Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych branży sanitarnej i elektrycznej związanych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych branży sanitarnej i elektrycznej związanych z modernizacją powierzchni lokali użytkowych w budynku przy ul. Za Bramką 1 na potrzeby WPiOU UMP.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-07-31
  • ZamawiającyWIELKOPOLSKIE CENTRUM WSPIERANIA INWESTYCJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-12
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00411351
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych branży sanitarnej i elektrycznej związanych z modernizacją powierzchni lokali użytkowych w budynku przy ul. Za Bramką 1 na potrzeby WPiOU UMP.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELKOPOLSKIE CENTRUM WSPIERANIA INWESTYCJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630303454

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 28 Czerwca 1956 r. 406

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-441

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@wcwi.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wcwi.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych branży sanitarnej i elektrycznej związanych z modernizacją powierzchni lokali użytkowych w budynku przy ul. Za Bramką 1 na potrzeby WPiOU UMP.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15bc7589-98b0-4ae5-b4bc-9650eb1fac69

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411351

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00388003/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja powierzchni lokali użytkowych w budynku przy ul. Za Bramką 1 w Poznaniu na potrzeby Urzędu Miasta Poznania"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wcwi/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wcwi/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej - za pośrednictwem Platformy zakupowej Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/transakcja/954084 (dalej także Platforma).
2. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3. Rejestracja i korzystanie z Platformy są bezpłatne. Dokonując rejestracji wykonawca akceptuje regulamin korzystania z Platformy.
4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXII SZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/WCWI/2024/01

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych branży sanitarnej i elektrycznej związanych z modernizacją powierzchni lokali użytkowych w budynku przy ul. Za Bramką 1 na potrzeby Wydziału Podatków i Opłat Urzędu Miasta Poznania wskazanych w OPZ w sposób uwzględniający wszystkie wytyczne i wymogi OPZ. Zamówienie zostało podzielone na 2 części (zwane dalej także łącznie „Częściami” a osobno „Częścią”):
Część 1 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych branży sanitarnej związanych z modernizacją powierzchni lokali użytkownych w budynku przy ul. Za Bramką 1 na potrzeby Wydziału Podatków i Opłat Urzędu Miasta Poznania.
Część 2 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych branży elektrycznej związanych z modernizacją powierzchni lokali użytkownych w budynku przy ul. Za Bramką 1 na potrzeby Wydziału Podatków i Opłat Urzędu Miasta Poznania.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia.
2. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji i rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane dla każdej Części zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy. Termin gwarancji i rękojmi będzie biegł w odniesieniu do każdej Części zamówienia odrębnie: w przypadku Części 1 i 2 - od dnia wydania Świadectwa Przejęcia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej Części oraz szczegółowy zakres czynności związanych z realizacją zamówienia i sposobu współpracy Wykonawcy z Zamawiającym określone zostały w części III do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia z załącznikami oraz we Wzorze umowy, stanowiącym część II do SWZ.
4. Wskazane w dokumentach zamówienia znaki towarowe, nazwy własne, patenty, pochodzenie stanowią wzorzec jakościowy, funkcjonalny, techniczny i technologiczny dotyczący przedmiotu zamówienia i należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny”. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie, nazwy materiałów, urządzeń, lub ich pochodzenie, dopuszcza się stosowanie materiałów, urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały, urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji lub ich pochodzenie, służą wyłącznie określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami, urządzeniami. Użyte w dokumentacji zamówienia nazwy, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą, nie mają na celu preferowanie rozwiązań danego producenta lecz wskazanie na rozwiązanie, które powinno posiadać cechy techniczne, technologiczne nie gorsze od podanych w dokumentacji technicznej. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w załącznikach do SWZ minimalnych wymaganiach jakościowych, funkcjonalnych, technicznych i technologicznych.
5. Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej lub innych dokumentach, użyto nazw producentów należy przyjąć, że wskazano je jedynie w celu przykładowym a Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne. Przez rozwiązanie równoważne należy rozumieć oferowanie materiałów gwarantujących realizację zadania zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w dokumentacji technicznej, ani do zmiany ceny, ani do naruszenia przepisów prawa.
6. Zamawiający będzie stosował następujące kryteria w celu oceny równoważności: gabaryty i konstrukcja (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), charakter użytkowy (tożsamość funkcji), parametry techniczne (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcje), parametry bezpieczeństwa użytkowania, standardy emisyjne.
7. Ilekroć niniejsza specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a każdemu występującemu w dokumentach zamówienia takiemu odniesieniu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” (należy każdorazowo dodać do odniesienia wyrazy „lub równoważne”). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 – 107 Ustawy, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiający, stosownie do brzmienia art. 95 Ustawy, dla każdej z Części wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy wszystkich osób wykonujących:
a.a) roboty instalacyjne,
a.b) roboty ogólnobudowlane.
Obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia, jako podwykonawcy. Szczegółowe warunki określa Umowa.
9. Zamawiający wymaga dla każdej z Części, aby Wykonawca przy wykonywaniu niniejszego zadania dysponował odpowiednim udziałem pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym, pozwalającym na spełnienie postanowień ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, o ile wykonanie zadania publicznego wymaga dysponowania pojazdami samochodowymi.
10. Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Ustawy dla żadnej z Części.
11. Okres realizacji Zamówienia:
Terminy zakończenia robót w ramach każdej Części zamówienia są następujące:
a) w zakresie Części 1 do: 30 marca 2025 r., w tym:
wykonanie dokumentacji projektowej – do 8 tygodni od dnia zawarcia Umowy;
ETAP I (Lokal D) i ETAP II (Lokal E) – do 17 tygodni od dnia zawarcia Umowy;
ETAP III (Lokale B i C) – do 20 tygodni od dnia zawarcia Umowy;
ETAP IV (Lokal A) – do 30 marca 2025 r.
b) w zakresie Części 2 do: 30 marca 2025 r., w tym:
wykonanie dokumentacji projektowej – do 8 tygodni od dnia zawarcia Umowy;
ETAP I (Lokal D) i ETAP II (Lokal E) – do 17 tygodni od dnia zawarcia Umowy;
ETAP III (Lokale B i C) – do 20 tygodni od dnia zawarcia Umowy;
ETAP IV (Lokal A) – do 30 marca 2025 r.

Kody i nazwy opisujące przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny przedmiot zamówienia:
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach

Dodatkowe przedmioty:
Dla Części 1:
71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynierskie i kontrolne
71245000-7 Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
71300000-1 Usługi inżynieryjne
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45232460-4 Roboty sanitarne
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 Instalowanie wentylacji
45331220-4 Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
44411000-4 Wyroby sanitarne
39717000-1 Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

12. Realizacja przedmiotu zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności regulacji Ustawy, Kodeksu cywilnego, Prawa budowlanego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

44411000-4 - Wyroby sanitarne

39717000-1 - Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

45232460-4 - Roboty sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje w okresie 3 (słownie: trzy) lat, liczonych od dnia udzielenia zamówienia jako zamówienia podstawowego, możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy o wartości nieprzekraczającej dla kwoty:
- w zakresie Części 1: do 50 % szacunkowej wartości części zamówienia.
2. Warunkiem udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót jest okoliczność, że:
dotychczasowy wykonawca realizował roboty w terminie i z najwyższą starannością,
dotychczasowy wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż zamówienia podstawowego,
dotychczasowy wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy,
3. Zamawiający przeprowadzi z dotychczasowym wykonawcą negocjacje, w wyniku których zostanie uzgodnione wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia.
4. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót będzie dotyczyć podobnych robót tj. w zakresie robót budowlanych związanych z aranżacją powierzchni biurowej, w budynku biurowym w Poznaniu przy ul. Za Bramką 1 w Poznaniu.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dla zamówienia przyjmuje niżej opisane kryteria oceny ofert.
2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w zakresie każdej Części odrębnie w oparciu o kryterium:
Cena (C) 60 % 60 punktów
Okres gwarancji i rękojmi (Gw) 20 % 20 punktów
Doświadczenie kierownika robót (D) 20 % 20 punktów
3. Sposób przyznawania punktów:
1) W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą z działania:

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę obłożenie styropianem - płot betonowy - Konin
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę obłożenie styropianem - płot betonowy. Przyklejenie styropianu, zatapianie siatki klejem, 120 m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI