„Zmiana sposobu ogrzewania w 23 lokalach mieszkalnych będących własnością Gminy Miasto...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Zmiana sposobu ogrzewania w 23 lokalach mieszkalnych będących własnością Gminy Miasto Kołobrzeg”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKołobrzeg
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-05-07
  • ZamawiającyKOŁOBRZESKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00038988
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Zmiana sposobu ogrzewania w 23 lokalach mieszkalnych będących własnością Gminy Miasto Kołobrzeg”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOŁOBRZESKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920104

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Artyleryjska 3

1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 94 35 474 71

1.5.8.) Numer faksu: 94 35 425 74

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@ktbs.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ktbs.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zmiana sposobu ogrzewania w 23 lokalach mieszkalnych będących własnością Gminy Miasto Kołobrzeg”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ed0d689-a3fa-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038988

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kolobrzeskietbs.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kolobrzeskietbs.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem IX SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z rozdziałem XIX SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DOZ/04/2021/ZMIANA SPOSOBU OGRZEWANIA 23 LOKALE

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 582619,44 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej wraz z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania na paliwo gazowe, montażem kotła gazowego dwu-funkcyjnego z zamkniętą komorą spalania ( kondensacyjny) oraz instalacją ciepłej wody użytkowej i rozbiórką piecy kaflowych, rozbiórkę starej instalacji centralnego ogrzewania wraz piecami w lokalachmieszkalnych będących własnością Gminy Miasta Kołobrzeg, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa sztuką budowlaną, polskimi i branżowymi normami oraz przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 8 do SWZ oraz projekty budowlane stanowiące załącznik nr 6. W odniesieniu do zakresu robót do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia, przedmiary robót stanowią załącznik nr 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z rozdziałem XVI

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej za każdy dzień zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej:Minimalny poziom zdolności:zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowezapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:a) wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jedną robotębudowlany tożsamą z przedmiotem zamówienia polegająca na: (Budowa, przebudowawewnętrznej instalacji gazowej wraz z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania na paliwogazowe, montażem kotła gazowego dwu-funkcyjnego zamkniętą komorą spalania (kondensacyjny)wraz z instalacją ciepłej wody użytkowej i rozbiórką piecy kaflowych w lokalach mieszkalnych) naco najmniej 10 lokalach mieszkalnych.Zamawiający dopuszcza możliwość, realizacji robót budowlanych na podstawie różnych zleceń,umów (ogólna liczba nie może być mniejsza niż 10 lokali. )W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełnić jeden Wykonawca w całości.b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robótbudowlanych w specjalności instalacyjnej, w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych,wentylacyjnych, wodociągowych bez ograniczeń, lub inne odpowiadające im uprawnienia wydanena podstawie obowiązujących przepisów, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowegoW przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie.UWAGA:przez „uprawnienia budowlane” zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa wustawie Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcjitechnicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważneuprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lubodpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UniiEuropejskiej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2272.). Zamawiający na etapie składania i oceny ofert niewymaga, aby osoby posiadające uprawnienia budowlane, a będące obywatelami państwczłonkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskichEuropejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim ObszarzeGospodarczym, poza legitymowaniem się posiadaniem uprawnień budowlanych zdobytych pozaterytorium Polski, musiały dysponować odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowychlub w lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych, by spełniły wymagania, októrych mowa w art. 20a ust. 2- 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowycharchitektów oraz inżynierów budownictwa (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1117, ze zmianami), dotycząceświadczenia usług transgranicznych, tj. aby uzyskały one tymczasowy wpis na listę członkówwłaściwej izby samorządu zawodowego na podstawie art. 104 ustawy Prawo budowlane osoby,które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenieposiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych wbudownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i woparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. W celu uniknięcia wątpliwości zaleca siępodanie daty wydania uprawnień i dokładne cytowanie zakresu uprawnień z posiadanegozaświadczeni, a nie jedynie ich numeru. Wszystkie osoby przewidziane do realizacji zamówieniamuszą biegle posługiwać się językiem polskim. W przeciwnym wypadku wykonawca udostępniwystarczającą ilość tłumaczy, wykazujących znajomość języka technicznego w zakresieterminologii budowlanej, we wszystkich specjalnościach występujących przy realizacji zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp przed wyborem najkorzystniejszej ofertywzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonymterminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środkówdowodowych.1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji oDziałalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzonych nie wcześniejniż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lubewidencji;2) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którymmowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przezzamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 PZP, oraz w art. 109 ust. 1 pkt 5, 7 PZP;3) wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tymokresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, narzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te robotybudowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądźinne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostaływykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tychdokumentów – inne odpowiednie dokumenty – jako spełnienie warunku określonego w RozdzialeVI ust.2 pkt 1 lit. a) SWZ.W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składająjeden wspólny ww. wykaz.4) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wszczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami natemat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dowykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności orazinformacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – jako spełnienie warunku określonego wRozdziale VI ust. 2 pkt 1 lit b) SWZ.3. Na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy, jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowaw art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów luboświadczeń składanych w postępowaniu lub będą one niekompletne lub będą zawierać błędy,zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia wwyznaczonym terminie z zastrzeżeniem art. 128 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy.4. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści oświadczeń lubzłożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeńskładanych w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;2) pełnomocnictwa lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty,oświadczeń i dokumentów, w sytuacji określonej w treści SWZ lub w przypadku składania ofertywspólnej.3) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 doSWZ;Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww.dokument składa każdy z wykonawców.4) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącegozałącznik nr 3 do SWZ;Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww.dokument składa każdy z wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunkówudziału w postępowaniu.5) oświadczenie wykonawcy o poleganiu na zdolnościach lub sytuacji podmiotówudostępniających zasoby, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;Uwaga! Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolnościachlub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.6) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycjiniezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia wraz z oświadczeniem podmiotuudostępniającego zasoby, potwierdzającym brak podstaw wykluczenia tego podmiotu orazspełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się najego zasoby (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ). Zobowiązanie podmiotuudostępniającego zasoby może być zastąpione innym podmiotowym środkiem dowodowympotwierdzającym, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymizasobami tego podmiotu;Uwaga! Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolnościachlub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.7) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniawskazujące, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy, według wzorustanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.Uwaga! Ww. oświadczenie należy złożyć w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców oudzielenie zamówienia.8) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ wskazujące częśćzamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców(jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców)Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

zgodnie z rozdziałem IX SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika doreprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciaumowy.2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 należy dołączyć do oferty.3. Wszelką korespondencję w postępowaniu zamawiający kieruje do pełnomocnika.4. Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia imają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 3.5. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będąmieli obowiązek przedstawić zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tychwykonawców, zawierającą, co najmniej:1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoimzakresem realizację przedmiotu zamówienia,2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizacjęzamówienia.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 1 do SIWZ –Formularz ofertowy.7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami RzeczypospolitejPolskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z CentralnejEwidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, - składa dokument lub dokumenty wystawionew kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nieotwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, niezawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajdujesię on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisachmiejsca wszczęcia tej procedury.8. Dokument, o którym mowa w pkt.7 rozdział VI powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3miesiące przed ich złożeniem.9. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siędokumentów, o których mowa w pkt. 7 rozdział VI, zastępuje się je odpowiednio w całości lub wczęści dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osobyalbo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miałdotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowymlub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego,właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument, powinien byćwystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa.a. Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawartesą w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZb. Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowę zgodnie z tymi postanowieniami.c. Zawarta umowa będzie jawna i będzie podlegała udostępnianiu na zasadach określonych wprzepisach o dostępie do informacji publicznej (art. 139 ust. 3 ustawy).d. Zamawiający dopuszcza możliwości zmian w umowie na podstawie art. 455 ust. 1, ust. 2 , ust.3, ust. 4 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://kolobrzeskietbs.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-07 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-04-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zaplanowanie, dostawę i montaż elementów placu zabaw dla dzieci - Rewal
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zaplanowanie, dostawę i montaż elementów placu zabaw dla dzieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI