Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowych klarnetów wraz z akcesoriami dla Polskiej Orkiestry Sinfonia Iuventus im. Jerzego Semkowa.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Polska Orkiestra Sinfonia Iuventus im. Jerzego Semkowa
1.3.) Oddział zamawiającego: POSI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141192303
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Defilad 1 lokal 701
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-901
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 656 75 54
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sinfoniaiuventus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sinfoniaiuventus.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowych klarnetów wraz z akcesoriami dla Polskiej Orkiestry Sinfonia Iuventus im. Jerzego Semkowa.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb32b7de-538d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00304498
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011640/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa fabrycznie nowych klarnetów wraz z akcesoriami dla Polskiej Orkiestry Sinfonia Iuventus im. Jerzego Semkowa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://posi.bip.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://posi.bip.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą zostały szczegółowo opisane w treści ust. 9. SWZ.
2. Opis sposobu udzielania wyjaśnień do treści SWZ został szczegółowo opisany w treści ust. 10. SWZ.
3. Sposób składania oferty w postępowaniu oraz sposób jej przygotowania zostały szczegółowo opisane w treści ust. 11. i 12. SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zastosowanie ma art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”.
2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).
Ponadto Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie
co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA.26.22.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych klarnetów wraz z akcesoriami dla Polskiej Orkiestry Sinfonia Iuventus im. Jerzego Semkowa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
2. Okres gwarancji na klarnety wraz z akcesoriami: 24 miesiące.
3. W ramach serwisu gwarancyjnego Wykonawca zobowiązany jest do wykonania co najmniej 2 przeglądów serwisowych w roku, w tym po zakończeniu sezonu artystycznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 37314100-3 - Klarnety
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37321000-4 - Akcesoria do instrumentów muzycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert zostały szczegółowo opisane w treści ust. 18. SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 50
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wraz z ofertą Wykonawca składa wykaz zaoferowanych klarnetów wraz z akcesoriami, zgodnie ze wzorem załącznika nr 5 do SWZ – jako przedmiotowy środek dowodowy, który służyć będzie weryfikacji merytorycznej poprawności oferty.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wraz z ofertą Wykonawca składa wykaz zaoferowanych klarnetów wraz z akcesoriami, zgodnie ze wzorem załącznika nr 5 do SWZ – jako przedmiotowy środek dowodowy, który służyć będzie weryfikacji merytorycznej poprawności oferty.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wykaz zaoferowanych klarnetów wraz z akcesoriami, zgodnie ze wzorem załącznika nr 5 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykaz wymaganych oświadczeń lub dokumentów został zawarty w treści ust. 8. i 12. SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Zgodnie z odpowiednimi wcześniejszymi zapisami zawartymi w treści SWZ, Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust.1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zamawiający nie może wymagać od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego - kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały szczegółowo opisane w treści par. 9 Projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: na skrzynkę Polskiej Orkierstry Sinfonia Iuventus im. Jerzego Semkowa, tj. na platformie ePUAP: /Polska Orkiestra Sinfonia Iuventus im. Jerzego Semkowa (SINFONIA)/domyślna, przy użyciu systemu miniPortal. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina przekazania oferty na ePuap.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-16 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-14
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. W nawiązaniu do zapisów ust. 12 pkt 13 niniejszej SWZ, instrumenty do testowania i dokonania oceny w kryterium „Jakość” zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego:
Pl. Defilad 1 lok. 701, 00-901 Warszawa
Dział Administracji – pokój nr 702
przez Wykonawcę na własny koszt i własnym transportem w terminie 1 dnia roboczego od dnia otwarcia ofert.
2. W celu dokonania oceny instrumentu, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć ten sam instrument, który stanowi przedmiot oferty Wykonawcy; jeżeli instrument jest oznaczony numerem seryjnym/ fabrycznym – do oceny należy przedstawić instrument z numerem seryjnym/ fabrycznym wskazanym w ofercie.
3. Ocena w tym kryterium zostanie dokonana przez Zamawiającego w terminie do 2 dni od daty ich dostarczenia.
4. Po dokonaniu oceny oferowanych instrumentów, Wykonawca zobowiązany będzie – na własny koszt, odebrać instrumenty w terminie wskazanym w wezwaniu do ich odbioru – sporządzonym przez Zamawiającego.