Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu stadionu sportowego Koźle przy ul. B. Chrobrego 31 w Kędzierzynie-Koźlu - modernizacja stadionu w Koźlu, roboty dotyczące instalacji elektrycznych i oświetlenia.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kędzierzynie-Koźlu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532437162
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 29
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mosirkk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosirkk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenu stadionu sportowego Koźle przy ul. B. Chrobrego 31 w Kędzierzynie-Koźlu - modernizacja stadionu w Koźlu, roboty dotyczące instalacji elektrycznych i oświetlenia.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1106dae-13bb-4cdb-9b9d-1445be5361fa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467300
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00083418/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Zagospodarowanie terenu stadionu sportowego Koźle przy ul. B. Chrobrego 31 w Kędzierzynie-Koźlu - modernizacja stadionu w Koźlu, roboty dotyczące instalacji elektrycznych i oświetlenia
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c1106dae-13bb-4cdb-9b9d-1445be5361fa
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c1106dae-13bb-4cdb-9b9d-1445be5361fa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Centrum pomocy platformy e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MOSiR.051.03.01.01.2024.D
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn.:
„Zagospodarowanie terenu stadionu sportowego Koźle przy ul. B. Chrobrego 31 w Kędzierzynie-Koźlu - modernizacja stadionu w Koźlu, roboty dotyczące instalacji elektrycznych i oświetlenia.”
UWAGA: zamówienie obejmuje wykonanie wyłącznie oświetlenia boiska treningowego i głównego, w zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, w szczególności w opisie branży elektrycznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
a) Wykonanie robót ziemnych
b) Posadowienie 4 prefabrykowanych fundamentów,
c) Uzbrojenie masztów o przewód wewnętrzny oraz tabliczkę bezpiecznikową,
d) Uzbrojenie konstrukcji wsporczych o 7 opraw oświetleniowych każdy,
e) Montaż ww. konstrukcji na masztach,
f) Montaż 4 masztów na ww. fundamentach,
g) Montaż szafki oświetleniowej,
h) Ułożenie bednarki uziemiającej oraz linii kablowej,
i) Rozbudowa układu zasilania z przyłącza Zamawiającego na elewacji budynku,
j) Uporządkowanie terenu po przeprowadzonych pracach.
Oświetlenie terenu zaprojektowano przyjmując odpowiednie kryteria zgodnie z normą” PN-EN 12193 „Światło i oświetlenie w sporcie”.
Zgodnie z w/w normą poziome natężenie oświetlenia dla obiektów sportowych klasy III (trening, rekreacja) ustalono na poziomie min. 75 lx. Zasilanie w energię elektryczną projektowanej instalacji elektrycznej odbywać się będzie z istniejącej sieci oświetleniowej na terenie obiektu. Z projektowanej szafki oświetleniowej zasilone zostaną wszystkie elementy projektowanej instalacji elektrycznej. W celu oświetlenia boisk przewidziano montaż punktów świetlnych zrealizowanych za pomocą opraw ze źródłami światła LED.
Zamawiający posiada decyzję Starosty Kędzierzyńsko-Kozielskiego w przedmiocie udzielenia pozwolenia na budowę (decyzja nr 1/187/2022), którą załącza do postępowania w zał. nr 5.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający odstępuje od ustalania warunku w tym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów.
Zamawiający odstępuje od ustalania warunku w tym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający odstępuje od ustalania warunku w tym zakresie.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie oświetlenia boiska sportowego lub oświetlenia drogowego, na kwotę co najmniej 150 tys. zł brutto,
b) dysponuje osobami przewidzianymi do kierowania robotami budowlanymi, które posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności elektrycznej lub elektroenergetycznej (lub równoważne wystawione na podstawie obowiązujących przepisów).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu - przelewem na konto zamawiającego z podaniem: nazwy zamówienia, PKO BP nr 35 1020 3668 0000 5102 0501 1863,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz w Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-06 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: e-zamówienia, jak w SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-06 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-05