„Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2024 r. z podziałem na 4 Rejony”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZabrze
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-01-04
  • ZamawiającyMIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-27
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00572954
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2024 r. z podziałem na 4 Rejony”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 5-7

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastozabrze.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2024 r. z podziałem na 4 Rejony”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c1c962b-9a83-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00572954

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040349/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 Koszty wycen operatów szacunkowych i innych opracowań

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zabrze.logintrade.net/zapytania_email,152182,56263a4461a9391b41b0e60bb325f185.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem: https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
2. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w pkt 1 niniejszego Rozdziału SWZ.
3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem: https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca,
tj. Logintrade SA ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8:00 - 16:00.
5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.
6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów
z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
7. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (.zip). Wykonawca zobowiązany jest, wraz z przekazaniem tych informacji, wykazać spełnienie przesłanek określonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca się, aby uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa było sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie. Zastrzeżenie przez Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa bez uzasadnienia, będzie traktowane przez Zamawiającego jako bezskuteczne ze względu na zaniechanie przez Wykonawcę podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania poufności objętych klauzulą informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 Pzp.
8. W przypadku przesłania przez Wykonawcę dokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym oferta), dopuszczone są formaty danych wskazanych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) – z zastrzeżeniem, iż Zamawiający dopuszcza także przesyłanie dokumentów elektronicznych (w tym oferty) skompresowanych np. formatem .rar po uprzednim ich skompresowaniu do innego formatu wskazanego w ww. Rozporządzeniu.
9. W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

C.D. w sekcji IX pozostałe informacje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych informujemy,zgodnie z art.13 ust. 1 i ust.2 Rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady(UE)2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE L z 04.05.2016r.,Nr119, s.1, ze zm.),zw.dalej„RODO”, iż:
1.ADMINISTRATOR DANYCH.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Zabrze, którego siedziba mieści się w Urzędzie Miejskim w Zabrzu, 41-800,przy ul.Powstańców Śląskich nr5-7.
2.Kontakt Z ADMINISTRATOREM DANYCH
Z Prezydentem Miasta Zabrze może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:
1)pod adresem poczty elektronicznej:umz@um.zabrze.pl,
2)pod numerem telefonu:32 373 33 00,
3)pisemnie na adres:Urząd Miejski w Zabrzu,41-800,przy ul. PowstańcówŚląskich nr 5-7 z dopiskiem „Ochrona danych osobowych”.
3.INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych,w następujący sposób:
1) pod adresem poczty elektronicznej:iod@um.zabrze.pl
2) pod nr tel.:32 373 33 00,
3) pisemnie na adres:Urząd Miejski w Zabrzu,41-800, przy ul.Powstańców Śląskich nr 5-7 z dopiskiem„Inspektor ochrony danych”.
4.PODSTAWA PRAWNA I CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH.
4.1.PrzetwarzaniePani/Pana danych odbywa się w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4.2.Podstawą prawną zbierania Pani/Pana danych osobowych jest:
1)art.6 ust. 1 lit. c RODO,tj. obowiązek prawny ciążący na administratorze wynikający z przepisów ustawy z dnia11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,zwanej dalej PZP,
2)art.6 ust. 1 lit. b RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy,której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby,której dane dotyczą przed zawarciem umowy.
4.3.Zgodnie z art.19 ust.5 PZP Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
5.ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH.
Pani/Pana dane mogą zostać udostępnione podmiotom i instytucjom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz odbiorcom będącym podmiotami przetwarzającymi,w szczególności świadczącym usługi IT na zlecenieMiastaZabrze. Podmiotem świadczącym usługi IT w zakresie ewidencyjno-księgowym jest Asseco Data Systems S.A. z siedzibą wGdyni. Podmiotem świadczącym usługi w zakresie konfiguracji i uruchomienia Platformy Przetargowej (będącej środkiem komunikacji elektronicznej za pomocą której odbywa się komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami)oraz jej bieżącej obsługi jest PZP24.pl Sp. z o.o. z siedzibą weWrocławiu,ul. Legnicka 57D lok. B/J. Pani/Pana dane mogą zostać również udostępnione podmiotom,którym udostępniona zostanie dok. postępowania w ramach przeprowadzanych kontroli zewnętrznych oraz w oparciu o art.18 ust.1 i 6 oraz art. 74 ust.1, 2 i 4 ustawy z11 września 2019r.Prawo zamówień publicznych.W przypadku korzystania ze środków ochrony prawnej,o których mowa w art.18 ust.6 Pzp Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione Krajowej Izbie Odwoławczej,a w przypadku wniesienia skargi na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby,o którym mowa w art.519 ust.1PZP, Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione SądowiOkręgowemu wWarszawie – sądowi zamówień publicznych.W przypadku konieczności zasięgnięcia opinii prawnej w toku prowadzonego postępowania Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotowi świadczącemu usługę obsługi prawnej na zlecenie Miasta Zabrze. Podmiotem świadczącym usługę obsługi prawnej jest Kancelaria Radcy Prawnego prof. dr hab.Bogdana Dolnickiego z siedzibą w Bielsku-Białej,ul.Grunwaldzka 22B/1.
C.D. w pkt 3.16.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): C.D. z pkt. 3.15.
W związku z koniecznością wypełnienia obowiązku,o którym mowa w art.81,art.309 ust.1 oraz art.448PZP Pani/Pana dane osobowe zostaną zamieszczone wBiuletynie Zamówień Publicznych.Podmiotem udostępniającym system umożliwiający prowadzenie strony Biuletynu Zamówień Publicznych (platforma e-Zamówienia) jestUrząd Zamówień Publicznych z siedzibą wWarszawie
przy ul. Postępu 17A. W związku z koniecznością wypełnienia obowiązku, o którym mowa w art. 265 ust. 1 Pzp Pani/Pana dane osobowe zostaną zamieszczone w DziennikuUrzędowymUnii Europejskiej.Podmiotem udostępniającym system umożliwiający prowadzenie strony Dziennika UrzędowegoUnii Europejskiej (platforma e-Notices2) jest Urząd PublikacjiUnii Europejskiej z siedzibą wLuksemburgu.W zakresie w jakim Pani/Pana dane osobowe będą stanowiły informację publiczną odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby przeglądające Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Zabrzu oraz osoby,które skorzystają z prawa dostępu do informacji publicznej. Podmiotem udostępniającym system umożliwiający prowadzenie strony Biuletynu Informacji Publicznej jest BetaSoft Sp. z o.o. z siedzibą wBytomiu.W niektórych przypadkach podmioty zewnętrzne świadczące usługi na zlecenie Miasta Zabrze mogą występować w roli niezależnych administratorów np.poczta polska lub inni operatorzy pocztowi, w tym firmy kurierskie.
6.OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH.
Pani/Pana dane osobowe w przypadku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres oznaczony kategorią archiwalną wskazaną w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt.Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówień klasycznych,których wartość jest równa lub przekracza kwotę130 000 złotych jest to okres 5 lat (kat.arch.B5). Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówień klasycznych dofinansowanych ze środkówUniiEuropejskiej,okres przechowywania określony jest indywidualnie dla każdej umowy o dofinansowanie projektu.Natomiast umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacją dotyczącą ich realizacji,niezależnie od trybu w jakim zostały zawarte, przechowywane są przez okres10 lat (kat. arch. B10).Okres przechowywania liczony jest od1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy.Po upływie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora właściwego archiwum państwowego, brakowaniu.
7.PRAWA OSÓB,KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ, W TYM DOSTĘPU DO DANYCH OSOBOWYCH.
Na zasadach określonych przepisami RODO,posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora:
1) dostępu do treści swoich danych osobowych,
2) sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
3) ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych.
8.PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO.
Gdy uznaPani/Pan,że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przysługujePani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych,z siedzibą w Warszawie,przy ul.Stawki 2,00-193 Warszawa.
9.INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJACH NIEPODANIA DANYCH OSOBOWYCH.
9.1.Podanie przez Panią/Pana danych osobowych może stanowić wymóg ustawowy,umowny bądź być warunkiem zawarcia umowy, a podanie danych jest niezbędne dla określonego celu.
9.2.Jeśli nie poda Pani/Pan danych wymaganych ustawą, Administrator nie będzie mógł zrealizować wynikającego z ustawy obowiązku,co może skutkować w szczególności brakiem możliwościPani/Pana udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a także innymi konsekwencjami przewidzianymi przepisami prawa.
9.3.Jeśli nie podaPani/Pan danych wymaganych umową, nie będzie można zawrzeć takiej umowy lub jej wykonać.
10.ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE.
Nie będziePani/Pan podlegać decyzji, opierającej się na zautomatyzowanym przetwarzaniu,która jednocześnie będzie wywoływała wobecPani/Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie naPanią/Pana wpływała.Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.88.2023.JD

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 288238,01 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 2

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2024 r., z podziałem na 4 Rejony, tj.:
Rejon nr I obejmuje nieruchomości położone w dzielnicach Helenka, Rokitnica, Grzybowice;
Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia.
W przypadku sporządzania opracowań na potrzeby zamiany nieruchomości położonych w różnych Rejonach wykona je Wykonawca właściwy dla Rejonu, w którym będzie znajdowała się całość lub większa część powierzchni nieruchomości Zamawiającego. Ten sam Wykonawca dokona wyceny dodatkowych nieruchomości, niezależnie od Rejonu ich położenia, jeżeli wystąpi taka konieczność związana z tą zamianą.
W przypadku gdy zlecenie obejmuje wykonanie dwóch lub więcej zadań dotyczących tej samej nieruchomości, cenę stanowi najwyższa cena jednego z poszczególnych rodzajów zleconych zadań, termin wykonania zaś zadania – najdłuższy z terminów wykonania tych zadań.
W zakresie zamówienia Wykonawca (rzeczoznawca majątkowy – autor opracowania) zobowiązany będzie do uczestnictwa, na wezwanie organu lub żądanie Zamawiającego, w postępowaniach, w których wykorzystano przedmiot zamówienia.
Na wykonany przedmiot umowy Wykonawca udziela gwarancji na okres 5 lat od daty przyjęcia przez Zamawiającego wykonanego operatu lub innego opracowania i na okres 15 lat od daty przyjęcia przez Zamawiającego inwentaryzacji obiektu budowlanego.
Wykonawca zobowiązuje się usunąć we własnym zakresie i na własny koszt wszelkie wady przedmiotu umowy, jakie ujawnią się w okresie gwarancji, w terminie wskazanym przez Zamawiającego oraz do zapłaty wszelkich kosztów jakie Zamawiający poniósł na skutek sporządzenia wadliwego przedmiotu umowy.
Rodzaje czynności, jakie Zamawiający przewiduje zamawiać w każdym z Rejonów, zostały wyszczególnione
w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że prognozowana ilość zadań do wykonania została określona w celu oszacowania przybliżonej ceny za realizację zamówienia w całym okresie objętym umową oraz wyboru oferty najkorzystniejszej. Jeżeli nastąpi taka konieczność, to w trakcie wykonywania usługi dopuszcza się zmiany w liczbie opracowań pomiędzy poszczególnymi rodzajami zadań, jednak dokonane zmiany nie przekroczą wartości umowy. W takim przypadku opracowania będą realizowane według stawek określonych przez Wykonawcę za poszczególny rodzaj zadania.
Podział miasta na poszczególne Rejony ustalony został według podziału miasta Zabrze na Dzielnice – dostępny na stronie internetowej: http://siot.um.zabrze.pl/ (Portal internetowej mapy miasta).
Zamawiający zastrzega, że może nie wykorzystać całej kwoty przewidzianej na zamówienie. Minimalny zakres zamówienia nie będzie niższy niż 50% szacunkowej wartości zamówienia plus podatek VAT.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 50831,79 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2024 r., z podziałem na 4 Rejony, tj.:
Rejon nr II obejmuje nieruchomości położone w dzielnicach Mikulczyce, Biskupice, Maciejów, Osiedle Młodego Górnika, Osiedle Mikołaja Kopernika, Osiedle Tadeusza Kotarbińskiego;
Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia.
W przypadku sporządzania opracowań na potrzeby zamiany nieruchomości położonych w różnych Rejonach wykona je Wykonawca właściwy dla Rejonu, w którym będzie znajdowała się całość lub większa część powierzchni nieruchomości Zamawiającego. Ten sam Wykonawca dokona wyceny dodatkowych nieruchomości, niezależnie od Rejonu ich położenia, jeżeli wystąpi taka konieczność związana z tą zamianą.
W przypadku gdy zlecenie obejmuje wykonanie dwóch lub więcej zadań dotyczących tej samej nieruchomości, cenę stanowi najwyższa cena jednego z poszczególnych rodzajów zleconych zadań, termin wykonania zaś zadania – najdłuższy z terminów wykonania tych zadań.
W zakresie zamówienia Wykonawca (rzeczoznawca majątkowy – autor opracowania) zobowiązany będzie do uczestnictwa, na wezwanie organu lub żądanie Zamawiającego, w postępowaniach, w których wykorzystano przedmiot zamówienia.
Na wykonany przedmiot umowy Wykonawca udziela gwarancji na okres 5 lat od daty przyjęcia przez Zamawiającego wykonanego operatu lub innego opracowania i na okres 15 lat od daty przyjęcia przez Zamawiającego inwentaryzacji obiektu budowlanego.
Wykonawca zobowiązuje się usunąć we własnym zakresie i na własny koszt wszelkie wady przedmiotu umowy, jakie ujawnią się w okresie gwarancji, w terminie wskazanym przez Zamawiającego oraz do zapłaty wszelkich kosztów jakie Zamawiający poniósł na skutek sporządzenia wadliwego przedmiotu umowy.
Rodzaje czynności, jakie Zamawiający przewiduje zamawiać w każdym z Rejonów, zostały wyszczególnione
w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że prognozowana ilość zadań do wykonania została określona w celu oszacowania przybliżonej ceny za realizację zamówienia w całym okresie objętym umową oraz wyboru oferty najkorzystniejszej. Jeżeli nastąpi taka konieczność, to w trakcie wykonywania usługi dopuszcza się zmiany w liczbie opracowań pomiędzy poszczególnymi rodzajami zadań, jednak dokonane zmiany nie przekroczą wartości umowy. W takim przypadku opracowania będą realizowane według stawek określonych przez Wykonawcę za poszczególny rodzaj zadania.
Podział miasta na poszczególne Rejony ustalony został według podziału miasta Zabrze na Dzielnice – dostępny na stronie internetowej: http://siot.um.zabrze.pl/ (Portal internetowej mapy miasta).
Zamawiający zastrzega, że może nie wykorzystać całej kwoty przewidzianej na zamówienie. Minimalny zakres zamówienia nie będzie niższy niż 50% szacunkowej wartości zamówienia plus podatek VAT.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 79463,13 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2024 r., z podziałem na 4 Rejony, tj.:
Rejon nr III obejmuje nieruchomości położone w dzielnicach Zaborze Północ, Zaborze Południe, Poremba, Guido, Pawłów, Kończyce, Makoszowy, a także nieruchomości położone poza granicami miasta Zabrze;
Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia.
W przypadku sporządzania opracowań na potrzeby zamiany nieruchomości położonych w różnych Rejonach wykona je Wykonawca właściwy dla Rejonu, w którym będzie znajdowała się całość lub większa część powierzchni nieruchomości Zamawiającego. Ten sam Wykonawca dokona wyceny dodatkowych nieruchomości, niezależnie od Rejonu ich położenia, jeżeli wystąpi taka konieczność związana z tą zamianą.
W przypadku gdy zlecenie obejmuje wykonanie dwóch lub więcej zadań dotyczących tej samej nieruchomości, cenę stanowi najwyższa cena jednego z poszczególnych rodzajów zleconych zadań, termin wykonania zaś zadania – najdłuższy z terminów wykonania tych zadań.
W zakresie zamówienia Wykonawca (rzeczoznawca majątkowy – autor opracowania) zobowiązany będzie do uczestnictwa, na wezwanie organu lub żądanie Zamawiającego, w postępowaniach, w których wykorzystano przedmiot zamówienia.
Na wykonany przedmiot umowy Wykonawca udziela gwarancji na okres 5 lat od daty przyjęcia przez Zamawiającego wykonanego operatu lub innego opracowania i na okres 15 lat od daty przyjęcia przez Zamawiającego inwentaryzacji obiektu budowlanego.
Wykonawca zobowiązuje się usunąć we własnym zakresie i na własny koszt wszelkie wady przedmiotu umowy, jakie ujawnią się w okresie gwarancji, w terminie wskazanym przez Zamawiającego oraz do zapłaty wszelkich kosztów jakie Zamawiający poniósł na skutek sporządzenia wadliwego przedmiotu umowy.
Rodzaje czynności, jakie Zamawiający przewiduje zamawiać w każdym z Rejonów, zostały wyszczególnione
w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że prognozowana ilość zadań do wykonania została określona w celu oszacowania przybliżonej ceny za realizację zamówienia w całym okresie objętym umową oraz wyboru oferty najkorzystniejszej. Jeżeli nastąpi taka konieczność, to w trakcie wykonywania usługi dopuszcza się zmiany w liczbie opracowań pomiędzy poszczególnymi rodzajami zadań, jednak dokonane zmiany nie przekroczą wartości umowy. W takim przypadku opracowania będą realizowane według stawek określonych przez Wykonawcę za poszczególny rodzaj zadania.
Podział miasta na poszczególne Rejony ustalony został według podziału miasta Zabrze na Dzielnice – dostępny na stronie internetowej: http://siot.um.zabrze.pl/ (Portal internetowej mapy miasta).
Zamawiający zastrzega, że może nie wykorzystać całej kwoty przewidzianej na zamówienie. Minimalny zakres zamówienia nie będzie niższy niż 50% szacunkowej wartości zamówienia plus podatek VAT.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 70832,93 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2024 r., z podziałem na 4 Rejony, tj.:
Rejon nr IV obejmuje nieruchomości położone w dzielnicach Centrum Północ, Centrum Południe, Skłodowskiej – Curie, Śródmieście, Zandka.
Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia.
W przypadku sporządzania opracowań na potrzeby zamiany nieruchomości położonych w różnych Rejonach wykona je Wykonawca właściwy dla Rejonu, w którym będzie znajdowała się całość lub większa część powierzchni nieruchomości Zamawiającego. Ten sam Wykonawca dokona wyceny dodatkowych nieruchomości, niezależnie od Rejonu ich położenia, jeżeli wystąpi taka konieczność związana z tą zamianą.
W przypadku gdy zlecenie obejmuje wykonanie dwóch lub więcej zadań dotyczących tej samej nieruchomości, cenę stanowi najwyższa cena jednego z poszczególnych rodzajów zleconych zadań, termin wykonania zaś zadania – najdłuższy z terminów wykonania tych zadań.
W zakresie zamówienia Wykonawca (rzeczoznawca majątkowy – autor opracowania) zobowiązany będzie do uczestnictwa, na wezwanie organu lub żądanie Zamawiającego, w postępowaniach, w których wykorzystano przedmiot zamówienia.
Na wykonany przedmiot umowy Wykonawca udziela gwarancji na okres 5 lat od daty przyjęcia przez Zamawiającego wykonanego operatu lub innego opracowania i na okres 15 lat od daty przyjęcia przez Zamawiającego inwentaryzacji obiektu budowlanego.
Wykonawca zobowiązuje się usunąć we własnym zakresie i na własny koszt wszelkie wady przedmiotu umowy, jakie ujawnią się w okresie gwarancji, w terminie wskazanym przez Zamawiającego oraz do zapłaty wszelkich kosztów jakie Zamawiający poniósł na skutek sporządzenia wadliwego przedmiotu umowy.
Rodzaje czynności, jakie Zamawiający przewiduje zamawiać w każdym z Rejonów, zostały wyszczególnione
w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że prognozowana ilość zadań do wykonania została określona w celu oszacowania przybliżonej ceny za realizację zamówienia w całym okresie objętym umową oraz wyboru oferty najkorzystniejszej. Jeżeli nastąpi taka konieczność, to w trakcie wykonywania usługi dopuszcza się zmiany w liczbie opracowań pomiędzy poszczególnymi rodzajami zadań, jednak dokonane zmiany nie przekroczą wartości umowy. W takim przypadku opracowania będą realizowane według stawek określonych przez Wykonawcę za poszczególny rodzaj zadania.
Podział miasta na poszczególne Rejony ustalony został według podziału miasta Zabrze na Dzielnice – dostępny na stronie internetowej: http://siot.um.zabrze.pl/ (Portal internetowej mapy miasta).
Zamawiający zastrzega, że może nie wykorzystać całej kwoty przewidzianej na zamówienie. Minimalny zakres zamówienia nie będzie niższy niż 50% szacunkowej wartości zamówienia plus podatek VAT.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 87110,16 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
Warunki udziału w postępowaniu dotyczą zdolności technicznej lub zawodowej:
1. Na potwierdzenie spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca jest zobowiązany wykazać się usługami polegającymi na sporządzeniu nie mniej niż 50 opracowań mieszczących się w katalogu zadań wyszczególnionych w Kalkulacji ceny o łącznej wartości brutto dla Rejonu nr I – min. 50.000,00 PLN, dla Rejonu nr II – min. 75.000,00 PLN, dla Rejonu nr III – min. 70.000,00 PLN, dla Rejonu nr IV – min. 85.000,00 PLN w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.

2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował, co najmniej następującym potencjałem osobowym, skierowanym przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego:
dla Rejonu nr I, nr II, nr III, nr IV:
1) co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości nadane w trybie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami lub której uprawnienia zostały uznane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, bądź na podstawie innych właściwych przepisów,
2) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane/uprawnienia rzeczoznawcy budowlanego, umożliwiające wykonywanie inwentaryzacji obiektów budowlanych wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
3) minimum 1 osobą ujętą w wykazie osób uprawnionych do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej w Centralnym Rejestrze Charakterystyki Energetycznej Budynków prowadzonego przez Ministra Rozwoju i Technologii.

Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji: uprawnienia określone w pkt 2) i/lub 3) mogą być posiadane przez jedną z osób wymienionych w pkt 1).

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunku dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej, Wykonawcy wykazują łącznie - Zamawiający nie formułuje w tym zakresie szczególnego sposobu spełnienia warunku, o którym mowa w art. 117 ust. 1 Pzp.

Uwagi dotyczące warunku udziału w postępowaniu:
1. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, należy wykazać usługę (zakres), w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
2. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp
(„(…) z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.”) stanowiące Załącznik nr 5a do SWZ.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą legitymować się doświadczeniem tylko tych członków konsorcjum, którzy będą realizowali zamówienie.
4. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spełniania warunku zdolności technicznej zobowiązany jest wykazać udział tych podmiotów w wykonaniu zamówienia.

Podmioty udostępniające zasoby:
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w punkcie wyżej, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 Pzp, oraz, jeżeli to dotyczy, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu trzeciego, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, jakie Zamawiający określił w postępowaniu.
6. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiegać się będą Wykonawcy wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7. Zgodnie z art. 123 ustawy Pzp Wykonawca nie może po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 Pzp Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
- wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
- wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć:
1. Formularz oferty zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;
2. Kalkulację ceny zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ;
3. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
4. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
UWAGA: Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t. j. w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
5. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, jeśli ofertę składa osoba prowadząca działalność gospodarczą lub podmiot jest wpisany do w/w rejestrów.
UWAGA: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 5. powyżej niniejszego Rozdziału, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczył dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
UWAGA: Zapisy pkt 3 – 5 powyżej stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp.
6.Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.
UWAGA: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu musi być złożone, pod rygorem nieważności,
w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7. Następujące przedmiotowe środki dowodowe: nie dotyczy.
8. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia o spełnianiu warunków stanowi Załącznik nr 6 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
UWAGA: Oświadczenie o spełnianiu warunków musi być złożone, pod rygorem nieważności, formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

C.D. w sekcji IX Pozostałe informacje

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika, a Wykonawca składa pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia o spełnianiu warunków stanowi Załącznik nr 6 do SWZ - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; UWAGA: Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu
pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 1 do SWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, zgodnie z warunkami określonymi w § 13 projektu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-04 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej: https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.htm

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-04 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

C.D. z sekcji III pkt 3.6.)
10. Oferta, załączniki do niej, a także inne dokumenty składane w toku postępowania muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z informacjami zawartymi w dokumencie rejestrowym Wykonawcy lub przez osobę posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do dokonywania czynności prawnych, udzielone przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy, a w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia przez ustanowionego pełnomocnika.
11. Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument, oznaczone jest symbolem BZP.271.88.2023.JD Wykonawcy proszeni są o powoływanie się na ten symbol we wszystkich kontaktach z przedstawicielami prowadzącego postępowanie.
12. Za datę przekazania oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę przetargową.

C.D. z sekcji V pkt 5.11.)
9. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
w przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (zgodnie z załącznikiem 5a do SWZ) – jeżeli dotyczy.
10. Zobowiązanie, o którym mowa w art.118 ust. 4 Pzp, w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy (wzór stanowi Załącznik nr 5b do SWZ) – jeśli dotyczy.

Informacje uzupełniające:
Kwota, którą wskazano w sekcji IV pkt 4.1.5. to wartość całkowita zamówienia netto. Kwoty, które wskazano w sekcji IV pkt 4.2.5 to wartości szacunkowe netto dla poszczególnych części zamówienia.

Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2024 r. lub do wykorzystania przed tym terminem kwoty łącznego wynagrodzenia brutto określonego w umowie.

Dot. sekcji VIII pkt8.1.):
Przez godzinę składania ofert rozumie się godzinę: 09:00:00

Wartość szacunkowa zamówienia 288.238,01 PLN netto w tym:
Część – Rejon I 50.831,79 PLN netto
Część – Rejon II 79.463,13 PLN netto
Część – Rejon III 70.832,93 PLN netto
Część – Rejon IV 87.110,16 PLN netto
Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia podstawowego kwotę 354.532,75 PLN brutto, w tym:
Część – Rejon I 62.523,10 PLN brutto
Część – Rejon II 97.739,65 PLN brutto
Część – Rejon III 87.124,50 PLN brutto
Część – Rejon IV 107.145,50 PLN brutto

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie obligatoryjnych
przesłanek zawartych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6) ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835). Do Wykonawcy podlegającemu wykluczeniu w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę stosuje się art. 7 ust. 3 ww. ustawy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Oddam do komisu wolno stojącą huśtawkę 2w1- Zawiercie
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Oddam do komisu wolno stojącą huśtawkę 2w1 zadbaną firmy Adbor. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI