Wyposażenie laboratoriów w ramach projektu NEBI - Krajowy Ośrodek Badań Obrazowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wyposażenie laboratoriów w ramach projektu NEBI - Krajowy Ośrodek Badań Obrazowych w Naukach Biologicznych i Biomedycznych (sprzęt IT oraz oprogramowanie) z dopuszczeniem ofert częściowych - etap II
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
  • Termin składania wniosków2023-10-11
  • ZamawiającyINSTYTUT BIOLOGII DOŚWIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-02
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00422821
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Wyposażenie laboratoriów w ramach projektu NEBI - Krajowy Ośrodek Badań Obrazowych w Naukach Biologicznych i Biomedycznych (sprzęt IT oraz oprogramowanie) z dopuszczeniem ofert częściowych - etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT BIOLOGII DOŚWIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325825

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Pasteura 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-093

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 225892180

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nencki.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

naukowo-badawcza i edukacyjna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyposażenie laboratoriów w ramach projektu NEBI - Krajowy Ośrodek Badań Obrazowych w Naukach Biologicznych i Biomedycznych (sprzęt IT oraz oprogramowanie) z dopuszczeniem ofert częściowych - etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4762a5e-60f7-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00422821

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028511/32/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Wyposażenie laboratoriów w ramach projektu NEBI - Krajowy Ośrodek Badań Obrazowych w Naukach Biologicznych i Biomedycznych (sprzęt IT oraz oprogramowanie) z dopuszczeniem ofert częściowych - etap II

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

NEBI - Krajowy Ośrodek Badań Obrazowych w Naukach Biologicznych i Biomedycznych, nr POIR.04.02.00-00-C004/19

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w dokumencie SWZ. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Platformy wynosi 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami przechowywane są na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiający otrzyma dostęp do plików dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Biologii Doświadczalnej imienia Marcelego Nenckiego Polskiej Akademii Nauk. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a także art. 6 Ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego oraz art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że: udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AZP-261-52/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w tej części jest rozbudowa zasilaczy zasilania gwarantowanego UPS (produkcji Delta Electronics INC.) o moduły mocy 50kW zlokalizowanych w serwerowni budynku Krajowego Centrum Zaawansowanych Analiz Obrazowania w Naukach Biologicznych I Biomedycznych Ul. Leśna 13, 11-730, w Mikołajkach.
Stan istniejący:
System zasilania obiektu zbudowany jest z dwóch zasilaczy zasilania gwarantowanego UPS modułowych Modulon DPH300kW System 300kVA (produkcji Delta Electronics INC.). Każdy wyposażony jest w jeden moduł mocy 50kW, (układ pracy 50kW + 50kW). Czas podtrzymania 7 min dla każdego UPS dla mocy docelowej 200kW każdy.
Parametry układu zasilającego UPS:
" System dystrybucji zasilania gwarantowanego od UPS do RACK w kon?guracji dwumagistralowej - 2N
" Zestaw UPS składający się z niezależnych jednostek UPS o mocy do 200 kVA przy PF =1
" Każdy zasilacz UPS wyposażony w niezależny układ bypassu elektronicznego.
" Zestaw UPS wyposażony w ręczny bypass serwisowy.
" Możliwość wykonywania czynności serwisowych lub rozbudowy zestawu UPS-ów bez konieczności przejścia na by-pass.
" Klasa zasilaczy UPS wg EN-62040-3: VFI-SS-111 lub równoważnej.
" Każdy UPS wyposażony w swój zestaw baterii w technologii AGM, instalowanych na stojakach.
" Zastosowane akumulatory charakteryzują się projektowaną żywotnością VERYLONGLIFE wg EUROBAT.
" Zasilacze UPS włączone są do zintegrowanego systemu nadzoru infrastruktury i systemu monitorującego.
" Możliwość komunikacji przez protokół Modbus RTU lub Modbus IP
" Możliwość komunikacja za pomocą styków bezpotencjałowych, poza ww. protokołami transmisji danych
" Docelowa moc zasilacza to 200 kVA/ 200 kW z możliwością rozbudowy do 300 kVA/ 300 kW
" Klasy?kacja sprawności wyjściowej: VFI-SS-111
" Współczynnik mocy wyjściowej 1.0
Specyfikacja techniczna UPS:
" ModelDPH-300K / DPH-500K / DPH-600K
" Moc znamionowa
o DPH-300K50-300 kVA/kW
o Moduł mocy 50 kW : do 6 sztuk
" Wejście
o Napięcie znamionowe220/380 V, 230/400 V, 240/415 V (3 fazy, 4 przewody + uziemienie)
o Zakres napięcia176~276 V AC (pełne obciążenie)
o THDi< 3% **
o Współczynnik mocy> 0,99
o Zakres częstotliwości40~70 Hz
" Wyjście
o Napięcie220/380 V, 230/400 V, 240/415 V (3 fazy, 4 przewody + uziemienie)
o THDu? 0,5% (obciążenie liniowe)
o Regulacja napięcia± 1% (statyczna)
o Częstotliwość50/60 ± 0,05 Hz
o Przeciążalność? 125% : 10 minut
o ? 150% : 1 minut
o 150%: 1 sekunda
" Wyświetlacz 10" kolorowy ekran dotykowy
" Interfejs komunikacyjny
o StandardRS232 x 1,
o port równoległy x 4,
o USB typ A x 2,
o USB typ B x 1,
o MODBUS x 1,
o złącze SMART x 1,
o REPO x 1, EPO x 1,
o cyfrowe wejścia sygnałowe x 4,
o cyfrowe wyjścia sygnałowe x 6,
o złącze pomiaru temperatury x 4,
o wejścia cyfrowe stanu zabezpieczeń zewnętrznych x 4,
o BMS (RJ45) x 1,
o Ethernet x 1
" Zgodność
o Bezpieczeństwo CE
" Sprawność
o AC-AC Mode do 96,5%
o Tryb ECO 99%
" Baterie
o Napięcie znamionowe± 240 V DC
o Napięcie ładowania± 272V (regulowane w zakresie od 204 V do 312 V)
o Ochrona przed głębokim rozładowaniem Tak
" Warunki eksploatacji
o Temperatura pracy0~40?
o Wilgotność względna0~90% (bez kondensacji)
o Poziom hałasu (w odległości 1 m)
o DPH-300K< 75 dB
o Stopień ochrony IP20
" Inne
o Redundancja i praca równoległa - Redundancja na poziomie modułów i systemu
o Wyłącznik awaryjny - Zdalny (domyślnie) i lokalny (opcjonalnie)
o Uruchamianie z baterii - Tak
" Dane fizyczne
o Wymiary (szer. x głęb. x wys.)
o DPH-300K600 x 1100 x 2000 mm
o Waga: System UPS (bez modułów mocy)
o DPH-300K 311 kg
" Waga: Moduł mocy 50 kW (opcjonalny)36 kg
* Moc znamionową modułu mocy można ustawić za pomocą ekranu dotykowego na 50 kVA lub 55,6 kVA.
** Dla THDu <1%.
Szczegółowy opis parametrów przedmiotu zamówienia - opis minimalnych wymagań funkcjonalno-technicznych oczekiwanych od zaoferowanego przedmiotu zamówienia oraz innych wymagań w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, zawarty jest w kolumnie B Tabeli Załącznika nr 2.1 do SWZ- Parametry.
Wszystkie warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w projektowanych postanowieniach umowy opisanych w Załączniku nr 7.1 do SWZ - Projekt umowy.
Wymagania dotyczące terminy realizacji:
Zamawiający wymaga, aby termin realizacji przedmiotu zamówienia nastąpił nie później niż 30 dni od daty udzielenia zamówienia (podpisania umowy). Montaż i testy obciążeniowe zrealizowane będą w uzgodnieniu z Zamawiającym
Wykonawcy mogą zaproponować w ofertach krótszy termin realizacji zamówienia, niż przedstawiono wyżej. Zaoferowanie krótszego terminu realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert. Oferty proponujące dłuższy termin od wskazanego powyżej zostaną odrzucone
Wymagania dotyczące gwarancji:
Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznego okresu gwarancji na wszystkie części przedmiotu zamówienia i wykonanych prac w ramach realizacji umowy, zgodnie z postanowieniami umowy.
Oferty proponujące krótszy okres gwarancji od wskazanego zostaną odrzucone. Wykonawcy mogą zaproponować w ofertach dłuższy okres gwarancji. Zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji dla dostarczonego przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z podanymi w SWZ wzorami i zasadami.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w tej części jest zakup i dostarczenie komputów przenośnych Laptop oraz akcesoriów.
Szczegółowy opis parametrów przedmiotu zamówienia - opis minimalnych wymagań funkcjonalno-technicznych oczekiwanych od zaoferowanego przedmiotu zamówienia oraz ilości, zawarty jest w kolumnie B Tabeli Załącznika nr 2.2 do SWZ- Parametry.
Wszystkie warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w projektowanych postanowieniach umowy opisanych w Załączniku nr 7.2 do SWZ - Projekt umowy.
Wymagania dotyczące terminy realizacji:
Zamawiający wymaga, aby dostawa przedmiotu zamówienia nastąpiła nie później niż 30 dni od daty udzielenia zamówienia (podpisania umowy).
Wykonawcy mogą zaproponować w ofertach krótszy termin realizacji zamówienia, niż przedstawiono wyżej. Zaoferowanie krótszego terminu realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert. Oferty proponujące dłuższy termin od wskazanego powyżej zostaną odrzucone
Wymagania dotyczące gwarancji:
Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznego okresu gwarancji na wszystkie części przedmiotu zamówienia.
Oferty proponujące krótszy okres gwarancji od wskazanego zostaną odrzucone. Wykonawcy mogą zaproponować w ofertach dłuższy okres gwarancji. Zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji dla dostarczonego przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z podanymi w SWZ wzorami i zasadami.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w tej części jest zakup i dostarczenie urządzeń wielofunkcyjnych.
Szczegółowy opis parametrów przedmiotu zamówienia - opis minimalnych wymagań funkcjonalno-technicznych oczekiwanych od zaoferowanego przedmiotu zamówienia oraz ilości, zawarty jest w kolumnie B Tabeli Załącznika nr 2.3 do SWZ- Parametry.
Wszystkie warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w projektowanych postanowieniach umowy opisanych w Załączniku nr 7.3 do SWZ - Projekt umowy.
Wymagania dotyczące terminy realizacji:
Zamawiający wymaga, aby dostawa przedmiotu zamówienia nastąpiła nie później niż 30 dni od daty udzielenia zamówienia (podpisania umowy).
Wykonawcy mogą zaproponować w ofertach krótszy termin realizacji zamówienia, niż przedstawiono wyżej. Zaoferowanie krótszego terminu realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert. Oferty proponujące dłuższy termin od wskazanego powyżej zostaną odrzucone
Wymagania dotyczące gwarancji:
Zamawiający wymaga co najmniej 24 miesięcznego okresu gwarancji na wszystkie części przedmiotu zamówienia.
Oferty proponujące krótszy okres gwarancji od wskazanego zostaną odrzucone. Wykonawcy mogą zaproponować w ofertach dłuższy okres gwarancji. Zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji dla dostarczonego przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z podanymi w SWZ wzorami i zasadami.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Część nr 1 - Doposażenie serwerów wysokowydajnych o moduły mocy do posiadanych urządzeń gwarantowanego zasilania
• Oferent ma obowiązek przedstawienia wraz z ofertą karty katalogowej producenta urządzenia lub dokumentu równoważnego wystawionego przez producenta – zawierającego parametry techniczne urządzenia, dopuszczalne są również wydruki ze strony internetowej producenta.
• Oferowane urządzenie musi posiadać oznakowanie CE. Wykonawca musi załączyć do oferty deklarację zgodności CE lub równoważny dokument.
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia.
.
Część nr 2 – Komputery przenośne +akcesoria
Procesor:
• Wydajność obliczeniowa: Układ procesorów wielordzeniowych, osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik min. 29365 punktów (wynik ma być aktualny na dzień składania ofert).
• Wynik musi znajdować się na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php i ma być dołączony do oferty.
Karta graficzna wbudowana:
• Wydajność grafiki: Karta graficzna osiągająca wynik min. 2600 punktów w teście PassMark - G3D Mark (wynik ma być aktualny na dzień składania ofert).
• Wynik musi znajdować się na stronie https://www.videocardbenchmark.net ma być dołączony do oferty.
Karta graficzna dedykowana:
• Wydajność grafiki: Karta graficzna osiągająca wynik min. 11200 punktów w teście PassMark - G3D Mark (wynik ma być aktualny na dzień składania ofert).
• Wynik musi znajdować się na stronie https://www.videocardbenchmark.net ma być dołączony do oferty.

Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Część nr 1 - Doposażenie serwerów wysokowydajnych o moduły mocy do posiadanych urządzeń gwarantowanego zasilania
• Oferent ma obowiązek przedstawienia wraz z ofertą karty katalogowej producenta urządzenia lub dokumentu równoważnego wystawionego przez producenta – zawierającego parametry techniczne urządzenia, dopuszczalne są również wydruki ze strony internetowej producenta.
• Oferowane urządzenie musi posiadać oznakowanie CE. Wykonawca musi załączyć do oferty deklarację zgodności CE lub równoważny dokument.
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia.
.
Część nr 2 – Komputery przenośne +akcesoria
Procesor:
• Wydajność obliczeniowa: Układ procesorów wielordzeniowych, osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik min. 29365 punktów (wynik ma być aktualny na dzień składania ofert).
• Wynik musi znajdować się na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php i ma być dołączony do oferty.
Karta graficzna wbudowana:
• Wydajność grafiki: Karta graficzna osiągająca wynik min. 2600 punktów w teście PassMark - G3D Mark (wynik ma być aktualny na dzień składania ofert).
• Wynik musi znajdować się na stronie https://www.videocardbenchmark.net ma być dołączony do oferty.
Karta graficzna dedykowana:
• Wydajność grafiki: Karta graficzna osiągająca wynik min. 11200 punktów w teście PassMark - G3D Mark (wynik ma być aktualny na dzień składania ofert).
• Wynik musi znajdować się na stronie https://www.videocardbenchmark.net ma być dołączony do oferty.

Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz oferty - wzór Formularza Oferty stanowi załącznik do SWZ.;
(składana o ile dotyczy)
Formularz parametry dla danej części - Wykonawca składa wraz z ofertą wypełniony załącznik 2 na daną część, na którą została złożona oferta.
Formularze parametrów stanowią załączniki 2.1-2.3 do SWZ.
Dokument stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnieniu. Niezłożenie załącznika na zaoferowaną część wraz z formularzem oferty będzie skutkowało odrzuceniem oferty w danej części.
Informacja o podatku - (składana o ile dotyczy) wzór informacji wykonawcy o obowiązku podatkowym stanowi załącznik do SWZ. Wypełniony załącznik należy złożyć wraz z ofertą tylko, jeżeli Wykonawca składa Ofertę, której wybór prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (np. wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów, import, mechanizm odwróconego obciążenia podatkiem VAT).;
Informacja o utajnieniu - (składana o ile dotyczy). Wypełniony załącznik do SWZ wraz z uzasadnieniem składany jest tylko w przypadku, jeżeli Wykonawca zastrzega poufność informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Kwestie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa zostały opisane w SWZ;
Informacja o podwykonawcach - wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Wzór stanowi załącznik do SWZ.
Pełnomocnictwo - (składane o ile dotyczy)
Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty, w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy – Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z zapisami projektów umów dla danej części, stanowiących załączniki SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-11 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-11 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Konieczność wszczęcia tego postępowania wynika z unieważnienia cz. 2, 4 i 9 postępowania AZP-261-42/2023 - prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
Do niniejszego postępowania zastosowany zostanie tzw. tryb podstawowy (art. 275 pkt 1 ustawy PZP), gdyż łączna wartość części objętych niniejszym postępowaniem jest mniejsza niż 20% wartości zamówienia w postępowaniu AZP-261-42/2023 i mniejsza niż 20% wartości zamówień w ww. kategoriach/stanowiskach projektu POIR NEBI. Ponadto wartość każdej z części niniejszego postępowania jest mniejsza niż równowartość w złotych 80 000 euro.
Zastosowany tryb jest zgodny z art. 30 ust.4 ustawy PZP.

Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu o zamówienie musi zapoznać się z treścią specyfikacji warunków
zamówienia (SWZ) -tylko całościowe zapoznanie się z tekstem SWZ (dostępna na e-ProPublico) umożliwi skuteczne
złożenie oferty.

Brak podstaw wykluczenia Zamawiający zweryfikuje wyłącznie na podstawie oświadczenia wstępnego (oświadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp) złożonego wraz z Ofertą.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę domu o powierzchni do 35m2 - Baboszewo
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę domu o powierzchni do 35m2, Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI