Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia drogowego na terenie Rzeszowa - etap II (5 części).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Postępowanie prowadzi Urząd Miasta Rzeszowa w imieniu i na rzecz Zamawiającego - Miejskiego Zarządu Dróg w Rzeszowie
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000650614
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Joselewicz 4
1.11.4.) Miejscowość: Rzeszów
1.11.5.) Kod pocztowy: 35-064
1.11.6.) Województwo: podkarpackie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.11.9.) Numer telefonu: 178754636
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://bip.erzeszow.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia drogowego na terenie Rzeszowa - etap II (5 części).
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd99da62-d5b0-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096725
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.erzeszow.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (składanie i wysyłanie dokumentów / oświadczeń / wyjaśnień / zawiadomień / informacji) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej przetargi@erzeszow.pl .
2. OFERTY wraz z dokumentami o których mowa w sekcji V pkt 5.11 ogłoszenia składa się za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP (nazwa odbiorcy - Gmina Miasto Rzeszów, adres skrzynki ePuap uzupełni się automatycznie) udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP, na którym jest dostęp do „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty wynosi 150 MB.
6. Identyfikator postępowania dla postępowania dostępny jest na "Liście wszystkich postępowań" na miniPortalu.
7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
8. Oferta musi być sporządzona w języku polskim w postaci elektronicznej w formacie danych zgodnym z formatami wyszczególnionymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie – zaleca się sporządzenie oferty w formatach .doc, .docx, .pdf . Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/y uprawnioną/e.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-I.271.41.114.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa oświetlenia bocznej ul. Sikorskiego (droga dojazdowa do domów nr 145-209)
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicy bocznej Sikorskiego w Rzeszowie na odcinku ok 450m, drogi dojazdowej do domów nr 145 do 207b. Przedmiotowy odcinek drogi, przebiega przez teren zabudowy jednorodzinnej przez tereny miejskie. Ulica boczna Sikorskiego nie posiada oświetlenia. W sąsiedztwie drogi znajdują się słupy energetyczne, jednakże nie na całej długości drogi. Odpowiedni zakres został zwizualizowany na załączniku graficznym. Przedmiot zamówienia należy zaprojektować i wykonać zgodnie z uzyskanymi przez Zamawiającego warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci n.n. Projektowane oświetlenie będzie połączone z istniejącym oświetleniem ul. Sikorskiego, w tym celu należy wykonać nawiązanie do najbliższej latarni przy ul. Sikorskiego. Ze względu na wąski pas drogowy, trasa linii przebiegać będzie głównie po działkach prywatnych.
Teren objęty robotami budowlanymi jest uzbrojony w infrastrukturę techniczną – wodociągową, gazową, energetyczną i teletechniczną.
Dobór opraw oświetleniowych, wysokości słupów oświetleniowych, wysięgników i ich kątów nachylenia, rodzaj zastosowanych słupów
i przewodów, lokalizacja słupów (rozstaw słupów) ma wynikać z obliczeń fotometrycznych oraz sytuacji techniczno-terenowych wraz z warunkami stawianymi przez właścicieli nieruchomości, przez które będzie przebiegać oświetlenie, podczas podpisywania umów-użyczenia.
Oświetlenie może być wykonane sposobem mieszanym tj. kablami ziemnymi i napowietrznymi.
Projektant zobowiązany będzie do sprawowania nadzoru autorskiego nad realizowaną dokumentacją.
Charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanych:
1. Długość drogi, na jakiej należy wybudować oświetlenie ~ 450 m.
2. Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie użytkownikom drogi.
3. Oświetlenie może być wykonane sposobem mieszanym tj. kablami ziemnymi i napowietrznymi.
4. Przewody oświetleniowe AsXsn 4x25(35)mm2 - linia napowietrzna lub YAKY 4x35 mm2- linia ziemna. Po trasie linii ziemnej układać płaskownik ocynkowany o przekroju nie mniej niż FeZn 25x4mm,
5. Oświetlenie kablami zmiennymi: latarnie oświetleniowe metalowe na fundamentach betonowych prefabrykowanych z wysięgnikami,
6. Oświetlenie napowietrzne: słupy żelbetowe typu ŻN, E
7. Dopuszcza się wykonanie oświetlenia w całości na słupach kompozytowych wkopywanych w ziemię bez fundamentów.
8. Zamawiający wymaga wysokowydajnych opraw oświetleniowych LED (oprawy oświetleniowe LED z optyką drogową).
9. Zakres robót obejmuje również przycięcie konarów drzew i krzewów.
10. Przekroczenie pod drogą wykonać podwiertem, przepusty pod chodnikami w rurze ochronnej Dn75, skrzyżowania z istniejącym uzbrojeniem podziemnym z rur ochronnych Dn75 z HDPE giętkimi, posiadającymi ściankę zewnętrzną karbowaną a wewnętrzną gładką o średnicy wewnętrznej min. 65 mm i sztywności obwodowej co najmniej 7,0 kN/m2 PE.
11. Budowa szafy oświetleniowej
12. Klasę oświetlenia drogi przyjąć S3
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji. /(dostępne w oddzielnych plikach)
- projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314310-7 - Układanie kabli
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 7.1. Określenie przedmiotu: Zamawiający przewiduje na zamówieniu udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych.
7.2. Zakres robót budowlanych: Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zostaną one udzielone, jeżeli zajdzie potrzeba powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia, między innymi w zakresie:
- wykonania dokumentacji technicznej
- roboty przygotowawcze
- roboty ziemne
- roboty montażowe
- układanie kabli
- roboty nawierzchniowe
- badania i pomiary
- roboty wykończeniowe i towarzyszące
7.3. Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia: Zamówienie udzielone zostanie w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z warunkami
zamówienia podstawowego. Zostanie udzielone w jednym lub kilku zamówieniach w przypadku gdy wystąpi taka potrzeba oraz gdy zamawiający będzie posiadał środki finansowe na jego realizację - do kwoty 23 674,80 zł netto (dla części 1)
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
b) Część 2: Budowa oświetlenia na ul. Sulikowskiego
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicy Sulikowskiego w Rzeszowie na odcinku ok 210m od numeru budynku 44 do numeru 62. Roboty budowlane związane z wykonaniem oświetlenia drogowego będą prowadzone po działkach prywatnych. Przedmiotowy odcinek drogi, przebiega przez teren zabudowy jednorodzinnej oraz przez tereny miejskie. Ulica Sulikowskiego na całości nie posiada oświetlenia. Odpowiedni zakres został zwizualizowany na załączniku graficznym. Przedmiot zamówienia należy zaprojektować i wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Zamawiającego. Projektowane oświetlenie będzie połączone z istniejącym oświetleniem bocznej ulicy łączącej ulicę Sulikowskiego z ul. Św. Rocha (dz. nr. 765 obr 210), projektowane kable połączyć z kablami wprowadzonymi do istniejącego słupa nr 7. Projektowane oświetlenie objęte robotami budowlanymi jest uzbrojone w infrastrukturę techniczną – wodociągową, gazową, energetyczną i teletechniczną.
Dobór opraw oświetleniowych, wysokości słupów oświetleniowych, wysięgników i ich kątów nachylenia, rodzaj zastosowanych słupów i przewodów, lokalizacja słupów (rozstaw słupów) ma wynikać z obliczeń fotometrycznych oraz sytuacji techniczno-terenowych wraz z warunkami stawianymi przez właścicieli nieruchomości, przez które będzie przebiegać oświetlenie, podczas podpisywania umów-użyczenia,
Projektant zobowiązany będzie do sprawowania nadzoru autorskiego nad realizowaną dokumentacją.
Charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanych:
1. Długość drogi, na jakiej należy wybudować oświetlenie ~ 210 m.
2. Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie użytkownikom drogi.
3. Oświetlenie projektować jako kablowe zasilane w pętli, kabel zasilający + kabel sterowniczy typu YAKY 4x35mm2.
4. Po trasie linii kablowej układać płaskownik ocynkowany o przekroju nie mniej niż FeZn 25x4mm,
5. Latarnie oświetleniowe metalowe na fundamentach betonowych prefabrykowanych z wysięgnikami,
6. Zamawiający wymaga wysokowydajnych opraw oświetleniowych LED (oprawy oświetleniowe LED z optyką drogową).
7. Zakres robót obejmuje również przycięcie konarów drzew i krzewów.
8. Przepusty pod drogami i wjazdami wykonać w rurze grubościennej RHDPEp o sztywności obwodowej co najmniej 9,0 kN/m2, przepusty pod chodnikami w rurze ochronnej Dn75, skrzyżowania z istniejącym uzbrojeniem podziemnym z rur ochronnych Dn75 z HDPE giętkimi, posiadającymi ściankę zewnętrzną karbowaną a wewnętrzną gładką o średnicy wewnętrznej min. 65 mm i sztywności obwodowej co najmniej 7,0 kN/m2.
9. Klasę oświetlenia drogi przyjąć ME4
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
Program Funkcjonalno-Użytkowy dla każdej części (dostępne w oddzielnych plikach)
projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314310-7 - Układanie kabli
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 7.1. Określenie przedmiotu: Zamawiający przewiduje na zamówieniu udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych.
7.2. Zakres robót budowlanych: Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zostaną one udzielone, jeżeli zajdzie potrzeba powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia, między innymi w zakresie:
- wykonania dokumentacji technicznej
- roboty przygotowawcze
- roboty ziemne
- roboty montażowe
- układanie kabli
- roboty nawierzchniowe
- badania i pomiary
- roboty wykończeniowe i towarzyszące
7.3. Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia: Zamówienie udzielone zostanie w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z warunkami
zamówienia podstawowego. Zostanie udzielone w jednym lub kilku zamówieniach w przypadku gdy wystąpi taka potrzeba oraz gdy zamawiający będzie posiadał środki finansowe na jego realizację - do kwoty 18 699,19 zł netto (dla części 2)
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
c) Część 3: Budowa oświetlenia ul. Jazowej
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicy Jazowej w Rzeszowie na całym odcinku drogi ok 1000m od ul. Sikorskiego do ul. Strażackiej. Trasa linii przebiegać będzie zarówno po działkach miejskich jak i działkach prywatnych.
Przedmiotowy odcinek drogi, przebiega przez teren zabudowy jednorodzinnej. Ulica Jazowa na krótkim odcinku od strony ul. Sikorskiego posiada oświetlenie, zawieszone na istniejących słupach energetycznych, ponadto są wybudowane dwie latarnie nr 1 i 2 w sąsiedztwie domów szeregowych. Odpowiedni zakres został zwizualizowany na załączniku graficznym.
Przedmiot zamówienia należy zaprojektować i wykonać zgodnie z uzyskanymi przez Zamawiającego warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci n.n. Należy przewidzieć budowę szafy oświetleniowej w rejonie stacji transformatorowej Jazowa. Istniejące oświetlenie zawieszone na słupach energetycznych należy zdemontować. W latarniach nr 1 i 2 wymienić oprawy na energooszczędne typu LED. Projektowane oświetlenie objęte robotami budowlanymi jest uzbrojone w infrastrukturę techniczną – wodociągową, gazową, energetyczną i teletechniczną.
Dobór opraw oświetleniowych, wysokości słupów oświetleniowych, wysięgników i ich kątów nachylenia, rodzaj zastosowanych słupów i przewodów, lokalizacja słupów (rozstaw słupów) ma wynikać z obliczeń fotometrycznych oraz sytuacji techniczno-terenowych wraz z warunkami stawianymi przez właścicieli nieruchomości, przez które będzie przebiegać oświetlenie, podczas podpisywania umów-użyczenia,
Projektant zobowiązany będzie do sprawowania nadzoru autorskiego nad realizowaną dokumentacją.
Charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanych:
1. Długość drogi, na jakiej należy wybudować oświetlenie ~ 1000 m.
2. należy oświetlenie wykonać jako wydzielone.
3. Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie użytkownikom drogi.
4. Oświetlenie projektować jako kablowe zasilane w pętli, kabel zasilający + kabel sterowniczy typu YAKY 4x35mm2.
5. Pomiędzy istniejącą szafą oświetleniową SzO Biała 6/2 a projektowaną szafą SzO Jazowa oraz pomiędzy projektowaną szafą a istniejącą szafą SzO Rejtana 4/2 należy wpiąć kabel sterowniczy typu YAKY 4x35mm2.
6. Po trasie linii kablowej układać płaskownik ocynkowany o przekroju nie mniej niż FeZn 25x4mm,
7. Latarnie oświetleniowe metalowe na fundamentach betonowych prefabrykowanych z wysięgnikami,
8. Zamawiający wymaga wysokowydajnych opraw oświetleniowych LED (oprawy oświetleniowe LED z optyką drogową).
9. Wykonanie wycinki drzew na odcinku od ul. Sikorskiego do ul. Łagodnej oraz przycięcie konarów drzew i krzewów na potrzeby wykonania oświetlenia.
10. Przepusty pod drogami i wjazdami wykonać w rurze grubościennej RHDPEp o sztywności obwodowej co najmniej 9,0 kN/m2, przepusty pod chodnikami w rurze ochronnej Dn110, skrzyżowania z istniejącym uzbrojeniem podziemnym z rur ochronnych Dn110 z HDPE giętkimi, posiadającymi ściankę zewnętrzną karbowaną a wewnętrzną gładką o średnicy wewnętrznej min. 95 mm i sztywności obwodowej co najmniej 7,0 kN/m2.
11. Szafa oświetleniowa wolnostojąca na fundamencie.
12. Wprowadzić projektowane oświetlenie do istniejących szaf oświetleniowych SzO Biała 6/2 praz SzO Rejtana 4/2.
13. Należy zdemontować istniejące oświetlenie napowietrzne, połączyć dwie istniejące latarnie nr 1 i 2 do projektowanego obwodu oświetleniowego.
14. Wymienić oprawy w latarniach nr 1 i 2 na energooszczędne typu LED.
15. Klasę oświetlenia drogi przyjąć ME4
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
Program Funkcjonalno-Użytkowy dla każdej części(dostępne w oddzielnych plikach)
projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314310-7 - Układanie kabli
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 7.1. Określenie przedmiotu: Zamawiający przewiduje na zamówieniu udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych.
7.2. Zakres robót budowlanych: Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zostaną one udzielone, jeżeli zajdzie potrzeba powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia, między innymi w zakresie:
- wykonania dokumentacji technicznej
- roboty przygotowawcze
- roboty ziemne
- roboty montażowe
- układanie kabli
- roboty nawierzchniowe
- badania i pomiary
- roboty wykończeniowe i towarzyszące
7.3. Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia: Zamówienie udzielone zostanie w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z warunkami
zamówienia podstawowego. Zostanie udzielone w jednym lub kilku zamówieniach w przypadku gdy wystąpi taka potrzeba oraz gdy zamawiający będzie posiadał środki finansowe na jego realizację - do kwoty 69 268,29 zł netto (dla część 3).
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Budowa oświetlenia ul. Koło
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicy Koło w Rzeszowie, drogi dojazdowej do budynków nr od 4a do 4l- na odcinku ok 150m. Przedmiotowy odcinek drogi, przebiega przez teren zabudowy jednorodzinnej przez tereny miejskie. Ulica nie posiada oświetlenia. Odpowiedni zakres został zwizualizowany na załączniku graficznym. Przedmiot zamówienia należy zaprojektować i wykonać zgodnie z uzyskanymi przez Zamawiającego warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci n.n. Projektowane oświetlenie będzie zasilone z istniejącego słupa nr 95/DS przy skrzyżowaniu ulicy naprzeciwko kościoła. Na w/w słupie jest zawieszona oprawa oświetleniowa.
Teren objęty robotami budowlanymi jest uzbrojony w infrastrukturę techniczną – wodociągową, gazową, energetyczną i teletechniczną.
Dobór opraw oświetleniowych, wysokości słupów oświetleniowych, wysięgników i ich kątów nachylenia, rodzaj zastosowanych słupów i przewodów, lokalizacja słupów (rozstaw słupów) ma wynikać z obliczeń fotometrycznych oraz sytuacji techniczno-terenowych wraz z warunkami stawianymi przez właścicieli nieruchomości, przez które będzie przebiegać oświetlenie, podczas podpisywania umów-użyczenia.
Projektant zobowiązany będzie do sprawowania nadzoru autorskiego nad realizowaną dokumentacją.
Charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanych:
1. Długość drogi, na jakiej należy wybudować oświetlenie ~ 150 m.
2. Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie użytkownikom drogi.
3. Oświetlenie wykonać kablem ziemnym YAKY 4x35 mm2.
4. Po trasie linii kablowej układać płaskownik ocynkowany o przekroju nie mniej niż FeZn 25x4mm,
5. Należy zamontować latarnie oświetleniowe metalowe o wysokości do 6 m, na fundamentach betonowych prefabrykowanych z wysięgnikami,
6. Zamawiający wymaga wysokowydajnych opraw oświetleniowych LED (oprawy oświetleniowe LED z optyką drogową).
7. Zakres robót obejmuje również przycięcie konarów drzew i krzewów.
8. Przekroczenie pod drogą wykonać podwiertem, przepusty pod chodnikami w rurze ochronnej Dn75, skrzyżowania z istniejącym uzbrojeniem podziemnym z rur ochronnych Dn75 z HDPE giętkimi, posiadającymi ściankę zewnętrzną karbowaną a wewnętrzną gładką o średnicy wewnętrznej min. 65 mm i sztywności obwodowej co najmniej 7,0 kN/m2 PE.
9. Klasę oświetlenia drogi przyjąć ME4
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
Program Funkcjonalno-Użytkowy dla każdej części (dostępne w oddzielnych plikach)
projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314310-7 - Układanie kabli
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 7.1. Określenie przedmiotu: Zamawiający przewiduje na zamówieniu udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych.
7.2. Zakres robót budowlanych: Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zostaną one udzielone, jeżeli zajdzie potrzeba powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia, między innymi w zakresie:
- wykonania dokumentacji technicznej
- roboty przygotowawcze
- roboty ziemne
- roboty montażowe
- układanie kabli
- roboty nawierzchniowe
- badania i pomiary
- roboty wykończeniowe i towarzyszące
7.3. Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia: Zamówienie udzielone zostanie w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z warunkami
zamówienia podstawowego. Zostanie udzielone w jednym lub kilku zamówieniach w przypadku gdy wystąpi taka potrzeba oraz gdy zamawiający będzie posiadał środki finansowe na jego realizację - do kwoty 12 585,37 zł netto (dla części 4).
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
e) Część 5: Budowa oświetlenia ul. bocznej Jasińskiego
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicy bocznej Jasińskiego w Rzeszowie na odcinku ok 180m od numeru budynku 9 do numeru 15b. Roboty budowlane związane z wykonaniem oświetlenia drogowego będą prowadzone głównie w pasie drogowym. Przedmiotowy odcinek drogi, przebiega przez teren zabudowy jednorodzinnej oraz przez tereny miejskie. Ulica boczna Jasińskiego na całości nie posiada oświetlenia. Odpowiedni zakres został zwizualizowany na załączniku graficznym. Przedmiot zamówienia należy zaprojektować i wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Zamawiającego. Projektowane oświetlenie będzie połączone z istniejącym oświetleniem bocznej ulicy Jasińskiego, projektowane kable połączyć z kablami wprowadzonymi do istniejącego słupa nr 12. Projektowane oświetlenie objęte robotami budowlanymi jest uzbrojone w infrastrukturę techniczną – wodociągową, gazową, energetyczną i teletechniczną.
Dobór opraw oświetleniowych, wysokości słupów oświetleniowych, wysięgników i ich kątów nachylenia, rodzaj zastosowanych słupów i przewodów, lokalizacja słupów (rozstaw słupów) ma wynikać z obliczeń fotometrycznych oraz sytuacji techniczno-terenowych wraz z warunkami stawianymi przez właścicieli nieruchomości, przez które będzie przebiegać oświetlenie, podczas podpisywania umów-użyczenia,
Projektant zobowiązany będzie do sprawowania nadzoru autorskiego nad realizowaną dokumentacją.
Charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanych:
1. Długość drogi, na jakiej należy wybudować oświetlenie ~ 180 m.
2. Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie użytkownikom drogi.
3. Oświetlenie projektować jako kablowe stosując kabel typu YAKY 4x35mm2.
4. Po trasie linii kablowej układać płaskownik ocynkowany o przekroju nie mniej niż FeZn 25x4mm,
5. Latarnie oświetleniowe metalowe niskie do 5 m na fundamentach betonowych prefabrykowanych z wysięgnikami,
6. Zamawiający wymaga wysokowydajnych opraw oświetleniowych LED (oprawy oświetleniowe LED z optyką drogową).
7. Zakres robót obejmuje również przycięcie konarów drzew i krzewów.
8. Przepusty pod drogami i wjazdami wykonać w rurze grubościennej RHDPEp o sztywności obwodowej co najmniej 9,0 kN/m2, przepusty pod chodnikami w rurze ochronnej Dn75, skrzyżowania z istniejącym uzbrojeniem podziemnym z rur ochronnych Dn75 z HDPE giętkimi, posiadającymi ściankę zewnętrzną karbowaną a wewnętrzną gładką o średnicy wewnętrznej min. 65 mm i sztywności obwodowej co najmniej 7,0 kN/m2.
9. Klasę oświetlenia drogi przyjąć S3
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
Program Funkcjonalno-Użytkowy dla każdej części (dostępne w oddzielnych plikach)
projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314310-7 - Układanie kabli
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 7.1. Określenie przedmiotu: Zamawiający przewiduje na zamówieniu udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych.
7.2. Zakres robót budowlanych: Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zostaną one udzielone, jeżeli zajdzie potrzeba powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia, między innymi w zakresie:
- wykonania dokumentacji technicznej
- roboty przygotowawcze
- roboty ziemne
- roboty montażowe
- układanie kabli
- roboty nawierzchniowe
- badania i pomiary
- roboty wykończeniowe i towarzyszące
7.3. Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia: Zamówienie udzielone zostanie w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z warunkami
zamówienia podstawowego. Zostanie udzielone w jednym lub kilku zamówieniach w przypadku gdy wystąpi taka potrzeba oraz gdy zamawiający będzie posiadał środki finansowe na jego realizację - do kwoty
12 195,12 zł netto (dla części 5)
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Dla części 1:a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia drogowego* o długości co najmniej 200 m każde.
*Droga- zgodnie z art. 4 pkt.2 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2020r. poz. 470 z późn. zm.) „2) droga – budowla wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi, urządzeniami oraz instalacjami, stanowiącą całość techniczno-użytkową, przeznaczoną do prowadzenia ruchu drogowego, zlokalizowaną w pasie drogowym”.
Zamawiający uzna, iż warunek powyższy zostanie spełniony w przypadku gdy Wykonawca wykaże, iż wykonywał powyższe roboty budowlane w ramach oddzielnych umów na wykonanie tych robót.
Przez roboty budowlane wykonane należy rozumieć:
1) roboty budowlane rozpoczęte i zakończone w w/w okresie
2) roboty budowlane zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.
b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą do realizacji zamówienia posiadającą doświadczenie
i uprawnienia budowlane*, tj.:
w zakresie prac projektowych:
- projektant branży elektrycznej – posiadający uprawnienia budowlane* do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadający doświadczenie w postaci wykonania co najmniej dwóch dokumentacji projektowych w zakresie budowy oświetlenia drogowego o długości co najmniej 200 m każde.
w zakresie robót budowlanych:
- kierownik budowy – posiadający uprawnienia budowlane*
bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
- minimum dwie osoby z uprawnieniami eksploatacyjnymi SEP „E” do 1 kV,
- minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia SEP „D” do prac kontrolno-pomiarowych w instalacjach elektrycznych.
*Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji, z zastrzeżeniem, iż nie dopuszcza łączenia funkcji kierownika budowy z osobami posiadającymi uprawnienia SEP „E” i SEP „D”.
Dla części 2, 4 i 5:
a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia drogowego* .
*Droga- zgodnie z art. 4 pkt.2 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2020r. poz. 470 z późn. zm.) „2) droga – budowla wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi, urządzeniami oraz instalacjami, stanowiącą całość techniczno-użytkową, przeznaczoną do prowadzenia ruchu drogowego, zlokalizowaną w pasie drogowym”.
Zamawiający uzna, iż warunek powyższy zostanie spełniony w przypadku gdy Wykonawca wykaże, iż wykonywał powyższe roboty budowlane w ramach oddzielnych umów na wykonanie tych robót.
Przez roboty budowlane wykonane należy rozumieć:
1) roboty budowlane rozpoczęte i zakończone w w/w okresie
2) roboty budowlane zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.
b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą do realizacji zamówienia posiadającą doświadczenie
i uprawnienia budowlane*, tj.:
w zakresie prac projektowych:
- projektant branży elektrycznej – posiadający uprawnienia budowlane* do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadający doświadczenie w postaci wykonania co najmniej dwóch dokumentacji projektowych w zakresie budowy oświetlenia drogowego.
w zakresie robót budowlanych:
- kierownik budowy – posiadający uprawnienia budowlane*
bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
- minimum dwie osoby z uprawnieniami eksploatacyjnymi SEP „E” do 1 kV,
- minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia SEP „D” do prac kontrolno-pomiarowych w instalacjach elektrycznych.
*Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji, z zastrzeżeniem, iż nie dopuszcza łączenia funkcji kierownika budowy z osobami posiadającymi uprawnienia SEP „E” i SEP „D”.
Dla części 3:
a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia drogowego* o długości co najmniej 500 m każde.
*Droga- zgodnie z art. 4 pkt.2 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2020r. poz. 470 z późn. zm.) „2) droga – budowla wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi, urządzeniami oraz instalacjami, stanowiącą całość techniczno-użytkową, przeznaczoną do prowadzenia ruchu drogowego, zlokalizowaną w pasie drogowym”.
Zamawiający uzna, iż warunek powyższy zostanie spełniony w przypadku gdy Wykonawca wykaże, iż wykonywał powyższe roboty budowlane w ramach oddzielnych umów na wykonanie tych robót.
Przez roboty budowlane wykonane należy rozumieć:
1) roboty budowlane rozpoczęte i zakończone w w/w okresie
2) roboty budowlane zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.
b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą do realizacji zamówienia posiadającą doświadczenie
i uprawnienia budowlane*, tj.:
w zakresie prac projektowych:
- projektant branży elektrycznej – posiadający uprawnienia budowlane* do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadający doświadczenie w postaci wykonania co najmniej dwóch dokumentacji projektowych w zakresie budowy oświetlenia drogowego o długości co najmniej 500 m każde.
w zakresie robót budowlanych:
- kierownik budowy – posiadający uprawnienia budowlane*
bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
- minimum dwie osoby z uprawnieniami eksploatacyjnymi SEP „E” do 1 kV,
- minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia SEP „D” do prac kontrolno-pomiarowych w instalacjach elektrycznych.
*Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji, z zastrzeżeniem, iż nie dopuszcza łączenia funkcji kierownika budowy z osobami posiadającymi uprawnienia SEP „E” i SEP „D”.
Zamawiający określa w następujący sposób spełnianie w/w warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – w odniesieniu do wszystkich części: Warunek, o którym mowa w punkcie a) musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną, natomiast warunek określony w punkcie b) Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać:1) wypełniony formularz OFERTA;
2) dokument/y potwierdzający/e umocowanie do reprezentowania Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania:
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentów jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca i/lub podmiot udostępniający zasoby wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (w formularzu OFERTA i/lub druku zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby) oraz z zastrzeżeniem ppkt. b) ; b) jeżeli w imieniu wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt. a), Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do OFERTY tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski ;
c) pełnomocnictwo – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: - Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, - ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 58 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), - umocowanie które nie wynika z ppkt. 2 a) i b)
3. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny dokument wraz z oświadczeniami podmiotu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału (jeśli dotyczy)
4. wadium wniesione w innej formie niż pieniądz - zgodnie z Rozdziałem IX SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:Dla części 1: 1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych)
Dla części 2: 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych)
Dla części 3: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
Dla części 4: 900 zł (słownie: dziewięćset złotych)
Dla części 5: 900 zł (słownie: dziewięćset złotych)
na zasadach określonych w SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty i Oświadczenia wskazane w sekcji V pkt 5.5 Ogłoszenia. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą stanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do OFERTY należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
4. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
5. W formularzu OFERTA w miejscu „nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, a nie tylko pełnomocnika.
6. W formularzu OFERTA należy wskazać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań. 8. Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Możliwości zmiany zawartej umowy oraz warunki takich zmian zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego,7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-14 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-14 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-12
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Dane przedstawione w Sekcji I "Zamawiający" niniejszego ogłoszenia dotyczą podmiotu prowadzącego postępowanie tj. Gmina Miasto Rzeszów- Urząd Miasta Rzeszowa na rzecz Zamawiającego którym jest Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie. Zamówienie zostało ujęte w planie postępowań sporządzonym przez Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie. Numer w Biuletynie Zamówień Publicznych pod którym został umieszczony plan to 2021/BZP 00000406/10/P. Identyfikator pozycji planu: 1.1.23.Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie 10 miesięcy od podpisania umowy. (dla wszystkich części)
Termin wykonania dokumentacji ustala się do 100 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. (Części 1-4)
Termin wykonania dokumentacji ustala się do 120 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. (Część 5)