Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa instrumentów muzycznych do Szkoły muzycznej w Puńsku nr 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Puńsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 23
1.5.2.) Miejscowość: Puńsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-515
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875161048
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_punsk@pro.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugpunsk.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa instrumentów muzycznych do Szkoły muzycznej w Puńsku nr 2
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd95f477-b866-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058098
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015683/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup instrumentów muzycznych dla Szkoły Muzycznej w Puńsku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt nr LT-PL-4R-304 „Wspólna inicjatywa zatrudnieniowa młodzieży w celu zaspokojenia potrzeb transgranicznego rynku pracy” realizowanego w ramach Programu INTERREG V-A Litwa-Polska 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz http://www.punsk.biuletyn.net/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający wyznacza Pana Piotra Pietruszkiewicza e-mail: d.wolyniec@ugpunsk.pl - do kontaktowania się z Wykonawcami. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem miniPortalu znajdującego się pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal(w wyszukiwarce podmiotu należy wpisać „Urząd Gminy w Puńsku”),elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP: /2009042/SkrytkaESP ,a także poczty elektronicznej: d.wolyniec@ugpunsk.pl . https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający i Wykonawcy posługują się Identyfikatorem postępowania: ZP.271.5.2021 Wykonawca powinien zapoznać się z aktualnymi wytycznymi technicznymi zawartymi w Regulaminach i warunkach korzystania z miniPortalu i ePUAP. Regulamin dostępny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Puńsk, tel.: 87 5161 048 inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Puńsku jest Pani/Pani Agnieszka Szołtysek, e-mail: iod.ug.punsk@grupaformat.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Dostawa instrumentów muzycznych do Szkoły muzycznej w Puńsku nr 2” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania . Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 252455,28
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych instrumentów i akcesoriów muzycznych do Samorządowej Szkoły muzycznej I stopnia z Polskim i Litewskim językiem nauczania w Puńsku wraz z rozładunkiem, wniesieniem, zainstalowaniem, uruchomieniem, strojeniem oraz dostarczeniem instrukcji obsługi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32341000-5 - Mikrofony
32342000-2 - Urządzenia głośnikowe
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
37310000-4 - Instrumenty muzyczne
37311000-1 - Instrumenty klawiszowe
37311100-2 - Pianina
37311200-3 - Akordeony
37313000-5 - Instrumenty strunowe
37313400-9 - Skrzypce
37314000-2 - Instrumenty dęte
37315000-9 - Instrumenty muzyczne ze wzmacniaczami elektrycznymi
37315100-0 - Syntezatory
37320000-7 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych
37321000-4 - Akcesoria do instrumentów muzycznych
37321300-7 - Akcesoria do instrumentów strunowych
37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria
37322000-1 - Części instrumentów muzycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:• K1. Cena ofertowa (waga kryterium 60%)• K2. Gwarancja i rękojmia (waga kryterium 20%)1) Cena ofertowa (K1) - waga – 60 %,Liczba punktów liczona będzie według formuły:(Cn / Cof.b) x 60 = liczba punktów, gdzie:Cn – najniższa cena spośród ofert,Cof.b – cena oferty badanej,60 – maksymalna ilość punktów, możliwa do uzyskania w ramach tego kryterium2) Gwarancja i rękojmia (K2) – waga – 40%Liczby punktów liczona będzie następująco:(Gof b / Gn) x 40 = liczba punktów, gdzie:Gof b – Okres gwarancji i rękojmi (w latach) oferty badanejGn – Najdłuższy okres gwarancji i rękojmi (w latach) spośród ofert20 – maksymalna ilość punktów, możliwa do uzyskania w ramach tego kryteriumPrzy czym minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 2 lata. Nie wskazanie w formularzu ofertowym okresu gwarancji i rękojmi, lub wskazanie okresu gwarancji i rękojmi krótszego niż 2 lata będzie skutkowało odrzuceniem oferty.Łączną liczbę punktów oferty „W” stanowi suma punktów oferty osiągnięta w każdym z kryteriów oceny:W = K1+K2Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi 100.Za najkorzystniejszą, Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą ilość punktów.W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10