Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa instrumentów muzycznych do Szkoły muzycznej w Puńsku nr 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Puńsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 23
1.5.2.) Miejscowość: Puńsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-515
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875161048
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_punsk@pro.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugpunsk.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa instrumentów muzycznych do Szkoły muzycznej w Puńsku nr 3
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-495b6031-f11e-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132586
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015683/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup instrumentów muzycznych dla Szkoły Muzycznej w Puńsku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt nr LT-PL-4R-304 „Wspólna inicjatywa zatrudnieniowa młodzieży w celu zaspokojenia potrzeb transgranicznego rynku pracy” realizowanego w ramach Programu INTERREG V-A Litwa-Polska 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz http://www.punsk.biuletyn.net/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający wyznacza Pana Piotra Pietruszkiewicza e-mail: d.wolyniec@ugpunsk.pl - do kontaktowania się z Wykonawcami.
9.2. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem miniPortalu znajdującego się pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
ePUAPu: epuap.gov.pl/wps/portal
(w wyszukiwarce podmiotu należy wpisać „Urząd Gminy w Puńsku”),
elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP: /2009042/SkrytkaESP ,
a także poczty elektronicznej: d.wolyniec@ugpunsk.pl
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się Identyfikatorem postępowania: ZP.271.8.2021
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający wyznacza Pana Piotra Pietruszkiewicza e-mail: d.wolyniec@ugpunsk.pl - do kontaktowania się z Wykonawcami.
9.2. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem miniPortalu znajdującego się pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
ePUAPu: epuap.gov.pl/wps/portal
(w wyszukiwarce podmiotu należy wpisać „Urząd Gminy w Puńsku”),
elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP: /2009042/SkrytkaESP ,
a także poczty elektronicznej: d.wolyniec@ugpunsk.pl
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się Identyfikatorem postępowania: ZP.271.8.2021
Wymagania techniczne dostępne pod adresami: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Puńsk, tel.: 87 5161 048
inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Puńsku jest Pani/Pani Agnieszka Szołtysek, e-mail: iod.ug.punsk@grupaformat.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Dostawa instrumentów muzycznych do Szkoły muzycznej w Puńsku nr 3” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania .
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1- AKORDEONY Z KONWERTEREM (3 manuały: dyszkantowy, basowo-akordowy, melodyczny):
L.p. Prawa część instrumentu Lewa część instrumentu Cechy ogólne
1. • 61 guzik i więcej
• system rosyjski B
• 5 rzędów
• 2 – chóry (lub więcej)
• 3 regestry (lub więcej)
• strój 16’+8’ Manuał basowy:
• 72 – 96 basów
• 3 – chóry
Manuał melodyczny:
• system rosyjski B
• przynajmniej 37 barytonów
• 1 - chór Waga: 6 – 7,5 kg
Wymiary: 32-37 x 19 – 20,5 [cm]
Głosy standardowe lub lepsze
2. • 77 guzików
• system rosyjski B
• 5 rzędów
• 3 – chóry
• 7 regestrów
• 3 regestry brodowe
• strój 16’+ 8’+4’ Manuał basowy:
96 – 102 basy
4 – chóry
5 regestrów i więcej +R
Manuał melodyczny:
• system rosyjski B
• 42 – 43 barytony
• 2 – chóry Waga: 9 – 10 kg
Wymiary: 38,5 – 39,5 x 20 – 21,5 [cm]
Głosy standardowe lub lepsze
3. • 87 guzików
• system rosyjski B
• 5 rzędów
• 3 – chóry
• 7 regestrów
• 4 regestry brodowe
• strój 16’+8’+4’ Manuał basowy:
• 108 – 118 basów
• 4 – chóry
• 5 regestrów i więcej +R
Manuał melodyczny:
• system rosyjski B
• 49 barytonów
• 2 – chóry Waga: 10 – 11 kg
Wymiary: 40 – 41 x 20 – 21,5 [cm]
Głosy standardowe lub lepsze
4.2.6.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37311000-1 - Instrumenty klawiszowe
37311200-3 - Akordeony
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
• K1. Cena ofertowa (waga kryterium 60%)
• K2. Gwarancja i rękojmia (waga kryterium 40%)
1) Cena ofertowa (K1) - waga – 60 %,
Liczba punktów liczona będzie według formuły:
(Cn / Cof.b) x 60 = liczba punktów, gdzie:
Cn – najniższa cena spośród ofert,
Cof.b – cena oferty badanej,
60 – maksymalna ilość punktów, możliwa do uzyskania w ramach tego kryterium
2) Gwarancja i rękojmia (K2) – waga – 40%
Ocenie podlega okres gwarancji i rękojmi w skali 0, 5, 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40 - punktów, przy czym 1% odpowiada 1 pkt
Liczby punktów liczona będzie następująco:
Okres gwarancji i rękojmi liczony jest w pełnych latach, przy czym
a) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 2 lata – 0 punktów,
b) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 3 pełne lata – 5 punktów,
c) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 4 pełne lata – 10 punktów,
d) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 5 pełnych lat – 15 punktów.
e) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 6 pełnych lat – 20 punktów
f) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 7 pełnych lat – 25 punktów
g) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 8 pełnych lat – 30 punktów
h) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 9 pełnych lat – 35 punktów
i) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 10 pełnych lat i więcej – 40 punktów
Punkty będą przyznawana za pełne lata np. za okres gwarancji i rękojmi wynoszący
5 lat i 6 miesięcy – 15 punktów.
Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 2 lata. Nie wskazanie okresu gwarancji i rękojmi, lub wskazanie okresu gwarancji i rękojmi krótszego niż 2 lata będzie skutkować odrzuceniem oferty.
Łączną liczbę punktów oferty „W” stanowi suma punktów oferty osiągnięta w każdym z kryteriów oceny:
W = K1+K2
Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi 100.
Za najkorzystniejszą, Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• 37 klawiszy
• 3 – chóry i więcej
• 7 regestrów i więcej
• 1 regestr brodowy i więcej
• strój 16’+8’+4’ Manuał basowy:
• 118 – 120 basów
• 4 – chóry
• 5 regestrów i więcej +R
Manuał melodyczny:
• system rosyjski B
• 49 lub więcej barytonów
• 2-chóry Waga: 9-14 kg
Wymiary: 42 - 49 x 20-22 [cm]
Głosy Typu Hand Made lub lepsze
4.2.6.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37311000-1 - Instrumenty klawiszowe
37311200-3 - Akordeony
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
• K1. Cena ofertowa (waga kryterium 60%)
• K2. Gwarancja i rękojmia (waga kryterium 40%)
1) Cena ofertowa (K1) - waga – 60 %,
Liczba punktów liczona będzie według formuły:
(Cn / Cof.b) x 60 = liczba punktów, gdzie:
Cn – najniższa cena spośród ofert,
Cof.b – cena oferty badanej,
60 – maksymalna ilość punktów, możliwa do uzyskania w ramach tego kryterium
2) Gwarancja i rękojmia (K2) – waga – 40%
Ocenie podlega okres gwarancji i rękojmi w skali 0, 5, 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40 - punktów, przy czym 1% odpowiada 1 pkt
Liczby punktów liczona będzie następująco:
Okres gwarancji i rękojmi liczony jest w pełnych latach, przy czym
a) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 2 lata – 0 punktów,
b) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 3 pełne lata – 5 punktów,
c) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 4 pełne lata – 10 punktów,
d) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 5 pełnych lat – 15 punktów.
e) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 6 pełnych lat – 20 punktów
f) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 7 pełnych lat – 25 punktów
g) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 8 pełnych lat – 30 punktów
h) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 9 pełnych lat – 35 punktów
i) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 10 pełnych lat i więcej – 40 punktów
Punkty będą przyznawana za pełne lata np. za okres gwarancji i rękojmi wynoszący
5 lat i 6 miesięcy – 15 punktów.
Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 2 lata. Nie wskazanie okresu gwarancji i rękojmi, lub wskazanie okresu gwarancji i rękojmi krótszego niż 2 lata będzie skutkować odrzuceniem oferty.
Łączną liczbę punktów oferty „W” stanowi suma punktów oferty osiągnięta w każdym z kryteriów oceny:
W = K1+K2
Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi 100.
Za najkorzystniejszą, Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prawa część instrumentu Lewa część instrumentu Cechy ogólne
• akordeon basowy
• 34 klawisze i więcej
• 2-chóry i więcej Waga: 7,9 – 9 kg
Wymiary: 42 – 44 x 20 – 24 [cm]
Głosy wykonane ręcznie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37311000-1 - Instrumenty klawiszowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
• K1. Cena ofertowa (waga kryterium 60%)
• K2. Gwarancja i rękojmia (waga kryterium 40%)
1) Cena ofertowa (K1) - waga – 60 %,
Liczba punktów liczona będzie według formuły:
(Cn / Cof.b) x 60 = liczba punktów, gdzie:
Cn – najniższa cena spośród ofert,
Cof.b – cena oferty badanej,
60 – maksymalna ilość punktów, możliwa do uzyskania w ramach tego kryterium
2) Gwarancja i rękojmia (K2) – waga – 40%
Ocenie podlega okres gwarancji i rękojmi w skali 0, 5, 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40 - punktów, przy czym 1% odpowiada 1 pkt
Liczby punktów liczona będzie następująco:
Okres gwarancji i rękojmi liczony jest w pełnych latach, przy czym
a) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 2 lata – 0 punktów,
b) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 3 pełne lata – 5 punktów,
c) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 4 pełne lata – 10 punktów,
d) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 5 pełnych lat – 15 punktów.
e) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 6 pełnych lat – 20 punktów
f) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 7 pełnych lat – 25 punktów
g) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 8 pełnych lat – 30 punktów
h) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 9 pełnych lat – 35 punktów
i) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 10 pełnych lat i więcej – 40 punktów
Punkty będą przyznawana za pełne lata np. za okres gwarancji i rękojmi wynoszący
5 lat i 6 miesięcy – 15 punktów.
Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 2 lata. Nie wskazanie okresu gwarancji i rękojmi, lub wskazanie okresu gwarancji i rękojmi krótszego niż 2 lata będzie skutkować odrzuceniem oferty.
Łączną liczbę punktów oferty „W” stanowi suma punktów oferty osiągnięta w każdym z kryteriów oceny:
W = K1+K2
Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi 100.
Za najkorzystniejszą, Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Skudučiai
2 (komplety) Manuał basowy:
• Drewniane (drewno klonowe)
• Strojone
• Ilość: 23 szt. ( dwie oktawy G-f2)
• Długość: 12cm -27 cm
• Opakowanie jednorazowe
Birbynė diatoniczna
2 • Trzyczęściowy korpus: rurka z drewna klonowego z dziesięcioma otworami, stroik ebonitowy, rożek (róg wołowy pełniący funkcję rezonatora)
• Długość: 37 cm (+- 2cm)
• Opakowanie jednorazowe.
Birbynė chromatyczna 2 • Trzyczęściowy korpus: rurka z drewna klonowego z dziesięcioma otworami z metalowym zaworem, stroik ebonitowy, rożek (róg wołowy pełniący funkcję rezonatora)
• Długość: 53 cm (+- 2 cm)
• Futerał czarny obszyty syntetyczna tkaniną.
Birbynė tenorowa
1 • Czteroczęściowy korpus: 1 i 2 część stanowi połączona dwuczęściowa drewniana rura o długości 31 cm każda część, z dziesięcioma otworami z metalowym zaworem, stroik ebonitowy, rożek (róg wołowy pełniący funkcję rezonatora)
• Długość: 75 cm
• Futerał: czarny obszyty syntetyczną tkaniną.
Birbynė basowa
1 • Czteroczęściowy korpus: 1 i 2 część stanowi połączona dwuczęściowa drewniana rura wykonana z drewna klonowego o długości 40 cm każda część, z dziesięcioma otworami i z metalowym zaworem, stroik ebonitowy, rożek (róg wołowy pełniący funkcję rezonatora)
• Długość: 95 cm
• Futerał: czarny obszyty syntetyczną tkaniną.
Daudytės (komplet-C,D,E,F,G)
1 • Pięć prostych rurowych instrumentów wykonanych z drewna i owiniętych wierzchnią warstwą brzozowej kory
• Trzyczęściowy korpus: 1 i 2 część stanowi połączona dwuczęściowa drewniana rura, wykonana z drewna jodłowego o długości 31 cm każda część,
• Trzecia część: stroik z drewna jesionowego, impregnowany konopnym olejem.
• Długość instrumentów: 140 cm -200 cm.
• Trzy futerały koloru czarnego wykonane z syntetycznej tkaniny.
4.2.6.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37314000-2 - Instrumenty dęte
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
• K1. Cena ofertowa (waga kryterium 60%)
• K2. Gwarancja i rękojmia (waga kryterium 40%)
1) Cena ofertowa (K1) - waga – 60 %,
Liczba punktów liczona będzie według formuły:
(Cn / Cof.b) x 60 = liczba punktów, gdzie:
Cn – najniższa cena spośród ofert,
Cof.b – cena oferty badanej,
60 – maksymalna ilość punktów, możliwa do uzyskania w ramach tego kryterium
2) Gwarancja i rękojmia (K2) – waga – 40%
Ocenie podlega okres gwarancji i rękojmi w skali 0, 5, 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40 - punktów, przy czym 1% odpowiada 1 pkt
Liczby punktów liczona będzie następująco:
Okres gwarancji i rękojmi liczony jest w pełnych latach, przy czym
a) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 2 lata – 0 punktów,
b) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 3 pełne lata – 5 punktów,
c) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 4 pełne lata – 10 punktów,
d) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 5 pełnych lat – 15 punktów.
e) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 6 pełnych lat – 20 punktów
f) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 7 pełnych lat – 25 punktów
g) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 8 pełnych lat – 30 punktów
h) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 9 pełnych lat – 35 punktów
i) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 10 pełnych lat i więcej – 40 punktów
Punkty będą przyznawana za pełne lata np. za okres gwarancji i rękojmi wynoszący
5 lat i 6 miesięcy – 15 punktów.
Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 2 lata. Nie wskazanie okresu gwarancji i rękojmi, lub wskazanie okresu gwarancji i rękojmi krótszego niż 2 lata będzie skutkować odrzuceniem oferty.
Łączną liczbę punktów oferty „W” stanowi suma punktów oferty osiągnięta w każdym z kryteriów oceny:
W = K1+K2
Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi 100.
Za najkorzystniejszą, Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
System nagłośnieniowy typu All in One z powermikserem i dwoma kolumnami głośnikowymi, moduł Bluetooth umożliwiający bezprzewodowe odtwarzanie (np. z telefonu), wyjście na subwoofer z automatycznym filtrem górnoprzepustowym, zasilanie Phantom Power dla mikrofonów pojemnościowych i wysokoimpedancyjny obwód instrumentalny Hi-Z, efekt Reverb – dwa rodzaje, zestaw składa się do postaci walizki ze zintegrowanym uchwytem do przenoszenia lub posiada dedykowany pokrowiec, moc: 560 do 600 W RMS, ośmio do dziesięcio kanałowy mikser [4 XLR / jack 6,3 mm combo, 2 x jack 6,3 mm (line / Hi-Z instrument), 2 x stereo (4 x jack 6,3 mm lub 2 x jack stereo 3,5 mm), 1 x Bluetooth stereo, głośniki: 2 x 10", trzynaście wejść: 4 x XLR / jack combo (mic/line), 2 x jack 6,3 mm (instrumental/line), 4 x jack 6,3 mm, 2 x jack stereo 3,5 mm, Bluetooth (stereo), wyjścia liniowe: 1 x jack stereo 3,5 mm (słuchawki / linia), 1 x jack 6,3 mm (mono), 1 x jack 6,3 mm (subwoofer), złącza głośnikowe: 2 x jack 6,3 mm, kontrolery - osobna regulacja głośności, basów, sopranów i efektu reverb dla każdego kanału, Master Volume, Master Tone, Mic/Line Pad (kanały 1-4), przełącznik Phantom Power, Reverb (wybór typu pogłosu, pokrętła Time i Tone), przełącznik Hi-Z/line, parowanie Bluetooth, regulacja poziomu wyjścia słuchawkowego, obudowa plastik, dwa kable głośnikowe w zestawie, flansza 35 mm, wymiary po złożeniu (szer. x wys. x gł. mm): od 600 do 737 x od 550 do 559 x od 260 do 286, wytrzymała obudowa z tworzywa sztucznego, waga netto 21 do 26 kg.
Mikrofon bezprzewodowy- zestaw. Typ transmisji danych UHF, pasmo 630 – 680 MHz, częstotliwości: 2x100, zakres dynamiki: >90dB, T.H.D: <0,1%, pasmo przenoszenia: 30Hz na 20KHz, zasięg: 60m, mikrofon - dynamiczny, wszechkierunkowy, czułość -71dB ±3dB (0dB=1V/Pa na 1KHz), pasmo przenoszenia: 50Hz-16KHz, impedancja wyjściowa: 600Ω ±30%, nadajnik - moc: 10mW, modulacja: FM, czułość: -94dBm, zasilanie: LR6 (AA) 1,5V x2 (do 8 godzin pracy), odbiornik AC100~240V (50-60Hz), napięcie: 12V, stosunek S/N: >96dB, wyjście niesymetryczne typu jack 6,35mm, wyjście symetryczne: 2x XLR.
4.2.6.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32341000-5 - Mikrofony
32342000-2 - Urządzenia głośnikowe
37320000-7 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
• K1. Cena ofertowa (waga kryterium 60%)
• K2. Gwarancja i rękojmia (waga kryterium 40%)
1) Cena ofertowa (K1) - waga – 60 %,
Liczba punktów liczona będzie według formuły:
(Cn / Cof.b) x 60 = liczba punktów, gdzie:
Cn – najniższa cena spośród ofert,
Cof.b – cena oferty badanej,
60 – maksymalna ilość punktów, możliwa do uzyskania w ramach tego kryterium
2) Gwarancja i rękojmia (K2) – waga – 40%
Ocenie podlega okres gwarancji i rękojmi w skali 0, 5, 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40 - punktów, przy czym 1% odpowiada 1 pkt
Liczby punktów liczona będzie następująco:
Okres gwarancji i rękojmi liczony jest w pełnych latach, przy czym
a) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 2 lata – 0 punktów,
b) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 3 pełne lata – 5 punktów,
c) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 4 pełne lata – 10 punktów,
d) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 5 pełnych lat – 15 punktów.
e) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 6 pełnych lat – 20 punktów
f) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 7 pełnych lat – 25 punktów
g) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 8 pełnych lat – 30 punktów
h) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 9 pełnych lat – 35 punktów
i) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 10 pełnych lat i więcej – 40 punktów
Punkty będą przyznawana za pełne lata np. za okres gwarancji i rękojmi wynoszący
5 lat i 6 miesięcy – 15 punktów.
Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 2 lata. Nie wskazanie okresu gwarancji i rękojmi, lub wskazanie okresu gwarancji i rękojmi krótszego niż 2 lata będzie skutkować odrzuceniem oferty.
Łączną liczbę punktów oferty „W” stanowi suma punktów oferty osiągnięta w każdym z kryteriów oceny:
W = K1+K2
Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi 100.
Za najkorzystniejszą, Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
8.5. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne):6.5.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej lub innego porozumienia regulującego ich współpracę w celu uzyskania zamówienia), w takim przypadku:
1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie,
3. jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie, zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
4. w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 i 109 ustawy Prawo zamówień publicznych wymienionych w punkcie 7.3 niniejszej SWZ.
5. oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
6.5.2 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji – wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, oprawione elektronicznym podpisem zaufanym, elektronicznym podpisem osobistym, lub elektronicznym podpisem kwalifikowanym przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów – winno być dołączone do oferty.
6.5.3. Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika.
6.5.4. Ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu.
Wszystkie podpisy elektroniczne winny zostać złożone przy pomocy programu wskazanego przez dostawcę usługi zaufania wystawiającego certyfikat podpisu kwalifikowanego, osobistego lub zaufanego