Zaprojektowanie i wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w budynkach Urzędu Miasta...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zaprojektowanie i wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w budynkach Urzędu Miasta Inowrocławia
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoInowrocław
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-05
  • ZamawiającyMiasto Inowrocław
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00092962
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie systemu sygnalizacji pożaru
w budynkach Urzędu Miasta Inowrocławia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie systemu sygnalizacji pożaru
w budynkach Urzędu Miasta Inowrocławia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0a1b012-a918-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092962

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021736/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 wyposażenie budynków Urzędu Miasta w instalacje sygnalizacji pożaru z sygnalizatorami akustycznymi oraz ich połączenie z Komendą Państwowej Straży Pożarnej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.12.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie systemu sygnalizacji pożaru
w budynkach Urzędu Miasta Inowrocławia przy al. Ratuszowej 36 i al. Ratuszowej 33-35 w Inowrocławiu, z połączeniem z obiektem Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Inowrocławiu.
Budynek przy al. Ratuszowej 36 jest wpisany do rejestru zabytków.

2. Zakres zamówienia:
1) wykonanie projektu budowlanego instalacji sygnalizacji pożaru w budynkach Urzędu Miasta Inowrocławia przy al. Ratuszowej 36 i al. Ratuszowej 33-35, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1609), w tym uzyskanie niezbędnych uzgodnień w zakresie ochrony przeciwpożarowej oraz w zakresie ochrony konserwatorskiej (z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków);
po upływie 30 dni od zawarcia umowy należy przedstawić zamawiającemu koncepcję rozwiązań projektowych, a po jej uzgodnieniu przystąpić do dalszych prac projektowych;
w projekcie budowlanym należy uwzględnić:
- ułożenie przewodów ognioodpornych (ok. 10 000 m) - w budynku przy al. Ratuszowej 36 na parterze i na I piętrze w korytkach po stronie pokoi, w części korytarzowej podtynkowo, na II piętrze przy wykorzystaniu istniejących korytek instalacji logicznej;
w budynku przy al. Ratuszowej 33-35 w korytkach, z możliwością wykorzystania istniejących;
- rozmieszczenie zintegrowanych czujek dymu i temperatury w każdym pomieszczeniu (szacowana ilość 500 szt.);
- rozmieszczenie ręcznych ostrzegaczy pożaru tzw. ROP (szacowana ilość 34 szt.);
- rozmieszczenie monitorów do przekazania informacji o pożarze dla osób głuchych (szacowana ilość 30 szt.);
- instalację centrali sygnalizacji pożaru w pomieszczeniu nr 20 w budynku przy al. Ratuszowej 36, wyposażonej w: akumulatory bezobsługowe 90Ah - 2 szt., moduł adresowy kontrolno-sterujący – 1 szt., sygnalizatory optyczno-akustyczne – 10 szt., moduł komunikacyjny umożliwiający wysyłanie SMS o pożarze;
- wyposażenie serwerowni w pomieszczeniach nr 201, 202, 202a w budynku przy al. Ratuszowej 36 oraz nr 1 w budynku przy ul. Ratuszowej 33-35 w zasysające czujniki dymu (6 szt.), z wczesnym ostrzeganiem klasy A, włączanym przez system sygnalizacji pożaru;
- wyposażenie 2 klatek schodowych w budynku przy al. Ratuszowej 36 w urządzenia do usuwania dymu, zasilane przez instalację sygnalizacji pożaru (dźwignice do otwierania okien – 2 szt);
- zintegrowanie systemu sygnalizacji pożaru z istniejącymi czujnikami wodoru w pomieszczeniu nr 9 w budynku przy al. Ratuszowej 36 i pomieszczeniu nr 1 budynku w przy al. Ratuszowej 33-35;
- zapewnienie połączenia urządzeń sygnalizacyjno-alarmowych systemu sygnalizacji pożarowej budynków Urzędu Miasta z obiektem Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 133 w Inowrocławiu;
3) uzyskanie w imieniu zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę;
4) wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru w budynkach Urzędu Miasta przy al. Ratuszowej 36 i al. Ratuszowej 33-35 zgodnie z opracowanym projektem budowlanym i z decyzją o pozwoleniu na budowę;
5) wykonanie próby technicznej działania instalacji potwierdzonej protokołem odbioru.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno–użytkowy.
Ekspertyzy techniczne rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych zostaną udostępnione wybranemu wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi za wady i gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.
1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli przynajmniej jedną instalację sygnalizacji pożaru w budynku użyteczności publicznej;
2) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane:
a) do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
b) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda złożenia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
3) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 w następujących przypadkach i zakresie:
1) uzasadnionych zmian w wymaganiach określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, na wniosek wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiającego lub z jego inicjatywy;
2) konieczność zmiany dokumentacji projektowej, z inicjatywy zamawiającego lub wykonawcy, uzasadnionej błędami projektowymi lub w sytuacji, której wcześniej nie można było przewidzieć, w tym koniecznego wprowadzenia robót dodatkowych lub zamiennych lub materiałów zamiennych lub rezygnacji z określonych robót, z możliwością zmiany wynagrodzenia (zmniejszenie lub zwiększenie); podstawą wyceny robót dodatkowych, zamiennych, wycofanych będzie tabela elementów rozliczeniowych przedstawiona przez wykonawcę, KNR (KNNR – y) i ceny materiałów z rynku lokalnego;
3) ustawowej zmiany wysokości podatku od towarów i usług VAT;
4) zmiana osób skierowanych do realizacji zamówienia pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniać wymagania określone dla nich przez Zamawiającego w SWZ, z tym że zmiana kierownika budowy będzie możliwa, jeżeli zastępująca osoba wykaże posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych;
5) zmiana terminu realizacji umowy w następujących przypadkach i zakresie:
a) opóźnień w uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę lub wymaganych uzgodnień, z przyczyn nieleżących po stronie wykonawcy, jeżeli okres oczekiwania przekroczył 30 dni od złożenia przez wykonawcę w imieniu zamawiającego wniosku do właściwego organu o wydanie tej decyzji lub uzgodnień;;
b) utrudnieniami spowodowanymi stanem epidemii w kraju, które miały wpływ na :
 dostęp do zakupu materiałów budowalnych lub urządzeń,
 transport materiałów lub urządzeń,
 ograniczony czas pracy pracowników,
 ograniczenie dostępu do pracowników,
 przemieszczanie się ludzi i sprzętu,
 wykonywanie części robót przez podwykonawców, jeżeli opóźnienia były spowodowane okolicznościami, o których mowa w niniejszym punkcie.
c) opóźnieniami dostawcy urządzeń, jeżeli okres oczekiwania na zamówione przez wykonawcę oprawy przekroczył 30 dni;
d) ze względu na prowadzone równolegle zadania przez Zamawiającego wykonanie umowy w dotychczas ustalonym terminie nie jest możliwe lub nie leży w interesie Zamawiającego;
d) zmianą obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na termin realizacji umowy;
e) konieczna będzie zmiana wymagań Zamawiającego określonych w programie funkcjonalno-użytkowym;
f) wystąpieniem warunków siły wyższej, które uniemożliwiły wykonanie umowy w dotychczas ustalonym terminie – termin wykonania umowy może ulec zmianie o czas, o jaki wyżej wskazane okoliczności wpłynęły na termin wykonania umowy przez wykonawcę, to jest uniemożliwiły wykonawcy terminową realizację przedmiotu zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-05 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-04

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż instalacji fotowoltaicznej oraz pompy ciepła - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż instalacji fotowoltaicznej oraz pompy ciepła. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI