Wymiana wybranych kamer zewnętrznych i wewnetrznych oraz modernizacja i rozbudowa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wymiana wybranych kamer zewnętrznych i wewnetrznych oraz modernizacja i rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego i systemu syganlizacji pożaru w Zakładzie Poprawczym i Schronisku dla Nieletnich w Laskowcu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstrołęka
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-10-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich w Laskowcu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-02
  • Numer ogłoszenia592807-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 592807-N-2020 z dnia 2020-10-02 r.

Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich w Laskowcu: Wymiana wybranych kamer zewnętrznych i wewnetrznych oraz modernizacja i rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego i systemu syganlizacji pożaru w Zakładzie Poprawczym i Schronisku dla Nieletnich w Laskowcu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich w Laskowcu, krajowy numer identyfikacyjny 66908000000000, ul. Laskowiec, ul. Mazurska  28 , 07-401  Ostrołęka, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 0-29 764 76 06, e-mail zplasgorska@wp.pl, faks 0-29 769 12 82.
Adres strony internetowej (URL): www.zpisdnwlaskowcu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.zpisdnwlaskowcu.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.zpisdnwlaskowcu.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana wybranych kamer zewnętrznych i wewnetrznych oraz modernizacja i rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego i systemu syganlizacji pożaru w Zakładzie Poprawczym i Schronisku dla Nieletnich w Laskowcu
Numer referencyjny: ZP/2/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Wymiana wybranych kamer zewnętrznych i wewnetrznych oraz modernizacja i rozbudowa systemu monitoringu wizyjnegoZałożenia projektowe oraz wymagania, dotyczace zaprojektowania i wykonania systemu monitoringu wizyjnego są nastepujace:• System wykonany zostanie w oparciu o istniejącą technologię analogową wysokiejrozdzielczosci AHD 2 Mpix,• Projektowany system ma zapewnić podgląd i rejestracje obrazu z kamer,• System ma umożliwiać rozpoznanie osób wchodzących do budynków,• Czas rejestracji materiału wideo wynosic będzie co najmniej 30 dni• System umożliwi obserwacje elewacji oraz obszarów w bezposrednim sasiedztwie budynków (miejsca parkingowe, ciągi komunikacyjne).• System zbudowany zostanie przy użyciu kamer stałopozycyjnych o rozdzielczosci FullHD (1920x1080 px).• Na zewnatrz użyte zostaną kamery zintegrowane z obiektywem oraz wyposażone w promiennik podczerwieni.• Sygnał z kamer rejestrowany bedzie za pomocą rejestratorów hybrydowych• Do każdego rejestratora hybrydowego zostanie podłaczony monitor w pomieszczeniu ochrony. W pomieszczeniu ochrony znajdowac sie bedzie 6 monitorów z czego 4 bedą to monitory główne połączone skrętką kat. 5e bezposrednio z rejestratorami hybrydowymi znajdującymi sie w serwerowni oraz 2 monitory pomocnicze na których wyswietlany bedzie obraz z kamer izolatek które bedą podłączone do komputera w pomieszczeniu ochrony.• Instalacja CCTV powinna miec dostep z dowolnego komputera z dedykowanym opragramowaniem Hikvision. • Dokumentacja powykonawczaPo zainstalowaniu i uruchomieniu systemu należy wykonać dokumentację powykonawczą oraz szkolenie osób wskazanych przez Zamawiajacego (osób obsługujących system) w punkcie głównym i szkolenie dla administratora systemu potwierdzone protokołem z podpisami osób przeszkolonych.Dokumentacja powykonawcza powinna zawierac: rzuty, schematy, opis systemu, ustawień wszystkich parametrów urzadzen systemu, schematy szczegółowe systemu, zestawieniaUwaga !Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie.2. Modernizacja i rozbudowa systemu sygnalizacji pożaruPrzedmiotem niniejszego opracowania jest projekt systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w budynku Zakładu Poprawczego i Schroniska dla Nieletnich w Laskowcu.Niniejszy projekt obejmuje wykonanie instalacji sygnalizacji pożarowej w oparciu o urządzenia systemu adresowalnego POLON.W skład systemu wchodzą nastepujące urządzenia:• centrala sygnalizacji pożaru• automatyczne i reczne ostrzegacze pożarowe .• elementy liniowe ( czujki, moduły sterujace, sygnalizatory akustyczne, itp.)• automatyczne wystawienie urzadzeń i systemów obiektu mających wpływ na bezpieczenstwo pożarowe.Projekt obejmuje wymianę czujek pożarowych, założenie nowych czujek pożarowych, liniisterujacych i monitorujacych, podawania kryterium II stopnia alarmu pożarowego do sterowania sygnalizacją akustyczną oraz instalacje urzadzeń niezbednych do prawidłowego funkcjonowania systemu.1.3. Zakres projektu.Zakres projektu obejmuje wymianę istniejacej centrali pożarowej na nową - 1 szt., wymianęistniejących izotopowych czujek pożarowych na wielosensorowe – 29szt, dołożenie dodatkowych czujek wielosensorowych – 10 szt. wymiana recznych ostrzegaczy pożarowych – 5 szt.1.4. Opis projektowanego systemu SSP,Instalacja SSP przedstawiona w niniejszym projekcie bedzie spełniała zadanie wykrywaniapożaru w jego poczatkowej fazie, poinformowanie o tym operatora i wysłanie sygnałówsterujacych do sygnalizatorów akustycznych. Zaprojektowana instalacja SSP nie jest przewidziana do pracy w pózniejszych fazach rozwoju pożaru. Podstawowym elementem systemu SAP będzie centrala CSP firmy POLON-ALFA typu POLON4200 zlokalizowana w pomieszczeniu ochrony w pobliżu głównego wejscia. Na pięciu liniach dozorowych podłączonych do centrali SSP zainstalowane zostanaą ręczne ostrzegacze pożarowe oraz czujki dymu wielosensorowe DOT- 4046. Automatycznymi sygnalizatorami pożarowymi zabezpieczone zostana pomieszczenia z wyłączeniem niewielkich pomieszczeń nie stwarzajacych zagrożenia pożarowego (pomieszczenia – WC). W pomieszczeniach w których znajdują się linie dozorowe należy zamontowac czujki. Na linie dozorowe stosować przewody YnTKSY 1x2x0,8. Dodatkowe wskazniki zadziałania nie są przewidziane – system SSP jest w pełni adresowalny.1.5. Założenia funkcjonalne systemuW centrali CSP należy zaprogramować podstawowy wariant alarmowania jednostopniowego.Zadziałanie elementu liniowego wywołuje od razu ALARM II ST .Wariant ten stosuje sięszczególnie w przypadku, gdy sygnał pochodzi od recznego ostrzegacza pożarowego,uważanego za pewne zródło informacji. Alarmowanie dwustopniowe zwykleZadziałanie elementu liniowego wywołuje ALARM I ST., który sygnalizowany jest akustycznie i optycznie przez czas T 1 przeznaczony na zgłoszenie się personelu obsługującego i potwierdzenie (przyciskiem POTWIERDZENIE) ALARMU I ST. Niezgłoszenie sie obsługi w czasie T 1 powoduje włączenie ALARMU II ST. Zgłoszenie się personelu obsługującego przedłuża czas trwania ALARMU I ST. o czas T2 mierzony od chwili potwierdzenia ALARMU I ST., który przeznaczony jest na dokonanie rozpoznania zaistniałego zagrożenia pożarowego. Po czasie T2, jeżeli obsługujacy wczesniej nie przeprowadził kasowania, nastapi włączenie ALARMU II ST.Czasy T 1, T2 należy zaprogramować w porozumieniu z żytkownikiem oraz przy uwzglednieniu indywidualnych cech chronionego obiektu. Suma czasów T1 i T2 nie powinna przekraczac 3 minut.UWAGA:Stosowanie dwustopniowego wariantu alarmowania dopuszczalne jest wyłącznie w czasie obecnosci obsługi w pomieszczeniu gdzie zainstalowana jest CSP.• Dokumentacja powykonawczaPo zainstalowaniu i uruchomieniu systemu należy wykonać dokumentację powykonawczą oraz szkolenie osób wskazanych przez Zamawiajacego (osób obsługujących system) w punkcie głównym i szkolenie dla administratora systemu potwierdzone protokołem z podpisami osób przeszkolonych.Dokumentacja powykonawcza powinna zawierac: rzuty, schematy, opis systemu, ustawień wszystkich parametrów urzadzen systemu, schematy szczegółowe systemu, zestawienia

II.5) Główny kod CPV: 45311200-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45311100-1
45312100-8
35125300-2
35120000-1
38651600-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnianiu wg wzoru załącznik nr 4 do siwz oraz posiada stosowne zezwolenie na instalowanie, konserwację, magazynowanie, transport i demontaż izotopowych czujek dymu, wydane przez Prezesa Polskiej Agencji Atomistyki. (załączyć stosowny dokument);
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnianiu wg wzoru załącznik nr 4 do siwz
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 zamówienie porównywalne z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł netto (modernizacja, rozbudowa, uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego CCTV, SSP w czynnym obiekcie użyteczności publicznej oraz załączy stosowne referencje – załącznik nr. 7
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy Pzp
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru Formularza oferty stanowiacym załącznik nr 2 do SIWZ.2. Wypełniony formularz asortymentowo - cenowy na wzorze załącznika nr 5 do SIWZ.3. Pełnomocnictwo – w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem) należy dołączyć do oferty.4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 uPzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena brutto 60,00
okres gwarancji 20,00
czas reakcji serwisu 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-12, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę wierzchu komody Black Red White w kolorze wenge-Sochaczew
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę wierzchu komody Black Red White w kolorze wenge. Zalała się woda z kwiatka. Komoda Areka S131-KOM4S. Blat o wymiarze 101 x 41,5. Grubość. 3,2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI