Rozbudowa infrastruktury kulturalnej poprzez zakup fortepianu na cele konkursu dla...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa infrastruktury kulturalnej poprzez zakup fortepianu na cele konkursu dla młodych talentów oraz dwóch fortepianów zewnętrznych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRybnik
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-10-25
  • ZamawiającyZarząd Dróg, Inwestycji i Remontów Powiatu Rybnickiego
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-17
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00396325
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Rozbudowa infrastruktury kulturalnej poprzez zakup fortepianu na cele konkursu dla młodych talentów oraz dwóch fortepianów zewnętrznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg, Inwestycji i Remontów Powiatu Rybnickiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276285655

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jankowicka 49

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp.zamowienia@powiatrybnicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdp.powiatrybnicki.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa infrastruktury kulturalnej poprzez zakup fortepianu na cele konkursu dla młodych talentów oraz dwóch fortepianów zewnętrznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8730a59b-4df2-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00396325

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014417/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Rozbudowa infrastruktury kulturalnej poprzez zakup fortepianu na cele konkursu dla młodych talentów oraz dwóch fortepianów zewnętrznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-zp.zdp.powiatrybnicki.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami odbywa się tylko i wyłącznie za pośrednictwem Systemu E-Zamówienia Publiczne Zarządu Dróg, Inwestycji i Remontów Powiatu Rybnickiego w Rybniku, dostępnego pod adresem https://e-zp.zdp.powiatrybnicki.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej (tj. informacje dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych):
1) stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512 kb/s;
2) zaktualizowana przeglądarka internetowa Chrome w wersji 77 i późniejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i późniejsze;
3) system operacyjny Microsoft Windows 7 i późniejsze lub Apple macOS 10.14 i późniejsze;
4) korzystanie z wbudowanej w System e-ZP funkcjonalności składania podpisu elektronicznego możliwe jest pod warunkiem, że system teleinformatyczny, z którego korzysta Wykonawca, wyposażony jest w jeden z poniższych komponentów:
5) wirtualna maszyna Java firmy Oracle w wersji co najmniej 1.8.0_221 (Java SE JRE 8 Update 221) z obsługą technologii Java Web Start (JavaWS) lub
6) wirtualna maszyna OpenJDK w wersji co najmniej 1.8.0_222 z zainstalowanym rozszerzeniem IcedTea Web Start.
Powyższe wymagania nie ograniczają możliwości korzystania przez wykonawcę z zewnętrznego oprogramowania do składania podpisu elektronicznego;
7) kwalifikowany podpis elektroniczny (dopuszczalne formaty podpisów: PAdES - format.pdf, XAdES - pozostałe formaty);
8) podpis zaufany;
9) certyfikat osobisty;
10) dopuszczalne formaty danych: .txt, .pdf, .xls, .doc,.docx, .rtf, .odt, .rtf, .xml (zalecany .pdf);
11) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji (wiadomości) wynosi 150 MB;
12) w zakresie dotyczącym kodowania i czasu odbioru danych zamawiający informuje, że złożona przez wykonawcę za pomocą Systemu oferta jest widoczna w systemie, jako zaszyfrowana, a możliwość jej odszyfrowania i otworzenia przez zamawiającego możliwa jest po upływie terminu składania ofert; za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę wystawienia Urzędowego Poświadczenia Przedłożenia.
W zależności od formatu podpisu: Podpis kwalifikowany (PAdES, XAdES), podpis osobisty (XAdES), podpis zaufany (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnętrzny, otaczający) wykonawca dołącza do Systemu E-ZP uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z podpisem (typ otaczający). Szczegółowe informacje oraz instrukcja pokazująca niezbędne czynności konfiguracyjne do poprawnego działania Systemu zamieszczone są w instrukcji obsługi Systemu dostępnej jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zarządu Dróg, Inwestycji i Remontów Powiatu Rybnickiego, z siedzibą przy ul. Jankowickiej 49, 44-200 Rybnik;
2) Administrator Danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Kontakt IOD możliwy jest poprzez: adres e-mail: iodo@powiatrybnicki.pl;
3) z IODO mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6, ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (szczegółowy zakres, tryb postępowania, nazwa i numer zadania znajduje się w niniejszej SWZ);
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres ściśle określonym w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji organizacji zakresu działania archiwów zakładowych oraz Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej. W przypadku zamówień publicznych finansowanych ze źródeł zewnętrznych okres przechowywania i postępowania z dokumentacją szczegółową określają umowy;
7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ww. ustawy;
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
9) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy rozporządzenia RODO;
10) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP-SDMiB.2500.12.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej sztuki fortepianu koncertowego klasy mistrzowskiej;
2) instrument powinien być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2022 lub 2023 roku, nie używany i nie będący przedmiotem ekspozycji;
3) fortepian pełnokoncertowy, wykonany w technologii tradycyjnej, przy użyciu wyselekcjonowanych materiałów najwyższej możliwej jakości;
4) wymagane parametry techniczne fortepianu:
• technologia tradycyjna tj. minimum 70 % prac wykonanych jest ręcznie, a w szczególności: korpus fortepianu, płyta rezonansowa, żebra, oblistwienie spoczynkowe - belki konstrukcyjne (dźwięcznica), naciąg fortepianu (struny), procesy związane ze skręcaniem elementów mechanizmu, produkcja klawiatury, regulacja, intonacja;
• wykończenie - czarny z połyskiem, lakier poliestrowy, polerowany ręcznie, efekt „lustra”;
• wymiary:
długość w przedziale: 270 cm – 290 cm,
szerokość w przedziale:150 cm – 170 cm,
wysokość w przedziale:100 cm – 104 cm;
• waga: 450 kg – 550 kg;
• korpus - wykonany z wielowarstwowo klejonego sezonowanego drewna klonu i mahoniu;
• szkielet - belkowanie wykonane z sezonowanego litego drewna świerkowego;
• strojnica - wykonana z warstw twardego drewna o symetrycznym układzie słojów;
• płyta rezonansowa - wykonana z sezonowanego drewna świerkowego;
• ożebrowanie płyty rezonansowej - wykonana z sezonowanego litego drewna świerkowego;
• mostki - wiolinowy i basowy jako jeden element - klejone z pionowo ułożonych warstw drewna twardego;
• naciąg strun - krzyżowy;
• struny wiolinowe - z najwyższej jakości drutu stalowego firmy Roslau lub równoważny;
• struny basowe - rdzeń stalowy owijany ręcznie drutem z czystej miedzi;
• rama żeliwna - odlana metodą próżniową z żeliwa szarego, szlifowana i pokryta warstwami lakieru w kolorze złotym;
• kołki stroikowe - hartowana stal, niklowane główki;
• mechanizm - belki konstrukcji ramy mechaniki mosiężne wypełnione twardym drewnem - brak elementów z tworzyw sztucznych;
• młotki - rdzeń z drewna, twardy najwyższej jakości naturalny filc, na krańcach nitowany do rdzenia, poddany procesowi kompresji dla zachowania stałego kształtu oraz impregnowany w celu zabezpieczenia przeciw wilgoci i insektom;
• tłumik - główki z litego drewna, lakierowane na czarno z połyskiem - filc tłumikowy naturalny, najwyższej jakości – impregnowany;
• klawiatura: 88 klawiszy z pełnego drewna świerku – indywidualnie wyważane ciężarkami ołowianymi;
• pokrycie klawiszy: białe - imitacja kości słoniowej, czarne – drewno hebanowe utwardzone żywicą syntetyczną;
• pokrywa - klapa wykonana z płyty stolarskiej z drewna, profilowane wykończenie krawędzi, minimum dwie pozycje otwarcia;
• zamek klapy i pokrywy klawiatury;
• pulpit z drewna - minimum 3 pozycje ustawienia;
• 3 pedały odlane z mosiądzu - centralny pedał: sostenuto;
• nogi wyposażone w rolki transportowe z hamulcami;

5) wymagane wyposażenie dodatkowe:
• ława fortepianowa - koncertowa, czarna z połyskiem, z hydrauliczną regulacją wysokości siedziska, siedzisko pokryte naturalną skórą w kolorze czarnym;
• oryginalny pokrowiec z firmowym logo, wykończony miękkim materiałem od strony wewnętrznej, wodoodporny;
• nawilżacz ewaporacyjny, automatyczny, z wbudowanym higrometrem o pojemności zbiornika minimum 12 litrów, w kolorze czarnym lub szarym;
• słupki odgradzające - wykonane ze stali nierdzewnej, w kolorze złotym oraz aksamitne liny w kolorze czerwonym; długość - 10 metrów;
• podnóżek - adapter na pedały umożliwiający dzieciom w wieku od 6 do 10 lat naciskanie pedałów bez obciążania pleców lub przyjmowania niewygodnych pozycji;

6) obsługa w okresie gwarancji i rękojmi:
• udzielenie 60 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi za wady;
• autoryzowany przegląd w okresie gwarancji; zamawiający wymaga, aby wykonawca przeprowadził przegląd instrumentu, na własny koszt, raz w roku, zgodnie z zaleceniami serwisowymi producenta;
• usługa strojenia przez autoryzowanego stroiciela w okresie 60 miesięcznej gwarancji, w ilości 6 strojeń rocznie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37311000-1 - Instrumenty klawiszowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający uzna za najkorzystniejszą tę ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nieodrzuconych i spełniających wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość

4.3.6.) Waga: 70

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 2 szt. całorocznych fortepianów zewnętrznych:
1) wymagane parametry techniczne:
• obudowa wykonana z betonu GRC (kolor czarny);
• elementy stalowe – lakierowane na czarno;
• pełna 88 klawiszowa klawiatura typu GHS wraz z pedałem sustain;
• stopień ochrony – IP 65 wodoodporny;
• zakres pracy od -20 st. C. do +50 st. C.;
• zasilanie: 230 V lub 12 V, akumulator;
• system zdalnego zarządzania i statystyk użycia;
• możliwość podłączenia innych instrumentów oraz dodatkowego nagłośnienia;
• wymiary fortepianu: 1865 mm x 1500 mm x 1237 mm (zamawiający dopuszcza różnicę +/- 100 mm w stosunku do przedstawionych wymiarów);
• wymiary ławki: 700 mm x 400 mm x 480 mm (zamawiający dopuszcza różnicę +/- 100 mm w stosunku do przedstawionych wymiarów);
• waga fortepianu do 500 kg;
• waga ławki do 50 kg;
• ławka wykonana z betonu GRC (kolor czarny);

2) zakres obejmuje również:
a) lokalizacja – Starostwo Powiatowe w Rybniku, ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik:
• wykonanie utwardzenia terenu pod fortepian - 16m2;
• wykonanie wykończenia nawierzchni z kamienia szlachetnego jasnej barwy w formie płyty lub z cegły klinkierowej;
• wykonanie skomunikowania wykonanej powierzchni z chodnikiem;
• uzyskanie pozwolenia Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach;

Zamawiający informuje, iż posiada wstępną pozytywną opinię dot. lokalizacji fortepianu.

b) lokalizacja - Zespół Szkół w Czerwionce-Leszczynach, ul. 3 Maja 42, 44-230 Czerwionka-Leszczyny:
• wykonanie utwardzenia terenu pod fortepian – 16m2;
• wykonanie wykończenia nawierzchni z kostki betonowej, bezfazowej, koloru szarego o grubości 10 cm;
• wykonanie obrzeży betonowych;

c) uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, w tym np. zgłoszenia robót, pozwoleń na budowę, pełnienia nadzorów nad wykonaniem itp.
d) dostawę oraz montaż fortepianów i siedzisk tak, aby nie było możliwości zmiany ich położenia przez osoby trzecie;
e) udzielenie min. 36 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi za wady;

4.2.6.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37311000-1 - Instrumenty klawiszowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający uzna za najkorzystniejszą tę ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nieodrzuconych i spełniających wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) zadanie nr 1 - wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie fortepianu koncertowego o wartości minimum 700 000,00 zł brutto każde;
b) zadanie nr 2 - wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie fortepianu zewnętrznego o wartości minimum 100 000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, oświadczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp; w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie w zakresie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

przedmiotowe środki dowodowe – zadanie nr 1:
a) zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych tj. dostarczenia fortepianu do oceny jakościowej oraz sprawdzenia zgodności z opisem przedmiotu zamówienia pod adres: Zespół Szkół Specjalnych w Czerwionce-Leszczynach,
ul. Przedszkolna 1, 44-238 Czerwionka-Leszczyny – sala gimnastyczna;
b) wykonawca dostarczy, na własny koszt, instrument najpóźniej do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 25.10.2022 r. do godziny 10:00;
c) zamawiający zastrzega, iż dostarczenie fortepianu będzie możliwe od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00, z zastrzeżeniem punkt b) powyżej; wymaga się poinformowania zamawiającego drogą elektroniczną na adres: zdp@powiatrybnicki.pl
o dniu dostawy oraz orientacyjnej godziny dostawy na co najmniej 24 godz. przed planowanym terminem;
d) niedostarczenie ww. instrumentu będzie prowadziło do odrzucenia oferty;
e) zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej w zakresie przedstawienia przedmiotowego środka dowodowego w postaci modelu fizycznego;
f) wskazany przez wykonawcę do oceny instrument powinien mieć parametry zgodne z podanymi w opisie przedmiotu zamówienia;
g) jeżeli wykonawca nie złoży ww. przedmiotowego środka dowodowego lub będzie on niekompletny, zamawiający informuje, iż nie będzie wzywał do jego złożenia/uzupełnienia;
h) zgodnie z art. 107 ust. 4 ustawy Pzp zamawiający będzie mógł żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych;
i) po dokonaniu oceny oferowanego instrumentu, wykonawcy zobowiązani będą, na własny koszt, odebrać instrumenty w terminie wskazanym przez zamawiającego w wezwaniu do odbioru instrumentów; na okoliczność zwrotu instrumentów zostanie sporządzony protokół zwrotu instrumentu wykonawcy.

przedmiotowe środki dowodowe – zadanie nr 2:
zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia; w takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; pełnomocnictwo winno być załączone do oferty;
2) wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem;
3) wypełniając formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ w miejscu „nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich wykonawców;
4) szczegółowe wymagania określają zapisy SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Strony przewidują rozliczenie wynagrodzenia wykonawcy w oparciu o:
1) fakturę zaliczkową (stanowiącą zadatek) – 10% przysługującego wykonawcy wynagrodzenia;
2) fakturę końcową – pozostała część wynagrodzenia.
Podstawą wystawienia faktury zaliczkowej jest zawarcie umowy. Zamawiający ma obowiązek zapłaty wystawionej zgodnie z umową faktury zaliczkowej w ciągu 30 dni od daty jej doręczenia (daty wpływu do zamawiającego).

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zadanie nr 1:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następującym przypadku:
przedłużenie terminu realizacji umowy, gdy dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od stron lub których strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć.
2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.

zadanie nr 2:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następującym przypadku:
1) zmiana wysokości wynagrodzenia, w przypadku zmiany przepisów ustawowych określających stawkę podatku VAT, mającą zastosowanie do przedmiotowego wynagrodzenia;
2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia;
3) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez wykonawcę na realizację z udziałem podwykonawców, zmiany zakresu czynności powierzonych podwykonawcom; w przypadku, gdy dotychczasowy podwykonawca swoimi zasobami potwierdzał spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nowy podwykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu w takim samym zakresie jak dotychczasowy podwykonawca tj. pozwalające spełnić warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w specyfikacji warunków zamówienia.
2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w postaci elektronicznej poprzez System E-ZP; https://e-zp.zdp.powiatrybnicki.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-25 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-23

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Fizyczne dostarczenie przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie: od 21.04.2023 r. do 28.04.2023 r.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Interesuje mnie szkolenie laser IPL+RF - Żory
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Interesuje mnie szkolenie laser IPL+RF. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.