Zakup i dostawa sprzętu ratowniczego w ramach zadania pn.: Poprawa bezpieczeństwa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa sprzętu ratowniczego w ramach zadania pn.: Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców Gminy Sobótka poprzez doposażenie jednostek OSP w specjalistyczny sprzęt do ratowania życia i zdrowia
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSobótka
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Sobótka
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-08
  • Numer ogłoszenia763481-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 763481-N-2020 z dnia 08.12.2020 r.

Gmina Sobótka: Zakup i dostawa sprzętu ratowniczego w ramach zadania pn.: Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców Gminy Sobótka poprzez doposażenie jednostek OSP w specjalistyczny sprzęt do ratowania życia i zdrowia
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sobótka, krajowy numer identyfikacyjny 93193511200000, ul. Rynek  1 , 55-050  Sobótka, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 071 3162043 do 045, e-mail przetargi@sobotka.pl, faks 713 162 123.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.sobotka.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.sobotka.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę składa sie do zamawiającego osobiście, za pośrednictwem Poczty Polskiej lub przesyłki kurierskiej
Adres:
ul. Rynek 1, 55-050 Sobótka

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu ratowniczego w ramach zadania pn.: Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców Gminy Sobótka poprzez doposażenie jednostek OSP w specjalistyczny sprzęt do ratowania życia i zdrowia
Numer referencyjny: RIiGK.271.3.20.2020.WG
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu ratowniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej.Sprzęt powinien być fabrycznie nowy, profesjonalny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich oraz gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.Tam gdzie w opisie przedmiotu zamówienia, zostało wskazane pochodzenie materiałów lub wskazanie normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań ,, równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostawy oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia i pozostałych materiałach przetargowych znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie oznacza to, że zapisy te mają charakter wyłącznie wzorcowy i Wykonawca może zaoferować przedmiot równoważny,Zadanie 1 - Drabina ratownicza trzyprzęsłowa: 1 szt. a) aluminiowa drabina ratownicza z drążkami podporowymi,b) drabina powinna posiadać wysuwane przęsła drabiny,c) długość drabiny po rozłożeniu nie większa niż 8 050 mmd) długość drabiny po złożeniu ( transportowa) nie większa niż: 3 465 mme) wysokość transportowa drabiny nie większa niż 210 mmf)szerokość transportowa drabiny nie większa niż 565 mm z drążkami,g)drabina musi posiadać Świadectwo Dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo – Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej zgodnie z art. 7 Ustawy o ochronie przeciwpożarowej. Zadanie 2 - Radiotelefon nasobny: 4 szt. a) radiotelefon w wersji na pasma FHVb)radiotelefon powinien posiadać 4 wierszowy wyświetlaczc) radiotelefon powinien posiadać podświetlany wyświetlaczd) radiotelefon zgodny z normą IP68 (E)e) radiotelefon posiadający certyfikat iskrobezpieczeństwaf)radiotelefon w zestawie z ładowarką sieciowąg) zakres częstotliwości: 136-174 MHzh) radiotelefon powinien posiadać liczbę kanałów nie mniejsza niż 950i) zasilanie 7,5 Vj) radiotelefon powinien pracować w trybie analogowym i cyfrowymZadanie 3 – Radiotelefon z mikrofonogłośnikiem: 6 szt.a) mikrofonogłośnik powinien umożliwiać nadawanie komunikatów oraz ich odbiór,b) mikrofonogłośnik powinien posiadać redukcję hałasu,c) mikrofonogłośnik powinien posiadać gniazdo słuchawkowe,d) mikrofonogłośnik powinien posiadać gniazdo antenowee) mikrofonogłośnik powinien posiadać regulacja głośnościf) mikrofonogłośnik powinien posiadać przycisk alarmowyg) Zamawiający dopuszcza mikrofonogłośnik kompatybilny i zapewniający prawidłowe działanie z posiadanym przez jednostkę OSP radiotelefonem nasobnym firmy ,, MOTOROLA DP” Zadanie 4 - Zestaw podpór PT: 4 kpl.a) podpora powinna być wykonana z profili stalowychb) podpora powinna posiadać 6 punktów zaczepowychc) podpora powinna posiadać zintegrowany pas napinający o nośności 5 t i długości 5 md) podpora powinna posiadać nośność do 1500 kge) podpora powinna posiada możliwość regulacji długości w zakresie 800 mmf) podpora powinna posiadać długość w pozycji transportowej nie większą niż 1500 mmg)zestaw pasów i zawiesi składający się z: zawiesia 1t 1m ( 2 szt.), szelka łącząca (2 szt.), pas transportowy 5t ( 1 szt.)h) torba transportowa Zadanie 5 - Zestaw poduszek wysokociśnieniowych: 3 kpla) I poduszka powinna posiadać ( maksymalna siła podnoszenia) nie mniejsza niż .: 5,7 t. – 1 szt.b) II poduszka powinna posiadać ( maksymalna siła podnoszenia) nie mniejszą niż.: 17,7 t. – 1 szt.c) III poduszka powinna posiadać ( maksymalna siła podnoszenia) nie mniejszą niż : 31,4 t. – 1 szt.d) reduktor butlowy 200/300 bar – 1 szt.e) sterownik podwójny Air CU – 1 szt.f) wąż napełniający min. 10 m. – 2 szt.g) Zestaw musi posiadać Świadectwo Dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo – Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej zgodnie z art. 7 Ustawy o ochronie przeciwpożarowej. Zadanie 6 - Latarki kątowe: 6 szt. a) latarka powinny być wykonane w technologii Dual Light: dwie diody jedna o wąskim snopie światła oraz druga święcoca szeroko ( lub inna równoważna)b) latarka powinna zapewniać wodo i pyłoszczelnośćc) latarka powinna zapewniać zasięg światła min.: 401/250/187 m d) latarka powinna posiadać ruchomą głowicęe) latarka powinna posiadać 3 pozycje świeceniaf) w komplecie powinna znajdować się ładowarkaZadanie 7- Lizaki podświetlane: 4 szt.a) tarcza lizaka powinna składać się z pierścienia w kolorze białym, wyklejonego folią odblaskowąb) wewnętrzne koło lizaka powinno z jednej strony posiadać barwę zieloną, z drugiej strony barwę czerwoną ze świecącymi diodamic) lizak zasilany bateriamiZadanie 8 - Flary ostrzegawcze: 2 kpl. a) komplet powinien posiadać 6 flar b) flara powinna posiadać nie mniej niż 7 funkcji świeceniac) flara w kolorze niebieskim lub pomarańczowymd) flara powinna być wodoodporna i wstrząsoodpornae) walizka transportowaf)zasilanie akumulatoroweZadanie 9 - Kamizelka KED: 1 szt.a) wysokość kamizelki powinna być nie większa niż 85 cmb) wysokość kamizelki w pokrowcu nie większa niż 85 cm c) szerokość kamizelki nie większa niż 80 cmd) szerokość kamizelki w pokrowcu nie większa niż 25 cme) obciążenie dopuszczalne nie mniejsze niż 200 kgZadanie 10 - Hydrauliczny zestaw do cięcia pedałów: 1 kpl.a) Zestaw powinien zawierać przecinacz do pedałów – 1 szt. -siła cięcia powinna być nie mniejsza niż 75 kN- rozwarcie ostrzy powinno być nie mniejsze niż 40 mm b) pompka ręczna – 1 szt.c)wąż – 1 szt.d) walizkae) waga zestawu nie większa niż 8,8 kgf)Zestaw musi posiadać Świadectwo Dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo – Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej zgodnie z art. 7 Ustawy o ochronie przeciwpożarowej. Zamawiający dopuszcza hydrauliczny zestaw do cięcia pedałów kompatybilny, współpracujący i zapewniający prawidłowe działanie z posiadanym przez jednostkę OSP sprzętem firmy ,,LUKAS”Zadanie 11- Hydrauliczny zestaw do wyważania drzwi: 1 kpl.a) zestaw powinien zawierać wyważarkę do drzwi o sile rozpierania nie mniejszej niż 90 kN oraz skoku nie mniejszym niż 100 mmb)pompka ręcznac)wążd)walizkae) waga zestawu nie większa niż 12,8 kgf) Zestaw musi posiadać Świadectwo Dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo – Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej zgodnie z art. 7 Ustawy o ochronie przeciwpożarowej. Zamawiający dopuszcza hydrauliczny zestaw do cięcia pedałów kompatybilny, współpracujący i zapewniający prawidłowe działanie z posiadanym przez jednostkę OSP sprzętem firmy ,,LUKAS” Zadanie 12 - Zestaw do wyważania drzwi i cięcia pedałów: 1 kpl.a) Zestaw powinien zawierać wyważacz do drzwi o sile rozpierania nie mniejszej niż 90kN i skoku nie mniejszym niż 100 mmb) zestaw powinien zawierać przecinacz do pedałów o rozwarciu ostrzy nie mniejszym niż 40 mm i sile cięcia nie mniejsze niż 75 kNc)pompka ręcznad) wąże) walizkaf) waga zestawu nie większa niż 17,1 kgg) Zestaw musi posiadać Świadectwo Dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo – Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej zgodnie z art. 7 Ustawy o ochronie przeciwpożarowej. Zamawiający dopuszcza hydrauliczny zestaw do cięcia pedałów kompatybilny, współpracujący i zapewniający prawidłowe działanie z posiadanym przez jednostkę OSP sprzętem firmy ,,LUKAS” Zadanie 13 - Piła do szyb: 1 szt.a) piła powinna mieć możliwość jednoosobowej obsługi,b)bez konieczności stosowania zasilaniac) długość piły nie mniejsze niż 400 mmd) waga nie większa niż 2 kg Zadanie 14 - Piła spalinowa: 1 szt. a) piła powinna posiadać moc (kW) 3,5 (KM) 4,8 oraz pojemność skokową 59 cm3b) Piła powinna posiadać:- zawód dekompresyjny- system filtrów powietrza- dwusuwowy silnik- pompa olejowa z regulacją wydajności-system antywibracyjnyZadanie 15 - Nożyce dielektryczne: 1 szt. a) długość nożyc powinna być nie mniejsza niż 90 cmb) napięcie próby: nie mniejsza niż 40 kVc) napięcie pracy do 20 kVd) sprzęt powinien spełniać normy: PN-80/E-08502, PN-73/E-08502, PN-EN 61243-1:1998Zadanie 16 - Aparat ochrony układu oddechowego: 4kpl.a) noszak aparatu wyposażony w reduktor ciśnienia i pasy naramienne z nakładkami z miękkiego tworzywa o szerokości nie mniejszej nić 50 mmb) kompozytowa butla powietrzna o pojemności nie mniejszej niż 6 l i ciśnieniu roboczym 300 barc) automat oddechowy nadciśnieniowy uruchamiany pierwszym wdechem, łączony z maską szybkozłączem, automat odłączalny ode wężae) reduktor stabilny w pełnym zakresie ciśnienia butlowego z wbudowanym zaworem bezpieczeństwa połączony z automatem oddechowym jednym wężemf) aparat wyposażony w urządzenie ostrzegawcze uruchamiane przy ciśnieniu 55 +/- 5, wydające po uruchomieniu dźwięk ciągłyg) butla musi spełniać wymagania art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 21.12.2000 r. o dozorze technicznymh) maska aparatu zgodne z wymaganiami PN-EN 136i) aparat powietrzny zgodny z wymaganiami PN-EN 137j) kompletny aparat musi posiadać Świadectwo Dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo – Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej zgodnie z art. 7 Ustawy o ochronie przeciwpożarowej. Zadanie 17- Przenośny zestaw oświetleniowy: 2 kpl.a) zestaw oświetleniowy powinien posiadać moc światła nie mniejsza niż 18000 lmb) powinien posiadać zasięg światła nie mniejszy niż 150 mc) zestaw powinien posiadać akumulator litowo – jonowy: 41600 mAh oraz klasę szczelności: nie mniejsza niż IP 66Zadanie 18 - Zestaw elektronarzędziZestaw powinien zawierać:a) akumulatorowa wkrętarka udarowa- maksymalny moment obrotowy 165 Nm- śruby standardowe: M5 – M16- śruby maszynowe: M-4 – M8- gwint zwykły: 22-125- napięcie zasilania 18Vb) Akumulatorowa wiertarko – wkrętarka udarowa- wyposażona w niemniej niż 3 biegi- wyposażona w 4 biegunowy silnik- maksymalna średnica wiercenia w stali 13 mm - maksymalna średnica wiercenia w drewnie 65 mm- maksymalna średnica wiercenia w betonie 16 mm- maksymalny moment obrotowy miękki / twardy 40 / 80 Nm- zapięcie zasilania 18Vc) Akumulatorowa ręczna pilarka tarczowa- średnica tarczy: 165 mm- maksymalna zdolność cięcia przy 90 st: 0-57 mm- maksymalna zdolność cięcia przy 45 st: 0-40 mm - maksymalna zdolność cięcia przy 50 st: 0-36 mm- napięcie zasilania 18 Vd) Akumulatorowa szlifierka kątowa- średnica tarczy: 115 mm- napięcie zasilania 18 Ve) Akumulatorowa piła posuwowa -długość skoku nie mniejsza niż 32 mm- zdolność cięcia w rurze nie mniejsza niż 130 mm- zdolność cięcia w drewnie nie mniejsza niż 255 mm- napięcie zasilania 18 Vf) 3 sztuki akumulatorów ( 18 V)g) Ładowarkah) Torba transportowaZadanie 19 - Schodki z klinem: 2 kpl.Zestaw powinien zawierać:a) 1x schodek - wymiary: 690 x 150 x 276 mmb) 1 x podkład- wymiary: 230 x 150 x 120 mma) schodki umożliwiające podpieranie podnoszonych ciężarów oraz stabilizacji pojazdówb) dopuszczalne obciążenie nie mniejsze niż 100 kg/cm2Zadanie 20 - Zestaw pasów i zawiesi: 1 kpl.Zestaw powinien zawieraća) Szakle-2 t - 4 szt.-3,25 t – 6 szt.-8,5 t – 3 szt.b) Zawiesia pasowe wg PN-EN 1492-1 - B2 DOR 1t /1m – 2 szt. - B4 DOR 3t /1,5 m - 2 szt. - B4 DOR 3t/ 5 m - 2 szt. - B4 DOR 8t/ 5 m – 1 szt.c) Zawiesia wężowe wg PN-EN 1492-2-DOR 1t / 1m (obw.2) – 2 szt.-DOR 3t / 1,5m (obw.3) – 2 szt.-DOR 5t/ 2 m (obw 4.) - 2 szt.d) Pas transportowy zgodnie wg PN-EN121952,5/5 t 5 m – 2 szt.2,5/5 t 8 m - 2 szt.5/10 t 8 m – 2 szt.Zadanie 21 - Butla tlenowa: 2 szt.Butla powinna posiadać:a)ciśnienie robocze: 20MPa = 200barb) pojemność sprężonego tlenu: przy 200bar ~540L, przy 150 bar ~405Lc) średnica: 117mmd) zawór standardowy DINZadanie 22 - Rękawice techniczne: 10 szt.a) rękawice muszą zapewnić ochronę i pewny uchwytb) wnętrze dłoni powinno być pokryte jednolitym wodno i olejoodpornym materiałemc) grzbiet dłoni – od nadgarstka do czubków palców pokryty wstawkami chroniącymi przed zmiażdżeniemd) rękawice zgodne z normą EN 388:2016e) rękawice muszą posiadać Świadectwo Dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo – Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej zgodnie z art. 7 Ustawy o ochronie przeciwpożarowej.

II.5) Główny kod CPV: 35110000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
24.12.2020

II.9) Informacje dodatkowe: Datą rozpoczęcia realizacji zadania jest data podpisania umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza określonego sposobu spełnienia przedmiotowego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza określonego sposobu spełnienia przedmiotowego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza określonego sposobu spełnienia przedmiotowego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1) Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ)2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1) niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.5) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. – wg załącznika nr 6 do SIWZ.6) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy PZP, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia i dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakości 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 16.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Drabina ratownicza trzyprzęsłowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 szt. a) aluminiowa drabina ratownicza z drążkami podporowymi,b) drabina powinna posiadać wysuwane przęsła drabiny,c) długość drabiny po rozłożeniu nie większa niż 8 050 mmd) długość drabiny po złożeniu ( transportowa) nie większa niż: 3 465 mme) wysokość transportowa drabiny nie większa niż 210 mmf)szerokość transportowa drabiny nie większa niż 565 mm z drążkami,g)drabina musi posiadać Świadectwo Dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo – Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej zgodnie z art. 7 Ustawy o ochronie przeciwpożarowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35110000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 24.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Radiotelefon nasobny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4 szt. a) radiotelefon w wersji na pasma FHVb)radiotelefon powinien posiadać 4 wierszowy wyświetlaczc) radiotelefon powinien posiadać podświetlany wyświetlaczd) radiotelefon zgodny z normą IP68 (E)e) radiotelefon posiadający certyfikat iskrobezpieczeństwaf)radiotelefon w zestawie z ładowarką sieciowąg) zakres częstotliwości: 136-174 MHzh) radiotelefon powinien posiadać liczbę kanałów nie mniejsza niż 950i) zasilanie 7,5 Vj) radiotelefon powinien pracować w trybie analogowym i cyfrowym
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35110000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 24.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Radiotelefon z mikrofonogłośnikiem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:6 szt.a) mikrofonogłośnik powinien umożliwiać nadawanie komunikatów oraz ich odbiór,b) mikrofonogłośnik powinien posiadać redukcję hałasu,c) mikrofonogłośnik powinien posiadać gniazdo słuchawkowe,d) mikrofonogłośnik powinien posiadać gniazdo antenowee) mikrofonogłośnik powinien posiadać regulacja głośnościf) mikrofonogłośnik powinien posiadać przycisk alarmowyg) Zamawiający dopuszcza mikrofonogłośnik kompatybilny i zapewniający prawidłowe działanie z posiadanym przez jednostkę OSP radiotelefonem nasobnym firmy MOTOROLA DP
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35110000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 24.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zestaw podpór PT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4 kpl.a) podpora powinna być wykonana z profili stalowychb) podpora powinna posiadać 6 punktów zaczepowychc) podpora powinna posiadać zintegrowany pas napinający o nośności 5 t i długości 5 md) podpora powinna posiadać nośność do 1500 kge) podpora powinna posiada możliwość regulacji długości w zakresie 800 mmf) podpora powinna posiadać długość w pozycji transportowej nie większą niż 1500 mmg)zestaw pasów i zawiesi składający się z: zawiesia 1t 1m ( 2 szt.), szelka łącząca (2 szt.), pas transportowy 5t ( 1 szt.)h) torba transportowa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35110000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 24.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zestaw poduszek wysokociśnieniowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3 kpla) I poduszka powinna posiadać ( maksymalna siła podnoszenia) nie mniejsza niż .: 5,7 t. – 1 szt.b) II poduszka powinna posiadać ( maksymalna siła podnoszenia) nie mniejszą niż.: 17,7 t. – 1 szt.c) III poduszka powinna posiadać ( maksymalna siła podnoszenia) nie mniejszą niż : 31,4 t. – 1 szt.d) reduktor butlowy 200/300 bar – 1 szt.e) sterownik podwójny Air CU – 1 szt.f) wąż napełniający min. 10 m. – 2 szt.g) Zestaw musi posiadać Świadectwo Dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo – Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej zgodnie z art. 7 Ustawy o ochronie przeciwpożarowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35110000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 24.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Latarki kątowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) latarka powinny być wykonane w technologii Dual Light: dwie diody jedna o wąskim snopie światła oraz druga święcoca szeroko ( lub inna równoważna)b) latarka powinna zapewniać wodo i pyłoszczelnośćc) latarka powinna zapewniać zasięg światła min.: 401/250/187 m d) latarka powinna posiadać ruchomą głowicęe) latarka powinna posiadać 3 pozycje świeceniaf) w komplecie powinna znajdować się ładowarka
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35110000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 24.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Lizaki podświetlane
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4 szt.a) tarcza lizaka powinna składać się z pierścienia w kolorze białym, wyklejonego folią odblaskowąb) wewnętrzne koło lizaka powinno z jednej strony posiadać barwę zieloną, z drugiej strony barwę czerwoną ze świecącymi diodamic) lizak zasilany bateriami
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35110000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 24.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Flary ostrzegawcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2 kpl. a) komplet powinien posiadać 6 flar b) flara powinna posiadać nie mniej niż 7 funkcji świeceniac) flara w kolorze niebieskim lub pomarańczowymd) flara powinna być wodoodporna i wstrząsoodpornae) walizka transportowaf)zasilanie akumulatorowe
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35110000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 24.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Kamizelka KED
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 szt.a) wysokość kamizelki powinna być nie większa niż 85 cmb) wysokość kamizelki w pokrowcu nie większa niż 85 cm c) szerokość kamizelki nie większa niż 80 cmd) szerokość kamizelki w pokrowcu nie większa niż 25 cme) obciążenie dopuszczalne nie mniejsze niż 200 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35110000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 24.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Hydrauliczny zestaw do cięcia pedałów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 kpl.a) Zestaw powinien zawierać przecinacz do pedałów – 1 szt. -siła cięcia powinna być nie mniejsza niż 75 kN- rozwarcie ostrzy powinno być nie mniejsze niż 40 mm b) pompka ręczna – 1 szt.c)wąż – 1 szt.d) walizkae) waga zestawu nie większa niż 8,8 kgf)Zestaw musi posiadać Świadectwo Dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo – Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej zgodnie z art. 7 Ustawy o ochronie przeciwpożarowej. Zamawiający dopuszcza hydrauliczny zestaw do cięcia pedałów kompatybilny, współpracujący i zapewniający prawidłowe działanie z posiadanym przez jednostkę OSP sprzętem firmy ,,LUKAS”
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35110000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 24.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Hydrauliczny zestaw do wyważania drzwi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) zestaw powinien zawierać wyważarkę do drzwi o sile rozpierania nie mniejszej niż 90 kN oraz skoku nie mniejszym niż 100 mmb)pompka ręcznac)wążd)walizkae) waga zestawu nie większa niż 12,8 kgf) Zestaw musi posiadać Świadectwo Dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo – Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej zgodnie z art. 7 Ustawy o ochronie przeciwpożarowej. Zamawiający dopuszcza hydrauliczny zestaw do cięcia pedałów kompatybilny, współpracujący i zapewniający prawidłowe działanie z posiadanym przez jednostkę OSP sprzętem firmy LUKAS
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35110000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 24.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Zestaw do wyważania drzwi i cięcia pedałów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 kpl.a) Zestaw powinien zawierać wyważacz do drzwi o sile rozpierania nie mniejszej niż 90kN i skoku nie mniejszym niż 100 mmb) zestaw powinien zawierać przecinacz do pedałów o rozwarciu ostrzy nie mniejszym niż 40 mm i sile cięcia nie mniejsze niż 75 kNc)pompka ręcznad) wąże) walizkaf) waga zestawu nie większa niż 17,1 kgg) Zestaw musi posiadać Świadectwo Dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo – Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej zgodnie z art. 7 Ustawy o ochronie przeciwpożarowej. Zamawiający dopuszcza hydrauliczny zestaw do cięcia pedałów kompatybilny, współpracujący i zapewniający prawidłowe działanie z posiadanym przez jednostkę OSP sprzętem firmy LUKAS
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35110000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 24.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Piła do szyb
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 szt.a) piła powinna mieć możliwość jednoosobowej obsługi,b)bez konieczności stosowania zasilaniac) długość piły nie mniejsze niż 400 mmd) waga nie większa niż 2 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35110000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 24.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Piła spalinowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 szt. a) piła powinna posiadać moc (kW) 3,5 (KM) 4,8 oraz pojemność skokową 59 cm3b) Piła powinna posiadać:- zawód dekompresyjny- system filtrów powietrza- dwusuwowy silnik- pompa olejowa z regulacją wydajności-system antywibracyjny
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35110000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 24.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Nożyce dielektryczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 szt. a) długość nożyc powinna być nie mniejsza niż 90 cmb) napięcie próby: nie mniejsza niż 40 kVc) napięcie pracy do 20 kVd) sprzęt powinien spełniać normy: PN-80/E-08502, PN-73/E-08502, PN-EN 61243-1:1998
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35110000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 24.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Aparat ochrony układu oddechowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) noszak aparatu wyposażony w reduktor ciśnienia i pasy naramienne z nakładkami z miękkiego tworzywa o szerokości nie mniejszej nić 50 mmb) kompozytowa butla powietrzna o pojemności nie mniejszej niż 6 l i ciśnieniu roboczym 300 barc) automat oddechowy nadciśnieniowy uruchamiany pierwszym wdechem, łączony z maską szybkozłączem, automat odłączalny ode wężae) reduktor stabilny w pełnym zakresie ciśnienia butlowego z wbudowanym zaworem bezpieczeństwa połączony z automatem oddechowym jednym wężemf) aparat wyposażony w urządzenie ostrzegawcze uruchamiane przy ciśnieniu 55 +/- 5, wydające po uruchomieniu dźwięk ciągłyg) butla musi spełniać wymagania art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 21.12.2000 r. o dozorze technicznymh) maska aparatu zgodne z wymaganiami PN-EN 136i) aparat powietrzny zgodny z wymaganiami PN-EN 137j) kompletny aparat musi posiadać Świadectwo Dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo – Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej zgodnie z art. 7 Ustawy o ochronie przeciwpożarowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35110000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 24.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Przenośny zestaw oświetleniowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2 kpl.a) zestaw oświetleniowy powinien posiadać moc światła nie mniejsza niż 18000 lmb) powinien posiadać zasięg światła nie mniejszy niż 150 mc) zestaw powinien posiadać akumulator litowo – jonowy: 41600 mAh oraz klasę szczelności: nie mniejsza niż IP 66
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35110000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 24.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: Zestaw elektronarzędzi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw powinien zawierać:a) akumulatorowa wkrętarka udarowa- maksymalny moment obrotowy 165 Nm- śruby standardowe: M5 – M16- śruby maszynowe: M-4 – M8- gwint zwykły: 22-125- napięcie zasilania 18Vb) Akumulatorowa wiertarko – wkrętarka udarowa- wyposażona w niemniej niż 3 biegi- wyposażona w 4 biegunowy silnik- maksymalna średnica wiercenia w stali 13 mm - maksymalna średnica wiercenia w drewnie 65 mm- maksymalna średnica wiercenia w betonie 16 mm- maksymalny moment obrotowy miękki / twardy 40 / 80 Nm- zapięcie zasilania 18Vc) Akumulatorowa ręczna pilarka tarczowa- średnica tarczy: 165 mm- maksymalna zdolność cięcia przy 90 st: 0-57 mm- maksymalna zdolność cięcia przy 45 st: 0-40 mm - maksymalna zdolność cięcia przy 50 st: 0-36 mm- napięcie zasilania 18 Vd) Akumulatorowa szlifierka kątowa- średnica tarczy: 115 mm- napięcie zasilania 18 Ve) Akumulatorowa piła posuwowa -długość skoku nie mniejsza niż 32 mm- zdolność cięcia w rurze nie mniejsza niż 130 mm- zdolność cięcia w drewnie nie mniejsza niż 255 mm- napięcie zasilania 18 Vf) 3 sztuki akumulatorów ( 18 V)g) Ładowarkah) Torba transportowa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35110000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 24.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: Schodki z klinem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2 kpl.Zestaw powinien zawierać:a) 1x schodek - wymiary: 690 x 150 x 276 mmb) 1 x podkład- wymiary: 230 x 150 x 120 mma) schodki umożliwiające podpieranie podnoszonych ciężarów oraz stabilizacji pojazdówb) dopuszczalne obciążenie nie mniejsze niż 100 kg/cm2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35110000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 24.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: Zestaw pasów i zawiesi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 kpl.Zestaw powinien zawieraća) Szakle-2 t - 4 szt.-3,25 t – 6 szt.-8,5 t – 3 szt.b) Zawiesia pasowe wg PN-EN 1492-1 - B2 DOR 1t /1m – 2 szt. - B4 DOR 3t /1,5 m - 2 szt. - B4 DOR 3t/ 5 m - 2 szt. - B4 DOR 8t/ 5 m – 1 szt.c) Zawiesia wężowe wg PN-EN 1492-2-DOR 1t / 1m (obw.2) – 2 szt.-DOR 3t / 1,5m (obw.3) – 2 szt.-DOR 5t/ 2 m (obw 4.) - 2 szt.d) Pas transportowy zgodnie wg PN-EN121952,5/5 t 5 m – 2 szt.2,5/5 t 8 m - 2 szt.5/10 t 8 m – 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35110000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 24.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21 Nazwa: Butla tlenowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2 szt.Butla powinna posiadać:a)ciśnienie robocze: 20MPa = 200barb) pojemność sprężonego tlenu: przy 200bar ~540L, przy 150 bar ~405Lc) średnica: 117mmd) zawór standardowy DIN
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35110000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 24.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22 Nazwa: Rękawice techniczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) rękawice musza zapewnić ochronę i pewny uchwytb) wnętrze dłoni powinno być pokryte jednolitym wodno i olejoodpornym materiałemc) grzbiet dłoni – od nadgarstka do czubków palców pokryty wstawkami chroniącymi przed zmiażdżeniemd) rękawice zgodne z normą EN 388:2016e) rękawice muszą posiadać Świadectwo Dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo – Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej zgodnie z art. 7 Ustawy o ochronie przeciwpożarowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35110000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 24.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakości 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci - Żarów, Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI