Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup, dostawa i wymiana matryc w urządzeniach oczyszczających powietrze firmy ActivTek na rzecz Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY DLA MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140356582
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałkowska 82
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-517
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@warszawa.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://warszawa.sr.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sąd
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa i wymiana matryc w urządzeniach oczyszczających powietrze firmy ActivTek na rzecz Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80ca45e1-5057-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00401766
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00070769/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zakup, dostawa i wymiana matryc w urządzeniach oczyszczających powietrze
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-80ca45e1-5057-11ed-9171-f6b7c7d59353
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ) Zamawiający wymaga złożenia oferty w formie elektronicznej, tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne - podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. – o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t.j.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1797) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/SR/04/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zakup i dostawa 99 sztuk ogniw 750 do budynku Sądu przy ul. Marszałkowskiej 82
4.2.6.) Główny kod CPV: 42514200-4 - Elektrostatyczne urządzenia do oczyszczania powietrza i gazu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Autoryzacja na podstawie doświadczenia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zakup i dostawa 9 sztuk ogniw 5000 oraz 24 sztuk ogniw 10000 do budynku Sądu przy ul. Czerniakowskiej 100A
4.2.6.) Główny kod CPV: 42514200-4 - Elektrostatyczne urządzenia do oczyszczania powietrza i gazu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Autoryzacja na podstawie doświadczenia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
w okresie ostatnich 3 (słownie: trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali należycie minimum 3 oddzielne zamówienia (każde w ramach jednej odrębnej umowy), polegające na dostawie i montażu na stałe wmontowanych urządzeń oczyszczających powietrze (każde zamówienie powinno obejmować łącznie minimum 20 urządzeń obsługujących) opartych na aktywnej technologii promieniowej jonizacji katalitycznej (Radiant Catalytic Ionization) w budynku użyteczności publicznej o powierzchni całkowitej budynku minimum 8 000 m2, z tym zastrzeżeniem, że:
- przynajmniej dwa z zamówień o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł brutto winno być wykonane na działającym obiekcie zapewniając bezprzerwowe funkcjonowanie obiektu podczas prac montażowych,
Pod pojęciem „budynku użyteczności publicznej” Zamawiający rozumie budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji. Za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.
W przypadku dostaw, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia dostaw (w przypadku dostaw rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
dysponują lub będą dysponować co najmniej trzema osobami posiadającymi jednocześnie:
- aktualny certyfikat/zaświadczenie wystawiony przez producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela w Polsce potwierdzający, że wskazana osoba jest przeszkolona i uprawniona do wykonania autoryzowanego montażu i serwisu dostarczonych w ramach przedmiotu zamówienia urządzeń oraz potwierdzający dostęp serwisowy do fabrycznego oprogramowania producenta (lub jego autoryzowanego przedstawiciela) oraz do dokumentacji technicznej.
- doświadczenie przy realizacji minimum 3 zamówień polegających na montażu urządzeń oczyszczających powietrze (każde zamówienie powinno obejmować łącznie minimum 20 urządzeń) opartych na aktywnej technologii promieniowej jonizacji katalitycznej (Radiant Catalytic Ionization) w budynku użyteczności publicznej o powierzchni całkowitej budynku minimum 8 000 m2.
- świadectwa kwalifikacyjne, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru i eksploatacji, w zakresie:
• urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych, o mocy powyżej 50kW;
• aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji, oraz:
• urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Załącznik nr 7 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania opisanych warunków udziału w Postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z Postępowania, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w Postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z Postępowania –zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ. Informacje zawarte w przedmiotowym oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w Postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 274), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SWZ;
2) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 Ustawy, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; z zastrzeżeniem pkt 2.11;
4) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw i usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy oraz montaż zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy oraz montaż zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy i montaże były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o którym mowa Rozdziale IV ust. 1 pkt 4 wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy i montaże zostały wykonane lub są wykonywane, z załączeniem dowodów określających, czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie.
Wzór wykazu dostaw i montażu stanowi Załącznik nr 8 do SWZ
Wykaz osób – Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej trzema osobami posiadającymi jednocześnie:
- aktualny certyfikat/zaświadczenie wystawiony przez producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela w Polsce potwierdzający, że wskazana osoba jest przeszkolona i uprawniona do wykonania autoryzowanego montażu i serwisu dostarczonych w ramach przedmiotu zamówienia urządzeń oraz potwierdzający dostęp serwisowy do fabrycznego oprogramowania producenta (lub jego autoryzowanego przedstawiciela) oraz do dokumentacji technicznej;
- doświadczenie przy realizacji minimum 3 zamówień polegających na montażu urządzeń oczyszczających powietrze (każde zamówienie powinno obejmować łącznie minimum 20 urządzeń) opartych na aktywnej technologii promieniowej jonizacji katalitycznej (Radiant Catalytic Ionization) w budynku użyteczności publicznej o powierzchni całkowitej budynku minimum 8 000 m2;
- świadectwa kwalifikacyjne, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru i eksploatacji w zakresie:
• urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych o mocy powyżej 50kW;
• aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji, oraz:
• urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV;
Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
pisemne poświadczenie wystawione przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora na terenie Polski, nabycia przez Wykonawcę ogniw procesowych w celu realizacji niniejszego zadania, w ilościach i modelach zgodnych z zestawieniem stanowiącym Załącznik nr 1a do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 28 października 2022r. do godz. 10:00. Niewniesienie wadium w tym terminie spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
3. Wadium ustala się w wysokości :
- w zakresie części I postepowania 3500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100).
- w zakresie części II postepowania 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100).
4. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
5. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 uPzp.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy w Warszawie nr 18 1130 1017 0021 1002 1890 0004 z podaniem w tytule wpłaty dopisku:
„Wadium – Zakup i dostawa 99 sztuk ogniw 750 do budynku Sądu przy ul. Marszałkowskiej 82 nr postępowania ZP/SR/04/22” – część I.
„Wadium – Zakup i dostawa 9 sztuk ogniw 5000 oraz 24 sztuk ogniw 10000 do budynku Sądu przy ul. Czerniakowskiej 100A nr postępowania ZP/SR/04/22” – część II.
7. Dowodem wniesienia wadium będzie kopia polecenia dokonania przelewu, przy czym w terminie określonym dla wniesienia wadium środki powinny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego.
8. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w art. 97 ust. 1 pkt 2-4 uPzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oryginał dokumentu w postaci elektronicznej.
9. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądzu musi w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 pkt 1-3 ustawy oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji.
10. Wykonawca powinien przekazać dokument wadium przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z Rozdziałem I ust. 4 specyfikacji warunków zamówienia, do upływu terminu składania ofert.
11. Dokument wadialny musi zawierać informację, iż stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy w Warszawie, w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym na:
- „ZP/SR/04/22 – Zakup i dostawa 99 sztuk ogniw 750 do budynku Sądu przy ul. Marszałkowskiej 82 - część I”.
- „ZP/SR/04/22 – Zakup i dostawa 9 sztuk ogniw 5000 oraz 24 sztuk ogniw 10000 do budynku Sądu przy ul. Czerniakowskiej 100A - część II”.
12. Wszelkie koszty z wiązane z wniesieniem wadium ponosi Wykonawca.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 pkt 2.1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to potwierdza na dzień składania ofert brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w Postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w Postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z Postępowania, o których mowa w Rozdziale V ust. 2 pkt 2.2 ppkt 1-3, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 117 ust. 4 Ustawy, składają wraz z ofertą Oświadczenie stanowiące Załącznik Nr 5 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający, przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
1) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy,
2) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania dostawy, niewynikającego z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania wykonywania dostawy, w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę),
3) wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-28 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-26