Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup sprzętu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Otwocku-Jabłonna.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Otwocku-Jabłonna.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be5af23c-12b0-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343549
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zwiększenie bezpieczeństwa w Powiecie Otwockim z uwagi na zagrożenia i zmiany klimatu" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu: II:,, Fundusze Europejskie na zielony rozwój Mazowsza", Działania: 2.4 ,, Dostosowanie do zmian klimatu", program Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://otwock.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja za pośrednictwem Platformy https://otwock.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: : 1. W przedmiotowym postępowaniu
Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
informacji:1.1. Elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://otwock.ezamawiajacy.pl w
zakładce„Korespondencja”.2. Ogólne zasady korzystania z Platformy, ;2.1.zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania
Wykonawcy do Systemu na subdomenie Miasto Otwock ; https://otwock.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.2.2.
Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie
zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki
procesu rejestracyjnego; podaje adres e -mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 2.3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym
Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci
elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości
przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
2.4.Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem
Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki
„Korespondencja”.3.Zamawiający zgodnie określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:3.1. dokumenty w formacie
„pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,3.2. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie
wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu
oddzielny plik z podpisem.4.Zamawiający określa
dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB wtxt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx,
pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml,
css, xml, xsd,gml, rng, xsl,xslt,TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.5. Zamawiający określa informacje na temat
kodowania i czasu odbioru danych tj.:5.1. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w
Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez
Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.6. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny
czas (hh:mm:ss).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.20.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OSP OTWOCK JABŁONNA - sprzęt ratowniczo gaśniczy
Lp Nazwa sprzętu J.m. Ilość Cena
1 Aparat powietrzny z maską panoramiczną i sygnalizatorem bezruchu:
- masa stelarza i uprzęży aparatu powietrznego mniejsza niż 3,2 kg, manometr pneumatyczny, ciśnienie wejściowe 0-300 bar, szybkozłącze do podpięcia maski panoramicznej, stelaż i pasy wykonane z materiałów ograniczających nasiąkanie wodą popożarową i zapewniających łatwe utrzymanie w czystości, dopuszczony do użytku w ochronie przeciwpożarowej (świadectwo dopuszczenia CNBOP-PIB);
- butla kompozytowa o poj. wodnej 6,8 dm3 i ciśnieniu roboczym 300 bar, masa pustej butli lakierowanej z zaworami mniejsza niż 3,7 kg, trwałość użytkowania – nieograniczona, pokrowiec na butlę wykonany z niepalnego materiału odpornego na zabrudzenia i łatwego w czyszczeniu,
- maska panoramiczna kompatybilna z dostarczonym aparatem powietrznym rozm. L lub równoważny, korpus maski wykonany z hipoalergicznego materiału, 5-punktowe pasy nagłowne, masa maski mniejsza niż 800 g, maska ma być dostarczona wraz z torbą ochronną, dopuszczona do użytku w ochronie przeciwpożarowej (świadectwo dopuszczenia CNBOP-PIB);
- sygnalizator bezruchu z obudową w jaskrawym kolorze, sygnalizator niezależny od aparatu powietrznego (przypinany na klips), możliwość uruchomienia ręcznego przy pomocy jednego przycisku, funkcja wykrywania zbyt dużej temperatury otoczenia i uruchamiania alarmu, zasilany baterią 9V, masa mniejsza niż 250 g, dopuszczony do użytku w ochronie przeciwpożarowej (świadectwo dopuszczenia CNBOP-PIB) kpl. 6
2 Zapasowe butle do aparatu powietrznego:
- butla kompozytowa o poj. wodnej 6,8 dm3 i ciśnieniu roboczym 300 bar, masa pustej butli lakierowanej z zaworami mniejsza niż 3,7 kg, trwałość użytkowania – nieograniczona, pokrowiec na butlę wykonany z niepalnego materiału odpornego na zabrudzenia i łatwego w czyszczeniu. szt. 4
3 Kombinezon chemoodporny:
- typ ochrony: 3, 4, 5, 6,
- konstrukcja szwu: szyty i klejony,
- przepuszczalność powietrza: nieprzepuszczalny,
- grupy ryzyka: 1, 2, 3, 4 szt. 6
4 Detektor wielogazowy:
- możliwość wykrywania i określania: gazów wybuchowych (DGW), CO, H2S, CH4 ora O2;
- brak konieczności wykonywania okresowej kalibracji;
- brak konieczności ładowania baterii w okresie eksploatacji;
- stopień ochrony minimum IP68;
- sygnalizacja alarmów: optyczna, akustyczna, wibracyjna;
- możliwość obsługi w rękawicach roboczych szt. 1
5 Kamera termowizyjna
Rozdzielczość ekranu 320 × 240 pikseli
Rozdzielczość podczerwieni 320 x 240 pikseli
Wyświetlacz 4″ LCD – kolorowy
Cyfrowa poprawa jakości obrazu [FSX™] FSX™ – innowacyjne ulepszanie obrazu termalnego
Nagrywanie Wideo Tworzenie nieradiometryczne plików wideo w podczerwieni (MPEG-4)
Pole widzenia w stopniach 51° × 38°
Czułość / NETD poniżej 30 mK @ +30°C
Częstotliwość odświeżania obrazu 60 Hz
Zoom 2x, zoom cyfrowy
Detektor/ zakres widzenia Niechłodzony mikrobolometer / 7.5–13 µm
Zakres temperatur obiektu od –20 °C do +150 °C ORAZ od 0 °C do +650 °C
Dokładność pomiaru ±4°C lub ±4% wartości odczytu przy temperaturze otoczenia od 10°C do 35°C
Automatyczne rozpoznawanie ciepła Tryb rozpoznawania ciepła (najgorętsze 20% obrazu przedstawione przy pomocy palety barw)
Palety koloru Wiele palet, zależne od trybu pracy
Pamięć urządzenia możliwość przechowywania do 200 zdjęć lub plików wideo o łącznej długości 600 minut w 5 minutowych sekwencjach
Ustawienia jednostka pomiarowa temp. (°C / °F) , data i czas, pomiar słupkowy temperatur
Interfejs USB-mini
Rodzaj wtyczki USB MINI-B
Bateria Li-ion
Czas pracy na baterii 4 godziny
Ładowanie Dwukanałowa ładowarka + ładowarka samochodowa
Temperatura ładowania 0 °C do +45 °C
Czas ładowania do 85% (czas działania do 3h 25min) pojemności – 2h, poziom naładowania wskazany na wyświetlaczu
Zarządzanie zasilaniem Automatyczne uśpienie / wyłączenie urządzenia
Zgodność z normami NFPA 1801 Wibracje, odporność na uderzenia, korozję, przetarcia powierzchni wyświetlacza, odporność na wysoką temperaturę i płomienie, wytrzymałość oznakowania produktu
Temperatura pracy od -20 °C do +85 °C / 260 °C (przez 5 minut)
Temperatura magazynowania od -40 °C do +85 °C
Wodoszczelność IP 67 (IEC 60529)
Odporność na udar 25 g(IEC 60068-2-29)
Odporność na upadek 2m na beton (IEC 60068-2-31)
Waga kamery z baterią Poniżej 1,1 kg
Wymiary kamery 120 x 125 x 280 [mm]
Mocowanie do trójnogu UNC ¼”20
Zestaw zawiera: Kamera, baterie (2 szt.), ładowarka, walizka transportowa, zasilacz, drukowana dokumentacja, kabel USB, retraktor, pasek ze smyczą.
Ładowarka samochodowa, kompatybilna z obiema kamerami kpl. 1
6 Radiotelefon przenośny analogowo cyfrowy wraz z ładowarką
1. Modulacja: Transmisja danych 12,5 kHz: 7K60F1D i 7K60FXD; transmisja
głosu 12,5 kHz: 7K60F1E i 7K60FXE; kombinacja głos i dane 12,5 kHz: 7K60F1W
2. Pasmo VHF, 136-174 MHz
3. Protokół cyfrowy ETSI TS 102 361-1, -2, -3 DMR Tier II i DMR Tier III
4. Zakres temperatury pracy od -30°C do +60°C
5. Norma środowiskowa zgodnie z MIL-STD 810D i E
6. Klasa szczelności min. IP68
7. Akumulator LiIon min. 2100 mAh
8. Wyświetlacz kolorowy min 4 wiersze
9. Łatwo dostępny przycisk alarmowy w kolorze pomarańczowym
10. Ładowarka z funkcją kondycjonowania akumulatora
11. Możliwość odczytu aktualnych parametrów akumulatora na wyświetlaczu
radiotelefonu
12. Szyfrowanie z algorytmem 40 bit
13. Min. 1000 kanałów
szt. 7
7 Latarka kątowa akumulatorowa ATEX + ładowarka
-Moc światła 250 ml
-Źródło światła White C4® LED
-Stopień ochrony IP urządzenia IP 66
-Wymiary 179 x 724 x 589 mm
-Żródło zasilania Akumulator litowy 6,2V, 1500mAh
-Waga 346 g
-Odporność na upadek z 2 metrów
- szt. 6
8 Dron poszukiwawczo ratowniczy z kamerą termowizyjną
• Wymiary: min. 360x215x190mm
• Wymiary po rozłożeniu: min. 470x580x215mm
• Rozstaw osi: min. 668mm
• Masa (z dwoma akumulatorami): do 4 kg
• Maksymalna masa startowa: 4 kg
• Dokładność zawisu: min. pionowo +/- 0,1m, poziomo +/- 0,3m
• Dokładność pozycjonowania: min. 1 cm w poziomie, 1,5 cm w pionie
• Kąt pochylenia: min. 30O
• Prędkość wznoszenia: min. 4 m/s
• Prędkość opadania: min. 5 m/s
• Prędkość pozioma: max. 23 m/s
• Pułap serwisowy nad poziomem morza: min. 4000 m n.p.m.
• Czas lotu: min. 40min.
• Prędkość wiatru: min. 12 m/s
• Zakres temperatury pracy: od -20OC do 50OC
• System pozycjonowania:
• GPS
• Galileo
• BeiDou
• Glonass
• Akumulatory do drona:
• 6 sztuk (3 komplety),
• Akumulatory do kontrolera:
• 1 sztuka
• Kontroler zdalnego sterowania:
• ekran dotykowy LCD o przekątnej min. 7 cala,
• rozdzielczość 1920x1200 pikseli,
• bateria typ: Li-ion 7,2 V,
• ładowanie za pomocą ładowarki USB – C o napięciu min. 12V,
• Kamera:
• min. 48 Mp,
• kamera szerokokątna min 12 Mp,
• Kamera termowizyjna:
• wyposażona w chłodzony mikrobolometr,
• dokładność pomiaru temperatury w podczerwieni +/- 2OC,
• obiektyw DFOV: min. 60O,
• zasięg wykrywania przeszkód: 0,1 – 12m,
• FOV min. 25O,
• współczynnik odbicia >10%.
• Kamera FPV:
• rozdzielczość min. 1920x1080,
• min. 25 klatek na sekundę,
• obiektyw DFOV: min. 150O
• Dalmierz laserowy:
• szerokość pojedynczego impulsu: min. 5 ns,
• zasięg wykrywania przeszkód: do przodu 0,2 – 40m, do góry/do dołu/do tyłu/na boki: 0,2 –
• 35m,
• FOV min. 60O,
• >15 luksów.
• Stacja ładowania:
• wymiary 353x267x148 mm,
• masa ok. 4 kg.
• wejście 100-240 VAC, 50/60 Hz,
• wyjście USB-C (65W) i USB-A (5V, 2A).,
• kompatybilna z modelem drona.
• Dodatkowe wyposażenie:
• szelki do kontrolera,
• antena panelowa do drona,
• reflektor zintegrowany z głośnikiem,
• system zrzutu
szt. 1
(...)
4.2.6.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniają następujące warunki w postępowaniu:
1. nie podlegają wykluczeniu - z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych: w art. 108 ust. 1 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Niezależnie od podstaw wskazanych w Pzp Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących przypadkach:
1) zmiany ceny spowodowanej zmianą stawki podatku VAT,
2) konieczność zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na dodatkowe obowiązki związane z wykonywanym przedmiotem zamówienia nałożone na Wykonawcę, a wynikające ze zmienionych w trakcie wykonywania umowy przepisów ustaw, rozporządzeń lub wytycznych,
3) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów, pojawienie się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w specyfikacji warunków zamówienia i ofercie), jednak zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. Zmiany te nie wpłyną na termin wykonania prac i nie spowodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy,
4) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy, uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, epidemie.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://otwock.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-05 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-04
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Postępowanie prowadzone przez:
Gmina Otwock, którą reprezentuje:
Prezydent Miasta Otwock
ul. Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock
tel.: 22 779 20 01
www.otwock.pl
www.bip.otwock.pl
Adres e-mail: zamowienia@otwock.pl
W imieniu i na rzecz Zamawiającego:
Ochotnicza Straż Pożarna w Otwocku - Jabłonnie
z siedzibą w Otwocku, 05-400 Otwock, ul. Narutowicza 109, wpisana do rejestru Stowarzyszeń, KRS 0000111383 prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego NIP: 5321844218 REGON 011718358