I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej, krajowy numer identyfikacyjny
07218174100000, ul.
pl. Ratuszowy
1
,
43-300
Bielsko-Biała, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
33 4971 851, e-mail
zp@um.bielsko.pl, zp@um.bielsko.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (URL):
www.bip.um.bielsko.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.um.bielsko.pl oraz https://umbielsko.logintrade.net/rejestracja/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.um.bielsko.pl oraz https://umbielsko.logintrade.net/rejestracja/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://umbielsko.logintrade.net/rejestracja/
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty można składać w formie pisemnej, osobiście, za pośrednictwem poczty, kuriera, adres: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej- Dziennik Podawczy, pl. Ratuszowy 6
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
nie dotyczy
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
nie dotyczy
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
nie dotyczy
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
nie dotyczy
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
nie dotyczy
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
nie dotyczy
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
nie dotyczy
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
nie dotyczy
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
nie dotyczy
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania jednego operatu szacunkowego |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
nie dotyczy
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
nie dotyczy
Wstępny harmonogram postępowania:
nie dotyczy
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
nie dotyczy
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
nie dotyczy
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
nie dotyczy
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
nie dotyczy
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne postanowienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4.1-4.10 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
29.12.2020, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, Zamawiający jako administrator danych osobowych wypełnia obowiązek informacyjny związany ze zbieraniem danych osobowych bezpośrednio od osób fizycznych, których dane dotyczą, w celu związanym z nin. postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, informując Wykonawcę, że: 1) administratorem danych osobowych jest: Prezydent Miasta Bielska-Białej z siedzibą w Bielsku-Białej, pl. Ratuszowy 1 telefon: 33 / 497-18-51 faks: 33 / 497-17-86; 2) inspektor ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Bielsku-Białej – dane kontaktowe: nr telefon: 33 4971721, adres poczty elektronicznej: iod@um.bielsko.pl; dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Świadczenie usług wyceny nieruchomości dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, sygnatura: ZP.271.2.177.2020.AB.3) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp. 4) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących ; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Zgodnie z art. 8 ust. 5 ustawy Pzp, zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w Dziale VI ustawy Pzp, do upływu terminu do ich wniesienia. 3. Zgodnie z art. 8a ust. 6 ustawy Pzp, zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w nin. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 4. Zgodnie z art. 8a ust. 7 ustawy Pzp, do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO, mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające pisemne upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności. 5. Zgodnie z art. 11 ust. 6a ustawy Pzp, w przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego. 6. Ponadto Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 13 RODO, w zamówieniach publicznych administratorem danych osobowych, obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego, jest również w szczególności: 1) Wykonawca – względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności: a) osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia; b) Podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną; c) Podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą; d) pełnomocnika Podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie); e) członka organu zarządzającego Podwykonawcy/podmiotu trzeciego, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK); 2) Podwykonawca/podmiot trzeci – względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał – dotyczy to w szczególności osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia. 7. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w nin. postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny, przewidziany w art. 13 RODO, względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny, wynikający z art. 13 RODO, nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami, zgodnie z art. 13 ust. 4 RODO. 8. Ponadto Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny, wynikający z art. 14 RODO, względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 9. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił, określone w pkt. 7 i 8, obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w nin. postępowaniu, zobowiązany jest do złożenia w nin. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia, stanowiącego Załącznik nr 1a SIWZ, o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług, polegających na sporządzaniu operatów szacunkowych określających wartość prawa własności nieruchomości zabudowanych na cele mieszkaniowe stanowiących własność Gminy Bielsko-Biała lub Miasta na prawach powiatu Bielsko-Biała, a będących przedmiotem postępowań w zakresie przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości gruntowych w oparciu o przepisy ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów (tj. Dz. U. 2020 poz. 139 ze zm.), na podstawie udzielanych przez Zamawiającego zleceń częściowych w okresie do dnia 30 listopada 2021 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 70000000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania jednego operatu szacunkowego |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1) Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: niezwłocznie po zawarciu umowy; 2) Termin zakończenia realizacji zamówienia: do dnia wykonania maksymalnie 170 operatów szacunkowych, nie dłużej jednak niż do dnia 30 listopada 2021 r.3) Termin sporządzenia jednego operatu Wykonawca zadeklaruje w ofercie. Zamawiający zastrzega, iż termin ten nie może być dłuższy niż 4 dni od dnia otrzymania zlecenia częściowego. 4) Termin realizacji poszczególnych zleceń częściowych stanowił będzie iloczyn operatów szacunkowych objętych danym zleceniem i wskazanej przez Wykonawcę w ofercie liczby dni na sporządzenie jednego operatu szacunkowego.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług polegających na sporządzaniu operatów szacunkowych określających wartość prawa własności nieruchomości stanowiących własność Gminy Bielsko-Biała dla potrzeb aktualizacji podstawy naliczenia opłat za użytkowanie wieczyste na podstawie art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1990), na podstawie udzielanych przez Zamawiającego zleceń częściowych w okresie do dnia 30 listopada 2021 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 70000000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania jednego operatu szacunkowego |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1) Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: niezwłocznie po zawarciu umowy; 2) Termin zakończenia realizacji zamówienia: do dnia wykonania maksymalnie 110 operatów szacunkowych, nie dłużej jednak niż do dnia 30 listopada 2021 r.3) Termin sporządzenia jednego operatu Wykonawca zadeklaruje w ofercie. Zamawiający zastrzega, iż termin ten nie może być dłuższy niż 4 dni od dnia otrzymania zlecenia częściowego. 4) Termin realizacji poszczególnych zleceń częściowych stanowił będzie iloczyn operatów szacunkowych objętych danym zleceniem i wskazanej przez Wykonawcę w ofercie liczby dni na sporządzenie jednego operatu szacunkowego.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Częsc 3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług polegających na sporządzaniu operatów szacunkowych określających wartość prawa własności nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa dla potrzeb aktualizacji podstawy naliczenia opłat za użytkowanie wieczyste na podstawie art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1990), na podstawie udzielanych przez Zamawiającego zleceń częściowych w okresie do dnia 30 listopada 2021 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 70000000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania jednego operatu szacunkowego |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1) Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: niezwłocznie po zawarciu umowy; 2) Termin zakończenia realizacji zamówienia: do dnia wykonania maksymalnie 15 operatów szacunkowych, nie dłużej jednak niż do dnia 30 listopada 2021 r.3) Termin sporządzenia jednego operatu Wykonawca zadeklaruje w ofercie. Zamawiający zastrzega, iż termin ten nie może być dłuższy niż 4 dni od dnia otrzymania zlecenia częściowego. 4) Termin realizacji poszczególnych zleceń częściowych stanowił będzie iloczyn operatów szacunkowych objętych danym zleceniem i wskazanej przez Wykonawcę w ofercie liczby dni na sporządzenie jednego operatu szacunkowego.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Część 4 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług – na podstawie udzielanych przez Zamawiającego zleceń częściowych w okresie do dnia 30 listopada 2021 r. – polegających na sporządzaniu operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (w tym: wartość prawa własności, prawa użytkowania wieczystego – z uwzględnieniem obciążeń ujawnionych w Dziale III księgi wieczystej), stanowiących własność Gminy Bielsko-Biała lub Miasta na prawach powiatu Bielsko-Biała, a będących przedmiotem postępowań w zakresie: nabycia lub zbycia (w tym zamian) nieruchomości w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1990) – dalej „ugn”; nabycia nieruchomości lub wypłaty odszkodowania w trybie art. 36 ustawy z 27 maca 2020 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 293 ze zm.); wyceny nieruchomości w celu uzgodnienia wysokości odszkodowania za nieruchomości przejęte w trybie art. 98 ust. 3 w zw. z art. 98 ust. 1 ugn; wyceny nieruchomości przeznaczonych do zbycia dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania przyległych do działek gruntu budynków zgodnie z art. 209a ugn.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 70000000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania jednego operatu szacunkowego |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1) Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: niezwłocznie po zawarciu umowy; 2) Termin zakończenia realizacji zamówienia: do dnia wykonania maksymalnie 115 operatów szacunkowych, nie dłużej jednak niż do dnia 30 listopada 2021 r. 3) Termin sporządzenia jednego operatu Wykonawca zadeklaruje w ofercie. Zamawiający zastrzega, iż termin ten nie może być dłuższy niż 4 dni od dnia otrzymania zlecenia częściowego. 4) Termin realizacji poszczególnych zleceń częściowych stanowił będzie iloczyn operatów szacunkowych objętych danym zleceniem i wskazanej przez Wykonawcę w ofercie liczby dni na sporządzenie jednego operatu szacunkowego.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Częsć 5 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług – na podstawie udzielanych przez Zamawiającego zleceń częściowych w okresie do dnia 30 listopada 2021 r. – polegających na sporządzaniu operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości niezabudowanych (w tym: wartość prawa własności, prawa użytkowania wieczystego – z uwzględnieniem obciążeń ujawnionych w Dziale III księgi wieczystej), stanowiących własność Skarbu Państwa, a będących przedmiotem postępowań w zakresie nabycia lub zbycia (w tym zamian) nieruchomości w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1990).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 70000000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania jednego operatu szacunkowego |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1) Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: niezwłocznie po zawarciu umowy; 2) Termin zakończenia realizacji zamówienia: do dnia wykonania maksymalnie 3 operatów szacunkowych, nie dłużej jednak niż do dnia 30 listopada 2021 r.3) Termin sporządzenia jednego operatu Wykonawca zadeklaruje w ofercie. Zamawiający zastrzega, iż termin ten nie może być dłuższy niż 4 dni od dnia otrzymania zlecenia częściowego. 4) Termin realizacji poszczególnych zleceń częściowych stanowił będzie iloczyn operatów szacunkowych objętych danym zleceniem i wskazanej przez Wykonawcę w ofercie liczby dni na sporządzenie jednego operatu szacunkowego.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Częsć 6 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług – na podstawie udzielanych przez Zamawiającego zleceń częściowych w okresie do dnia 30 listopada 2021 r. – polegających na sporządzaniu operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości zabudowanych (grunt plus składnik budowlany), stanowiących własność Gminy Bielsko-Biała lub Miasta na prawach powiatu Bielsko-Biała, bądź innych podmiotów, przeznaczonych do zbycia, nabycia lub zamiany.Każdy operat, oprócz elementów wymaganych prawem i standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych, ma zawierać: powierzchnię użytkową budynku (i/lub lokalu) w m2, wyliczoną wartość 1 m2 budynku (i/lub lokalu), wartość rynkową nieruchomości z rozbiciem na wartość budynku (i/lub lokalu) i wartość gruntu. UWAGA: nie wszystkie budynki posiadają dokumentację inwentaryzacyjną. W takim przypadku Zamawiający wymaga, aby operat szacunkowy zawierał rzuty poszczególnych kondygnacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 70000000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania jednego operatu szacunkowego |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1) Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: niezwłocznie po zawarciu umowy; 2) Termin zakończenia realizacji zamówienia: do dnia wykonania maksymalnie 18 operatów szacunkowych, nie dłużej jednak niż do dnia 30 listopada 2021 r.3) Termin sporządzenia jednego operatu Wykonawca zadeklaruje w ofercie. Zamawiający zastrzega, iż termin ten nie może być dłuższy niż 14 dni od dnia otrzymania zlecenia częściowego. 4) Termin realizacji poszczególnych zleceń częściowych stanowił będzie iloczyn operatów szacunkowych objętych danym zleceniem i wskazanej przez Wykonawcę w ofercie liczby dni na sporządzenie jednego operatu szacunkowego.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Część 7 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług – na podstawie udzielanych przez Zamawiającego zleceń częściowych w okresie do dnia 30 listopada 2021 r. – polegających na sporządzaniu operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości zabudowanych (grunt plus składnik budowlany), stanowiących własność Skarbu Państwa, bądź innych podmiotów, przeznaczonych do zbycia, nabycia lub zamiany.Każdy operat, oprócz elementów wymaganych prawem i standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych, ma zawierać: powierzchnię użytkową budynku (i/lub lokalu) w m2, wyliczoną wartość 1 m2 budynku (i/lub lokalu), wartość rynkową nieruchomości z rozbiciem na wartość budynku (i/lub lokalu) i wartość gruntu. UWAGA: nie wszystkie budynki posiadają dokumentację inwentaryzacyjną. W takim przypadku Zamawiający wymaga, aby operat szacunkowy zawierał rzuty poszczególnych kondygnacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 70000000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania jednego operatu szacunkowego |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1) Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: niezwłocznie po zawarciu umowy; 2) Termin zakończenia realizacji zamówienia: do dnia wykonania maksymalnie 3 operatów szacunkowych, nie dłużej jednak niż do dnia 30 listopada 2021 r.3) Termin sporządzenia jednego operatu Wykonawca zadeklaruje w ofercie. Zamawiający zastrzega, iż termin ten nie może być dłuższy niż 14 dni od dnia otrzymania zlecenia częściowego. 4) Termin realizacji poszczególnych zleceń częściowych stanowił będzie iloczyn operatów szacunkowych objętych danym zleceniem i wskazanej przez Wykonawcę w ofercie liczby dni na sporządzenie jednego operatu szacunkowego.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Częsć 8 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług – na podstawie udzielanych przez Zamawiającego zleceń częściowych w okresie do dnia 30 listopada 2021 r. – polegających na sporządzaniu operatów szacunkowych określających:1) wartość rynkową lokali mieszkalnych, stanowiących własność Gminy Bielsko-Biała lub Miasta na prawach powiatu Bielsko-Biała przeznaczonych:a) do sprzedaży na rzecz najemców – z uwzględnieniem wartości ewentualnych nakładów poniesionych na remonty, b) do sprzedaży w drodze przetargu,2) wartość rynkową lokali użytkowych stanowiących własność Gminy Bielsko-Biała, wraz z udziałem w prawie własności gruntu, celem określenia wartości nieruchomości lokalowej przy sprzedaży lokalu na rzecz najemców.Wyceny należy dokonać w dwóch podejściach: metodą porównawczą i dochodową. Każdy operat powinien odrębnie określać:– powierzchnię lokalu i ewentualnie powierzchnię pomieszczeń przynależnych,– wartość lokalu,– wysokość udziałów w częściach wspólnych budynku i urządzeń,– wysokość udziałów w prawie własności gruntu.UWAGA: nie wszystkie budynki posiadają dokumentację inwentaryzacyjną, każdy operat szacunkowy ma zawierać rzut lokalu;3) wykonanie operatów szacunkowych określających wartość pomieszczeń gospodarczych, przeznaczonych do sprzedaży w drodze przetargu stanowiących własność gminy Bielsko-Biała lub Miasta na prawach powiatu Bielsko-Biała.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 70000000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania jednego operatu szacunkowego |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1) Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: niezwłocznie po zawarciu umowy; 2) Termin zakończenia realizacji zamówienia: do dnia wykonania maksymalnie 130 operatów szacunkowych, nie dłużej jednak niż do dnia 30 listopada 2021 r.3) Termin sporządzenia jednego operatu Wykonawca zadeklaruje w ofercie. Zamawiający zastrzega, iż termin ten nie może być dłuższy niż 2 dni od dnia otrzymania zlecenia częściowego. 4) Termin realizacji poszczególnych zleceń częściowych stanowił będzie iloczyn operatów szacunkowych objętych danym zleceniem i wskazanej przez Wykonawcę w ofercie liczby dni na sporządzenie jednego operatu szacunkowego.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Częsć 9 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług polegających na sporządzaniu operatów szacunkowych określających wartość wynagrodzenia za ustanowienie służebności gruntowych lub przesyłu, obciążających nieruchomości stanowiące własność Gminy Bielsko-Biała lub Miasta na prawach powiatu Bielsko-Biała, na podstawie udzielanych przez Zamawiającego zleceń częściowych w okresie do dnia 30 listopada 2021 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 70000000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania jednego operatu szacunkowego |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1) Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: niezwłocznie po zawarciu umowy; 2) Termin zakończenia realizacji zamówienia: do dnia wykonania maksymalnie 60 operatów szacunkowych, nie dłużej jednak niż do dnia 30 listopada 2021 r.3) Termin sporządzenia jednego operatu Wykonawca zadeklaruje w ofercie. Zamawiający zastrzega, iż termin ten nie może być dłuższy niż 4 dni od dnia otrzymania zlecenia częściowego. 4) Termin realizacji poszczególnych zleceń częściowych stanowił będzie iloczyn operatów szacunkowych objętych danym zleceniem i wskazanej przez Wykonawcę w ofercie liczby dni na sporządzenie jednego operatu szacunkowego
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Część 10 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług polegających na sporządzaniu operatów szacunkowych określających wartość wynagrodzenia za ustanowienie służebności gruntowych lub przesyłu, obciążających nieruchomości stanowiące własność Skarbu Państwa, na podstawie udzielanych przez Zamawiającego zleceń częściowych w okresie do dnia 30 listopada 2021 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 70000000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania jednego operatu szacunkowego |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1) Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: niezwłocznie po zawarciu umowy; 2) Termin zakończenia realizacji zamówienia: do dnia wykonania maksymalnie 8 operatów szacunkowych, nie dłużej jednak niż do dnia 30 listopada 2021 r.3) Termin sporządzenia jednego operatu Wykonawca zadeklaruje w ofercie. Zamawiający zastrzega, iż termin ten nie może być dłuższy niż 4 dni od dnia otrzymania zlecenia częściowego. 4) Termin realizacji poszczególnych zleceń częściowych stanowił będzie iloczyn operatów szacunkowych objętych danym zleceniem i wskazanej przez Wykonawcę w ofercie liczby dni na sporządzenie jednego operatu szacunkowego.