Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu ratownictwa technicznego dla OSP, etap IV, uzupełniający – dostawa osprzętu i narzędzi hydraulicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie Samorządów Euroregionu "Bug"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431233986
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości 1
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 562 75 77
1.5.8.) Numer faksu: 82 562 75 77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@euroregionbug.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.euroregionbug.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
współpraca transgraniczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu ratownictwa technicznego dla OSP, etap IV, uzupełniający – dostawa osprzętu i narzędzi hydraulicznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e113efd8-b167-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049885
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00045725/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa sprzętu ratownictwa technicznego dla OSP
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Współpracy Transgranicznej Polska – Białoruś – Ukraina 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/euroregionbug3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/euroregionbug
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja:- Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/euroregionbug,- W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku braku działania platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/euroregionbug Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej sekretariat@euroregionbug.pl, podając numer sprawy: SSERB/PBU/0591/01/21,- Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w niniejszej SIWZ, składane są przez Wykonawcę wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/euroregionbug.Przygotowanie oferty:- Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym podpisem kwalifikowanym,- Sposób złożenia oferty w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkownika Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z treścią ww. Instrukcji przed złożeniem oferty. Instrukcja dla Wykonawców stanowi również załącznik Nr 9 do SWZ. Składając ofertę Wykonawca akceptuje treść ww. Instrukcji,- Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy elektronicznej (w formacie danych: .doc, .docx, .pdf, .rtf, .odt). Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/euroregionbug.Sposób komunikacji oraz składania ofert szczegółowo opisany jest w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. zakup i dostawa sprzętu ratownictwa technicznego dla OSP, etap IV, uzupełniający – dostawa osprzętu i narzędzi hydraulicznych, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przysługuje:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SSERB/PBU/0591/01/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu ratownictwa technicznego dla OSP, etap IV, uzupełniający – dostawa osprzętu i narzędzi hydraulicznych. Zamówienie obejmuje m.in.1) dostawę wyposażenia w zakresie określonym w Załączniku nr 1 do SWZ (tj. wąż hydrauliczny zasilający o dł. 10 mb. - 24 szt; wąż hydrauliczny zasilający o dł. 5mb. - 4 szt, nożyce hydrauliczne do cięcia - 2 szt; rozpieracz hydrauliczny kolumnowy - 1 szt; nożyco-rozpieracz hydrauliczny akumulatorowy - 1 szt.) wraz z ich transportem, wniesieniem, złożeniem, ustawieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego, w godzinach jego pracy.2) dostarczenie wraz z zamówieniem instrukcji w języku polskim, wymaganej do obsługi,
4.2.6.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
35112000-2 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: cena 80%, gwarancja 20%.Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru: CnC = ------- x 80 pkt Cb gdzie,C- ilość punktów za kryterium cena,Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,Cb – cena oferty badanej.Punkty w kryterium gwarancja (G) zostaną obliczone według zasady:W przypadku zaoferowania minimalnej wymaganej długości okresu gwarancji tj. 24 miesięcy, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów. W przypadku zaoferowania długości okresu gwarancji 30 miesięcy, Wykonawca otrzyma dziesięć (10) punktów.W przypadku zaoferowania długości okresu gwarancji 36 miesięcy, Wykonawca otrzyma dwadzieścia (20) punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10