"ZAKUP I MODERNIZACJA URZĄDZEŃ ZABEZPIECZENIA TECHNICZNO-OCHRONNEGO ORAZ SPRZĘTU

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"ZAKUP I MODERNIZACJA URZĄDZEŃ ZABEZPIECZENIA TECHNICZNO-OCHRONNEGO ORAZ SPRZĘTU RATOWNICZO-POŻARNICZEGO"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwidnica
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2019-06-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyAreszt Śledczy w Świdnicy
  • Data publikacji ogłoszenia2019-05-27
  • Numer ogłoszenia552502-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 552502-N-2019 z dnia 2019-05-27 r.

Areszt Śledczy w Świdnicy: "ZAKUP I MODERNIZACJA URZĄDZEŃ ZABEZPIECZENIA TECHNICZNO-OCHRONNEGO ORAZ SPRZĘTU RATOWNICZO-POŻARNICZEGO"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Świdnicy, krajowy numer identyfikacyjny 32064400000000, ul. ul. Trybunalska  16 , 58-100  Świdnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 0-74 854 93 00, e-mail as_swidnica@sw.gov.pl, faks 0-74 854 93 02.
Adres strony internetowej (URL): http://zp.swnet.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://zp.swnet.sw.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://zp.swnet.sw.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "ZAKUP I MODERNIZACJA URZĄDZEŃ ZABEZPIECZENIA TECHNICZNO-OCHRONNEGO ORAZ SPRZĘTU RATOWNICZO-POŻARNICZEGO"
Numer referencyjny: Dkw.2232.4.2019.AS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:  1. Kurtynowa czujka pasywnej podczerwieni dalekiego zasięgu (wraz ze wszystkimi  elementami montażowymi do słupa/ściany). Kurtynowa czujka pasywnej podczerwieni o pokryciu (widok z góry) 120x od  2,7 do 2,9m. Montaż czujki na ścianie lub słupie na wysokości od 2,5m do 4m. W przypadku montażu czujki na wysokości 4m i przy odległości nominalnej, wysokość wiązki wykrywającego ruch wynosi ok 1,5m (widok z boku). - Zabezpieczenie przed podejściem pod czujkę - zakres widmowy min. 8µm, podwójnie filtrowany, - detekcja – zakres prędkości (0,2 – 5 m/s) - Kąt wiązki (kąt rozwarcia) wynosi 4 lub mniej stopni. - Obciążenie wyjść przekaźnika minimum 75mA przy 60 VDC - Sterowanie/komunikacja czujką za pośrednictwem interfejsów poprzez interfejs RS-485, 9600, - Napięcie zasilania w zakresie 10,5 – do 30 VDC, 24VAC (auto wygrywanie) - Prąd zasilania ok 18mA lub mniej przy 12VDC, - klasa szczelności co najmniej IP65 - Klasyfikacja środowiskowa IV – na zewnątrz (EN50131-1). -  spełnia normy europejskie: EN50131-1 / IEC 62642-1:2010   Ilość 3 szt.   2. Kurtynowa czujka pasywnej podczerwieni dalekiego zasięgu. (wraz ze wszystkimi  elementami montażowymi do słupa/ściany). Kurtynowa czujka pasywnej podczerwieni o pokryciu (widok góry) 60x od  3,9 do 4,1m. Montaż czujki na ścianie lub słupie na wysokości od 2,5m do 4m. W przypadku montażu czujki na wysokości 4m i przy odległości nominalnej, wysokość wiązki wykrywającego ruch wynosi ok 1,5m (widok z boku). - Zabezpieczenie przed podejściem pod czujkę - zakres widmowy min 8µm,, podwójnie filtrowany, - detekcja – zakres prędkości (0,2 – 5 m/s) - Kąt wiązki (kąt rozwarcia) wynosi 4 lub mniej stopni. - Obciążenie wyjść przekaźnika minimum 75mA przy 60 VDC - Sterowanie/komunikacja czujką za pośrednictwem interfejsów poprzez interfejs RS-485, 9600, - Napięcie zasilania w zakresie 10,5 – do 30 VDC, 24VAC (auto wygrywanie) - Prąd zasilania ok 18mA lub mniej przy 12VDC, - klasa szczelności co najmniej IP65 - Klasyfikacja środowiskowa IV – na zewnątrz (EN50131-1). -  spełnia normy europejskie: EN50131-1 / IEC 62642-1:2010   Ilość 3 szt.   3.      Objętościowa czujka pasywnej podczerwieni średniego zasięgu. (wraz ze wszystkimi  elementami montażowymi do słupa/ściany). Objętościowa czujka pasywnej podczerwieni o pokryciu (widok z góry) 24x od  21 do 22m. Montaż czujki na ścianie lub słupie na wysokości od 2,5m do 4m. W przypadku montażu czujki na wysokości 4m i przy odległości nominalnej, wysokość wiązki wykrywającego ruch wynosi ok 1,5m (widok z boku). - Zabezpieczenie przed podejściem pod czujkę - zakres widmowy min 8µm, podwójnie filtrowany, - detekcja – zakres prędkości (0,2 – 5 m/s) - Kąt wiązki (kąt rozwarcia) wynosi 4 lub mniej stopni. - Obciążenie wyjść przekaźnika minimum 75mA przy 60 VDC - Sterowanie/komunikacja czujką za pośrednictwem interfejsów poprzez interfejs RS-485, 9600, - Napięcie zasilania w zakresie 10,5 – do 30 VDC, 24VAC (auto wygrywanie) - Prąd zasilania ok 18mA lub mniej przy 12VDC, - klasa szczelności co najmniej IP65 - Klasyfikacja środowiskowa IV – na zewnątrz (EN50131-1). -  spełnia normy europejskie: EN50131-1 / IEC 62642-1:2010   Ilość zamawianego sprzętu: 4 szt.   4. Kurtynowa, dualna czujka bliskiego zasięgu (wraz ze wszystkimi  elementami montażowymi do słupa/ściany). Podstawowe parametry, które muszą posiadać czujki: - Dwa tory detekcji: PIR oraz mikrofale, - Klasa szczelności co najmniej IP54, - Ochrona sabotażowa przed otwarciem i oderwaniem od podłoża - Częstotliwość mikrofal: 24,125  GHz - Stopień zabezpieczenia: Grade 3, - normy: EN50131-1, EN 50131-2-4, EN50130-4, EN50130-5 - Zasięg wykrywania ruchu 14m. - możliwość montażu bezpośrednio do ściany lub za pomocą osobnego uchwytu. - konfiguracja czułości torów detekcji przy pomocy potencjometrów na PCB. - Wykrywalna prędkość ruchu nie większa niż 0,2 – 3 m/s - Zakres temperatury pracy nie niższe niż -40 °C oraz +55 °C Zamawiana ilość: 26 szt.   5. Dualna czujka ruchu Podstawowe parametry, które muszą posiadać czujki: - Stopień zabezpieczenia wg EN50131-2-2 - Spełniane normy EN50131-1, EN50131-2-2, EN50130-4, EN50130-5 - klasa środowiskowa IIIA - Zasięg min. 12m, - Cyfrowy algorytm detekcji ruchu, - Cyfrowa kompensacja temperatury, - Funkcja antymaskingu realizowana przez czujnik mikrofalowy - Możliwość oddzielnego programowania/testowania czujników. - Ochrona sabotażowa przed otwarciem obudowy i oderwaniem od podłoża. - Zakres temperatury pracy nie niższe niż-40 °C oraz +55 °C - Wykrywalna prędkość ruchu: nie większe niż 3m/s. - Częstotliwość mikrofal: 24 Ghz. W ilości: 67 szt.  6. Dedykowany uchwyt do czujki Uchwyt kulowy: - montaż na płaskiej powierzchni (prostokątny słupek, ściana) - zakres regulacji kąta odchylenia podstawy czujki od płaszczyzny montażu uchwytu w poziomie: do 90° (+/- 45°) - zakres regulacji kąta odchylenia podstawy czujki od płaszczyzny montażu uchwytu w pionie: do 60° (+/- 30°) - styk sabotażowy reagujący na oderwanie uchwytu od ściany, wyposażony w 3 przewody umożliwiające podłączenie go do obwodu typu NC lub NO Ilość zamawianych uchwytów: 67 szt.  7. Daszek do czujki  - ochrona czujki przed opadami atmosferycznymi, zanieczyszczeniami itp.  - montaż na zatrzaski, bez użycia narzędzi  - wysokiej jakości materiał gwarantujący długą żywotność Ilość zamawianych daszków: 52 szt.  8. Kamera szybkoobrotowa Kamera IP w pełni funkcjonalna z systemem posiadanym przez inwestora (NMS NOVUS) Kamera powinna posiadać następujące parametry: - przetwornik obrazu – min 3Mpx, matryca CMOS, 1/2.8, Sony - liczba efektywnych pikseli 2048 (H) x 1536 (V) - Czułość 4.0 lx/F1.6 – tryb kolorowy, 0 lx (IR wł)  - tryb czarno – biały. - automatyczna, elektroniczna migawka min 1/25 s ~ 1/10000 s - Cyfrowa redukcja szumu DNR, - zoom optyczny x20, - typ obiektywu: motor-zoom z automatyczną przysłoną, f=5.5 ~ 110 mm/F1.6 ~ F3.5 - Tryb wielostrumieniowy: 3 strumienie, - Kompresja wideo/audio:  H.264, H.265, MJPEG/G.711 - Prędkość obrotu w pionie/poziomie : do 160°/s (proporcjonalna do zoom’u), - klasa szczelności: min IP66,   Ilość zamawianych kamer: 5 szt.   9.      Kamera IP tubowa Kamera IP w pełni kompatybilna z systemem posiadanym przez inwestora (NMS NOVUS) charakteryzująca się następującymi parametrami: 2 MPX, matryca CMOS, 1/2.7”, APTINA funkcja dzień/noc - filtr IR obiektyw motor-zoom, auto-focus, f=2.8 ~ 12 mm/F1.4 zaawansowane funkcje analizy obrazu (sabotaż, przekroczenie linii, wkroczenie do strefy, zmiana sceny, utrata ostrości, zmiana kolorystyki) WDR z podwójnym skanowaniem przetwornika nie mniej niż 120dB czułość od 0.07 lx (0 lx z włączonym IR) oświetlacz IR, zasięg do 30 m trzy strumienie, Zasilanie PoE, 12V. Ilość zamawianego sprzętu: 32 szt.   10.  Adapter ścieny/sufitowy do kamery Materiał: aluminium Kolor: biały Nośność: 6 kg ilość zamawianych adapterów: 32 szt.   11.  Centrala alarmowa w pełni kompatybilna z elementami obecnego systemu alarmowego typu Satel-Integra 128. Podstawowa charakterystyka: pełna zgodność z normami serii EN50131 dla urządzeń Stopnia 3 (Grade 3) wbudowany zaawansowany zasilacz 2 A+1,5 A z rozbudowaną diagnostyką obsługa do 256 wejść z możliwością programowania rezystancji parametrycznej oraz obsługą linii 3EOL (tylko wejścia płyty głównej) port USB do programowania za pomocą PC możliwość podziału systemu na 32 strefy oraz 8 partycji rozbudowa do 256 programowalnych wyjść magistrale komunikacyjne do podłączania manipulatorów i modułów rozszerzeń wbudowany komunikator telefoniczny z funkcją monitoringu, powiadamiania głosowego i zdalnego sterowania obsługa systemu przy pomocy manipulatorów LCD, klawiatur strefowych, pilotów i kart zbliżeniowych oraz zdalnie z użyciem komputera lub telefonu komórkowego 64 niezależne timery do automatycznego sterowania funkcje kontroli dostępu i automatyki domowej pamięć 24 575 zdarzeń z funkcją wydruku obsługa do 240+8+1 użytkowników możliwość aktualizacji oprogramowania za pomocą komputera Ilość zamawianego sprzętu: 1 szt.   12.  Ekspander adresowalny wejść kompatybilny z centralną posiadaną przez inwestora. Obciążalność wyjścia POW - 2,5 A / 12 V DC Klasa środowiskowa wg EN50130-5 - II Maksymalna wilgotność - 93±3% Maksymalny pobór prądu - 35 mA Napięcie zasilania (±15%) - 12 V DC Obciążalność wyjścia +12V - 2,5 A / 12 V DC Pobór prądu w stanie gotowości - 30 mA Ilość zamawianego sprzętu: 6 szt.   13.  Obudowa do ekspanderów posiadająca następujące charakterystyki: zgodna z wymaganiami EN 50131 Grade 3 podwójne zabezpieczenie antysabotażowe możliwość zamontowania zasilacza do ekspanderów (szyna DIN) miejsce na akumulator 17 Ah ilość zamawianego sprzętu: 6 szt. 14.  Zasilacz do ekspanderów. zgodny z wymaganiami EN50131-6 Grade 2 zasilacz impulsowy 12 V DC o wysokiej efektywności niewymagający transformatora sieciowego łączna wydajność prądowa zasilacza: 4 A zabezpieczenia przeciwzwarciowe i przeciwprzeciążeniowe możliwość dołączenia akumulatora żelowego ołowiowego możliwość wyboru wartości prądu ładowania akumulatora układ ładowania akumulatora z regulacją prądu zabezpieczenie przed pełnym rozładowaniem akumulatora 3 wyjścia OC sygnalizujące awarię optyczna sygnalizacja stanu zasilania sieciowego, akumulatora i przeciążenia akustyczna sygnalizacja awarii konstrukcja umożliwiająca montaż na szynie DIN 35 mm Ilość zamawianego sprzętu: 6 szt.   15.  Akumulator technologia: AGM żywotność projektowana: minimum 5 lat w 200C, 4 lata w 250C, rezystancja wewnętrzna w pełni naładowanego akumulatora: <= 16mΩ ilość ogniw: 6 szt. Ilość zamawianych akumulatorów: 7 szt.   16.  Moduł adresujący zamiana typowej czujki (NO, NC) w czujkę adresowalną montaż wewnątrz obudowy czujki współpraca z ekspanderem wejść adresowalnych Ilość zamawianego sprzętu: 103 szt.   17.  Rejestrator IP posiadający pełną funkcjonalność z posiadanym systemem (NMS NOVUS) posiadający następujące parametry: - min109 kanałów w rozdzielczości 1280 x 720 (wideo + audio) Obsługiwana rozdzielczość nie mniej niż 4000x3000 kompresja: H.264, H.264+, H.265, prędkość nagrywania minimum: ◦   3300 kl/s (110 x 30 kl/s dla 1280 x 720), ◦   2400 kl/s (80 x 30 kl/s dla 1920 x 1080), ◦   1200 kl/s (80 x 15 kl/s dla 2048 x 1536), ◦   960 kl/s (80 x 12 kl/s dla 2560 x 1440) Tryb nagrywania: ciągły, wyzwalany: ręcznie, wejściem alarmowym, detekcją ruchu, pojawieniem się zdefiniowanego ciągu znaków np. z kasy fiskalnej, bankomatu, kontroli dostępu itp. Prędkość wyświetlania: ◦   1080 kl/s (36 x 30 kl/s przy nagrywanych 110 kanałach w rozdzielczości 1280 x 720), ◦   1350 kl/s (45 x 30 kl/s przy nagrywanych 80 kanałach w rozdzielczości 1920 x 1080), ◦   900 kl/s (60 x 15 kl/s przy nagrywanych 80 kanałach w rozdzielczości 2048 x 1536), ◦   720 kl/s (60 x 12 kl/s przy nagrywanych 80 kanałach w rozdzielczości 2592 x 1944). Prędkość odtwarzania: ◦   480 kl/s (16 x 30 kl/s dla 1280 x 720), ◦   270 kl/s (9 x 30 kl/s dla 1920 x 1080), ◦   135 kl/s (9 x 15 kl/s dla 2048 x 1536), ◦   108 kl/s (9 x 12 kl/s dla 2560 x 1440), wbudowane: 12 x HDD 3.5” 4 TB SAS serwerowe przeznaczone do rejestracji 24/7 Interfejs sieciowy: 2 x Ethernet - złącze RJ-45, 10/100/1000 Mbit/s, Obsługiwane protokoły sieciowe: HTTP, TCP/IP, IPv4/v6, UDP, FTP, DHCP, DNS, NTP, RTSP, UPnP, SMTP, System operacyjny Microsoft Windows 10 IoT Mocowanie RACK 19” Ilość zamawianego sprzętu: 1 szt.   18.  Stacja kliencka monitorowanie do 120 kanałów obsługiwane rozdzielczości do 4000 x 3000 obsługa do 6 monitorów jednocześnie szybkie uruchomienie stacji dzięki dyskowi SSD system operacyjny: Microsoft Windows Embedded 8 system rejestracji i nadzoru: w pełni kompatybilny z posiadanym przez inwestora systemem (NMS Novus) współpraca ze wszystkimi rejestratorami sieciowymi NMS NVR Ilość zamawianego sprzętu: 1 szt. 19.  Szafa rack. Szafa RACK 19” o wysokości 18U i głębokości 600mm zamykana na kluczyk. Drzwi przezroczyste. Otwory wentylacyjne w ścianach bocznych i na drzwiach. Ilość zamawianych szaf: 3 szt. 20.  Switch Switch PoE+ (15,4 W/port) 24 portowy z dwoma wkładkami światłowodowymi o następujących parametrach: Przełącznik zarządzalny, Przełącznik w warstwie: L2 Podstawowe  przełączanie RJ-45 o liczbie portów 24 Liczba portów SFP Combo (mini-GBIC) minimum 2 szt. Standardy komunikacyjne, minimum: EEE 802.1ab,IEEE 802.1D,IEEE 802.1p,IEEE 802.1Q,IEEE 802.1s,IEEE 802.1w,IEEE 802.1x,IEEE 802.3,IEEE 802.3ab,IEEE 802.3af,IEEE 802.3ah,IEEE 802.3u,IEEE 802.3x,IEEE 802.3z posiada pełny dupleks, posiada klienta DHCP, Posiada serwer DHCP, Posiada IGMP snooping, Posiada przepustowość rutowania/przełączania min. 32Gbit/s, ·         Wielkość tabeli adresów, min: 8000 wpisów ·         Liczba VLAN's: minimum 64. ·         Zgodny z Jumbo Frames. ·         Możliwość montażu na stelarzu 19”, ·         Wysokość: 1U, ·         Standardy EMC: FCC Part 15 Class A, EN 55022 Class A (CISPR22), EN 55024 (CISPR24), AS/NZS CISPR22 Class A, CE, CNS13438 Class A, MIC, GOST, China EMC, ·         Certyfikaty: CE, TUV GS, cUL, EN 60950, EN55022, NOM, VCCI Class A ITE, IEC 60950, EN55024, FCC Part 15, UL 1950 (3), CSA 22.2 No. 950 (3) , ·         Pojemność pamięci wewnętrznej: 64MB, ·         Wielkość pamięci Flash: 32 MB, ·         Dostępna moc PoE nie mniej niż: 370W (24 ports, 15.4W/port), Ilość zamawianych switch'y: 3 szt. 21.  Wkładka światłowodowa SFP+ O następującej charakterystyce: przesył sygnału: światłowód jednomodowy, typ modułu: SFP rodzaj złączy: 2x LC typ światłowodu: duplex odległość transmisji: do 20km prędkość transmisji: do 1.25Gbps długość fali: 1310nm Hot-Pluggable cyfrowa diagnostyka (Digital Diagnostic Monitoring - DDM) kompatybilny ze specyfikacją SFF-8472 zasilanie: DC 3.15~3.45V Ilość zamawianych wkładek: 6 szt.   22.  Kabel UTP Bezhalogenowy kabel do si LSOH kat. 5e 4x2x0,5 mm (Cu)   Średnica: 5,5 mm Waga: 33,0 kg/km Temperatura pracy: od -20 C do 70 C Temperatura układania: od -10 C do 50 C Min. promień gięcia: 4 x Ø Rezystancja pętli żył w torze (max): 192 Ω/km Ilość zamawianego kabla: 3050 m   23.  Kabel YTDY (Cu) Parametry elektryczne w temperaturze 20°C Jednostka Średnica znamionowa żył miedzianych 0,5 mm Rezystancja pętli żył (max) Ω/km 195,6 Rezystancja izolacji żył (min) MΩ x km - 200 Odporność izolacji żył na napięcie probiercze w ciągu 1 minuty żyła/żyła 1000 (~) Ilość zamawianego kabla: 2000m Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamawiane elementy fabrycznie nowe, które powinny spełniać wymagania określone w deklaracji zgodności CE, o parametrach nie gorszych niż wymagane przez zamawiającego

II.5) Główny kod CPV: 35100000-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-10-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego wymagania w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego wymagania w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego wymagania w tym zakresie;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 70,00
OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI 30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty dopuszczalna jest w sytuacji, gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego i nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisania umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sytuacji zmiany istotnej tj.: w uzasadnionych przypadkach niezależnych od Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu niniejszej umowy o ustalony przez Strony czas, niezbędny do prawidłowego wykonania przedmiotu niniejszej umowy; Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej umowy, kiedy zmiana podyktowana jest w szczególności: 1) zmianą stanu prawnego regulującego właściwość zamówienia; 2) zmianą stanu faktycznego powodującego nieracjonalność lub niecelowość dalszej realizacji zamówienia; 3) działaniem siły wyższej uniemożliwiającej realizację w części lub w całości zamówienia; 4) oczywistymi omyłkami rachunkowymi lub pisemnymi; 5) działaniem osób trzecich, za które żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności. 3. Jeżeli zmiana przepisów prawa w okresie obowiązywania umowy powodować będzie konieczność zmiany niniejszej umowy, strony dokonają niezwłocznie zmiany umowy w zakresie wymaganym przepisami, tj. w następujących sytuacjach: 1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a są one korzystne dla Zamawiającego; 3) zmian osób reprezentujących strony w przypadku zmian organizacyjnych; 4) zaniechania wykonania zadania przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy, z przyczyn od niego niezależnych. 5) oraz w innych przypadkach określonych w Umowie. 4. Zmiany w treści Umowy będą dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-06, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę, montaż i serwis agregatu prądotwórczego - Bolesławiec
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam firmy która sprzeda, zamontuje i serwisuje agregat prądotwórczy w domu jednorodzinnym. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI