Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej
w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała - Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070493318
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Michała Grażyńskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 4726010
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzd.bielsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.bielsko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej
w roku 2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0663fa41-d6c9-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00226668
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053402/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Usługi geodezyjne dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2024
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0663fa41-d6c9-11ee-a3b5-e25d731b0da9
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, z wyłączeniem składania ofert, możliwa jest także z wykorzystaniem poczty
elektronicznej (adres e-mail Zamawiającego: przetargi@mzd.bielsko.pl).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: (1.) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie eZamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy eZamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/ oraz w informacjach zamieszczonych w zakładce „Centrum Pomocy”.
(2.) Przeglądanie i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta, ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
(3.) Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia.
(4.) Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
(5.) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
(6.) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.
(7.) Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty” w pierwszym polu („Wypełniony formularz oferty”) – jedynie jeden plik. W kolejnym polu („Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”) Wykonawca dodaje pozostałe pliki stanowiące ofertę lub inne pliki składane wraz z ofertą. W przypadku, gdy formularz oferty opatrzony jest podpisem generującym oddzielny plik podpisu („xades”), plik podpisu należy przekazać poprzez dodanie go do pola „Załączniki i inne
dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”.
(8.) Zamawiający nie udostępnia interaktywnego formularza ofertowego na platformie e - Zamówienia i należy zignorować komunikat pojawiający się przy składaniu oferty, iż „Postępowanie nie posiada opublikowanego formularza do tego etapu postępowania. Plik nazwa_pliku.pdf nie jest poprawnym formularzem interaktywnym wygenerowanym na Platformie”.
(9.) Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
(10.) Komunikacja w postępowaniu – inna niż składanie ofert - odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) lub poczty elektronicznej. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” lub poczty elektronicznej odbywa się w szczególności składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, przekazywanie wezwań i zawiadomień oraz udzielanie odpowiedzi na przesłane wezwania. Formularze do komunikacji umożliwiają dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
(11.) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych zawarto w pkt. 24.3. Instrukcji dla
Wykonawców oraz w Formularzu oferty (Rozdział III SWZ).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych zawarto w pkt. 24.3. Instrukcji dla
Wykonawców oraz w Formularzu oferty (Rozdział III SWZ).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 24/IZ/10/U
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2024.
Przedmiot zamówienia podzielono na trzy części, zwane również Zadaniami
(od nr 1 do nr 3).
Zamówienie w części objętej Zadaniem 1 obejmuje swoim zakresem w szczególności:
a) wydzielenie działek położonych w drogach publicznych, podlegających regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną;
b) przygotowanie mapy do celów prawnych dla nieruchomości podlegających regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną;
c) wydzielenie działek położonych w drogach publicznych, podlegających regulacji stanu prawnego w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami.
Część nr 1 – Zadanie nr 1 – obejmuje wydzielenie działek i przygotowanie map dla celów prawnych dla obrębów geodezyjnych: Lipnik, Dolne Przedmieście 13, Dolne Przedmieście 16, Międzyrzecze Górne, Komorowice Śląskie, Wapienica, Kamienica, Dolne Przedmieście 14, Dolne Przedmieście 15 w Bielsku-Białej.
Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziałach III -V SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, oddzielnie dla każdego Zadania od Nr 1 do Nr 3.
Zamówienie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, dla Zadania Nr 1, Nr 2 i Nr 3 dotyczy wykonania podziału działek podlegających regulacji stanu prawnego w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami, podziału działek podlegających regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13.10.1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną lub sporządzenia map do celów prawnych dla działki podlegającej regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 Ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną.
Szczegółowy zakres usług określony został w Opisie przedmiotu zamówienia -Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (Rozdział IV Specyfikacji Warunków Zamówienia). Zakres tych usług stanowić będzie nie więcej niż 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.
Zamówienie udzielone zostanie po przeprowadzeniu procedury przewidzianej dla zamówienia z wolnej ręki, w szczególności poprzedzone zostanie negocjacjami z Wykonawcą. Negocjacje dotyczyć będą między innymi cen, terminu wykonania, warunków płatności, warunków realizacji zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zleceń
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2024.
Przedmiot zamówienia podzielono na trzy części, zwane również Zadaniami
(od nr 1 do nr 3).
Zamówienie w części objętej Zadaniem 2 obejmuje swoim zakresem w szczególności:
a) wydzielenie działek położonych w drogach publicznych, podlegających regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną;
b) przygotowanie mapy do celów prawnych dla nieruchomości podlegających regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną;
c) wydzielenie działek położonych w drogach publicznych, podlegających regulacji stanu prawnego w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami.
Część nr 2 – Zadanie nr 2 – obejmuje wydzielenie działek i przygotowanie map dla celów prawnych dla obrębów geodezyjnych: Hałcnów, Hałcnów 2, Dolne Przedmieście 17, Dolne Przedmieście 18, Pisarzowice, Dolne Przedmieście 57, Dolne Przedmieście 81, Dolne Przedmieście 82, Mazańcowice, Straconka, Dolne Przedmieście 55, Dolne Przedmieście 56 w Bielsku-Białej.
Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziałach III -V SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, oddzielnie dla każdego Zadania od Nr 1 do Nr 3.
Zamówienie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, dla Zadania Nr 1, Nr 2 i Nr 3 dotyczy wykonania podziału działek podlegających regulacji stanu prawnego w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami, podziału działek podlegających regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13.10.1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną lub sporządzenia map do celów prawnych dla działki podlegającej regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 Ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną.
Szczegółowy zakres usług określony został w Opisie przedmiotu zamówienia -Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (Rozdział IV Specyfikacji Warunków Zamówienia). Zakres tych usług stanowić będzie nie więcej niż 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.
Zamówienie udzielone zostanie po przeprowadzeniu procedury przewidzianej dla zamówienia z wolnej ręki, w szczególności poprzedzone zostanie negocjacjami z Wykonawcą. Negocjacje dotyczyć będą między innymi cen, terminu wykonania, warunków płatności, warunków realizacji zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zleceń
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2024.
Przedmiot zamówienia podzielono na trzy części, zwane również Zadaniami
(od nr 1 do nr 3).
Zamówienie w części objętej Zadaniem 3 obejmuje swoim zakresem w szczególności:
a) wydzielenie działek położonych w drogach publicznych, podlegających regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną;
b) przygotowanie mapy do celów prawnych dla nieruchomości podlegających regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną;
c) wydzielenie działek położonych w drogach publicznych, podlegających regulacji stanu prawnego w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami.
Część nr 3 – Zadanie Nr 3 – obejmuje wydzielenie działek i przygotowanie map dla celów prawnych dla obrębów geodezyjnych: Stare Bielsko, Mikuszowice Krakowskie, Mikuszowice Śląskie, Dolne Przedmieście 53, Dolne Przedmieście 54, Olszówka Dolna, Jaworze, Olszówka Górna, Żywieckie Przedmieście, Komorowice Krakowskie, Biała Miasto, Bielsko Miasto, Górne Przedmieście, Bystra Śląska, Aleksandrowice w Bielsku-Białej.
Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziałach III -V SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, oddzielnie dla każdego Zadania od Nr 1 do Nr 3.
Zamówienie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, dla Zadania Nr 1, Nr 2 i Nr 3 dotyczy wykonania podziału działek podlegających regulacji stanu prawnego w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami, podziału działek podlegających regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13.10.1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną lub sporządzenia map do celów prawnych dla działki podlegającej regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 Ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną.
Szczegółowy zakres usług określony został w Opisie przedmiotu zamówienia -Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (Rozdział IV Specyfikacji Warunków Zamówienia). Zakres tych usług stanowić będzie nie więcej niż 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.
Zamówienie udzielone zostanie po przeprowadzeniu procedury przewidzianej dla zamówienia z wolnej ręki, w szczególności poprzedzone zostanie negocjacjami z Wykonawcą. Negocjacje dotyczyć będą między innymi cen, terminu wykonania, warunków płatności, warunków realizacji zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zleceń
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie wiedzy i doświadczenia:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi, z których każda obejmowała wykonanie podziałów geodezyjnych w odniesieniu do minimum 4 działek lub jedną usługę, obejmującą wykonanie podziałów geodezyjnych w odniesieniu do minimum 6 działek.
UWAGI:
1. W przypadku złożenia przez Wykonawcę ofert na więcej niż jedno z powyższych Zadań, Zamawiający nie wymaga wykazania wiedzy i doświadczenia oddzielnie dla każdego z ww. Zadań.
2. W przypadku, gdy usługi były wykonywane przez Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawca może powołać się jedynie na zakres, w którego wykonaniu faktycznie i konkretnie uczestniczył.
3. W przypadku, gdy wymagane zamówienie jest częścią większego (szerszego zamówienia), należy podać w wykazie, o którym mowa w pkt. 5.6) tylko informacje potwierdzające spełnianie ww. warunku.
4. Informację o posiadanej wiedzy i doświadczeniu Wykonawca przekaże na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 8.3. Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ) na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do Rozdziału II SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, Wykonawca winien przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty:- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych
nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Wykonawca winien przedłożyć następujące oświadczenia i
dokumenty: Wykaz usług (doświadczenie) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Pozostałe dokumenty określono w Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
500,00 zł (słownie: pięćset złotych) – Zadanie nr 1;
500,00 zł (słownie: pięćset złotych) – Zadanie nr 2;
300,00 zł (słownie: trzysta złotych) – Zadanie nr 3.
Szczegółowe wymagania dotyczące wadium wskazano w pkt 21 Instrukcji dla Wykonawców.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w pkt. 7 Instrukcji dla Wykonawców, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 5.4.) powyżej, Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt. 6.6.)4.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 5.6.) i 5.7.) powyżej, przy czym:
1) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 5.6.) składa każdy z nich,
2) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 5.7.) składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 5.4.).
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni złożyć wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za obopólną zgodą stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności,
z zastrzeżeniem pkt. 2.
2. Zmiana umowy może nastąpić:
a) w przypadkach opisanych w umowie,
b) co do nieistotnych postanowień umowy,
c) w przypadkach opisanych w ustawie z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-12 10:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ Identyfikator (ID) postępowania został wskazany w pkt. 1 Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ).
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-12 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-10
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. W nawiązaniu do pkt 4.2.10) Zamawiający wskazuje, iż Zamówienie będzie realizowane w okresie wskazanym przez Wykonawcę w formularzu oferty (możliwość 90-120 dni od przekazania zlecenia – oddzielnie dla każdego z Zadań). Maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 150 dni od dnia zawarcia umowy (oddzielnie dla każdego z Zadań).
Realizacja zamówienia objętego poszczególnymi Zadaniami następować będzie na podstawie pisemnych zleceń wystawianych przez Zamawiającego. Każde zlecenie będzie określało termin jego wykonania, który będzie wiążący dla Wykonawcy. Wykonawca określi w pkt. 4 formularza oferty termin realizacji zleceń, z zastrzeżeniem treści pkt 17.1.2 niniejszej Instrukcji.
Zamawiający przekaże ostatnie zlecenie w terminie w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy.
2. Stosownie do treści pkt. 8.1.), Zamawiający wskazuje, iż oferty należy składać zgodnie z zasadami określonymi w SWZ nie później niż do 12.03.2024 r., do godziny 10:30:00.