Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup „Trybów Obsługi Pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR)”wraz z systemem segregacji medycznej dla potrzeb szpitalnego oddziału ratunkowego w Zespole Opieki Zdrowotnej w Szczytnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Szczytnie
1.3.) Oddział zamawiającego: ZOZ Szczytno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 519483005
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. M.C. Skłodowskiej12
1.5.2.) Miejscowość: Szczytno
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bdiakow@szpital.szczytno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.szczytno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup „Trybów Obsługi Pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR)”wraz z systemem segregacji medycznej dla potrzeb szpitalnego oddziału ratunkowego w Zespole Opieki Zdrowotnej w Szczytnie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d9f03f0-1d46-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305999
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00158025/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup „Trybów Obsługi Pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR)”wraz z systemem segregacji medycznej dla potrzeb szpitalnego oddziału ratunkowego w Zespole Opieki Zdrowotnej w Szczytnie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
KONKURS NR RPWM.13.02.00-IZ.00-28-001/22 na dofinansowanie projektów ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020 Z ZAKRESU: OSI PRIORYTETOWEJ 13 Odporna i zdrowa gospodarka przyszłości, Działanie 13.2 Ochrona zdrowia.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpital-szczytno.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpital-szczytno.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://szpital-szczytno.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://szpital-szczytno.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Nr referencyjny: ZOZ-7/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie systemów „Tryby Obsługi Pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR)” (dalej: TOPSOR) w podziale na zadania:
Zadanie nr 1 – fabrycznie nowe urządzenia systemów kolejkowych, wdrożenie oprogramowania pozwalającego na przeprowadzanie segregacji medycznej oraz sterującego pracą systemów wraz z modułami do generowania raportów i analiz, przeprowadzenie testów poprawności działania systemów (z uwzględnieniem kompatybilności z systemem segregacji medycznej oraz kardiomonitorami) i szkoleń dla operatorów i administratorów,
Zadanie nr 2 – licencja wieczysta na wykorzystanie systemu segregacji medycznej wraz ze szkoleniami dla personelu medycznego,
4.2.6.) Główny kod CPV: 31682210-5 - Aparatura i sprzęt sterujący
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30144200-2 - Maszyny do wydawania biletów
31682230-1 - Graficzne panele wyświetlające
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
zgodnie z SWZ
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: 1.2. Czas bezpłatnego serwisu pogwarancyjnego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zgodnie z SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Rozdział XI. WYKAZ PRZEDMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH do SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Wykonawca zapewnia zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z następującymi dokumentami.
i Ustawa z dn. 28.04.11 r. o Systemie Informacji w Ochronie Zdrowia.
ii Minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne dla systemów usługodawców – CSIOZ z dn. 8 lutego 2019.
2. Wykonawca dostarczy karty katalogowe produktów, specyfikacje techniczne oraz firmowe materiały informacyjne potwierdzające spełnienie wymagań dotyczących dostarczanej aparatury i sprzętu. Urządzenia medyczne muszą spełniać przytoczoną normę jako aktualnie obowiązującą w Polsce tj. PN-EN 60601-1-2:2015-11.
3. Wykonawca przedstawi oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymogami ustawy o Wyrobach Medycznych z 20 maja 2010 r.
4. Wykonawca przedstawi deklarację zgodności, czyli oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi lub Certyfikat zgodności dla urządzenia wydany przez jednostkę notyfikowaną w celu oznaczenia znakiem CE.
5. Zamawiający na etapie składania ofert oczekuje przedłożenia co najmniej listu intencyjnego wystawionego przez autora danej metodologii segregacji medycznej.
List intencyjny powinien zawierać co najmniej:
i zgodę na wykorzystanie metodologii segregacji medycznej do implementowania do TOPSOR,
ii zgodę na przeprowadzenie szkoleń na co najmniej 30 osób,
iii zgodę na transponowanie licencji metody segregacji medycznej do Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (na każdym ze wskazanych stanowisk służących do prowadzenia segregacji medycznej),
iv zgodę na tłumaczenie metodologii segregacji medycznej (o ile nie zostanie dostarczone przez autora metodologii segregacji medycznej narzędzie do i prowadzenia segregacji w języku polskim),
v zgody na wykorzystanie nazwy metody segregacji medycznej (logo lub innych znaków zastrzeżonych przez autorów metody segregacji medycznej).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§ 7. Zmiany w Umowie zawarte w zał. nr 5 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpital-szczytno.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-23 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni