„Przeprowadzenie prac konserwatorskich organów z kaplicy Zamku Piastowskiego w R

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przeprowadzenie prac konserwatorskich organów z kaplicy Zamku Piastowskiego w Raciborzu”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRacibórz
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-14
  • ZamawiającyPOWIAT RACIBORSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-01
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00440842
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Przeprowadzenie prac konserwatorskich organów z kaplicy Zamku Piastowskiego w Raciborzu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT RACIBORSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Raciborski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255111

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Okrzei 4

1.5.2.) Miejscowość: Racibórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatraciborski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatraciborski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przeprowadzenie prac konserwatorskich organów z kaplicy Zamku Piastowskiego w Raciborzu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af199c75-0f1e-45fb-ac0f-de26bb4cbecb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00440842

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044783/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 „Przeprowadzenie prac konserwatorskich organów z kaplicy Zamku Piastowskim w Raciborzu”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-af199c75-0f1e-45fb-ac0f-de26bb4cbecb

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Adres strony internetowej, na której udostępnione będą zmiany i wyjaśnienia
treści SWZ oraz dostępne wszelkie dokumenty związane z prowadzeniem postępowania: www.bip.powiatraciborski.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
2. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być
zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
4. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym
mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby oraz pełnomocnictwo sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Pozostałe informacje, oświadczenia lub dokumenty sporządza się w postaci elektronicznej w formatach danych określonych w przepisach ww. rozporządzenia lub jako tekst wpisany bezpośrednio do
wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
5. Do podpisania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
6. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na
Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe".
7. Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określono w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
20.1 Administratorem Państwa danych osobowych jest Starosta Raciborski z siedzibą w Raciborzu, Plac Stefana Okrzei 4, e-mail: starosta@powiatraciborski.pl.
20.2 W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi proszę kontaktować się z wyznaczonym przez Administratora, Inspektorem Ochrony Danych,
e-mail: iod@powiatraciborski.pl.
20.3 W Starostwie Powiatowym w Raciborzu, Państwa dane osobowe przetwarzane będą w procesie: "ZAMÓWIENIA PUBLICZNE", w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
20.4 Podstawą przetwarzania danych osobowych jest wypełnienie obowiązku wynikającego
z przepisu prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) tj. ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa p.z.p.”.
20.5 Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy p.z.p..
20.6 Odbiorcy danych osobowych zostaną zobowiązani do zachowania poufności
w procesie ich przetwarzania.
20.7 Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy p.z.p., przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
20.8 Obowiązek podania przez Państwo danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy p.z.p. związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
20.9 Mają Państwo:
a) prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (art. 15 RODO);
b) prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (art. 16 RODO) *;
c) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
(art. 18 RODO), z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
d) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
20.10 Nie przysługuje Państwu:
a) prawo do usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO);
b) prawo do przenoszenia danych osobowych (w związku z art. 20 RODO);
c) prawo sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest wykonywanie obowiązku prawnego.
20.11 W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR.VII.272.11.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie prac konserwatorskich przy zabytku organach z kaplicy zamkowej w Raciborzu, wpisanych do rejestru zabytków pod numerem B/353/2018 decyzją z dn.15.02.2018r.

Zadanie polega na:
1) załadunku i transporcie elementów organów z Archiwum zakładowego Starostwa Powiatowego w Raciborzu, znajdującego się przy ul. Opolskiej 5 w Raciborzu do warsztatu Wykonawcy,
2) wykonaniu prac konserwatorskich zgodnie z „Programem prac konserwatorskich i przywrócenia do pierwotnego miejsca dla zabytkowych organów z Zamku Piastowskiego w Raciborzu” z dnia 20.03.2024 r. opracowanym przez Małgorzatę Trzaskalik-Wyrwa, oraz zgodnie z Pozwoleniem nr K/490/2024 z dnia 23.04.2024 r. Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytku: organach z kaplicy zamkowej w Raciborzu, wpisanych do rejestru zabytków pod numerem B/353/2018 decyzją z dn. 15.02.2018r.,
3) po wykonaniu warsztatowych działań konserwatorskich – załadunku i transporcie organów z warsztatu Wykonawcy do kaplicy Zamku Piastowskiego w Raciborzu przy ul. Zamkowej 2 na własny koszt oraz wniesienie, montaż ustawienie i uruchomienie tych organów w pierwotnym miejscu w kaplicy zamkowej,
4) prowadzeniu dokumentacji konserwatorskiej bieżącej przebiegu wskazanych w Pozwoleniem nr K/490/2024 z dnia 23.04.2024 r., prac i badań w formie opisowej i fotograficznej oraz opracowania wyników badań,
5) opracowaniu dokumentacji powykonawczej opisowej i fotograficznej niezbędnej do odbioru końcowego wykonanych prac konserwatorskich z udziałem Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 37311300-4 - Organy muzyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50860000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instrumentów muzycznych

98396000-5 - Usługi strojenia instrumentów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dot. poszczególnych części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:


Lp. Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert Znaczenie
1. Cena 50%
2. Doświadczenie zawodowe wykonawcy 30%
3. Okres gwarancji 20%


15.2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

1) Cena - waga 50%.
Oferty zostaną ocenione wg wzoru:
najniższa cena podana w ofertach nie podlegających odrzuceniu
C1 = -------------------------------------------------------------------------------- x100 pkt x 50 %
cena oferty badanej nie podlegającej odrzuceniu

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.

2) Doświadczenie zawodowe wykonawcy - waga 30 %.

Oferty zostaną ocenione następująco, jeśli wykonawca wykaże doświadczenie oparte na:

a) na trzech zamówieniach tj.:
jeśli Wykonawca wykaże, iż nie wcześniej niż w okresie ostatnich 8 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie (w szczególności zgodnie z obowiązującymi przepisami i prawidłowo ukończył), co najmniej trzy prace konserwatorskie przy instrumentach organowych wpisanych do rejestru zabytków oraz jedną pracę konserwatorską przy organach mechanicznych z XIX wieku – otrzyma 0 punktów,

b) na dodatkowym jednym zamówieniu w sumie czterech zamówieniach tj.:
jeśli Wykonawca wykaże, iż nie wcześniej niż w okresie ostatnich 8 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie (w szczególności zgodnie z obowiązującymi przepisami i prawidłowo ukończył), co najmniej trzy prace konserwatorskie przy instrumentach organowych wpisanych do rejestru zabytków oraz jedną pracę konserwatorską przy organach mechanicznych z XIX wieku – otrzyma 10 punktów,

c) na dodatkowych dwóch zamówieniach, w sumie pięciu zamówieniach tj.:
jeśli Wykonawca wykaże, iż nie wcześniej niż w okresie ostatnich 8 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie (w szczególności zgodnie z obowiązującymi przepisami i prawidłowo ukończył), co najmniej trzy prace konserwatorskie przy instrumentach organowych wpisanych do rejestru zabytków oraz dwie prace konserwatorskie przy organach mechanicznych z XIX wieku – otrzyma 20 punktów,

d) na dodatkowych trzech zamówieniach, w sumie sześciu zamówieniach tj.:
jeśli wykonawca wykaże, iż nie wcześniej niż w okresie ostatnich 8 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie (w szczególności zgodnie z obowiązującymi przepisami i prawidłowo ukończył), co najmniej trzy prace konserwatorskie przy instrumentach organowych wpisanych do rejestru zabytków oraz trzy prace konserwatorskie przy organach mechanicznych z XIX wieku – otrzyma 30 punktów.


3) Okres gwarancji na przedmiot zamówienia: waga 20 %.

a) określając okres gwarancji wynoszący 36 m-cy, Wykonawca otrzyma 0 punktów,
b) określając okres gwarancji wynoszący 48 m-cy, Wykonawca otrzyma 10 punktów,
c) określając okres gwarancji wynoszący 60 m-cy, Wykonawca otrzyma 20 punktów,

- brak deklaracji okresu gwarancji w Formularzu ofertowym, bądź jego określenie poniżej wymaganego minimum tj. 36 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału
w postępowaniu.
6.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:

a) Wykonawca musi wykazać, iż nie wcześniej niż w okresie ostatnich 8 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie (w szczególności zgodnie z obowiązującymi przepisami i prawidłowo ukończył), co najmniej trzy prace konserwatorskie przy instrumentach organowych wpisanych do rejestru zabytków.
b) Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą - kierownikiem prac konserwatorskich - spełniającą wymogi określone w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
c) Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą - organmistrzem - spełniającą następujące wymogi: posiadającą dyplom mistrzowski w zawodzie organmistrz.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału
w postępowaniu.
6.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:

a) Wykonawca musi wykazać, iż nie wcześniej niż w okresie ostatnich 8 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie (w szczególności zgodnie z obowiązującymi przepisami i prawidłowo ukończył), co najmniej trzy prace konserwatorskie przy instrumentach organowych wpisanych do rejestru zabytków.
b) Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą - kierownikiem prac konserwatorskich - spełniającą wymogi określone w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
c) Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą - organmistrzem - spełniającą następujące wymogi: posiadającą dyplom mistrzowski w zawodzie organmistrz.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 4 do SWZ oraz pisemne zobowiązanie Załącznik nr 7 do SWZ.
7.2. Informacje zawarte w oświadczeniach, o którym mowa w pkt 7.1, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w postępowaniu.
7.3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
7.4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ,
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; (w przypadku możliwości elektronicznego pobrania wpisu za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. O informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Zamawiający sam pozyska dokumenty potwierdzające warunki udziału w postępowaniu)
3) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia:
a) (posiadającą dyplom mistrzowski w zawodzie organmistrz.), a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz załączeniem dowodów potwierdzających posiadane uprawnienia, w szczególności kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem dyplomów, świadectw itp. - Załącznik nr 9 do SWZ..
4) Wykaz prac konserwatorskich przy instrumentach organowych wpisanych do rejestru zabytków potwierdzający iż wykonawca nie wcześniej niż w okresie ostatnich 8 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie (w szczególności zgodnie z obowiązującymi przepisami i prawidłowo ukończył), co najmniej trzy prace konserwatorskie przy instrumentach organowych wpisanych do rejestru zabytków. - Załącznik nr 8 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
9.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
9.3 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. z 2020 r. poz. 299)

9.4 Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Powiatu Raciborskiego, prowadzony przez Velo Bank S.A. – nr rachunku: 06 1560 0013 2227 7506 3000 0011 z dopiskiem :
„Wadium do przetargu nr OR.VII.272.11.2024 pn.: „Przeprowadzenie prac konserwatorskich organów z kaplicy Zamku Piastowskiego w Raciborzu”.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

8.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
8.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 7.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia - załącznik nr 5 do SWZ, spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 4 do SWZ oraz pisemne zobowiązanie - załącznik nr 7 do SWZ.
8.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
8.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany przewidziane w art. 454-455 ustawy Pzp , oraz określone we wzorze
umowy stanowiącej załącznik nr 1.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-14 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-14 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający informuje, że na podstawie art. 131 ust. 2 pkt 1 Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023, poz. 1605 z późn. zm.), ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga, aby oferta została złożona po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej w celu oględzin elementów organów oraz stanu ich zachowania.
Wizja lokalna odbędzie się w dwóch następujących terminach:

a) w dniu 06.08.2024 r. godz. 10.00, oraz
b) w dniu 08.08.2024 r. godz. 10.00,

w budynku przy ul. Opolskiej 5 w Raciborzu, w miejscu zdeponowania organów wskazanym przez przedstawicieli Zamawiającego. Zamawiający sporządzi listę obecności z odbytej wizji z wykonawcami w miejscu zdeponowania organów- dokument ten będzie potwierdzeniem dla Zamawiającego, iż Wykonawca odbył wymaganą wizję lokalną, wobec czego Wykonawca lub jego umocowany pełnomocnik winien mieć ze sobą pieczątkę firmową.
O zamiarze wzięcia udziału w wizji lokalnej wykonawcy poinformują Zamawiającego drogą poczty elektronicznej na adres: przetargi@powiatraciborski.pl do dnia poprzedzającego wybrany przez wykonawcę termin wizji lokalnej.
Zamawiający informuje, iż oferta Wykonawcy, który nie odbędzie wymaganej wizji lokalnej dot. oględzin organów, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) Prawo zamówień publicznych.
<br>

Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. Zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego przepisy art. 7 oraz środek sankcyjny polegający na wykluczeniu z postępowania o udzielenie
zamówienia lub konkursu, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy, będą miały zastosowanie również do postępowań o
udzielenie zamówienia publicznego oraz konkursów wszczętych i niezakończonych do dnia wejścia w życie ustawy, z tym
że okres wykluczenia, o którym mowa w art. 7 ust. 2 ustawy, rozpocznie się nie wcześniej niż po upływie 14 dni od dnia
wejścia w życie ustawy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego dla dzieci i młodzieży - Bytom
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego dla dzieci, młodzieży przy max liczbie dzieci 30 w wieku 7-15 lat. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.