoszcz, telefonicznie pod numerem telefonu: 52 585 48 80 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: sekretariat@jurasza.pl. 2) W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych lub jego zastępcą, w następujący sposób - listownie na adres administratora z dopiskiem „IOD” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod@jurasza.pl. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji. 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. 5) Pani/Pana dane osobowe w przypadku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres oznaczony kategorią archiwalną wskazaną w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. Antoniego Jurasza, który zgodnie z art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2020 r. poz. 164) został przygotowany w porozumieniu z Dyrektorem Archiwum Państwowego w Bydgoszczy. Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówień publicznych krajowych jest to okres 4 lat, dla zamówień publicznych unijnych jest to okres 10 lat. Natomiast umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacją dotyczącą ich realizacji, niezależnie od trybu w jakim zostały zawarte, przechowywane są przez okres 10 lat. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy. Po upływie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora właściwego archiwum państwowego, brakowaniu. 6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pan/Pani: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników. - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NLZ.2023.271.85
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 471720,50 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odzież medyczna
4.2.5.) Wartość części: 286888,10 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert: a) Cena (C) – waga kryterium 60% b) Kryterium jakości (JRD) – waga kryterium 40% 2. Zasady oceny ofert w kryterium Cena (C) – waga 60%: Cena oferowana min. brutto* C = (------------------------------------------------ x 100 pkt x 60% Cena brutto oferty badanej * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
Zasady oceny ofert w kryterium Parametry jakościowe (PJ)- waga 40%:
Ilość punktów przyznanych za
Kryterium parametry jakościowe oferty badanej
PJ = ( --------------------------------------------------------------- x 100) x waga kryterium tj. 40 %
Maksymalna możliwa do zdobycia ilość
punktów za Kryterium parametry jakościowe, tj. 5,00
gdzie: PJ - wartość punktowa badanej oferty- Kryterium parametry jakościowe
Punktacja będzie przyznana według poniższego:
Parametr jakości Punktacja
Certyfikat bezpieczeństwa chemicznego Oeko -Tex® Standard 100 na wyrób gotowy posiadający ważność na dzień składania oferty, wystawiony przez akredytowaną jednostkę certyfikującą lub równoważny certyfikat wystawiony przez akredytowaną jednostkę certyfikującą
TAK („oferujemy”) – 5 pkt
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt
Podstawą przyznania punktów w kryterium „parametry jakościowe” będą dane podane przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, odpowiednio dla części.
a) jeżeli Wykonawca oświadczy w kryterium „Parametry jakościowe”, iż posiada wskazany przez Zamawiającego certyfikat ale nie złoży wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego wskazanego w Rozdziale IV ust. 8 pkt 1) SWZ, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) w związku z art. 107 ust. 3 ustawy Pzp.
b) jeżeli Wykonawca oświadczy w kryterium „Parametry jakościowe”, iż nie posiada wskazanego przez Zamawiającego certyfikatu, otrzyma 0 pkt i nie załącza do oferty przedmiotowego środka dowodowego wskazanego w Rozdziale IV ust. 8 pkt 1) SWZ.
c) w przypadku, gdy Wykonawca nie poda w ofercie informacji, które podlegają ocenie ofert w kryterium jakości Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie oferuje parametrów jakościowych podlegających ocenie i przyzna mu 0 punktów .
4. Ostateczną ocenę oferty [O] w każdej części stanowi suma punktów uzyskanych w kryteriach określonych powyżej obliczona wg wzoru: O = C + PJ.
C - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium – cena
PJ – wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium – parametry jakościowe
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry jakościowe (PJ)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odzież robocza
4.2.5.) Wartość części: 53295,70 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert: a) Cena (C) – waga kryterium 60% b) Kryterium jakości (JRD) – waga kryterium 40% 2. Zasady oceny ofert w kryterium Cena (C) – waga 60%: Cena oferowana min. brutto* C = (------------------------------------------------ x 100 pkt x 60% Cena brutto oferty badanej * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
Zasady oceny ofert w kryterium Parametry jakościowe (PJ)- waga 40%:
Ilość punktów przyznanych za
Kryterium parametry jakościowe oferty badanej
PJ = ( --------------------------------------------------------------- x 100) x waga kryterium tj. 40 %
Maksymalna możliwa do zdobycia ilość
punktów za Kryterium parametry jakościowe, tj. 5,00
gdzie: PJ - wartość punktowa badanej oferty- Kryterium parametry jakościowe
Punktacja będzie przyznana według poniższego:
Parametr jakości Punktacja
Certyfikat bezpieczeństwa chemicznego Oeko -Tex® Standard 100 na wyrób gotowy posiadający ważność na dzień składania oferty, wystawiony przez akredytowaną jednostkę certyfikującą lub równoważny certyfikat wystawiony przez akredytowaną jednostkę certyfikującą
TAK („oferujemy”) – 5 pkt
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt
Podstawą przyznania punktów w kryterium „parametry jakościowe” będą dane podane przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, odpowiednio dla części.
a) jeżeli Wykonawca oświadczy w kryterium „Parametry jakościowe”, iż posiada wskazany przez Zamawiającego certyfikat ale nie złoży wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego wskazanego w Rozdziale IV ust. 8 pkt 1) SWZ, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) w związku z art. 107 ust. 3 ustawy Pzp.
b) jeżeli Wykonawca oświadczy w kryterium „Parametry jakościowe”, iż nie posiada wskazanego przez Zamawiającego certyfikatu, otrzyma 0 pkt i nie załącza do oferty przedmiotowego środka dowodowego wskazanego w Rozdziale IV ust. 8 pkt 1) SWZ.
c) w przypadku, gdy Wykonawca nie poda w ofercie informacji, które podlegają ocenie ofert w kryterium jakości Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie oferuje parametrów jakościowych podlegających ocenie i przyzna mu 0 punktów .
4. Ostateczną ocenę oferty [O] w każdej części stanowi suma punktów uzyskanych w kryteriach określonych powyżej obliczona wg wzoru: O = C + PJ.
C - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium – cena
PJ – wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium – parametry jakościowe
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry jakościowe (PJ)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OBUWIE
4.2.5.) Wartość części: 106160,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert: a) Cena (C) – waga kryterium 60% b) Kryterium jakości (JRD) – waga kryterium 40% 2. Zasady oceny ofert w kryterium Cena (C) – waga 60%: Cena oferowana min. brutto* C = (------------------------------------------------ x 100 pkt x 60% Cena brutto oferty badanej * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
Zasady oceny ofert w kryterium Parametry jakościowe (PJ)- waga 40%:
Ilość punktów przyznanych za
Kryterium parametry jakościowe oferty badanej
PJ = ( --------------------------------------------------------------- x 100) x waga kryterium tj. 40 %
Maksymalna możliwa do zdobycia ilość
punktów za Kryterium parametry jakościowe, tj. 5,00
gdzie: PJ - wartość punktowa badanej oferty- Kryterium parametry jakościowe
Punktacja będzie przyznana według poniższego:
Parametry jakości Punktacja
Możliwość zwrotu bądź wymiany zamówionego towaru przez Zamawiającego w stanie nie noszącym śladów użytkowania w okresie do 30 dni od daty dostawy na koszt Wykonawcy bez podawania przyczyny
TAK („oferujemy”) – 5 pkt
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt
Maksymalna możliwa do zdobycia ilość punktów za parametry jakościowe podlegające ocenie to 5,00 punktów.
Podstawą przyznania punktów w kryterium „parametry jakościowe” będą dane podane przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, odpowiednio dla części.
W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w ofercie informacji, które podlegają ocenie ofert w kryterium jakości Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie oferuje parametrów jakościowych podlegających ocenie i przyzna mu 0 punktów .
4. Ostateczną ocenę oferty [O] w każdej części stanowi suma punktów uzyskanych w kryteriach określonych powyżej obliczona wg wzoru: O = C + PJ.
C - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium – cena
PJ – wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium – parametry jakościowe
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry jakościowe (PJ)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rękawice
4.2.5.) Wartość części: 5552,10 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert: a) Cena (C) – waga kryterium 60% b) Kryterium jakości (JRD) – waga kryterium 40% 2. Zasady oceny ofert w kryterium Cena (C) – waga 60%: Cena oferowana min. brutto* C = (------------------------------------------------ x 100 pkt x 60% Cena brutto oferty badanej * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
Zasady oceny ofert w kryterium Parametry jakościowe (PJ)- waga 40%:
Ilość punktów przyznanych za
Kryterium parametry jakościowe oferty badanej
PJ = ( --------------------------------------------------------------- x 100) x waga kryterium tj. 40 %
Maksymalna możliwa do zdobycia ilość
punktów za Kryterium parametry jakościowe, tj. 5,00
gdzie: PJ - wartość punktowa badanej oferty- Kryterium parametry jakościowe
Punktacja będzie przyznana według poniższego:
Parametry jakości Punktacja
Możliwość zwrotu bądź wymiany zamówionego towaru przez Zamawiającego w stanie nie noszącym śladów użytkowania w okresie do 30 dni od daty dostawy na koszt Wykonawcy bez podawania przyczyny
TAK („oferujemy”) – 5 pkt
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt
Maksymalna możliwa do zdobycia ilość punktów za parametry jakościowe podlegające ocenie to 5,00 punktów.
Podstawą przyznania punktów w kryterium „parametry jakościowe” będą dane podane przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, odpowiednio dla części.
W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w ofercie informacji, które podlegają ocenie ofert w kryterium jakości Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie oferuje parametrów jakościowych podlegających ocenie i przyzna mu 0 punktów .
4. Ostateczną ocenę oferty [O] w każdej części stanowi suma punktów uzyskanych w kryteriach określonych powyżej obliczona wg wzoru: O = C + PJ.
C - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium – cena
PJ – wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium – parametry jakościowe
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry jakościowe (PJ)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obuwie operacyjne
4.2.5.) Wartość części: 18200,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert: a) Cena (C) – waga kryterium 60% b) Kryterium jakości (JRD) – waga kryterium 40% 2. Zasady oceny ofert w kryterium Cena (C) – waga 60%: Cena oferowana min. brutto* C = (------------------------------------------------ x 100 pkt x 60% Cena brutto oferty badanej * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
Zasady oceny ofert w kryterium Parametry jakościowe (PJ)- waga 40%:
Ilość punktów przyznanych za
Kryterium parametry jakościowe oferty badanej
PJ = ( --------------------------------------------------------------- x 100) x waga kryterium tj. 40 %
Maksymalna możliwa do zdobycia ilość
punktów za Kryterium parametry jakościowe, tj. 5,00
gdzie: PJ - wartość punktowa badanej oferty- Kryterium parametry jakościowe
Punktacja będzie przyznana według poniższego:
Parametry jakości Punktacja
Możliwość zwrotu bądź wymiany zamówionego towaru przez Zamawiającego w stanie nie noszącym śladów użytkowania w okresie do 30 dni od daty dostawy na koszt Wykonawcy bez podawania przyczyny
TAK („oferujemy”) – 5 pkt
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt
Maksymalna możliwa do zdobycia ilość punktów za parametry jakościowe podlegające ocenie to 5,00 punktów.
Podstawą przyznania punktów w kryterium „parametry jakościowe” będą dane podane przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, odpowiednio dla części.
W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w ofercie informacji, które podlegają ocenie ofert w kryterium jakości Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie oferuje parametrów jakościowych podlegających ocenie i przyzna mu 0 punktów .
4. Ostateczną ocenę oferty [O] w każdej części stanowi suma punktów uzyskanych w kryteriach określonych powyżej obliczona wg wzoru: O = C + PJ.
C - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium – cena
PJ – wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium – parametry jakościowe
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry jakościowe (PJ)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Piżamy
4.2.5.) Wartość części: 1624,60 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert: a) Cena (C) – waga kryterium 60% b) Kryterium jakości (JRD) – waga kryterium 40% 2. Zasady oceny ofert w kryterium Cena (C) – waga 60%: Cena oferowana min. brutto* C = (------------------------------------------------ x 100 pkt x 60% Cena brutto oferty badanej * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
Zasady oceny ofert w kryterium Parametry jakościowe (PJ)- waga 40%:
Ilość punktów przyznanych za
Kryterium parametry jakościowe oferty badanej
PJ = ( --------------------------------------------------------------- x 100) x waga kryterium tj. 40 %
Maksymalna możliwa do zdobycia ilość
punktów za Kryterium parametry jakościowe, tj. 5,00
gdzie: PJ - wartość punktowa badanej oferty- Kryterium parametry jakościowe
Punktacja będzie przyznana według poniższego:
Parametry jakości Punktacja
Możliwość zwrotu bądź wymiany zamówionego towaru przez Zamawiającego w stanie nie noszącym śladów użytkowania w okresie do 30 dni od daty dostawy na koszt Wykonawcy bez podawania przyczyny
TAK („oferujemy”) – 5 pkt
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt
Maksymalna możliwa do zdobycia ilość punktów za parametry jakościowe podlegające ocenie to 5,00 punktów.
Podstawą przyznania punktów w kryterium „parametry jakościowe” będą dane podane przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, odpowiednio dla części.
W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w ofercie informacji, które podlegają ocenie ofert w kryterium jakości Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie oferuje parametrów jakościowych podlegających ocenie i przyzna mu 0 punktów .
4. Ostateczną ocenę oferty [O] w każdej części stanowi suma punktów uzyskanych w kryteriach określonych powyżej obliczona wg wzoru: O = C + PJ.
C - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium – cena
PJ – wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium – parametry jakościowe
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry jakościowe (PJ)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuje odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzoną nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
dotyczy części nr 1 i 2
1) Zamawiający na podstawie art. 106 ust. 1 ustawy Pzp żąda złożenia wraz z ofertą następującego przedmiotowego środka dowodowego:
Certyfikat bezpieczeństwa chemicznego Oeko -Tex® Standard 100 na wyrób gotowy posiadający ważność na dzień składania oferty, wystawiony przez akredytowaną jednostkę certyfikującą lub równoważny certyfikat wystawiony przez akredytowaną jednostkę certyfikującą.
Powyższy dokument służy potwierdzeniu zgodności z kryterium określonym w opisie kryteriów oceny ofert.
2) Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe jeśli potwierdzają one zgodność z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, zgodnie z ust. 3, w następujących przypadkach i w następujący sposób:
a. po wykazaniu przez Wykonawcę zajścia szczególnych okoliczności dotyczących towaru
(np. wstrzymanie lub zakończenie produkcji, niedostępności rynkowej) lub dotrzymania terminu ustalonego w § 2 ust. 5, umowa może zostać zmieniona według decyzji Zamawiającego poprzez zamianę:
towaru, którego dotyczą szczególne okoliczności jego odpowiednikami, o parametrach nie gorszych niż ten towar, w cenach rynkowych, nie wyższych jednak niż ustalone
w wyniku postępowania przetargowego po zakończeniu którego została zawarta niniejsza umowa,
b. w przypadku, gdy:
nie zostały przez Zamawiającego złożone zamówienia dotyczące przedmiotu umowy
do pełnej wartości umowy w okresie, na który została zawarta umowa,
ceny przewidziane w umowie nie odbiegają na niekorzyść Zamawiającego od cen możliwych do uzyskania w ramach kolejnego zamówienia publicznego.
Zamawiający przewiduje zmianę okresu obowiązywania umowy (§10 ust. 1), w ten sposób, że okres obowiązywania umowy zostanie przedłużony, z tym zastrzeżeniem, iż nie więcej niż o 1/4 pierwotnie określonego okresu obowiązywania umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć zgodnie z wytycznymi zawartymi w INSTRUKCJI KORZYSTANIA Z PLATFORMY PRZETARGOWEJ określonej w załączniku nr 3 do SWZ. Szczegółowe instrukcje obsługi Platformy dla Wykonawców dostępne są na stronie: https://jurasza.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-03 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-02