IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
30,00 |
Gwarancja jakości |
10,00 |
Ocena ekspercka |
30,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian w umowie.2. Zmiana treści niniejszej umowy pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu.3. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu i/lub wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, w przypadkach:1) siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej,2) niezawinione przez Wykonawcę opóźnienia spowodowane działaniem organów państwowych (dłuższy termin odprawy celnej),3) zmiana prawa w tym zmiana i szczególne rozwiązania związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, mająca wpływ na realizację umowy,4) zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy,5) poprawa jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego instrumentu, 6) zmiana wielkości zakresu przedmiotu zamówienia:a) w sytuacjach, których, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu przedmiotu zamówienia wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego;b) zmiana w zakresie sposobu spełnienia świadczenia, zmiana parametrów realizowanego zamówienia na nie gorsze niż przyjęte w opisie przedmiotu umowy ze względu na: zmiany technologiczne, w szczególności: konieczność realizacji przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technologicznych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia bądź ze względu na zmiany obowiązującego prawa; zmiana producenta instrumentu lub wyposażenia; obniżenia kosztów ponoszonych przez Zamawiającego w związku z wykonywanym przedmiotem umowy, poprawienia parametrów technicznych, aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny.7) przedłużająca się procedura wyboru najkorzystniejszej oferty i podpisania umowy, ponad podstawowy termin związania ofertą przewidziany w SIWZ, o czas jaki procedura wyboru i zawarcia umowy została przedłużona w stosunku do terminu związania ofertą przewidzianego w SIWZ, 8) wniesienie odwołania do KIO lub skargi do sądu, o czas trwania postępowania odwoławczego,9) wystąpienie okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.10) W pozostałym zakresie do zmian do umowy stosuje się art. 144 ust.1 pkt.2 pkt 3, pkt 4, pkt 5, pkt 6, ust. 1A, ust. 1b, ust. 1c, ust. 1d, ust.1e, oraz ust. 2 i ust. 3 ustawy Pzp.4. Zmiana terminu wykonania umowy w przypadku wskazanym w ust. 3 nastąpić może na udokumentowany wniosek Wykonawcy o ilość dni występowania siły wyższej.5. Zmiana osób wskazanych w § 6 nie wymaga zmiany umowy i może nastąpić w formie pisemnego powiadomienia drugiej ze Stron.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-10-19, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
I.12. Z uwagi na wartość zamówienia (poniżej progów unijnych – w rozumieniu przepisów Pzp), dopuszczalną formą złożenia oferty oraz oświadczenia z art. 25a ustawy Pzp pozostaje w niniejszym postępowaniu forma pisemna. Oznacza to, że ofertę, sporządzoną zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ustawy PZP, wykonawca składa w formie pisemnej albo w formie elektronicznej, opatrzone pod rygorem nieważności odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oferta w formie elektronicznej składana jest za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/operaslaska Wykonawca, który nie będzie składał oferty w formie elektronicznej, może korzystać z Platformy w celu komunikacji z Zamawiającym.13. W celu skrócenia terminu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość” znajdującego się na stronie danego postępowania. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.II.W sekcji IV.2.2. Kryteria Zamawiający podał wszystkie kryteria jakie występują w SIWZ łącznie dla wszystkich części zamówienia. Kryteria oceny ofert dla poszczególnych części zamówienia zostały podane w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu w Załączniku I - Informacje dotyczące ofert częściowych.III. RODOPani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Dostawa instrumentów muzycznych i akcesoriów dla Opery Śląskiej w Bytomiu" z podziałem na cztery części- Część nr 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", Zamawiający informuje, że: 1.1. Administratorem danych osobowych jest: Opera Śląska w Bytomiu, 41-902 Bytom, ul. Moniuszki 21-23, reprezentowana przez Dyrektora - Łukasza Goika. 1.2. Z inspektorem ochrony danych osobowych w Operze Śląskiej w Bytomiu można się kontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych: 1.2.1. w formie elektronicznej na adres e-mail: iodo@opera-slaska.pl. 1.2.2. w formie pisemnej na adres siedziby Administratora: Opera Śląska, ul. Moniuszki 21-23, 41-902 Bytom. 1.3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa instrumentów muzycznych i akcesoriów dla Opery Śląskiej w Bytomiu" z podziałem na cztery części – Część nr 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4, (GK-3811-03/20) prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 1.4. Odbiorcami danych osobowych mogą być jednostki audytujące, podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie administratora, inne organy w oparciu o przepisy prawa, jak również inni administratorzy danych osobowych przetwarzający dane we własnym imieniu w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 PZP. 1.5. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 PZP, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. 1.6. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowej. 1.7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale stanowi warunek udziału w postępowaniu. 1.8. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 1.9. Wykonawca posiada: 1.9.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do przekazanych danych osobowych, 1.9.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania przekazanych danych osobowych (Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników), 1.9.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego), 1.9.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie przekazanych danych osobowych dotyczących wykonawcy narusza przepisy RODO. 1.10. Wykonawcy nie przysługuje: 1.10.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, 1.10.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, 1.10.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania przekazanych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część 1: „Dostawa waltorni wraz z akcesoriami dla Opery Śląskiej w Bytomiu” – 1 zestaw. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego (1) zestawu, w skład którego wchodzi fabrycznie nowy instrument muzyczny, tj.: waltornia, a także futerał oraz akcesoria do pielęgnacji i konserwacji instrumentu, o następujących parametrach: 3.1.1.1. Waltornia Engelbert Schmid HTFVASMG3WKFVL, lub równoważny instrument, tj. spełniający poniższe cechy:1) waltornia potrójna pełnorozdzielna F/B/wysokie f, gold brass, flipper, regulowany hak na 5 palec, lakierowana,2) materiał korpusu i czary - złoty mosiądz (gold brass),3) odkręcana czara,4) menzura dźwięcznika instrumentu średnia (oznaczona przez producenta jako "M"),5) mechanika sznurkowa,6) wentyle przełączające F/B i f-wysokie z możliwością przestawienia pozycji,7) kolor – gold brass,8) futerał,9) akcesoria do pielęgnacji i konserwacji instrumentu.3.1.2. Poprzez dostawę przedmiotu zamówienia rozumieć należy dostawę ww. instrumentu do siedziby Zamawiającego, wniesienie i wszystkie niezbędne czynności związane z możliwością skutecznego sprawdzenia, wypróbowania walorów brzmieniowych przez Zamawiającego.3.1.3. Instrument objęte niniejszym zamówieniem powinny być fabrycznie nowy. Wymagany okres gwarancji – nie krótszy niż 24 miesiące maksymalnie 60 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy, bezpłatny przegląd, korektę i strojenie instrumentu, dwa razy w okresie deklarowanego okresu gwarancyjnego, w terminie wnioskowanym przez zamawiającego.3.1.4. Dostarczone instrumenty muszą spełniać profesjonalne oczekiwania Zamawiającego w zakresie instrumentu koncertowego o wyrównanym brzmieniu we wszystkich rejestrach, i wysokich walorach brzmieniowych.3.1.5. Za równoważny pod względem artystycznym, brzmieniowym, wykonawczym i funkcjonalnym Zamawiający rozumie instrument, który umożliwi na etapie jego eksploatacji osiągnięcie walorów artystycznych, dźwiękowych i użytkowych w trakcie wykonania utworów muzycznych analogicznych do opisanego w przedmiocie zamówienia. W przypadku złożenia oferty zawierającej stosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego obowiązek udowodnienia ich równowartości z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego leży po stronie wykonawcy.3.1.6. Dodatkowe wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3.1.7. Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji projektu pn. „Zakup instrumentów muzycznych i akcesoriów w celu zwiększenia atrakcyjności oferty Opery Śląskiej” w Programie Infrastruktura kultury dofinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, uzyskanych z dopłat ustanowionych w grach objętych monopolem państwa, zgodnie z art. 80 ust. 1 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37310000-4, 37314000-2, 37321000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
30,00 |
Gwarancja jakości |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 1.1. Dla Części nr 1: nie dłuższy niż do dnia 16 grudnia 2020r.,2. Jeżeli ostatnim dniem zakończenia przedmiotu umowy jest dzień wolny - sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.3. Termin stanowi kryterium oceny ofert dla części 1.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część 2: „Dostawa mistrzowskiego fletu poprzecznego z dodatkową mistrzowską głową wraz z akcesoriami dla Opery Śląskiej w Bytomiu” – 1 zestaw. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.2.1. Przedmiotem zamówienia jest jednego (1) zestawu, w skład którego wchodzi fabrycznie nowy instrument muzyczny, tj.: flet poprzeczny mistrzowski z dodatkową mistrzowską głową, a także futerał i akcesoriami, o następujących parametrach: 3.2.1.1. Flet: Muramatsu, lub równoważny instrument, tj. spełniający poniższe cechy:1) flet mistrzowski poprzeczny z dodatkową mistrzowską głową,2) głowa - Nagahara,3) flet srebrny próby 925 (Muramatsu),4) głowa mistrzowska srebrna próby 950 ze srebrną płytką ustnikową próby 925 i poszerzonym złotym 18K kominkiem, grubość ścianki 0,015”, cięcie G (model Sir James Galway), dopasowana do korpusu Muramatsu,5) korpus - srebrny próby 925 (HEAVY),6) mechanika wykonana ze srebra, próby 925, E-mechanika, wysunięte G (offset),7) klapy otwarte – French pointed Arms,8) poduszki profesjonalne na mosiężnych talerzykach, montowane w systemie Lotus,9) stopka H z mechanizmem „GIZMO”,10) futerał,11) wycior drewniany,12) pokrowiec materiałowy,13) szmatka do czyszczenia fletu.3.2.2. Poprzez dostawę przedmiotu zamówienia rozumieć należy dostawę ww. instrumentu do siedziby Zamawiającego, wniesienie i wszystkie niezbędne czynności związane z możliwością skutecznego sprawdzenia, wypróbowania walorów brzmieniowych przez Zamawiającego.3.2.3. Instrument objęte niniejszym zamówieniem powinny być fabrycznie nowy. Wymagany okres gwarancji – nie krótszy niż 24 miesiące maksymalnie 60 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy, ujęty w ramach złożonej oferty przegląd, korektę i strojenie instrumentu, dwa razy w okresie deklarowanego okresu gwarancyjnego, w terminie wnioskowanym przez zamawiającego.3.2.4. Dostarczone instrumenty muszą spełniać profesjonalne oczekiwania Zamawiającego w zakresie instrumentu koncertowego o wyrównanym brzmieniu we wszystkich rejestrach, i wysokich walorach brzmieniowych.3.2.5. Za równoważny pod względem artystycznym, brzmieniowym, wykonawczym i funkcjonalnym Zamawiający rozumie instrument, który umożliwi na etapie jego eksploatacji osiągnięcie walorów artystycznych, dźwiękowych i użytkowych w trakcie wykonania utworów muzycznych analogicznych do opisanego w przedmiocie zamówienia. W przypadku złożenia oferty zawierającej stosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego obowiązek udowodnienia ich równowartości z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego leży po stronie wykonawcy.3.2.6. Dodatkowe wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3.2.7. Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji projektu w ramach projektu pn. „Zakup instrumentów muzycznych i akcesoriów w celu zwiększenia atrakcyjności oferty Opery Śląskiej” w Programie Infrastruktura kultury dofinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, uzyskanych z dopłat ustanowionych w grach objętych monopolem państwa, zgodnie z art. 80 ust. 1 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37310000-4, 37314000-2, 37321000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Ocena ekspercka |
30,00 |
Gwarancja jakości |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 1.1. Dla Części nr 2: nie dłuższy niż do dnia 16 grudnia 2020r.,2. Jeżeli ostatnim dniem zakończenia przedmiotu umowy jest dzień wolny - sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część 3: „Dostawa fletu piccolo wraz z akcesoriami dla Opery Śląskiej w Bytomiu” – 2 zestawy. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch (2) zestawów, w skład których wchodzą fabrycznie nowe instrumenty muzyczne, tj.: flety piccolo w komplecie wraz z pokrowcami i akcesoriami, o następujących parametrach: 3.3.1.1. Flet piccolo Bulgheroni, lub równoważny instrument, tj. spełniający poniższe cechy:1) flet piccolo Handmade,2) głowa – drewno Grenadilla, główka profilowana Wave,3) korpus – drewno Grenadilla,4) mechanika – srebrna, z mechanizmem wysokiego G#, podzielony mechanizm klap H/B (pod kciukiem),5) poduszki – profesjonalne: Straubinger Pads oraz korkowe,6) futerał,7) wycior metalowy,8) ocieplony pokrowiec,9) akcesoria do pielęgnacji instrumentu. 3.3.2. Poprzez dostawę przedmiotu zamówienia rozumieć należy dostawę ww. instrumentu do siedziby Zamawiającego, wniesienie i wszystkie niezbędne czynności związane z możliwością skutecznego sprawdzenia, wypróbowania walorów brzmieniowych przez Zamawiającego.3.3.3. Instrument objęte niniejszym zamówieniem powinny być fabrycznie nowy. Wymagany okres gwarancji – nie krótszy niż 24 miesiące maksymalnie 60 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy, ujęty w ramach oferty przegląd, korektę i strojenie instrumentu, dwa razy w okresie deklarowanego okresu gwarancyjnego, w terminie wnioskowanym przez zamawiającego.3.3.4. Dostarczone instrumenty muszą spełniać profesjonalne oczekiwania Zamawiającego w zakresie instrumentu koncertowego o wyrównanym brzmieniu we wszystkich rejestrach, i wysokich walorach brzmieniowych.3.3.5. Za równoważny pod względem artystycznym, brzmieniowym, wykonawczym i funkcjonalnym Zamawiający rozumie instrument, który umożliwi na etapie jego eksploatacji osiągnięcie walorów artystycznych, dźwiękowych i użytkowych w trakcie wykonania utworów muzycznych analogicznych do opisanego w przedmiocie zamówienia. W przypadku złożenia oferty zawierającej stosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego obowiązek udowodnienia ich równowartości z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego leży po stronie wykonawcy.3.3.6. Dodatkowe wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3.3.7. Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji projektu pn. „Zakup instrumentów muzycznych i akcesoriów w celu zwiększenia atrakcyjności oferty Opery Śląskiej” w Programie Infrastruktura kultury dofinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, uzyskanych z dopłat ustanowionych w grach objętych monopolem państwa, zgodnie z art. 80 ust. 1 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37310000-4, 37314000-2, 37321000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Ocena ekspercka |
30,00 |
Gwarancja jakości |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 1.1. Dla Części nr 3: nie dłuższy niż do dnia 16 grudnia 2020r., 1.4. Dla Części nr 4: nie dłuższy niż do dnia 16 grudnia 2020r.2. Jeżeli ostatnim dniem zakończenia przedmiotu umowy jest dzień wolny - sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Część 4: „Dostawa puzonu wraz z akcesoriami dla Opery Śląskiej w Bytomiu” – 1 zestaw. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego (1) zestawu, w skład którego wchodzi fabrycznie nowy instrument muzyczny, tj.: puzon w komplecie wraz z futerałem i akcesoriami, o następujących parametrach: 3.4.1.1. Puzon tenorowo-basowy S.E.Shires TBRS Ralph Sauer Artist Trombone, lub równoważny instrument, tj. spełniający poniższe cechy:1) Wymienialna (odkręcana) czara głosowa z czerwonego mosiądzu (tzw. red brass) 8,5”,2) czara grawerowana w tradycyjne motywy kwiatowe,3) suwak o standardowej wadze z podwójną menzurą (0,525/0,547 cala) z żółtego mosiądzu (tzw. yellow brass), kolanko ze srebra niklowego,4) zawór rotacyjny z podwójnym otworem,5) Rurki ustnikowe M-RS & MT-RS yellow-brass do ustników o małym i dużym wlocie6) Ustnik Greg Black 5G,7) futerał, 8) szmatka do czyszczenia, 9) komplet wyciorów. 3.4.2. Poprzez dostawę przedmiotu zamówienia rozumieć należy dostawę ww. instrumentu do siedziby Zamawiającego, wniesienie i wszystkie niezbędne czynności związane z możliwością skutecznego sprawdzenia, wypróbowania walorów brzmieniowych przez Zamawiającego.3.4.3. Instrument objęte niniejszym zamówieniem powinny być fabrycznie nowy. Wymagany okres gwarancji – nie krótszy niż 24 miesiące maksymalnie 60 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy, ujęty w ramach złożonej oferty przegląd, korektę i strojenie instrumentu, dwa razy w okresie deklarowanego okresu gwarancyjnego, w terminie wnioskowanym przez zamawiającego.3.4.4. Dostarczone instrumenty muszą spełniać profesjonalne oczekiwania Zamawiającego w zakresie instrumentu koncertowego o wyrównanym brzmieniu we wszystkich rejestrach, i wysokich walorach brzmieniowych.3.4.5. Za równoważny pod względem artystycznym, brzmieniowym, wykonawczym i funkcjonalnym Zamawiający rozumie instrument, który umożliwi na etapie jego eksploatacji osiągnięcie walorów artystycznych, dźwiękowych i użytkowych w trakcie wykonania utworów muzycznych analogicznych do opisanego w przedmiocie zamówienia. W przypadku złożenia oferty zawierającej stosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego obowiązek udowodnienia ich równowartości z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego leży po stronie wykonawcy.3.4.6. Dodatkowe wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3.4.7. Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji projektu w ramach projektu pn. „Zakup instrumentów muzycznych i akcesoriów w celu zwiększenia atrakcyjności oferty Opery Śląskiej” w Programie Infrastruktura kultury dofinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, uzyskanych z dopłat ustanowionych w grach objętych monopolem państwa, zgodnie z art. 80 ust. 1 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych. .
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37312200-0, 37310000-4, 37314000-2, 37321000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
30,00 |
Gwarancja jakości |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 1.1. Dla Części nr 4: nie dłuższy niż do dnia 16 grudnia 2020r.2. Jeżeli ostatnim dniem zakończenia przedmiotu umowy jest dzień wolny - sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.3. Termin stanowi kryterium oceny ofert dla części 4 zamówienia.