III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
W celu wykazania że posiadają zdolność techniczną i zawodową Wykonawcy wykażą, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw: dla zadania nr 1 – dwóch umów na dostawę odzieży i obuwia ochronnego o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi dowody (poświadczenia), że powyższa dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie; dla zadania nr 2 – dwóch umów na dostawę odzieży dla personelu medycznego i kucharskiego o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto każda. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi dowody (poświadczenia), że powyższa dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie; Ocena spełniania warunku dokonana będzie z zastosowaniem metody – spełnia – nie spełnia w II etapie oceny badania ofert w którym Zamawiający żądać będzie złożenia przez Wykonawcę wykazu dostaw– według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu wykazania że posiadają zdolność techniczną i zawodową Wykonawcy wykażą, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw: dla zadania nr 1 – dwóch umów na dostawę odzieży i obuwia ochronnego o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi dowody (poświadczenia), że powyższa dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie; dla zadania nr 2 – dwóch umów na dostawę odzieży dla personelu medycznego i kucharskiego o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto każda. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi dowody (poświadczenia), że powyższa dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie; Ocena spełniania warunku dokonana będzie z zastosowaniem metody – spełnia – nie spełnia w II etapie oceny badania ofert w którym Zamawiający żądać będzie złożenia przez Wykonawcę wykazu dostaw– według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Certyfikat zarządzania jakością ISO 9001:2015 – w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; Wykaz wykonanych dostaw – wg załącznika nr 6 do SIWZ. Certyfikat na materiał bakteriostatyczny do poz. 8-12 w zadaniu nr 2; Karta charakterystyki producenta Zadanie nr 1: poz. 1, 2, 3, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 28, 32, 33, 34, 38, 39, 40, 41, 42, 51, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 62, 63, formularza cenowego - Załącznik nr 2a do SIWZ, Zadanie nr 2: poz. 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 14, 17, 18, 19, formularza cenowego - Załącznik nr 2b do SIWZ. Tabela rozmiarowa: Zadanie nr 1: poz. 1, 2, 3, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 46, 47, 49, 51, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 61, 62, 63, formularza cenowego - Załącznik nr 2a do SIWZ, Zadanie nr 2: poz. 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 14, 17, 18, 19, formularza cenowego - Załącznik nr 2b do SIWZ. Wykonawca na potwierdzenie przedmiotu zamówienia prześle Zamawiającemu n/w próbki oferowanych przedmiotów Zadanie nr 1 – Kurtka ocieplana damska poz. 7 – Rękawice ochronne poz. 8 – Rękawice robocze poz. 11 – Rękawice robocze poz. 13 – Rękawice robocze poz. 14 – Rękawice robocze poz. 16 – Rękawice robocze poz. 18 – Ubranie robocze poz. 22 – Trzewiki robocze /antyelektrostatyczne/ poz. 24 – Koszula z krótkimi rękawami poz. 28 – Trzewiki robocze poz. 29 – Trzewiki robocze poz. 30 – Półbuty robocze damskie poz. 31 – Koszula robocza flanelowa poz. 32 – Kamizelka ocieplana męska poz. 33 – Kamizelka ocieplana damska poz. 34 – Płaszcz drelichowy poz. 38 – Trzewiki robocze dla dekarza poz. 49 – Ręcznik frotte poz. 50 – Kombinezon z tkaniny benzyno i olejoodpornej poz. 51 – Ubranie kwasoodporne poz. 58 – Kombinezon z tkaniny trudno palnej poz. 59 – Trzewiki robocze damskie poz. 60 – Półbuty robocze męskie poz. 61 – Ubranie robocze ocieplane /antyelektrostatyczne/ poz. 63 Zadanie nr 2 – Pantofle personelu szpitalnego damskie poz. 1 – Pantofle personelu szpitalnego męskie poz. 2 – Pantofle profilaktyczne damskie poz. 3 – Pantofle profilaktyczne męskie poz. 4 – Ubranie dla ratownika medycznego poz. 5 – Kamizelka ratownika medycznego poz. 6 – Buty ratownika medycznego poz. 7 – Płaszcz płócienny biały biały-damski/męski poz. 8 – Ubranie kucharza męskie poz. 9 – Ubranie kucharza męskie /wyjściowe/ poz. 10 – Ubranie kucharza damskie poz. 11 – Ubranie kucharza damskie /wyjściowe/ poz. 12 – Czepek kuchenny siatka poz. 13 – Zapaska kucharska poz. 14 – Czapka kucharza wysoka poz. 15 – Czepek kucharza poz.16
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Kompletna oferta musi zawierać: 1) Wypełniony formularz oferty - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2 a i 2b do SIWZ w zależności od numeru zadania, 3) Stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 5) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załączniki nr 3 do SIWZ), 6) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ) 7) Potwierdzenie wniesienia wadium (zalecane).