I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa, krajowy numer identyfikacyjny
65061400000000, ul.
Rynek
1
,
35-064
Rzeszów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
178 754 636, e-mail
zampub@erzeszow.pl, faks
178 754 634.
Adres strony internetowej (URL):
http://bip.erzeszow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.erzeszow.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.erzeszow.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta winna być dostarczona w formie pisemnej osobiście lub za pomocą posłańca lub operatora pocztowego
Adres:
Urząd Miasta Rzeszowa, Wydział Centralnego Zamawiającego, 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4, pok. nr 13
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1. Określenie warunków dla 1, 3, 4 i 5 części zamówienia: a) W zakresie prac projektowych: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dokumentację projektową w zakresie budowy oświetlenia ulicznego, b) w zakresie robót budowlanych: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy to w tym okresie zrealizował co najmniej dwa zamówienia na roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia ulicznego o długości co najmniej 150 m każde, c) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami do realizacji zamówienia: - projektant branży elektrycznej – uprawnienia projektowe bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - kierownik budowy – uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - minimum dwie osoby z uprawnieniami eksploatacyjnymi SEP „E” do 1 kV, - minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia SEP „D” do prac kontrolno-pomiarowych w instalacjach elektrycznych i kierowania zespołem . 2 Zamawiający określa w następujący sposób spełnianie ww. warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w sekcji V.1.3.1. ogloszenia mogą spełniać w następujący sposób: w pkt a) – jeden z wykonawców, w pkt b) drugi z wykonawców, pkt c) – mogą spełniać łącznie. 3. Określenie warunków dla 2 części zamówienia: a) W zakresie prac projektowych: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dokumentację projektową w zakresie budowy oświetlenia ulicznego, b) w zakresie robót budowlanych: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy to w tym okresie) zrealizował co najmniej dwa zamówienia na roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia ulicznego o długości co najmniej 60 m każde, c) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami do realizacji zamówienia: - projektant branży elektrycznej – posiadający uprawnienia projektowe bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi w ograniczonym zakresie do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - minimum dwie osoby z uprawnieniami eksploatacyjnymi SEP „E” do 1 kV, - minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia SEP „D” do prac kontrolno-pomiarowych w instalacjach elektrycznych i kierowania zespołem. 4. Zamawiający określa w następujący sposób spełnianie ww. warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w sekcji III.1.3.2. ogłoszenia mogą spełniać w następujący sposób: w pkt a) – jeden z wykonawców, w pkt. b) drugi z wykonawców, pkt. c) – mogą spełniać łącznie. Uwaga: dotyczy wszystkich części: Zamawiający przez zamówienie rozumie jedną umowę. Przez zamówienia wykonane należy rozumieć: 1) zamówienia rozpoczęte i zakończone w ww. okresie, 2) zamówienia zakończone w ww. okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w ww. okresie. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostaną spełnione w przypadku gdy Wykonawca wykaże, iż wykonywał powyższe zamówienia na dokumentację projektową i robotę budowlaną zarówno w ramach jednej umowy jak i oddzielnych umów na wykonanie tych usług i robót. * Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r., poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 Pzp (według wzoru, który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według wzoru, który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, (określonych w sekcji III.1.3.1 a), III.1.3.3 a) ogłoszenia) oraz załączeniem dowodów, określających czy te usługi zostały wykonane przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. 2. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, (określonych w sekcji: III.1.3.1 b) i III.1.3.3 b) ogłoszenia) z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 3. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego (określonych w sekcji: III.1.3.1 c) i III.1.3.3 c) ogłoszenia), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Wypełniony i podpisany druk OFERTA, stanowiący załącznik do SIWZ. 2. Pełnomocnictwa – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna). 3.Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile Wykonawcy powołują się na zasoby innych podmiotów, zgodnie z art. 22a Pzp,
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1) Część 1 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). 2) Część 2 - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych). 3) Część 3 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 4) Część 4 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). 5) Część 5 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
50,00 |
wydajność opraw |
46,00 |
okres rękojmi za wady |
4,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany do umowy wskazane są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-08-12, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Ofertę należy złożyć w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej, nie zamierza zawrzeć umowy ramowej ani ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Budowa oświetlenia ul. Bałuckiego, |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia drogowego ul. Bałuckiego w Rzeszowie. Zakres zamówienia obejmuje odcinek powyższej drogi o łącznej długości ok. 165 m w okolicach ulic: Bajkowej i Żniwnej. Przedmiot zamówienia należy zaprojektować i wykonać zgodnie z uzyskanymi przez Zamawiającego warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci n.n. Zasilanie planuje się z istniejących słupów energetycznych z oprawami oświetleniowymi poprzez skrzynki słupowe bezpiecznikowe. Roboty budowlane związane z wykonaniem oświetlenia drogowego będą prowadzone po działkach miejskich oraz miejscowo prywatnych w pasie drogowym. Teren objęty robotami budowlanymi jest uzbrojony w infrastrukturę techniczną – wodociągową, gazową, energetyczną i teletechniczną. Na tym odcinku droga nie posiada oświetlenia. Odpowiedni zakres został zwizualizowany na załączniku graficznym na podkładzie mapowym. Klasa oświetlenia M4. Zakres: - Długość drogi, na jakiej należy wybudować oświetlenie ~ 165 m. - Oświetlenie wykonać kablami ziemnymi typy YAKY 4x35 mm2. - Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie się użytkownikom dróg. - Latarnie oświetleniowe, metalowe, wysokie na fundamentach prefabrykowanych betonowych. Dopuszcza się zastosowanie słupów kompozytowych. - Oprawy oświetleniowe LED z optyką drogową, stałym strumieniem świetlnym w czasie (zasilacz funkcją z CLO - Constant Lumen Output) zasilacz elektroniczny z interfejsem + sterowniki systemu sterowania oświetleniem (szczegóły w ogólnej specyfikacji dotyczącej urządzeń oświetleniowych). - Przepusty pod drogami z rur ochronnych Dn110 z RHDPEp, sztywnych o średnicy wewnętrznej min. 99mm i sztywności obwodowej co najmniej 9,0kN/m2, skrzyżowania z istniejącym uzbrojeniem podziemnym z rur ochronnych Dn110 z HDPE giętkimi, posiadającymi ściankę zewnętrzną karbowaną a wewnętrzną gładką o średnicy wewnętrznej min. 95mm i sztywności obwodowej co najmniej 7,0kN/m2PE. - Zakres robót obejmuje również przycięcie konarów drzew oraz krzewów. - Skrzynki bezpiecznikowe w II klasie izolacji montowane na istniejących słupach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa : 1) Program Funkcjonalno-Użytkowy, 2) wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiące załączniki do specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 71321000-4, 45314310-7, 45315600-4, 45311200-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
50,00 |
wydajność opraw |
46,00 |
okres rękojmi za wady |
4,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Budowa oświetlenia ul. bocznej Kombatantów nr 3, 5, 7, 9a |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia drogowego bocznej ul. Kombatantów 3, 5, 7, 9a w Rzeszowie. Zakres zamówienia obejmuje odcinek o długości ok. 60 m. Przedmiot zamówienia należy zaprojektować i wykonać zgodnie z uzyskanymi przez Zamawiającego warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci n.n. Roboty budowlane związane z wykonaniem oświetlenia drogowego będą prowadzone głownie po działkach prywatnych. Przedmiotowy odcinek drogi, przebiega przez teren zabudowy jednorodzinnej, przez teren miejski. Teren objęty robotami budowlanymi jest częściowo uzbrojony w infrastrukturę techniczną – wodociągową, gazową, energetyczną i teletechniczną. Obecnie ten odcinek drogi nie posiada żadnego oświetlenia. Odpowiedni zakres został zwizualizowany na załączniku graficznym na podkładzie mapowym. Zakres: - Długość drogi, na jakiej należy wybudować oświetlenie ~ 60 m. - Oświetlenie należy wykonać jako wydzielone. - Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie się użytkownikom dróg. - Klasa oświetlenia S3. - Oświetlenie będzie wykonane sposobem mieszanym tj. kablami ziemnymi i napowietrznymi, a uzależnione jest to sytuacjami techniczno-terenowymi oraz warunkami stawianymi przez właścicieli nieruchomości, przez które będzie przebiegać oświetlenie, podczas podpisywania umów–użyczenia. - Latarnie oświetleniowe, metalowe, wysokie na fundamentach prefabrykowanych betonowych, z wysięgnikami dla odcinków realizowanych kablami ziemnymi raz słupy żelbetowe typu ŻN, E dla odcinków realizowanych kablami napowietrznymi. - Kable oświetleniowe ziemne YAKY 4x35 mm2, napowietrzne AsXsn 4x25 mm2. - Oprawy oświetleniowe LED z optyką drogową, stałym strumieniem świetlnym w czasie (zasilacz funkcją z CLO - Constant Lumen Output) zasilacz elektroniczny z interfejsem + sterowniki systemu sterowania oświetleniem (szczegóły w ogólnej specyfikacji dotyczącej urządzeń oświetleniowych). - Przepusty pod drogami z rur ochronnych Dn110 z RHDPEp, sztywnych o średnicy wewnętrznej min. 99mm i sztywności obwodowej co najmniej 9,0kN/m2, skrzyżowania z istniejącym uzbrojeniem podziemnym z rur ochronnych Dn110 z HDPE giętkimi, posiadającymi ściankę zewnętrzną karbowaną a wewnętrzną gładką o średnicy wewnętrznej min. 95mm i sztywności obwodowej co najmniej 7,0kN/m2PE. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) Program Funkcjonalno-Użytkowy, 2) wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiące załączniki do specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 71321000-4, 45314310-7, 45315600-4, 45311200-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
50,00 |
wydajność opraw |
46,00 |
okres rękojmi za wady |
4,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Budowa oświetlenia ul. Mokrej Strony, |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia drogowego ul. Mokrej Strony i ul. Promykowej w Rzeszowie. Zakres zamówienia obejmuje odcinek ul. Mokrej Strony o łącznej długości ok. 550 m. od ul. Bajecznej do granicy Miasta, oraz odcinek ul. Promykowej o długości ok. 300m. Przedmiot zamówienia należy zaprojektować i wykonać zgodnie z uzyskanymi przez Zamawiającego warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci n.n. Należy przewidzieć postawienie szafy oświetleniowej oraz przyszłą rozbudowę oświetlenia w kierunku ul. Źródlanej, ul. Bajecznej i ul. Promykowej. Roboty budowlane związane z wykonaniem oświetlenia drogowego będą prowadzone po działkach prywatnych. Przedmiotowy odcinek drogi, przebiega przez teren zabudowy jednorodzinnej, przez teren miejski. Teren objęty robotami budowlanymi jest częściowo uzbrojony w infrastrukturę techniczną – wodociągową, gazową, energetyczną i teletechniczną. Obecnie ten odcinek drogi nie posiada żadnego oświetlenia. Odpowiedni zakres został zwizualizowany na załączniku graficznym na podkładzie mapowym. Klasa oświetlenia M4. Zakres: - Długość drogi, na jakiej należy wybudować oświetlenie ~ 850m. - Wzdłuż drogi Mokrej Strony na odcinku ok. 400m od granic Miasta do ul. Stokowej, znajduje się napowietrzna sieć konsumencka. Po uzyskaniu zgody zarządcy sieci (PGE) oraz zgód właścicieli na których stoją słupy energetyczne, należy podwiesić przewody oświetleniowe na istn. słupach energetycznych pod istniejącą siecią konsumencką, oraz zamontować lampy z odpowiednio dobranymi wysięgnikami na słupach. Na dalszym odcinku 150 m powyższej drogi w kierunku ul. Bajecznej ze względu na brak napowietrznej sieci konsumenckiej należy oświetlenie wykonać jako wydzielone. Na odcinku ok. 300m drogi ul. Promykowej od ul. Mokrej Strony należy wykonać oświetlenie. - Oświetlenie będzie wykonane sposobem mieszanym tj. kablami ziemnymi i napowietrznymi, a uzależnione jest to sytuacjami techniczno-terenowymi oraz warunkami stawianymi przez właścicieli nieruchomości, przez które będzie przebiegać oświetlenie, podczas podpisywania umów–użyczenia. - Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie się użytkownikom dróg. - Latarnie oświetleniowe, metalowe, wysokie na fundamentach prefabrykowanych betonowych, z wysięgnikami dla odcinków realizowanych kablami ziemnymi oraz słupy żelbetowe typu ŻN, E, kompozytowe dla odcinków realizowanych kablami napowietrznymi - Kable oświetleniowe i sterujące: ziemne- YAKY 4x35mm2, napowietrzne –ASXsn 4x25(35)mm2, z kablami ziemnymi układać płaskownik ocynkowany o przekroju nie mniej niż FeZn 25x4mm, - Oprawy oświetleniowe LED z optyką drogową, stałym strumieniem świetlnym w czasie (zasilacz funkcją z CLO - Constant Lumen Output) zasilacz elektroniczny z interfejsem + sterowniki systemu sterowania oświetleniem (szczegóły w ogólnej specyfikacji dotyczącej urządzeń oświetleniowych). - Przepusty pod drogami z rur ochronnych Dn110 z RHDPEp, sztywnych o średnicy wewnętrznej min. 99mm i sztywności obwodowej co najmniej 9,0kN/m2, skrzyżowania z istniejącym uzbrojeniem podziemnym z rur ochronnych Dn110 z HDPE giętkimi, posiadającymi ściankę zewnętrzną karbowaną a wewnętrzną gładką o średnicy wewnętrznej min. 95mm i sztywności obwodowej co najmniej 7,0kN/m2PE. - Zakres robót obejmuje również przycięcie konarów drzew i krzewów. - Szafa oświetleniowa wolnostojąca na fundamencie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) Program Funkcjonalno-Użytkowy, 2) wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiące załączniki do specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 71321000-4, 45314310-7, 45315600-4, 45311200-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
50,00 |
wydajność opraw |
46,00 |
okres rękojmi za wady |
4,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Budowa oświetlenia ul. Torfowa, |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia drogowego ul. Torfowej w Rzeszowie. Zakres zamówienia obejmuje odcinek o długości ok. 220 m. Przedmiot zamówienia należy zaprojektować i wykonać zgodnie z uzyskanymi przez Zamawiającego warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci n.n. Roboty budowlane związane z wykonaniem oświetlenia drogowego będą prowadzone po działkach prywatnych. Przedmiotowy odcinek drogi, przebiega przez teren zabudowy jednorodzinnej, przez teren miejski. Teren objęty robotami budowlanymi jest częściowo uzbrojony w infrastrukturę techniczną – wodociągową, gazową, energetyczną i teletechniczną. Obecnie ten odcinek drogi nie posiada żadnego oświetlenia. Odpowiedni zakres został zwizualizowany na załączniku graficznym na podkładzie mapowym. Klasa oświetlenia S3. Zakres: - Długość drogi, na jakiej należy wybudować oświetlenie ~ 220 m. - Oświetlenie należy wykonać jako wydzielone. - Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie się użytkownikom dróg. - Oświetlenie będzie wykonane sposobem mieszanym tj. kablami ziemnymi i napowietrznymi, a uzależnione jest to sytuacjami techniczno-terenowymi oraz warunkami stawianymi przez właścicieli nieruchomości, przez które będzie przebiegać oświetlenie, podczas podpisywania umów–użyczenia. - Latarnie oświetleniowe, metalowe, wysokie na fundamentach prefabrykowanych betonowych, z wysięgnikami dla odcinków realizowanych kablami ziemnymi raz słupy żelbetowe typu ŻN, E dla odcinków realizowanych kablami napowietrznymi. - Kable oświetleniowe ziemne YAKY 4x35 mm2, napowietrzne AsXsn 4x25 mm2. - Oprawy oświetleniowe LED z optyką drogową, stałym strumieniem świetlnym w czasie (zasilacz funkcją z CLO - Constant Lumen Output) zasilacz elektroniczny z interfejsem + sterowniki systemu sterowania oświetleniem (szczegóły w ogólnej specyfikacji dotyczącej urządzeń oświetleniowych). - Przepusty pod drogami z rur ochronnych Dn110 z RHDPEp, sztywnych o średnicy wewnętrznej min. 99mm i sztywności obwodowej co najmniej 9,0kN/m2, skrzyżowania z istniejącym uzbrojeniem podziemnym z rur ochronnych Dn110 z HDPE giętkimi, posiadającymi ściankę zewnętrzną karbowaną a wewnętrzną gładką o średnicy wewnętrznej min. 95mm i sztywności obwodowej co najmniej 7,0kN/m2PE. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) Program Funkcjonalno-Użytkowy, 2) wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiące załączniki do specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 71321000-4, 45314310-7, 45315600-4, 45311200-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
50,00 |
wydajność opraw |
46,00 |
okres rękojmi za wady |
4,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Budowa oświetlenia na ul. Wyspiańskiego (od ul. Stojałowskiego do parkingu przy B1) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia drogowego ul. Wyspiańskiego od ul. Stojałowskiego do parkingu przy B1 w Rzeszowie. Zakres zamówienia obejmuje odcinek powyższej drogi o łącznej długości ok. 235 m. Przedmiot zamówienia należy zaprojektować i wykonać zgodnie z uzyskanymi przez Zamawiającego warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci n.n. Zasilanie planuje się z istniejących słupów energetycznych z oprawami oświetleniowymi zlokalizowanymi przy ul. Wyspiańskiego. Roboty budowlane związane z wykonaniem oświetlenia drogowego będą prowadzone po działkach miejskich oraz miejscowo prywatnych. Teren objęty robotami budowlanymi jest uzbrojony w infrastrukturę techniczną – wodociągową, gazową, energetyczną i teletechniczną. Na tym odcinku droga nie posiada oświetlenia. Odpowiedni zakres został zwizualizowany na załączniku graficznym na podkładzie mapowym. Klasa oświetlenia M4. Zakres: - Długość drogi, na jakiej należy wybudować oświetlenie ~ 235 m. - Oświetlenie wykonać kablami ziemnymi typy YAKY 4x35 mm2. - Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie się użytkownikom dróg. - Latarnie oświetleniowe, aluminiowe, niskie ~ 4 m, fundamentach prefabrykowanych betonowych. Dopuszcza się zastosowanie słupów kompozytowych. - Oprawy oświetleniowe LED z optyką drogową, stałym strumieniem świetlnym w czasie (zasilacz funkcją z CLO - Constant Lumen Output) zasilacz elektroniczny z interfejsem + sterowniki systemu sterowania oświetleniem (szczegóły w ogólnej specyfikacji dotyczącej urządzeń oświetleniowych). - Przepusty pod drogami z rur ochronnych Dn110 z RHDPEp, sztywnych o średnicy wewnętrznej min. 99mm i sztywności obwodowej co najmniej 9,0kN/m2, skrzyżowania z istniejącym uzbrojeniem podziemnym z rur ochronnych Dn110 z HDPE giętkimi, posiadającymi ściankę zewnętrzną karbowaną a wewnętrzną gładką o średnicy wewnętrznej min. 95mm i sztywności obwodowej co najmniej 7,0kN/m2PE. - Zakres robót obejmuje również przycięcie konarów drzew oraz krzewów. - Latarnie istniejące (od skrzyżowania) do wymiany. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) Program Funkcjonalno-Użytkowy, 2) wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiące załączniki do specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 71321000-4, 45314310-7, 45315600-4, 45311200-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
50,00 |
wydajność opraw |
46,00 |
okres rękojmi za wady |
4,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: