Wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBielsko-Biała
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-04-07
  • ZamawiającyMiasto Bielsko-Biała - Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00024265
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała - Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070493318

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Michała Grażyńskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 4726010

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzd.bielsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.bielsko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarządzanie drogami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a752c4f-8d3c-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024265

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000522/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługi geodezyjne dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy po otwarciu ofert, celem komunikacji z Zamawiającym korzystali z poczty elektronicznej (przetargi@mzd.bielsko.pl). Wykonawcazamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. Oferta, oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 11.3. – 11.4. SWZ, a także oświadczenia Wykonawcy, składane na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf,.doc, .docx, .odt. Składane dokumenty, pod rygorem nieważności, winny zostać przekazane Zamawiającemu w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby uprawnionej do reprezentacji podmiotu – wystawcy dokumentu zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przezpełnomocnika. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów w postaci papierowej i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej(ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeńlub cyfrowych odwzorowań dokumentów w postaci papierowej lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. W przypadku, gdy dopuszczalna jest komunikacja za pomocą poczty elektronicznej, za datę przekazania Zamawiającemu wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów w postacipapierowej lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę otrzymania wiadomości elektronicznej przez Zamawiającego. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób wycofania oferty zostałopisany w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na miniPortalu. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych zawarto w pkt. 24.3. Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ) oraz w pkt. 12 Formularza oferty (Rozdział IIISWZ).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych zawarto w pkt. 24.3. Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ) oraz w pkt. 12 Formularza oferty (Rozdział IIISWZ).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 74-21/IZ/9/U/TP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2021.Przedmiot zamówienia podzielono na cztery części, zwane również Zadaniami (od Nr 1 do Nr 4).Zamówienie obejmuje swoim zakresem w szczególności:a) wydzielenie działek położonych w drogach publicznych, podlegających regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną; b) przygotowanie mapy do celów prawnych dla nieruchomości podlegających regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną; c) wydzielenie działek położonych w drogach publicznych, podlegających regulacji stanu prawnego w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami.Część nr 1 – Zadanie Nr 1 – obejmuje wydzielenie działek i przygotowanie map dla celów prawnych dla obrębów geodezyjnych: Mikuszowice Krakowskie, Dolne Przedmieście 57, Dolne Przedmieście 81, Dolne Przedmieście 82, Mazańcowice, Międzyrzecze Górne, Kamienica, Straconka, Biała Miasto w Bielsku-Białej.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne w/w części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie części zamówienia.Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziałach III-V Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne

71354000-4 - Usługi sporządzania map

71354300-7 - Usługi badań katastralnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-12

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, oddzielnie dla każdego Zadania od Nr 1 do Nr 4.Zamówienie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, dla Zadania Nr 1, Nr 2, Nr 3 i Nr 4 dotyczy wykonania podziału działek podlegających regulacji stanu prawnego w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami, podziału działek podlegających regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13.10.1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz. 872 z 1998, ze zm.) oraz sporządzenia map do celów prawnych dla działki podlegającej regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 Ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz. 872 z 1998, ze zm.).Szczegółowy zakres usług określony został w Opisie przedmiotu zamówienia -Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (Rozdział IV Specyfikacji Warunków Zamówienia). Zakres tych usług stanowić będzie nie więcej niż 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.Zamówienie udzielone zostanie po przeprowadzeniu procedury przewidzianej dla zamówienia z wolnej ręki, w szczególności poprzedzone zostanie negocjacjami z Wykonawcą. Negocjacje dotyczyć będą między innymi cen, terminu wykonania, warunków płatności, warunków realizacji zamówienia które nie mogą być gorsze niż przewidziane w umowie dla zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zleceń

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2021.Przedmiot zamówienia podzielono na cztery części, zwane również Zadaniami (od Nr 1 do Nr 4).Zamówienie obejmuje swoim zakresem w szczególności:a) wydzielenie działek położonych w drogach publicznych, podlegających regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną; b) przygotowanie mapy do celów prawnych dla nieruchomości podlegających regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną; c) wydzielenie działek położonych w drogach publicznych, podlegających regulacji stanu prawnego w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami.Część nr 2 – Zadanie Nr 2 – obejmuje wydzielenie działek i przygotowanie map dla celów prawnych dla obrębów geodezyjnych: Lipnik, Dolne Przedmieście 13, Dolne Przedmieście 14, Dolne Przedmieście 15, Dolne Przedmieście 16, Dolne Przedmieście 53, Dolne Przedmieście 54, Wapienica, Górne Przedmieście, Hałcnów 2 w Bielsku-Białej.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne w/w części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie części zamówienia.Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziałach III-V Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne

71354000-4 - Usługi sporządzania map

71354300-7 - Usługi badań katastralnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-12

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, oddzielnie dla każdego Zadania od Nr 1 do Nr 4.Zamówienie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, dla Zadania Nr 1, Nr 2, Nr 3 i Nr 4 dotyczy wykonania podziału działek podlegających regulacji stanu prawnego w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami, podziału działek podlegających regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13.10.1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz. 872 z 1998, ze zm.) oraz sporządzenia map do celów prawnych dla działki podlegającej regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 Ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz. 872 z 1998, ze zm.).Szczegółowy zakres usług określony został w Opisie przedmiotu zamówienia -Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (Rozdział IV Specyfikacji Warunków Zamówienia). Zakres tych usług stanowić będzie nie więcej niż 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.Zamówienie udzielone zostanie po przeprowadzeniu procedury przewidzianej dla zamówienia z wolnej ręki, w szczególności poprzedzone zostanie negocjacjami z Wykonawcą. Negocjacje dotyczyć będą między innymi cen, terminu wykonania, warunków płatności, warunków realizacji zamówienia które nie mogą być gorsze niż przewidziane w umowie dla zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zleceń

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2021.Przedmiot zamówienia podzielono na cztery części, zwane również Zadaniami (od Nr 1 do Nr 4).Zamówienie obejmuje swoim zakresem w szczególności:a) wydzielenie działek położonych w drogach publicznych, podlegających regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną; b) przygotowanie mapy do celów prawnych dla nieruchomości podlegających regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną; c) wydzielenie działek położonych w drogach publicznych, podlegających regulacji stanu prawnego w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami.Część nr 3 – Zadanie Nr 3 – obejmuje wydzielenie działek i przygotowanie map dla celów prawnych dla obrębów geodezyjnych: Hałcnów, Mikuszowice Śląskie, Olszówka Górna, Dolne Przedmieście 17, Dolne Przedmieście 18, Jaworze, Stare Bielsko w Bielsku-Białej.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne w/w części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie części zamówienia.Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziałach III-V Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne

71354000-4 - Usługi sporządzania map

71354300-7 - Usługi badań katastralnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-12

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, oddzielnie dla każdego Zadania od Nr 1 do Nr 4.Zamówienie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, dla Zadania Nr 1, Nr 2, Nr 3 i Nr 4 dotyczy wykonania podziału działek podlegających regulacji stanu prawnego w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami, podziału działek podlegających regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13.10.1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz. 872 z 1998, ze zm.) oraz sporządzenia map do celów prawnych dla działki podlegającej regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 Ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz. 872 z 1998, ze zm.).Szczegółowy zakres usług określony został w Opisie przedmiotu zamówienia -Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (Rozdział IV Specyfikacji Warunków Zamówienia). Zakres tych usług stanowić będzie nie więcej niż 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.Zamówienie udzielone zostanie po przeprowadzeniu procedury przewidzianej dla zamówienia z wolnej ręki, w szczególności poprzedzone zostanie negocjacjami z Wykonawcą. Negocjacje dotyczyć będą między innymi cen, terminu wykonania, warunków płatności, warunków realizacji zamówienia które nie mogą być gorsze niż przewidziane w umowie dla zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zleceń

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2021.Przedmiot zamówienia podzielono na cztery części, zwane również Zadaniami (od Nr 1 do Nr 4).Zamówienie obejmuje swoim zakresem w szczególności:a) wydzielenie działek położonych w drogach publicznych, podlegających regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną; b) przygotowanie mapy do celów prawnych dla nieruchomości podlegających regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną; c) wydzielenie działek położonych w drogach publicznych, podlegających regulacji stanu prawnego w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami.Część nr 4 – Zadanie Nr 4 – obejmuje wydzielenie działek i przygotowanie map dla celów prawnych dla obrębów geodezyjnych: Komorowice Krakowskie, Komorowice Śląskie, Olszówka Dolna, Bielsko Miasto, Żywieckie Przedmieście, Dolne Przedmieście 55, Dolne Przedmieście 56, Bystra Śląska, Pisarzowice, Aleksandrowice w Bielsku-Białej.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne w/w części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie części zamówienia.Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziałach III-V Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne

71354000-4 - Usługi sporządzania map

71354300-7 - Usługi badań katastralnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-12

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, oddzielnie dla każdego Zadania od Nr 1 do Nr 4.Zamówienie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, dla Zadania Nr 1, Nr 2, Nr 3 i Nr 4 dotyczy wykonania podziału działek podlegających regulacji stanu prawnego w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami, podziału działek podlegających regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13.10.1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz. 872 z 1998, ze zm.) oraz sporządzenia map do celów prawnych dla działki podlegającej regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 Ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz. 872 z 1998, ze zm.).Szczegółowy zakres usług określony został w Opisie przedmiotu zamówienia -Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (Rozdział IV Specyfikacji Warunków Zamówienia). Zakres tych usług stanowić będzie nie więcej niż 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.Zamówienie udzielone zostanie po przeprowadzeniu procedury przewidzianej dla zamówienia z wolnej ręki, w szczególności poprzedzone zostanie negocjacjami z Wykonawcą. Negocjacje dotyczyć będą między innymi cen, terminu wykonania, warunków płatności, warunków realizacji zamówienia które nie mogą być gorsze niż przewidziane w umowie dla zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zleceń

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie wiedzy i doświadczenia:Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi, z których każda obejmowała wykonanie podziałów geodezyjnych w odniesieniu do minimum 4 działek lub jedną usługę, obejmującą wykonanie podziałów geodezyjnych w odniesieniu do minimum 6 działek.W przypadku złożenia przez Wykonawcę ofert na więcej niż jedno z powyższych Zadań, Zamawiający nie wymaga wykazania wiedzy i doświadczenia oddzielnie dla każdego z ww. Zadań.W przypadku, gdy wymagane zamówienie jest częścią większego (szerszego zamówienia), należy podać w wykazie, o którym mowa w pkt. 5.6) ppkt 1) tylko informacje potwierdzające spełnianie ww. warunku.Informację o posiadanej wiedzy i doświadczeniu Wykonawca przekaże na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 8.3. SWZ na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do Rozdziału II SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszympostępowaniu, Wykonawca winien przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty:1) Wykaz usług (doświadczenie) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, Wykonawca winien przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty:- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

21.1 Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych) – Zadanie nr 1;400,00 zł (słownie: czterysta złotych) – Zadanie nr 2;400,00 zł (słownie: czterysta złotych) – Zadanie nr 3;400,00 zł (słownie: czterysta złotych) – Zadanie nr 4.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 10.4. Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie za obopólną zgodą stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem pkt. 2.2. Zmiana umowy może nastąpić: a) w przypadkach opisanych w poprzedzających paragrafach umowy, b) co do nieistotnych postanowień umowy, c) w przypadkach opisanych w ustawie – Prawo zamówień publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-07 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-07 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-06

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamówienie będzie realizowane od dnia zawarcia umowy do dnia 12.11.2021 r.Realizacja zamówienia objętego poszczególnymi Zadaniami następować będzie na podstawie pisemnych zleceń wystawianych przez Zamawiającego. Każde zlecenie będzie określało termin jego wykonania, który będzie wiążący dla Wykonawcy. Wykonawca określi w pkt. 4 Formularza Oferty termin realizacji zleceń, z zastrzeżeniem treści pkt 17.1.2 Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ) - kryterium oceny ofert (termin realizacji zleceń).Zamawiający przekaże ostatnie zlecenie w terminie do 45 dni od dnia zawarcia umowy w odniesieniu do Zadań Nr 1, 2, 3 i 4.
2021-03-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Czechowice-Dziedzice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI