Dostawa tuby kontrabasowej dla Narodowej Orkiestry Dętej z siedzibą w Lubinie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa tuby kontrabasowej dla Narodowej Orkiestry Dętej z siedzibą w Lubinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLubin
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-04-04
  • ZamawiającyNarodowa Orkiestra Dęta z siedzibą w Lubinie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00093147
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa tuby kontrabasowej dla Narodowej Orkiestry Dętej z siedzibą w Lubinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowa Orkiestra Dęta z siedzibą w Lubinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383827843

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mikołaja Pruzi 7,9

1.5.2.) Miejscowość: Lubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76/3070000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@nod.lubin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nod.lubin.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa tuby kontrabasowej dla Narodowej Orkiestry Dętej z siedzibą w Lubinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01b44dd8-a91a-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00093147

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045259/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.1 zakup instrumenmtów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://nod.lubin.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://nod.lubin.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

wyspecjalizowany charakter zamówienia, użycie środków komunikacji elektronicznej wymaga narzędzi, urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne lub nie są obsługiwane za pomocą ogólnie dostępnych aplikacji (art. 65 ust. 1 pkt 1 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Ofertę na realizacje przedmiotowego zamówienia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE W OPRACIU O PZP
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Narodowa Orkiestra Dęta z siedzibą w Lubinie, ul. Mikołaja Pruzi 7,9, 59-300 Lubin.
2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iodo@amt24.biz
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia, prowadzeniu dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obroną przed roszczeniami.
4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
a. Ustawa z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych.
b. Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych
c. Ustawa z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
d. art. 6 pkt.1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: Podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa. W szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyjątkiem danych o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych),
6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, po tym czasie będą przetwarzane przez okres wymagany przez odrębne przepisy obowiązującego prawa.
7. Posiada Pani/Pan prawo:
a. Prawo żądania dostępu do danych(w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu).
b. Prawo żądania sprostowania danych (wykonanie tego obowiązku nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników).
c. Prawo usunięcia danych w przypadku gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane.
d. Prawo żądania ograniczenia przetwarzania (wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego).
8. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.
9. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
11. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
12. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: NOD.271.53.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa tuby kontrabasowej dla Narodowej Orkiestry Dętej z siedzibą w Lubinie

4.2.6.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-06

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Sposób oceny ofert:

1.1 Punktacja za zaproponowaną cenę (C):
min. Wartość zaproponowana w ofertach
C= -------------------------------- x 100 pkt
Wartość badanej oferty

1.2 Jakość wykonania 20% (J)
- wykończenie i spasowanie elementów 0-5 pkt
- jakość wykończenia technicznego 0-5 pkt
- płynność i praca mechanizmów 0-5 pkt
Ocena za jakość dokonywana jest w pełnych punktach

1.3 Intonacja – 20% oceniana na podstawie sprawdzenia instrumentu, 0-15 pkt (I)

Otrzymanie oceny 0 pkt w którymkolwiek kryterium, powoduje odrzucenie oferty jako niespełniającej wymagań z SWZ.

Okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące. Zadeklarowanie okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące powoduje odrzucenie oferty jako niespełniającej wymagań SWZ.

2. Ocena końcowa oferty zostanie wyliczona z algorytmu:
W= Cx60% + Jx20% + Ix20%
gdzie:
W – wynik ostateczny wyboru
C – wynik za kryterium cena wyliczony zgodnie ze wzorem podanym w pkt. 1.1
J – wynik za kryterium jakości wyliczony zgodnie ze wzorem podanym w pkt. 1.2
I – wynik za kryterium intonacja wyliczony zgodnie ze wzorem podanym w pkt. 1.3



3. Wykonawca określa na formularzu oferty cenę brutto realizacji zamówienia.
4. Cena oferty liczona będzie jako iloczyn ceny brutto za każdy element będący przedmiotem niniejszego zamówienia oraz zamawianej ilości każdego z elementów zamówienia. Suma cen brutto wszystkich elementów zamówienia stanowi cenę brutto przedmiotowego zamówienia.
5. Cena brutto zamówienia jest ceną sumaryczną obejmującą wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotowego zamówienia z uwzględnieniem opłat i podatków (w tym podatek VAT) wg odpowiadających jej składników cenowych, w tym kosztów związanych z dojazdem do siedziby Zamawiającego, koszty załadunku, transportu, rozładunku i wniesienia do siedziby Zamawiającego.
6. Cenę oferty należy podać w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość wykonania

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: intonacja

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O wykonanie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na dzień składania ofert, poprzez złożenie stosowanego oświadczenia na formularzu ofertowym, spełniają poniższe warunki:
• posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji zadań stanowiących przedmiot zamówienia,
• znajdują się w sytuacji finansowej oraz ekonomicznej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia,
• posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą wycenę wszystkich elementów przedmiotu zamówienia zawartych w tabeli wyceny na formularzu oferty. Zamawiający odrzuci wszystkie oferty złożone przez jednego wykonawcę w przypadku złożenia więcej niż jednej oferty lub nie zawierające wyceny wszystkich wymaganych elementów zamówienia.
Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
Wykonawcy zobowiązani są przedstawić ofertę zgodnie z wymogami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Alternatywy nie będą brane pod uwagę.
Oferta, pod rygorem nieważności, musi być sporządzona w formie pisemnej, tj. na maszynie do pisania, komputerze lub nieścieralnym atramentem oraz podpisana przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy. Poprawki w ofercie muszą być dokonane jedynie przez czytelne przekreślenie błędnego zapisu, a wszystkie miejsca w których wykonawca naniósł te zmiany muszą zostać parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, opakować materiałem nieprzejrzystym w sposób uniemożliwiający przypadkowe otwarcie oferty. Opakowanie powinno zostać opatrzone nazwą i adresem Zamawiającego, oraz dopiskiem:
” Dostawa tuby kontrabasowej dla Narodowej Orkiestry Dętej z siedzibą w Lubinie”.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy zawartej w wyniku przedmiotowego zapytania ofertowego w przypadku zaistnienia m.in. następujących okoliczności:
• zmiany prawa podatkowego w zakresie podatku VAT na usługi objęte umową - w zakresie dotyczącym niezrealizowanej części przedmiotu umowy wynagrodzenie zostanie zmodyfikowane proporcjonalnie o zmianę stawki podatku,
• zmiany danych lub przekształcenia stron umowy.
Wyżej wymienione zmiany mogą skutkować m.in.: zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy, terminu realizacji zamówienia. Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: W siedzibie Zamawiającego, lub drogą elektroniczną

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-04 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 14 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam szkolenia z lasera diodowego- Bielawa
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam szkolenia z lasera diodowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI