Dostawa instrumentów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja G

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa instrumentów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2018-07-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyFilharmonia Śląska im. Henryka Mikołaja Góreckiego
  • Data publikacji ogłoszenia2018-07-18
  • Numer ogłoszenia591041-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 591041-N-2018 z dnia 2018-07-18 r.

Filharmonia Śląska im. Henryka Mikołaja Góreckiego: Dostawa instrumentów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia Śląska im. Henryka Mikołaja Góreckiego, krajowy numer identyfikacyjny 27933800000, ul. ul. Sokolska  2 , 40084   Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. (32) 351-17-19, 258-62-61, e-mail fszamp@gmail.com, faks (32) 351-17-14.
Adres strony internetowej (URL): www.filharmonia-slaska.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.filharmonia-slaska.eu

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.filharmonia-slaska.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać pisemnie na adres Zamawiającego
Adres:
Filharmonia Śląska im. Henryka Mikołaja Góreckiego 40-084 Katowice, ul. Sokolska 2

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa instrumentów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego.
Numer referencyjny: 2/ZP/AT/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
nie
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia składa się z 5 części: Część 1) Trąbki 3 szt. Część 2) Komplety klarnetów 2 kpl Część 3) Waltornie 2 szt. Część 4) Puzony 2 szt. Część 5) Dzwonki orkiestrowe 1 kpl Część 1: Trąbki Trąbka Schagerl model James Morrison lub równoważny, 3 sztuki posiadająca niżej opisane cechy: • strój B • menzura ML • rurka ustnikowa ze złotego mosiądzu • czara głosowa ze złotego mosiądzu • grubość blachy: 0,5 mm • instrument mistrzowski ręcznie wykonywany • wykończenie pozłacane z podkładem srebra • futerał (2 sztuki w kolorze czarnym i 1 w kolorze białym) • wycior do trąbki Część 2: Komplety klarnetów Komplety klarnetów klasy profesjonalnej B+A lub równoważny, 2 komplety posiadające niżej opisane cechy: • strój A= 440/442 Hz • korpusy instrumentów wykonane z sezonowanego drzewa Grenadilla • wstawki w otworach dźwiękowych górnego korpusu z materiału odpornego na pęknięcia • 2 baryłki oryginalne do każdego klarnetu (65mm i 66mm) • regulowana podpórka pod kciuk • 19 klap • klapa korekcyjna niskiego f obsługiwana małym palcem prawej ręki • ergonomiczny kształt klap • podwyższony kominek dźwięku cis1/gis2 w klarnecie A • mechanika wykonana ze srebra niklowego, posrebrzana • śrubki, ośki oraz sprężyny wykonane nierdzewnej stali • śruba regulacyjna klapy „lewego” c/f • metalowe zakończenia czopów instrumentu • metalowe łączniki z o-ringami w bocznych klapach dolnego korpusu • baryłki i czary głosowe bez pierścieni metalowych, wzmocnione włóknem węglowym • syntetyczne korki na łączenia korpusów • lekki, podwójny futerał zabezpieczający przed zmiennymi warunkami atmosferycznymi, górna pokrywa pokryta czarną skórą • torba na futerał z paskiem i szelkami w kolorze czarnym • ligatura i kapturek w kolorze czarnego niklu firmy Bonade lub równoważny • komplet wyciorów oraz akcesoria do pielęgnacji i konserwacji • konstrukcja oraz użyte materiały zapewniają długą żywotność instrumentu • w zestawie dodatkowa baryłka do każdego klarnetu; możliwość wyboru spośród co najmniej 20 sztuk baryłek Cocobolo, ICON oraz D’core lub równoważne Część 3: Waltornie Waltornia Engelbert Schmid podwójna F/B model HDASMMS2WKFVL lub równoważna, 1 szt. posiadająca niżej opisane cechy: • waltornia podwójna pełnorozdzielna w stroju F/B • typ Golden Cut lub Kompakt • możliwość szybkiego przestrojenia instrumentu do stroju Fis/H, • klasa instrumentu profesjonalna, • materiał korpusu - żółty mosiądz, • rurka ustnikowa wykonana ze srebra niklowego i złotego mosiądzu • instrument lakierowany, • odkręcana czara, • czara kuta ze złotego mosiądzu o menzurze M, lakierowana, • menzura dźwięcznika instrumentu średnia (oznaczona przez producenta jako "M"), • mechanika sznurkowa, • 4 wentyle obrotowe z oksydowanymi trzpieniami zaworów, z płynną regulacją luzu pionowego oraz kanałem ułatwiającym dozowanie smaru, • korpus każdego wentyla oraz rurki połączeniowe wentyli wykonane ze srebra niklowego, • wentyl przełączający F/B z możliwością przestawienia pozycji, • krągliki strojnikowe główne i wentyli częściowo wykonane ze srebra niklowego, • krągliki strojnikowe dla każdej sekcji złożone z dwóch niezależnych regulowanych części, • wyposażony w 2 tradycyjne kraniki (klapy) wodne • instrument wyposażony w regulowany hak na 5-ty palec, • instrument wyposażony we flipper (podpórka pod rękę), • posrebrzany ustnik E.Schmid Traditional lub równoważny, komplet olejów smarujących oraz skórzany uchwyt ochronny, • futerał twardy oryginalny do waltorni rozkręcanej typu gig-bag model Brasil MB-5 lub równoważny z możliwością noszenia na plecach, • B-puszczone Waltornia Engelbert Schmid pełna potrójna F/B/wysokie f model HTFVASMM3WKFVL lub równoważna, 2 szt. posiadająca niżej opisane cechy: • waltornia potrójna pełnorozdzielna w stroju F/B i wysokie f • typ Golden Cut lub Kompakt • możliwość szybkiego przestrojenia instrumentu do stroju Fis/H i wysokie f, • klasa instrumentu profesjonalna, • materiał korpusu - żółty mosiądz, • rurka ustnikowa wykonana ze srebra niklowego i złotego mosiądzu • instrument lakierowany, • odkręcana czara, • czara kuta ze złotego mosiądzu o menzurze M, lakierowana, • menzura dźwięcznika instrumentu średnia (oznaczona przez producenta jako "M"), • mechanika sznurkowa, • 7 wentyli obrotowych z oksydowanymi trzpieniami zaworów, z płynną regulacją luzu pionowego oraz kanałem ułatwiającym dozowanie smaru, • korpus każdego wentyla oraz rurki połączeniowe wentyli wykonane ze srebra niklowego, • wentyle przełączające F/B i f-wysokie z możliwością przestawienia pozycji, • krągliki strojnikowe główne i wentyli częściowo wykonane ze srebra niklowego, • krągliki strojnikowe dla każdej sekcji złożone z dwóch niezależnych regulowanych części, • wyposażony w 3 tradycyjne kraniki (klapy) wodne, • instrument wyposażony w regulowany hak na 5-ty palec, • instrument wyposażony we flipper (podpórka pod rękę), • posrebrzany ustnik E.Schmid Traditional lub równoważny, komplet olejów smarujących oraz skórzany uchwyt ochronny, • futerał twardy do waltorni rozkręcanej typu gig-bag model Brasil MB-5 lub równoważny z możliwością noszenia na plecach, • B-puszczone Część 4: Puzony Puzon tenorowo-basowy Thein model Soloist lub równoważny, 2 szt. posiadające niżej opisane cechy: • jeden wentyl typu Hagmann lub równoważny • czara Thein Kruspe-Style Metall lub równoważny • kapsel wentyla z nacięciami • czara z wieńcem z nowego srebra z ornamentami z muszelek • czara jednoczęściowa • suwak w nowym srebrze 15,5/15,5 • główny krąglik strojeniowy g1a w mosiądzu • klapa wodna „super klang” • rurka ustnikowa c15,5 0,5 • część puzonowa do gry otwartej (open) bez użycia wentyla (część tenorowa) • wspornik na rękę • dodatkowa rurka ustnikowa • instrument lakierowany • futerał z tworzywa z kieszenią na nuty • ustnik do wyboru Część 5: Dzwonki orkiestrowe Dzwonki orkiestrowe Studio 49 model RGC 3030 lub równoważne, 1 komplet, posiadające niżej opisane cechy: • instrument koncertowy • 3 oktawowy (F2 do F5) • strój A=442 Hz • wymiary instrumentu: dł. ok. 100 cm, szer. ok. 50 cm, wys. 73-95 cm • wymiary sztabek: 30x10 mm • sztabki wykonane z wysokiej jakości materiału silver steel w połysku • wyposażone w pedał tłumiący • wyposażone w kółka transportowe Jeżeli w opisie przedmiotu Zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie instrumentu, lub jego części, należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te wskazane w opisie przedmiotu Zamówienia (art. 29 ust. 3 pzp). Za równoważny, w stosunku do wskazanego instrumentu muzycznego, Zamawiający uzna taki, oferowany przez Wykonawcę instrument, który pod względem artystycznym, brzmieniowym, wykonawczym, funkcjonalnym, technicznym i użytkowym będzie równoważny do opisanego w przedmiocie zamówienia. Za równoważne pod względem: 1. artystycznym, brzmieniowym, wykonawczym i funkcjonalnym - Zamawiający rozumie tak wykonany instrument, który umożliwi na etapie jego eksploatacji osiągnięcie zakładanych walorów artystycznych, dźwiękowych i użytkowych w trakcie wykonywania utworów muzycznych, 2. technicznym i użytkowym - Zamawiający rozumie tak wykonany instrument, który posiada równoważną pod względem technicznym budowę, wyposażenie i zastosowane materiały, jakość wykonania, trwałość, co zawarty w opisie przedmiotu zamówienia instrument. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający wymaga udzielenia na przedmiot Zamówienia co najmniej 2-letniego okresu gwarancji.

II.5) Główny kod CPV: 37310000-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 408280,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-12-10

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3), wymienionych w art. 24 ust. 1 upzp, tj.: 1. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13), 14) i 21) upzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lub Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z powodu okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 pkt 13), 14) i 21) upzp. 2. Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, 3. Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zamawiający wymaga złożenia wypełnionych załączników nr 1, 2,3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 40,00
jakość 60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana treści niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych za zgodą obu Stron i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu, skutecznego po podpisaniu przez obie strony. 2. Zmiana umowy, o której mowa w ust. 1, może nastąpić w przypadku konieczności przesunięcia terminów umownych, w razie wystąpienia siły wyższej, przez którą strony rozumieją takie zdarzenia lub okoliczność, na które Strona nie ma wpływu i nie zostało ono przez nią wywołane oraz przeciw któremu ta Strona nie mogła w racjonalny sposób zabezpieczyć się przed zawarciem Umowy, a którego skoro wystąpiło, nie można było w racjonalny sposób uniknąć lub go przezwyciężyć (np. klęski żywiołowe, strajki, wojna, decyzje rządowe uniemożliwiające wykonanie umowy w terminie, itp.) . 3. Wykonawca powołując się na zaistnienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w terminie zobowiązany jest przedstawić stosowne dowody potwierdzające tę okoliczność.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Informacje zawarte w ofercie, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - co do których Wykonawca zastrzegł, nie później niż w terminie składania ofert, że nie mogą być udostępnione - muszą być oznaczone klauzulą: „NIE UDOSTĘPNIAĆ - INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 ust. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI” i załączone jako odrębna część, niezłączona z ofertą w sposób trwały.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-27, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Trąbki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Trąbka Schagerl model James Morrison lub równoważny, 3 sztuki posiadająca niżej opisane cechy: • strój B • menzura ML • rurka ustnikowa ze złotego mosiądzu • czara głosowa ze złotego mosiądzu • grubość blachy: 0,5 mm • instrument mistrzowski ręcznie wykonywany • wykończenie pozłacane z podkładem srebra • futerał (2 sztuki w kolorze czarnym i 1 w kolorze białym) • wycior do trąbki
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37310000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 54220,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
jakość 60,00
cena 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Komplety klarnetów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Komplety klarnetów klasy profesjonalnej B+A lub równoważny, 2 komplety posiadające niżej opisane cechy: • strój A= 440/442 Hz • korpusy instrumentów wykonane z sezonowanego drzewa Grenadilla • wstawki w otworach dźwiękowych górnego korpusu z materiału odpornego na pęknięcia • 2 baryłki oryginalne do każdego klarnetu (65mm i 66mm) • regulowana podpórka pod kciuk • 19 klap • klapa korekcyjna niskiego f obsługiwana małym palcem prawej ręki • ergonomiczny kształt klap • podwyższony kominek dźwięku cis1/gis2 w klarnecie A • mechanika wykonana ze srebra niklowego, posrebrzana • śrubki, ośki oraz sprężyny wykonane nierdzewnej stali • śruba regulacyjna klapy „lewego” c/f • metalowe zakończenia czopów instrumentu • metalowe łączniki z o-ringami w bocznych klapach dolnego korpusu • baryłki i czary głosowe bez pierścieni metalowych, wzmocnione włóknem węglowym • syntetyczne korki na łączenia korpusów • lekki, podwójny futerał zabezpieczający przed zmiennymi warunkami atmosferycznymi, górna pokrywa pokryta czarną skórą • torba na futerał z paskiem i szelkami w kolorze czarnym • ligatura i kapturek w kolorze czarnego niklu firmy Bonade lub równoważny • komplet wyciorów oraz akcesoria do pielęgnacji i konserwacji • konstrukcja oraz użyte materiały zapewniają długą żywotność instrumentu • w zestawie dodatkowa baryłka do każdego klarnetu; możliwość wyboru spośród co najmniej 20 sztuk baryłek Cocobolo, ICON oraz D’core lub równoważne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37310000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 84550,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
jakość 60,00
cena 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Waltornie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Waltornia Engelbert Schmid podwójna F/B model HDASMMS2WKFVL lub równoważna, 1 szt. posiadająca niżej opisane cechy: • waltornia podwójna pełnorozdzielna w stroju F/B • typ Golden Cut lub Kompakt • możliwość szybkiego przestrojenia instrumentu do stroju Fis/H, • klasa instrumentu profesjonalna, • materiał korpusu - żółty mosiądz, • rurka ustnikowa wykonana ze srebra niklowego i złotego mosiądzu • instrument lakierowany, • odkręcana czara, • czara kuta ze złotego mosiądzu o menzurze M, lakierowana, • menzura dźwięcznika instrumentu średnia (oznaczona przez producenta jako "M"), • mechanika sznurkowa, • 4 wentyle obrotowe z oksydowanymi trzpieniami zaworów, z płynną regulacją luzu pionowego oraz kanałem ułatwiającym dozowanie smaru, • korpus każdego wentyla oraz rurki połączeniowe wentyli wykonane ze srebra niklowego, • wentyl przełączający F/B z możliwością przestawienia pozycji, • krągliki strojnikowe główne i wentyli częściowo wykonane ze srebra niklowego, • krągliki strojnikowe dla każdej sekcji złożone z dwóch niezależnych regulowanych części, • wyposażony w 2 tradycyjne kraniki (klapy) wodne • instrument wyposażony w regulowany hak na 5-ty palec, • instrument wyposażony we flipper (podpórka pod rękę), • posrebrzany ustnik E.Schmid Traditional lub równoważny, komplet olejów smarujących oraz skórzany uchwyt ochronny, • futerał twardy oryginalny do waltorni rozkręcanej typu gig-bag model Brasil MB-5 lub równoważny z możliwością noszenia na plecach, • B-puszczone Waltornia Engelbert Schmid pełna potrójna F/B/wysokie f model HTFVASMM3WKFVL lub równoważna, 2 szt. posiadająca niżej opisane cechy: • waltornia potrójna pełnorozdzielna w stroju F/B i wysokie f • typ Golden Cut lub Kompakt • możliwość szybkiego przestrojenia instrumentu do stroju Fis/H i wysokie f, • klasa instrumentu profesjonalna, • materiał korpusu - żółty mosiądz, • rurka ustnikowa wykonana ze srebra niklowego i złotego mosiądzu • instrument lakierowany, • odkręcana czara, • czara kuta ze złotego mosiądzu o menzurze M, lakierowana, • menzura dźwięcznika instrumentu średnia (oznaczona przez producenta jako "M"), • mechanika sznurkowa, • 7 wentyli obrotowych z oksydowanymi trzpieniami zaworów, z płynną regulacją luzu pionowego oraz kanałem ułatwiającym dozowanie smaru, • korpus każdego wentyla oraz rurki połączeniowe wentyli wykonane ze srebra niklowego, • wentyle przełączające F/B i f-wysokie z możliwością przestawienia pozycji, • krągliki strojnikowe główne i wentyli częściowo wykonane ze srebra niklowego, • krągliki strojnikowe dla każdej sekcji złożone z dwóch niezależnych regulowanych części, • wyposażony w 3 tradycyjne kraniki (klapy) wodne, • instrument wyposażony w regulowany hak na 5-ty palec, • instrument wyposażony we flipper (podpórka pod rękę), • posrebrzany ustnik E.Schmid Traditional lub równoważny, komplet olejów smarujących oraz skórzany uchwyt ochronny, • futerał twardy do waltorni rozkręcanej typu gig-bag model Brasil MB-5 lub równoważny z możliwością noszenia na plecach, • B-puszczone
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37310000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 158536,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
jakość 60,00
cena 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Puzony
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Puzon tenorowo-basowy Thein model Soloist lub równoważny, 2 szt. posiadające niżej opisane cechy: • jeden wentyl typu Hagmann lub równoważny • czara Thein Kruspe-Style Metall lub równoważny • kapsel wentyla z nacięciami • czara z wieńcem z nowego srebra z ornamentami z muszelek • czara jednoczęściowa • suwak w nowym srebrze 15,5/15,5 • główny krąglik strojeniowy g1a w mosiądzu • klapa wodna „super klang” • rurka ustnikowa c15,5 0,5 • część puzonowa do gry otwartej (open) bez użycia wentyla (część tenorowa) • wspornik na rękę • dodatkowa rurka ustnikowa • instrument lakierowany • futerał z tworzywa z kieszenią na nuty • ustnik do wyboru
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37310000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 97560,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
jakość 60,00
cena 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Dzwonki orkiestrowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dzwonki orkiestrowe Studio 49 model RGC 3030 lub równoważne, 1 komplet, posiadające niżej opisane cechy: • instrument koncertowy • 3 oktawowy (F2 do F5) • strój A=442 Hz • wymiary instrumentu: dł. ok. 100 cm, szer. ok. 50 cm, wys. 73-95 cm • wymiary sztabek: 30x10 mm • sztabki wykonane z wysokiej jakości materiału silver steel w połysku • wyposażone w pedał tłumiący • wyposażone w kółka transportowe
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37310000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 13414,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
jakość 60,00
cena 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szkolenie stylizacji paznokci - Sosnowiec
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Jestem bardzo zainteresowana Szkoleniem - Paznokcie żelowe i akrylowe. Jakie sa terminy szkolen i czy byla by mozlowosc dwoch szkolen jeden po drugim, mieszkam za granica i bylo by to duzym udogodnieniem.Najwazniejsze o czym zapomnialam wspomniec jestem calkowita amatorka. Serdecznie pozdrawiam i czekam na odpowiedz