Zakup instrumentów muzycznych dla Filharmonii Pomorskiej w ramach Projektu pn. Zakup...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup instrumentów muzycznych dla Filharmonii Pomorskiej w ramach Projektu pn. Zakup sprzętu i wyposażenia dla Filharmonii Pomorskiej im. Ignacego Jana Paderewskiego w Bydgoszczy, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury, Działanie: 8.1. Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury - etap IV
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-03-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyFilharmonia Pomorska im. I. J. Paderewskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2019-03-11
  • Numer ogłoszenia523667-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 523667-N-2019 z dnia 2019-03-11 r.

Filharmonia Pomorska im. I. J. Paderewskiego: Zakup instrumentów muzycznych dla Filharmonii Pomorskiej w ramach Projektu pn. Zakup sprzętu i wyposażenia dla Filharmonii Pomorskiej im. Ignacego Jana Paderewskiego w Bydgoszczy, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury, Działanie: 8.1. Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury - etap IV
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zakup sprzętu i wyposażenia dla Filharmonii Pomorskiej im. Ignacego Jana Paderewskiego w Bydgoszczy, który uzyskał dofinansowanie ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia Pomorska im. I. J. Paderewskiego, krajowy numer identyfikacyjny 27907700000000, ul. ul. A. Szwalbego  6 , 85-080  Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 212 343, e-mail finanse@filharmonia.bydgoszcz.pl, faks 523 210 752.
Adres strony internetowej (URL): http://www.filharmonia.bydgoszcz.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
samorządowa instytucja kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.filharmonia.bydgoszcz.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, pocztą, kurierem
Adres:
Filharmonia Pomorska im. Ignacego Jana Paderewskiego, ul. Andrzeja Szwalbego 6, 85-080 Bydgoszcz, sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup instrumentów muzycznych dla Filharmonii Pomorskiej w ramach Projektu pn. Zakup sprzętu i wyposażenia dla Filharmonii Pomorskiej im. Ignacego Jana Paderewskiego w Bydgoszczy, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury, Działanie: 8.1. Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury - etap IV
Numer referencyjny: 1-PN-2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Podział na zadania: 1. pozytyw organowy 1 szt., 2. obój (pełen automat) 2 szt., 3. obój (półautomat) 1 szt., 4. akcesoria do obojów 1 komplet, 5. Rożek angielski 2 szt., 6. Ksylofon ze statywem, skrzynią i pokrowcem 1 komplet, 7. Pianino cyfrowe z pokrowcem, statywem i pedałem sustain 2 zestawy. W zakresie zadania nr 1: Szczegółowy opis parametrów instrumentu oraz akcesoriów w załączniku nr 1 do SIWZ. W zakresie zadania nr 2: Szczegółowy opis parametrów instrumentu oraz akcesoriów w załączniku nr 1 do SIWZ. W zakresie zadania nr 3: Szczegółowy opis parametrów instrumentu oraz akcesoriów w załączniku nr 1 do SIWZ. W zakresie zadania nr 4: Szczegółowy opis parametrów instrumentu oraz akcesoriów w załączniku nr 1 do SIWZ. W zakresie zadania nr 5: Szczegółowy opis parametrów instrumentu oraz akcesoriów w załączniku nr 1 do SIWZ. W zakresie zadania nr 6: Szczegółowy opis parametrów instrumentu oraz akcesoriów w załączniku nr 1 do SIWZ. W zakresie zadania nr 7: Szczegółowy opis parametrów instrumentu oraz akcesoriów w załączniku nr 1 do SIWZ. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Oferenci, którzy złożą oferty na część 4 zobowiązani są dostarczyć na wezwanie Zamawiającego po jednym rodzaju każdego z akcesoriów celem przeprowadzenia weryfikacji zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami Zamawiającego. UWAGA! Akcesoriów nie należy dostarczać wraz z ofertą, a dopiero na późniejsze wezwanie Zamawiającego. Powyższe podyktowane jest koniecznością zapewnienia równych warunków oceny poszczególnych akcesoriów. W przypadku braku dostarczenia wszystkich akcesoriów w trybie wskazanym w niniejszym pkt SIWZ, oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. Oferenci, którzy złożą oferty na części: 1 – 3 oraz 5 – 7 – zobowiązani są dostarczyć na wezwanie Zamawiającego po jednym instrumencie z każdego rodzaju celem przeprowadzenia weryfikacji zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami Zamawiającego oraz do oceny jakościowej dokonywanej przez komisję przetargową w ramach kryteriów oceny ofert. UWAGA! Instrumentów nie należy dostarczać wraz z ofertą, a dopiero na późniejsze wezwanie Zamawiającego. Powyższe podyktowane jest koniecznością zapewnienia równych warunków oceny poszczególnych instrumentów w ramach każdej z części zamówienia. W przypadku braku dostarczenia instrumentu lub jego istotnych elementów wyposażenia w trybie wskazanym w niniejszym pkt SIWZ, oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.

II.5) Główny kod CPV: 37300000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
37314000-2
37311000-1
37314200-4
37316000-6
37316600-2
37311100-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W zakresie zadania nr 1: wykaże że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie – wykonał należycie co najmniej jedną dostawę profesjonalnych instrumentów muzycznych, przy czym wartość tej dostawy (w odniesieniu do jednego instrumentu) wyniosła nie mniej niż 70.000 zł brutto. W zakresie zadania nr 2: wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie – wykonał należycie co najmniej jedną dostawę, której przedmiotem był obój, przy czym wartość dostawy (w odniesieniu do jednego instrumentu) wyniosła nie mniej niż 45.000 zł brutto. W zakresie zadania nr 3: wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie – wykonał należycie co najmniej jedną dostawę, której przedmiotem był obój, przy czym wartość dostawy (w odniesieniu do jednego instrumentu) wyniosła nie mniej niż 45.000 zł brutto. W zakresie zadania nr 4: wykaże że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie – wykonał należycie co najmniej jedną dostawę, przedmiotem której były instrumenty dęte wraz z akcesoriami. W zakresie zadania nr 5: wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie – wykonał należycie co najmniej jedną dostawę, przedmiotem której był rożek angielski, przy czym wartość tej dostawy (w odniesieniu do jednego instrumentu) wyniosła nie mniej niż 45.000 zł brutto. W zakresie zadania nr 6: Wykonawca posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę, przedmiotem której był ksylofon, przy czym wartość tej dostawy (w odniesieniu do jednego instrumentu) wyniosła nie mniej niż 6000 zł brutto. W zakresie zadania nr 7: Wykonawca posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę, przedmiotem której była dostawa pianina cyfrowego, przy czy wartość (w odniesieniu do jednego instrumentu) wyniosła nie mniej niż 3000 zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (składane na wezwanie Zamawiającego),
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy), b) Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, c) odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - 1.500,00 zł w zakresie zadania nr 1 - 2.000,00 zł w zakresie zadania nr 2 - 1.000,00 zł w zakresie zadania nr 3 - 600,00 zł w zakresie zadania nr 4 - 1.500,00 zł w zakresie zadania nr 5 - 150,00 zł w zakresie zadania nr 6 - 130,00 zł w zakresie zadania nr 7 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 34 1020 1462 0000 7002 0336 2340 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą. 7. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie, w sytuacji złożenia wadium w formie innej niż w pieniądzu Zamawiający sugeruje wniesienie wadium dla każdego z zadań na oddzielnym dokumencie.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1 PZP, w następujących przypadkach: a. wystąpienie przyczyn zewnętrznych, niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące brakiem możliwości świadczenia w terminach przewidzianych umową, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni odpowiadającą okresowi opóźnienia wywołanego ww. okolicznościami.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-19, godzina: 12:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pozytyw organowy 1 szt
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis parametrów instrumentu oraz akcesoriów w załączniku nr 1 do SIWZ. Oferenci, którzy złożą oferty na części: 1 – 3 oraz 5 – 7 – zobowiązani są dostarczyć na wezwanie Zamawiającego po jednym instrumencie z każdego rodzaju celem przeprowadzenia weryfikacji zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami Zamawiającego oraz do oceny jakościowej dokonywanej przez komisję przetargową w ramach kryteriów oceny ofert. UWAGA! Instrumentów nie należy dostarczać wraz z ofertą, a dopiero na późniejsze wezwanie Zamawiającego. Powyższe podyktowane jest koniecznością zapewnienia równych warunków oceny poszczególnych instrumentów w ramach każdej z części zamówienia. W przypadku braku dostarczenia instrumentu lub jego istotnych elementów wyposażenia w trybie wskazanym w niniejszym pkt SIWZ, oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37300000-1, 37311000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 200
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Obój (pełen automat) 2 szt.,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis parametrów instrumentu oraz akcesoriów w załączniku nr 1 do SIWZ. Oferenci, którzy złożą oferty na części: 1 – 3 oraz 5 – 7 – zobowiązani są dostarczyć na wezwanie Zamawiającego po jednym instrumencie z każdego rodzaju celem przeprowadzenia weryfikacji zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami Zamawiającego oraz do oceny jakościowej dokonywanej przez komisję przetargową w ramach kryteriów oceny ofert. UWAGA! Instrumentów nie należy dostarczać wraz z ofertą, a dopiero na późniejsze wezwanie Zamawiającego. Powyższe podyktowane jest koniecznością zapewnienia równych warunków oceny poszczególnych instrumentów w ramach każdej z części zamówienia. W przypadku braku dostarczenia instrumentu lub jego istotnych elementów wyposażenia w trybie wskazanym w niniejszym pkt SIWZ, oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37300000-1, 37314000-2, 37314200-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Obój (półautomat) 1 szt
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis parametrów instrumentu oraz akcesoriów w załączniku nr 1 do SIWZ. Oferenci, którzy złożą oferty na części: 1 – 3 oraz 5 – 7 – zobowiązani są dostarczyć na wezwanie Zamawiającego po jednym instrumencie z każdego rodzaju celem przeprowadzenia weryfikacji zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami Zamawiającego oraz do oceny jakościowej dokonywanej przez komisję przetargową w ramach kryteriów oceny ofert. UWAGA! Instrumentów nie należy dostarczać wraz z ofertą, a dopiero na późniejsze wezwanie Zamawiającego. Powyższe podyktowane jest koniecznością zapewnienia równych warunków oceny poszczególnych instrumentów w ramach każdej z części zamówienia. W przypadku braku dostarczenia instrumentu lub jego istotnych elementów wyposażenia w trybie wskazanym w niniejszym pkt SIWZ, oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37300000-1, 37314000-2, 37314200-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Akcesoria do obojów 1 komplet
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis parametrów instrumentu oraz akcesoriów w załączniku nr 1 do SIWZ. Oferenci, którzy złożą oferty na część 4 zobowiązani są dostarczyć na wezwanie Zamawiającego po jednym rodzaju każdego z akcesoriów celem przeprowadzenia weryfikacji zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami Zamawiającego. UWAGA! Akcesoriów nie należy dostarczać wraz z ofertą, a dopiero na późniejsze wezwanie Zamawiającego. Powyższe podyktowane jest koniecznością zapewnienia równych warunków oceny poszczególnych akcesoriów. W przypadku braku dostarczenia wszystkich akcesoriów w trybie wskazanym w niniejszym pkt SIWZ, oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37300000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Rożek angielski 2 szt.,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis parametrów instrumentu oraz akcesoriów w załączniku nr 1 do SIWZ. Oferenci, którzy złożą oferty na części: 1 – 3 oraz 5 – 7 – zobowiązani są dostarczyć na wezwanie Zamawiającego po jednym instrumencie z każdego rodzaju celem przeprowadzenia weryfikacji zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami Zamawiającego oraz do oceny jakościowej dokonywanej przez komisję przetargową w ramach kryteriów oceny ofert. UWAGA! Instrumentów nie należy dostarczać wraz z ofertą, a dopiero na późniejsze wezwanie Zamawiającego. Powyższe podyktowane jest koniecznością zapewnienia równych warunków oceny poszczególnych instrumentów w ramach każdej z części zamówienia. W przypadku braku dostarczenia instrumentu lub jego istotnych elementów wyposażenia w trybie wskazanym w niniejszym pkt SIWZ, oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37300000-1, 37314000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Ksylofon ze statywem, skrzynią i pokrowcem 1 komplet
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis parametrów instrumentu oraz akcesoriów w załączniku nr 1 do SIWZ. Oferenci, którzy złożą oferty na części: 1 – 3 oraz 5 – 7 – zobowiązani są dostarczyć na wezwanie Zamawiającego po jednym instrumencie z każdego rodzaju celem przeprowadzenia weryfikacji zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami Zamawiającego oraz do oceny jakościowej dokonywanej przez komisję przetargową w ramach kryteriów oceny ofert. UWAGA! Instrumentów nie należy dostarczać wraz z ofertą, a dopiero na późniejsze wezwanie Zamawiającego. Powyższe podyktowane jest koniecznością zapewnienia równych warunków oceny poszczególnych instrumentów w ramach każdej z części zamówienia. W przypadku braku dostarczenia instrumentu lub jego istotnych elementów wyposażenia w trybie wskazanym w niniejszym pkt SIWZ, oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37300000-1, 37316000-6, 37316600-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Pianino cyfrowe z pokrowcem, statywem i pedałem sustain 2 zestawy.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis parametrów instrumentu oraz akcesoriów w załączniku nr 1 do SIWZ. Oferenci, którzy złożą oferty na części: 1 – 3 oraz 5 – 7 – zobowiązani są dostarczyć na wezwanie Zamawiającego po jednym instrumencie z każdego rodzaju celem przeprowadzenia weryfikacji zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami Zamawiającego oraz do oceny jakościowej dokonywanej przez komisję przetargową w ramach kryteriów oceny ofert. UWAGA! Instrumentów nie należy dostarczać wraz z ofertą, a dopiero na późniejsze wezwanie Zamawiającego. Powyższe podyktowane jest koniecznością zapewnienia równych warunków oceny poszczególnych instrumentów w ramach każdej z części zamówienia. W przypadku braku dostarczenia instrumentu lub jego istotnych elementów wyposażenia w trybie wskazanym w niniejszym pkt SIWZ, oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37300000-1, 37311100-2, 37311000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam gimnazjum dla dorosłych on line- Świecie
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania12-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam gimnazjum dla dorosłych on line. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI