Opracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości położonych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości położonych na terenie miasta Zamościa
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZamość
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-10-11
  • ZamawiającyMIASTO ZAMOŚĆ
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-29
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00369797
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości położonych na terenie miasta Zamościa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 677 23 37

1.5.8.) Numer faksu: 84 639 30 54

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości położonych na terenie miasta Zamościa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4360ad6-3efc-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00369797

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019889/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Operaty szacunkowe

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zamowienia@zamosc.pl
Wykonawca składa ofertę o dopuszczenie do udziału w postępowaniu za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ w zakładce Formularze do komunikacji oraz dostępnego na ePUAP. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty, opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
Więcej w Rozdziale XIV specyfikacji warunków zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XXV specyfikacji warunków zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.45.2022.MSZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie 11 operatów szacunkowych wartości rynkowej lokali mieszkalnych wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku, służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnych tym lokalom gruntów znajdujących się pod budynkami, celem sprzedaży lokali w trybie bezprzetargowym na rzecz najemców lokali.
- wykonanie 11 operatów szacunkowych wartości rynkowej lokali mieszkalnych, tj.:
1) nr 8 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Lwowskiej 53 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 15/6, o pow. 398 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 22, znajdującego się pod budynkiem,
2) nr 15 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Polnej 34 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 56/2, o pow. 2191 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 51, znajdującego się pod budynkiem,
3) nr 19 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Polnej 34 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 56/2, o pow. 2191 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 51, znajdującego się pod budynkiem,
4) nr 51 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Polnej 7 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 2/31, o pow. 1079 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 51, znajdującego się pod budynkiem,
5) nr 5 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Listopadowej 47 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 127/9, o pow. 1732 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 49, znajdującego się pod budynkiem,
6) nr 16 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Peowiaków 46 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 13/23, o pow. 273 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 19, znajdującego się pod budynkiem,
7) nr 20 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Kamiennej 8 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 14/40, o pow. 3521 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 40, znajdującego się pod budynkiem,
8) nr 51 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Wybickiego 6 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 27/1, o pow. 929 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 33, znajdującego się pod budynkiem,
9) nr 31 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Polnej 11 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 2/26, o pow. 620 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 51, znajdującego się pod budynkiem,
10) nr 4 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Peowiaków 20 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 13/20, o pow. 205 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 19, znajdującego się pod budynkiem,
11) nr 2 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Wiejskiej 3 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 56/34, o pow. 2368 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 38, znajdującego się pod budynkiem,
celem sprzedaży lokali w trybie bezprzetargowym na rzecz najemców lokali.

4.2.6.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą w Części 1 zostanie uznana oferta (spośród ofert nieodrzuconych) zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: cena i doświadczenie rzeczoznawcy majątkowego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie rzeczoznawcy majątkowego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej niezabudowanej nieruchomości gruntowej, położonej w Zamościu przy ul. Rydla. Nieruchomość ta będzie przedmiotem sprzedaży w trybie przetargu nieograniczonego.
- wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej niezabudowanej nieruchomości gruntowej, składającej się z działek nr 88/6, o pow. 134 m2 i 273/2, o pow. 253 m2, w ark. mapy ewidencyjnej 91, położonej w Zamościu przy ul. Rydla

4.2.6.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą w Części 2 zostanie uznana oferta (spośród ofert nieodrzuconych) zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: cena i doświadczenie rzeczoznawcy majątkowego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie rzeczoznawcy majątkowego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej niezabudowanej nieruchomości gruntowej, położonej w Zamościu przy ul. Studziennej. Nieruchomość ta będzie przedmiotem sprzedaży w trybie bezprzetargowym w celu poprawy zagospodarowania nieruchomości przyległej.
- wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej niezabudowanej nieruchomości gruntowej, składającej się z działek nr 47/2, o pow. 82 m2, 46/1, o pow. 121 m2, 52/21, o pow. 20 m2, 52/22, o pow. 33 m2, w ark. mapy ewidencyjnej 42, położonej w Zamościu przy ul. Studziennej, planowanej do sprzedaży w trybie bezprzetargowym, w celu poprawy warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej, oznaczonej numerem 34 w arkuszu mapy ewidencyjnej 42.

4.2.6.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą w Części 3 zostanie uznana oferta (spośród ofert nieodrzuconych) zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: cena i doświadczenie rzeczoznawcy majątkowego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie rzeczoznawcy majątkowego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie 2 operatów szacunkowych wartości rynkowej niezabudowanych nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Braterstwa Broni. Nieruchomości te będą przedmiotem sprzedaży w trybie przetargu nieograniczonego.
- wykonanie 2 operatów szacunkowych wartości rynkowej niezabudowanych nieruchomości gruntowych, oznaczonych numerami:
• 20/5, o pow. 1017 m2,
• 20/6, o pow. 1015 m2,
obie w ark. mapy ewidencyjnej 3, położonych w Zamościu przy ul. Braterstwa Broni.

4.2.6.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą w Części 4 zostanie uznana oferta (spośród ofert nieodrzuconych) zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: cena i doświadczenie rzeczoznawcy majątkowego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie rzeczoznawcy majątkowego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej niezabudowanej nieruchomości gruntowej, położonej w Zamościu przy ul. Lwowskiej. Nieruchomość ta będzie przedmiotem sprzedaży w trybie bezprzetargowym w celu poprawy zagospodarowania nieruchomości przyległej.
- wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej niezabudowanej nieruchomości gruntowej, składającej się z działek nr 30/7, o pow. 11 m2 i 31/11, o pow. 165 m2, w ark. mapy ewidencyjnej 51, położonej w Zamościu przy ul. Lwowskiej, planowanej do sprzedaży w trybie bezprzetargowym, w celu poprawy warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej, składającej się z działek oznaczonych numerami 73/2, 30/6, 31/12, 35/6, w ark. mapy ewidencyjnej 51.

4.2.6.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą w Części 5 zostanie uznana oferta (spośród ofert nieodrzuconych) zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: cena i doświadczenie rzeczoznawcy majątkowego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie rzeczoznawcy majątkowego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie 5 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych wraz ze składnikami budowlanymi i roślinnymi, do ustalenia odszkodowania, z tytułu przejęcia ich na własność Miasta Zamościa pod drogi publiczne.
- wykonanie 5 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych wraz ze składnikami budowlanymi i roślinnymi, do ustalenia odszkodowania, z tytułu przejęcia ich na własność Miasta Zamościa pod drogi publiczne, oznaczonych numerami:
a) 85/1, o pow. 1346 m2 i 97/1, o pow. 2149 m2, w arkuszu mapy ew. 24, położonych przy ul. Fredry,
b) 306/5, o pow. 154 m2, w arkuszu mapy ew. 3, położonej przy ul. Dzieci Zamojszczyzny,
c) 87/181, o pow. 51 m2, 87/187, o pow. 48 m2, 87/190, o pow. 65 m2, 87/197, o pow. 61 m2, 87/210, o pow. 65 m2 i 87/226, o pow. 21 m2, w arkuszu mapy ew. 5, położonych przy ul. Włościańskiej,
d) 38/10, o pow. 389 m2 i 38/11 , o pow. 1040 m2 w arkuszu mapy ew. 3, położonych przy ul. Krasińskiego,
e) 4/5, o pow. 750 m2, w arkuszu mapy ew. 5, położonej przy ul. Dzielnej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą w Części 6 zostanie uznana oferta (spośród ofert nieodrzuconych) zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: cena i doświadczenie rzeczoznawcy majątkowego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie rzeczoznawcy majątkowego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie 2 operatów szacunkowych wartości rynkowej niezabudowanych nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Św. Piątka i ul. Żeromskiego. Nieruchomości te będą przedmiotem sprzedaży w trybie bezprzetargowym w celu poprawy zagospodarowania nieruchomości przyległych.
- wykonanie dwóch operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, do ustalenia ceny sprzedaży, na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległych, oznaczonych numerami:
a) 196/31, o pow. 59 m2, w arkuszu mapy ew. 59, położonej przy ul. Św. Piątka, planowanej do sprzedaży w trybie bezprzetargowym, w celu poprawy warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej, oznaczonej numerem 187 w arkuszu mapy ew. 59
b) 73/4, o pow. 69 m2, w arkuszu mapy ew. 46, położonej przy ul. Żeromskiego, planowanej do sprzedaży w trybie bezprzetargowym, w celu poprawy warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej, oznaczonej numerem 73/3 w arkuszu mapy ew. 46.

4.2.6.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą w Części 7 zostanie uznana oferta (spośród ofert nieodrzuconych) zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: cena i doświadczenie rzeczoznawcy majątkowego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie rzeczoznawcy majątkowego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie 2 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej, z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, w wyniku dokonania podziału.
- wykonanie 2 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej, z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, w wyniku dokonania podziału, tj.:
 nieruchomości gruntowej, położonej przy ul. Kossaka, oznaczonej numerem 32/1, o pow. 13482 m2, w ark. mapy ewid. 2, na działki nr: 32/12, 32/13, 32/14, 32/15, 32/16, 32/17, 32/18, 32/18, 32/19, 32/20, 32/21, 32/22, 32/23, i 32/24,
 nieruchomości gruntowej, położonej przy ul. Robotniczej, oznaczonej numerem 31/6, o pow. 14063 m2, w ark. mapy ewid. 5, na działki nr: 31/9, 31/10, 31/11, 31/12, 31/13, 31/14, 31/15, 31/16, 31/17 i 31/18.

4.2.6.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą w Części 8 zostanie uznana oferta (spośród ofert nieodrzuconych) zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: cena i doświadczenie rzeczoznawcy majątkowego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie rzeczoznawcy majątkowego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie 2 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Starowiejskiej, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy kanalizacji sanitarnej w tej ulicy.
- wykonanie 2 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Starowiejskiej, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy kanalizacji sanitarnej w tej ulicy, oznaczonych, w arkuszu mapy ewid. 18, numerami:
- dz. nr 243/14, o pow. 3082 m2,
- dz. nr 243/1, o pow. 4720 m2,

4.2.6.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą w Części 9 zostanie uznana oferta (spośród ofert nieodrzuconych) zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: cena i doświadczenie rzeczoznawcy majątkowego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie rzeczoznawcy majątkowego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie 10 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego.
- wykonanie 10 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, oznaczonych numerami:
- 10/5 o pow. 10434 m2, w ark mapy ewid. 13,
- 149/7 o pow. 16785 m2, w ark mapy ewid. 21,
- 73/1 o pow. 11162 m2, w ark mapy ewid. 3,
- 8 o pow. 13799 m2, w ark mapy ewid. 55,
- 34/7 o pow. 2076 m2, 41/4 o pow. 27086 m2, w ark mapy ewid. 19,
- 119 o pow. 10625 m2, w ark mapy ewid. 18,
- 42/13 o pow. 1052 m2, w ark mapy ewid. 39,
- 129 o pow. 10644 m2, w ark mapy ewid. 18
- 3/1 o pow. 13712 m2, w ark mapy ewid. 8,
- 58/1 o pow. 2236 m2, 58/6 o pow. 522 m2, 58/8 o pow. 304 m2, 58/9 o pow. 280 m2, 58/11 o pow. 870 m2, 58/12 o pow. 1182 m2, 82/3 o pow. 741 m2, 82/6 o pow. 7752 m2, 82/11 o pow. 159 m2, 82/12 o pow. 1278 m2, 82/18 o pow. 125 m2, 82/20 o pow. 438 m2, 82/21 o pow. 220 m2, 82/23 o pow. 774 m2, 82/26 o pow. 1464 m2, 82/28 o pow. 3548 m2, 82/29 o pow. 4204 m2, 82/30 o pow. 802 m2, 82/31 o pow. 60 m2, 82/32 o pow. 416 m2, 82/33 o pow. 462 m2, 82/34 o pow. 6515 m2, 82/35 o pow. 6187 m2, 82/36 o pow. 1898 m2, 82/37 o pow. 747 m2 o łącznej pow. 34154 ha, w ark mapy ewid. 20.

4.2.6.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą w Części 10 zostanie uznana oferta (spośród ofert nieodrzuconych) zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: cena i doświadczenie rzeczoznawcy majątkowego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie rzeczoznawcy majątkowego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
Spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, w zakresie :
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku.

2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku.

3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Wykonawca spełni warunek, jeśli złoży Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wraz z potwierdzeniem jego opłaty za szkody wyrządzone w związku z wykonaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, a w przypadku, jeżeli wykonuje ją przy pomocy rzeczoznawcy majątkowego związanego z Wykonawcą umową o pracę lub umową cywilnoprawną winien przedłożyć ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (wraz z potwierdzeniem opłaty) za szkody wyrządzone działaniem tej osoby zgodnie z art. 175 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, a w przypadku gdy złożone ubezpieczenie OC wygaśnie w czasie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do jego przedłużenia i przedłożenia Zamawiającemu kopii polisy.

4. Zdolności technicznej lub zawodowej:

Wykonawca spełni warunek jeśli wskaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednim do wykonania zamówienia publicznego i odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone, tj. co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (rzeczoznawca majątkowy) nadane w trybie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, wykonującą zawód rzeczoznawcy majątkowego zgodnie z art. 174 ust. 7 ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz posiadającą doświadczenie w zakresie szacowania nieruchomości uzyskane przy opracowywaniu co najmniej 3 zakończonych operatów szacunkowych wartości nieruchomości gruntowej lub budynkowej, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

Wyjaśnienia:

1) Jako „zakończenie operatów szacunkowych” należy rozumieć sporządzenie operatu przez Wykonawcę i odebrania go bez uwag przez Zleceniodawcę.
2) Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia tej samej osoby do pełnienia funkcji rzeczoznawcy majątkowego dla więcej niż jedna część zamówienia.
3) W przypadku składania oferty na więcej niż jedna część zamówienia wykazanie spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej dla jednej z części zamówienia zwalnia Wykonawcę z obowiązku wykazania spełnienie tego warunku dla pozostałych części zamówienia.
4) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona w oparciu o podmiotowe środki dowodowe, złożone przez Wykonawcę.
5) Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale XVIII, przed udzieleniem zamówienia, na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zobowiązany będzie do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 273 ust. 1 ustawy Pzp:

1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zgodnie z Rozdziałem IX pkt. 3 SWZ tj.: dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, wraz z potwierdzeniem jego opłaty, za szkody wyrządzone w związku z wykonaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, a w przypadku, jeżeli wykonuje ją przy pomocy rzeczoznawcy majątkowego związanego z Wykonawcą umową o pracę lub umową cywilnoprawną, winien przedłożyć ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (wraz z potwierdzeniem opłaty) za szkody wyrządzone działaniem tej osoby zgodnie z art. 175 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, a w przypadku gdy złożone ubezpieczenie OC wygaśnie w czasie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do jego przedłużenia i przedłożenia Zamawiającemu kopii polisy.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

2) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: wykazu osób - zgodnie z Rozdziałem IX pkt. 4 SWZ (wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SWZ) - skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Więcej w Rozdziale XII specyfikacji warunków zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 58. ust. 2 ustawy Pzp). Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Pełnomocnictwo powinno:
- precyzować zakres umocowania,
- wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia,
- każdy z tych Wykonawców musi podpisać się na wspólnym dokumencie pełnomocnictwa lub innego dokumentu sporządzonego w tym celu; alternatywnie - wystawić niezależne pełnomocnictwo indywidualnie dla pełnomocnika – lidera (nie jest wymagany podpis pełnomocnika – lidera na dokumencie pełnomocnictwa).
2. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty, przekazane w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym mocodawcy, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu – podpisane analogicznie jak w zdaniu pierwszym, przez mocodawcę lub notariusza.
3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z powodu przesłanek określonych w Rozdziale VIII.
5. Warunki o których mowa w Rozdziale IX: w przypadku oferty złożonej wspólnie przez Wykonawców - każdy z warunków powinien spełniać co najmniej jeden z Wykonawców samodzielnie, albo wszyscy Wykonawcy łącznie.
Oświadczenia lub dokumenty składane wraz z ofertą :
5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców: oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, z uwzględnieniem art. 454 oraz art. 455 ustawy Pzp oraz postanowień projektu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-11 09:45

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-09

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Międzyrzec Podlaski
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.