„Podział nieruchomości”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Podział nieruchomości”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-07
  • ZamawiającyPowiat Lubelski
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00022987
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Podział nieruchomości”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubelski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019508

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spokojna 9

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-072

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 52 86 600

1.5.8.) Numer faksu: 81 52 86 601

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Podział nieruchomości”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c8f63b0-8d63-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022987

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003868/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Podział nieruchomości położonej w obrębie Wysokie gm. Wysokie w celu wydzielenia działki pod budowę mostu na rzece Wierzbówce

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=604

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=604 ,https://miniportal.uzp.gov.pl/,https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcamiodbywasię przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl,ePUAPu,dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. 8.2Zamawiającywyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Agnieszka Wieleba , tel. 8152 86 663, Agnieszka Drzazga tel. 81 52 86 661, email:przetargi@powiat.lublin..pl8.3Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego, musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAPma dostęp do następującychformularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”oraz do „Formularza dokomunikacji”.8.4 Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacjiprzekazywanych przyich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal orazWarunkachkorzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Zasadyskładania ofertoraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjneich wysyłaniaopisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się zww. Instrukcją ipostępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzieleniezamówienia wszczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortalwskazane wInstrukcji użytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jestdysponowanieprzez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet.Aplikacja działa tylkona platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystaniaz urządzeńmobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortalmoże byćograniczony. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania ioznaczaniaczasu odbioru danych: specyfikacja połączenia formularze udostępnione są za pomocąprotokołu TLS1.2, format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacieHTML zkodowaniem UTF-8, oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacjeopierają się oczas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,integracja zsystemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP.Wprzypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającegoautomatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru, czyli Urzędowe PoświadczeniePrzedłożenia(UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Danepoświadczenia” jestzawarta informacja o dacie doręczenia.System dostępny jest za pośrednictwemnastępującychprzeglądarek internetowych: Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0, Mozilla Firefox odwersji 15,Google Chrome od wersji 20.8.5 Maksymalny rozmiar plików przesyłanych zapośrednictwemdedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i„Formularzado komunikacji” wynosi 150 MB. 8.6 Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień,dokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń orazinnychinformacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.8.7 Zamawiający przekazujeidentyfikatorpostępowania na miniPortalu jako załącznik Nr 7 do SWZ. Dane postępowanie możnawyszukaćrównież na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu, klikając wcześniej opcję „DlaWykonawców”lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) Jest administratoremdanychosobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszympostępowaniu;2)dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODOw celuzwiązanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.:„Dokumentacjegeodezyjno-prawne dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie”, prowadzonym wtrybiepodstawowym bez negocjacji;3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lubpodmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74ustawy zdnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn.zm.), dalej„ustawa Pzp”; 4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1ustawyPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, wsposóbgwarantujący jego nienaruszalność.5) obowiązek podania przez Wykonawcę danychosobowychbezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawyPzp,związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencjeniepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do danychosobowychWykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie doart. 22RODO;7) Wykonawca posiada:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danychosobowychdotyczących Wykonawcy;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danychosobowych, oile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego anizmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie naruszaintegralnościprotokołu oraz jego załączników;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdyWykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisyRODO;8) Wykonawcynie przysługuje:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danychosobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;− napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawąprawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wprzypadku, gdywykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679,wymagałobyniewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której danedotyczą, wskazaniadodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególnościpodania nazwy lubdaty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.Skorzystanieprzez osobę,której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych,o którymmowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniaoudzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresieniezgodnym z ustawą.Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia2016/679,nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania oudzieleniezamówienia publicznego lub konkursu.W przypadku danych osobowych zamieszczonychprzezZamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art.16rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IGM-ZP.272.14..2021.AW1

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie podziału nieruchomości, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 2052), w celu wydzielenia części nieruchomości położonej w obrębie ewidencyjnym Wysokie gm. Wysokie oznaczonej jako działka nr 635/1 o pow. 0,26 ha, w związku z realizacja inwestycji zadania pn.: „Rozebranie istniejącego mostu i budowa nowego przez rzekę Wierzbówkę na dr. pow. Nr 2297L w km 11+892 w m. Wysokie wraz z dojazdami.”Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:Etap Ia)zgłoszenie prac geodezyjnych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lublinie; b)zebranie i analizę materiałów źródłowych;c) badanie księgi wieczystej;d) wyznaczenie na gruncie nowych punktów granicznych wraz ze spisaniem protokołu z wyznaczenia;e) wykonanie pięciu egzemplarzy map projektu podziału dla przedmiotowej działki;f) zaewidencjonowanie sporządzonej kompletnej dokumentacji w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lublinie;g) przygotowanie przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do wystąpienia do właściwego organu z wnioskiem o wydanie decyzji podziałowej (Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: aktualne odpisy ksiąg wieczystych lub inne dokumenty potwierdzające tytuł własności dla danej nieruchomości, aktualne wypisy z rejestru gruntów, protokoły z czynności przyjęcia przebiegu granic nieruchomości, mapa ewidencyjna skala 1:5000); Etap IIa) wkreślenie podziału w/w nieruchomości na mapie zasadniczej po wydaniu ostatecznej decyzji podziałowej.Przed przystąpieniem do czynności geodezyjnych, mających na celu sporządzenie przedmiotowego podziału, należy przeprowadzić konsultacje z Zamawiającym.2.2 Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp 4.1. udziela zamówienia na wykonanie usług geodezyjnych i w zakresie nieruchomości w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postepowania o udzielenie zamówienia.Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie:Etap I – nie krótszy niż 60 dni i nie dłuższy niż 120 dni, licząc od dnia podpisania umowy.Etap II – 30 dni od dnia doręczenia informacji, że decyzja o zwrocie wywłaszczonej nieruchomości stała się ostateczna.Uwaga: Wykonawca określając termin realizacji zamówienia winien uwzględnić niezbędny czas na przyjęcie i zaewidencjonowanie poprawnej dokumentacji do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lublinie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)1 Cena 602 Termin wykonania zamówienia 40 Kryterium CENAPunkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:CnPC = ------- x 60 pktCbGdzie:PC - ilość punktów za kryterium cena,Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,Cb – cena oferty badanej.W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.Kryterium TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.Punkty za kryterium „Termin wykonania I etapu zamówienia” zostaną obliczone według wzoru:Tn = (Tnmin / T) x 40 pkt, gdzie:Tn – ilość punktów dla kryterium termin wykonania I etapu zamówienia Tnmin - najkrótszy oferowany termin wykonania I etapu zamówienia, T – termin zamówienia w ofercie ocenianej.Uwaga: termin wykonania zamówienia nie może być krótszy niż 60 dni i nie dłuższy niż 120 dni, licząc od dnia podpisania umowy.17.2. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:Przyznana ilość punktów = PC + TNgdzie:PC - ilość punktów za kryterium „Cena”,TN - ilość punktów za kryterium „Termin wykonania zamówienia”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania I etapu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:4.1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.4.1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.4.1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.4.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji osobą posiadającą uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii wydane zgodnie z odnośnymi przepisami obowiązującymi w miejscu zamieszkania lub siedziby (w Polsce: nadane przez Głównego Geodetę Kraju w zakresie określonym w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 276 z późn. zm.), tj.. sporządzanie dokumentacji do celów prawnych i podziały nieruchomości (gruntów).4.2 Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).4.3 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.4.4 Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale 8 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tymzakresie

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert:a) nie podlega wykluczeniu,b) spełnia warunki udziału w postępowaniu.6.1.1. Oświadczenia należy złożyć wg wymogów załącznika nr 3 i 4 do SWZ.6.1.2. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczeń, o którym mowa w pkt 6.1 SWZ lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.6.1.3. Złożenie, uzupełnienie lub poprawienie oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1 SWZ nie może służyć potwierdzeniu spełniania kryteriów selekcji.6.1.4. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1 SWZ.6.1.5. Jeżeli złożone przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1 SWZ budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, kryteriów selekcji lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.6.2. W przypadku, o którym mowa w rozdziale 9 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.6.2.1. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów Załącznika nr 5 do SWZ.6.2.2. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.6.3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):6.3.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:6.3.1. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.6.3.2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.6.4. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych wskazanych w pkt 6.3 SWZ.6.5. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe na wezwanie Zamawiającego. Dokumenty te powinny być aktualne na dzień ich złożenia.6.6. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wyk. nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.Wyk. który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wyk.realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 7.4 potwierdza, że stosunek łączący Wyk. z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.7.6 Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz - jeżeli dotyczy- kryteriów selekcji, a także zbada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.7.7 Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wyk., w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniami, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.Zamawiający nie żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, którzy nie są podmiotami udostępniającymi zasoby, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców.7.10 W przypadku zamówień na usługi, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający będzie żądał, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca podał nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli, podwykonawców zaangażowanych w takie usługi, jeżeli są już znani. 7.11 Wykonawca będzie zobowiązany do zawiadamiania Zamawiającego o wszelkich zmianach w odniesieniu do informacji, o których mowa w pkt 7.10 SWZ, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekaże wymagane informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

8.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takimprzypadku,Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oudzieleniezamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawiezamówieniapublicznego.8.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzieleniezamówienia:a) oświadczenia o których mowa w pkt. 6.1 SWZ składa z ofertą każdyzWykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzająbrakpodstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriówselekcji wzakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału wpostępowaniulub kryteriów selekcji.b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 4.3 SWZWykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,z którego wynika,które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyćwg wymogówzałącznika nr 5 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiemdowodowym.c)zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środkidowodowe, októrych mowa w pkt. 6.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o którychmowa w pkt.6.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ąspełnienie warunku.8.3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawiezamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, polegających na zmianie terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy, z uwagi na wynikłą w trakcie realizacji zamówienia konieczność uzyskania decyzji administracyjnych bądź innych dokumentów wymaganych prawem, której nie można było przewidzieć w dacie podpisania umowy, a które są niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia oraz w przypadku przedłużającej się procedury związanej z uzyskaniem w/w dokumentów.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-07 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: 9.1 Wyk. składa ofertę przez .„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” z ePUAP i udostępnionego też na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfr. oferty przez Wyk. jest dostępna dla wyk. na miniPortalu, w szczegółach danego postęp. W formularzu oferty Wyk. Zob. jest podać skrzynki ePUAP, na którym prow. będzie koresp. związana z postęp. https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-07 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-06

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

13.4. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach)2) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 6.1 SWZ;3) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 6.2 SWZ (jeżeli dotyczy),4) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 7.4 SWZ (jeżeli dotyczy).5) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).13.5. Pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale 13.4 pkt 5) lit c) i pkt 6) SWZ składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie elektronicznej kopii poświadczonej za zgodność notarialnie - w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.13.6. Wykonawca w ofercie może zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jedn. Dz. U. 2020 poz. 1913, ze zm.). Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.Wykonawca w szczególności nie może zastrzec w ofercie informacji:1) odczytywanych podczas otwarcia ofert,2) które są jawne na mocy odrębnych przepisów.13.7. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jedn. z 2020 r. poz. 1913 ze zm.), które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w odpowiednio wydzielonym i oznaczonym pliku.
2021-03-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - składanie długopisów - Werbkowice
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania27-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej - składanie długopisów Proszę o przesłanie oferty cenowej.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI