IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:ZMIANA UMOWY 1. Zamawiający może dokonać zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treścizłożonej oferty na podstawie art. 144 ustawy Pzp . 2. Zamawiający może dokonać zmiany sposobuspełnienia świadczenia-zmiany technologiczne w szczególności: a) niedostępność na rynku materiałówwskazanych w opisie przedmiotu zamówienia spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem zrynku tych materiałów lub urządzeń; b) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszejgeneracji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztóweksploatacji wykonanego przedmiotu umowy albo o wyższych parametrach funkcjonalnych w tej samejcenie; 4. Zmiana zapisów umowy może być inicjowana przez Zamawiającego i Wykonawcę zzachowaniem formy pisemnej. Żądanie zmiany zapisów umowy winno zostać udokumentowanewłaściwym uzasadnieniem. 5. Istotna zmiana postanowień Umowy w zakresie terminu realizacji i zakresuw stosunku do treści oferty Wykonawcy nastąpi w przypadku zaistnienia jednej z następującychokoliczności w zakresie i na warunkach określonych poniżej: a) W przypadku dokonania określonychczynności lub ich zaniechania przez organy administracji państwowej, w tym organy administracjirządowej, samorządowej, jak również organy i podmioty, których działalność wymaga wydaniajakiejkolwiek decyzji, warunków, zezwoleń, uzgodnień, pozwoleń i certyfikatów, w trakcie wykonywaniaprzedmiotu niniejszej Umowy, w szczególności b) opóźnienia wydania przez w/w organy i/lub innepodmioty decyzji, warunków, zezwoleń, uzgodnień, pozwoleń i certyfikatów, do wydania których sązobowiązane na mocy przepisów prawa lub regulaminów, o okres trwania opóźnienia. c) odmowy lubzmiany wydania przez w/w organy i/lub inne podmioty decyzji, warunków, zezwoleń, uzgodnień,pozwoleń i certyfikatów, o okres czasy jaki był niezbędny do uzyskania właściwego dokumentu. d)wydania przez w/w organy i/lub inne podmioty decyzji, warunków, zezwoleń, uzgodnień, pozwoleń,certyfikatów, itp. dotyczących zamknięcia dróg publicznych albo przebudowy instalacji gestorów sieci, wktórych nakazano dopuszczalny czas prowadzenia robót budowlanych uniemożliwiający dotrzymanieterminów realizacji poszczególnych etapów, czego Wykonawca nie przewidywał lub nie mógłprzewidzieć przy zachowaniu należytej staranności oczekiwanej od doświadczonego Wykonawcy, o okresstanowiący różnicę pomiędzy ograniczeniem wynikającym z aktu administracyjnego, a okresem wktórym prowadzone byłyby prace bez ograniczenia e) w przypadku zmiany zakresu dostawy na sprzęttechnologicznie lepszy od oferowanego w cenie niższej niż cena sprzętu oferowanego o okres uzyskaniasprzętu o lepszych parametrach technologicznych nie dłużej niż 21 dni - o ile ich powstanie nie jest lubnie było w jakikolwiek sposób zależne od Wykonawcy, zmianie może ulec termin wykonania umowy,odpowiednio do okresu trwania przeszkody/okoliczności, o których mowa powyżej, a któreuniemożliwiają realizację przedmiotu niniejszej Umowy, zgodnie z jej treścią i w sposób należyty; 6. Wprzypadku ograniczenia przez właściwy organ środków przyznanych Zamawiającemu na realizacjęprzedmiotu Umowy, ograniczeniu ulec może, bez żadnych ujemnych dla Zamawiającego konsekwencjifinansowych, odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu Umowy, wynagrodzenie oraz termin wykonaniaumowy. Zamiar ograniczenia przedmiotu Umowy Zamawiający zgłosi Wykonawcy w formie pisemnej, wterminie 30 dni, licząc od dnia powzięcia wiadomości o ograniczeniu środków finansowych. W takiejsytuacji Wykonawca wyrazi zgodę na zmianę, jeśli Zamawiający zapłaci Wykonawcy za materiały iurządzenia pod warunkiem, że są one niezbędne do należytego wykonania Robót i zostały dostarczone naPlac Budowy lub których dostawę Wykonawca zobowiązany jest przyjąć, a Wykonawca posiada iprzedstawi Zamawiającemu wszelkie dokumenty potwierdzające zakup, własność bądź dokonanieprzedpłaty na poczet zakupu materiałów i urządzeń w celu przeniesienia prawa ich własności i/lubzapewnienia przeniesienia prawa własności i/lub zapewnienie dostarczenia ich na Plac Budowy. 7. Wwyniku konieczności wykonania robót zamiennych, czy robót dodatkowych których wykonanie jestniezbędne dla wykonania przedmiotu Umowy i wymaga sporządzenia dokumentacji projektowejdopuszcza się zmianę terminu realizacji umowy przez jego wydłużenie o okres nie dłuższy niż 30 dni. 8.Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: 9. Zmiany spowodowane warunkamiatmosferycznymi, uniemożliwiającymi prowadzenie robót w danej branży z powodu technologii realizacjiprac, norm lub przepisów wymagających konkretnych warunków atmosferycznych dla prowadzeniarobót, sprawdzeń, dokonywania odbiorów, w takim przypadku zmianie ulegnie termin wykonaniazamówienia - odpowiednio do okresu trwania warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizacjęprzedmiotu niniejszej Umowy, zgodnie z jej treścią i w sposób należyty. 10. Kolizja z planowanymi lubrównolegle prowadzonymi inwestycjami przez Zamawiającego lub działającymi w jego imieniu i na jegorzecz Wykonawcami albo z inwestycjami prowadzonymi przez inne podmioty, w takim wypadku zmianieulegnie: sposób wykonania, lub materiały i technologie, w zakresie koniecznym do usunięcia kolizji ipozwalającym na wykonanie robót budowlanych w sposób należyty, 11. Zamawiający zastrzega sobieniezmienność ceny określonej w § 3 ust. 1 niniejszej umowy. Cena ulegnie zmianie w przypadku : a)zmiany stawki podatku VAT, z dniem wejścia w życie odpowiedniego aktu prawnego zmieniającegostawkę podatku VAT . b) Cena może ulec obniżeniu w stosunku do ceny ofertowej w każdym czasietrwania umowy. 12. W przypadku uzyskania zgody właściwych organów na wydłużenie terminuwydatkowania środków przyznanych Zamawiającemu na realizację przedmiotu Umowy dopuszcza sięzmianę (wydłużenie) terminu wykonania do dnia wskazanego w zgodzie organu przyznającego środki
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-09-29, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
90 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: