Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Wyposażenie sali, wyposażenie Muzeum, nagłośnienie i oświetlenieMuzeum Śremskiego w Śremie II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Śremskie w Śremie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630418973
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 89
1.5.2.) Miejscowość: Śrem
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@srem.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzeum.srem.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie sali, wyposażenie Muzeum, nagłośnienie i oświetlenieMuzeum Śremskiego w Śremie II postępowanie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17fbe8b4-b1c9-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050969
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00030036/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Wyposażenie sali, wyposażenie Muzeum, nagłośnienie i oświetlenie Muzeum Śremskiego w Śremie II postępowanie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
WRPO 2014-2020 Oś priorytetowa 4: środowisko działanie 4.4. zachowanie ochrona promowanie i rozwój dziedzictwa kulturowego, 1.4. poddziałania w ramach działania 4.4.3 zachowanie ochrona promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego w ramach ZIT dla MOF Poznań
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków odopuszczenie do udziału w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów luboświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawiep.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacjielektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.2. Szczegółowy opis wymagań zawiera pkt 14. SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z pkt 29 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z pkt 29 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MŚ.D.2230-3/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 569539,26 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 178701,06 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie sali, wyposażenie Muzeum, nagłośnienie i oświetlenie Muzeum Śremskiego w Śremie wraz z montażem urządzeń.Minimalny okres gwarancji – 24 miesiące (kryterium oceniane)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ – formularz techniczny.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, a podane w załączniku nr 6 wymagania, należy traktować jako wymagania minimalne dla oferowanego przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
31224400-6 - Kable przyłączeniowe
31320000-5 - Kable energetyczne
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie
32343000-9 - Wzmacniacze
32352000-5 - Anteny i reflektory