Wymiana urządzenia grzewczego wraz z wykonaniem wewnętrznych instalacji c.o. oraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wymiana urządzenia grzewczego wraz z wykonaniem wewnętrznych instalacji c.o. oraz wydzielenie pomieszczenia kotłowni na strychu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Daszyńskiego w Wyszkowie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWyszków
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-28
  • ZamawiającyGmina Wyszkow
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00030627
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana urządzenia grzewczego wraz z wykonaniem wewnętrznych instalacji c.o. oraz wydzielenie pomieszczenia kotłowni na strychu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Daszyńskiego w Wyszkowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wyszkow

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667994

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Róż 2

1.5.2.) Miejscowość: Wyszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 7424201

1.5.8.) Numer faksu: 29 7424209

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@wyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana urządzenia grzewczego wraz z wykonaniem wewnętrznych instalacji c.o. oraz wydzielenie pomieszczenia kotłowni na strychu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Daszyńskiego w Wyszkowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfaba648-9923-11eb-90e5-2aec432e2be5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030627

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004070/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Wymiana urzadzenia grzewczego wraz z instalacją C.O. w budynku wielorodzinnym przy ul. Daszyńskiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.wyszkow.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: zamowieniapubliczne@wyszkow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miedzy Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu poczty elektronicznej: zamówieniapubliczne@wyszkow.pl, e-PUAP Zamawiającego składanie ofert za pomocą miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wyszków reprezentowana przez Burmistrza Wyszkowa. Dane do korespondencji: Urząd Miejski w Wyszkowie z siedzibą ul. Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, pod adresem e-mail: gmina@wyszkow.pl, lub tel. 29 742-42-01/08.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w sprawach związanych z danymi osobowymi możliwy jest pisemnie na adres siedziby Administratora lub pod adresem e-mail: iod@wyszkow.pl
3. Jako Administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów i udzielonej zgody:
a) w celu wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w związku z realizowaniem zadań przez Urząd Miejski w Wyszkowie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
b) wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO,
c) w celu realizacji umów z kontrahentami - podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
d) w pozostałych przypadkach wyłącznie na podstawie udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody, na podstawie art. 6 ust.1 lit a RODO; w przypadku tym istnieje możliwość wycofania zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
4. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5. Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, tj. rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r. (Dz.U. 2011 r. nr 14 poz. 67 ze zm.) w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
6. Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:
a) w każdej chwili przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych; Administrator danych osobowych przestanie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w celach wskazanych w pkt 3, chyba, że w stosunku do tych danych istnieją prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub dane będą niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
b) prawo dostępu do swoich danych, otrzymania ich kopii, do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, jeśli nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania, w tym przetwarzania po wycofaniu udzielonej zgody,
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
e) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (Warszawa, ul. Stawki 2).
7. Podanie danych jest obowiązkowe w sytuacji, gdy przesłankę przetwarzania stanowi przepis prawa. Podanie danych ma charakter dobrowolny, jeśli jest niezbędne do zawarcia umowy lub przetwarzania na podstawie udzielonej zgody. Nie podanie danych osobowych skutkuje brakiem możliwości realizacji umowy lub celu wskazanego w treści zgody.
8. W procesie przetwarzania danych osobowych Administrator danych osobowych nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, z uwzględnieniem profilowania, w oparciu o dane przekazane do przetwarzania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ROZ.ZP.271.9.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Krótki opis przedmiotu zamówienia: zakres robót obejmuje modernizację systemu c.o oraz pozyskiwania ciepłej wody użytkowej, poprzez wykonanie nowej instalacji centralnej zasilanej z kotłowni gazowej, wyposażonej w piec dwufunkcyjny na gaz ziemny wraz z zasobnikiem c.w.u. o pojemności 300 l, ogrzewanie pomieszczeń statyczne poprzez montaż grzejników płytowych; oraz wydzielenie pomieszczenia kotłowni na strychu budynku poprzez wykonanie przegród budowlanych i konstrukcyjnych wraz z wykonaniem wentylacji w tym m.in.:
a) Roboty rozbiórkowe i demontażowe, montażowe i naprawcze po demontażu: (demontaż pieców indywidualnych na paliwo stałe, demontaż elektrycznych podgrzewaczy do przygotowywania ciepłej wody użytkowej – przekazanie lub zutylizowanie należy uzgodnić z lokatorami), rozbiórka ścianek z płyt OSB, rozbiórka posadzek betonowych, skucie tynków i nierówności, wykuwanie otworów i bruzd w ścianach oraz stropach, demontaż i ponowny montaż pokrycia dachowego nad pomieszczeniem kotłowni, impregnacja ogniochronna konstrukcji więźby dachowej, wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych elementów budowlanych, stemplowanie stropów – montaż i demontaż po wykonaniu prac, wywóz gruzu wraz z utylizacją elementów instalacyjnych, prace naprawcze, takie jak: zabetonowanie i zamurowanie wnęk i otworów, uzupełnienie tynków i powłok malarskich po pracach demontażowych należy wliczyć w cenę umowną.

b) Wykonanie instalacji wodociągowych (przewody dla ciepłej i zimnej wody oraz cyrkulacji):
- rurociągi (rura wielowarstwowa PE/RT/AL/PE-RT z tworzywa sztucznego z wkładką aluminiową) o średnicach: Ø 16 mm, Ø 20 mm, Ø 25 mm, Ø 32 mm, Ø 40 mm; rurociągi Ø 50 mm stalowe ocynkowane o połączeniach gwintowanych; izolacje rurociągów otulinami jednowarstwowymi, izolacje rurociągów otulinami z wełny mineralnej z warstwą folii aluminiowej; zawory przelotowe i zwrotne; wodomierze skrzydełkowe; zawory cyrkulacyjne, próba szczelności instalacji wodociągowej, płukanie instalacji wodociągowej, przejścia ppoż.; pompa obiegowa cyrkulacyjna.
c) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania:
- rurociągi (rura PEX/AL/PEX z tworzywa sztucznego z wkładką aluminiową) o średnicach: Ø 16 mm, Ø 20 mm, Ø 25 mm, Ø 32 mm, rurociągi z rur stalowych instalacyjnych o połączeniach spawanych; zawory: termostatyczne, kulowe, odcinające, regulacyjno pomiarowe, odpowietrzające, izolacje rurociągów otulinami jednowarstwowymi; próba szczelności instalacji wodociągowej, płukanie instalacji wodociągowej; grzejniki stalowe jednopłytowe, grzejniki stalowe dwupłytowe, grzejniki stalowe trzypłytowe, grzejniki stalowe łazienkowe; głowice termostatyczne z gwintem, przejścia ppoż.
d) Wykonanie kotłowni gazowej wraz z osprzętem:
- piec dwufunkcyjny gazowy o mocy 55 kW (z zamkniętą komorą spalania i przewodem koncentrycznym „rura w rurze”) wraz z zasobnikiem c. w. u. o pojemności 300 l, zawór bezpieczeństwa instalacji c.o., zawór bezpieczeństwa c. w. u., zawór automatycznego napełniania, zawór antyskażeniowy, pompa obiegowa, wentylacja kotłowni.
e) Wykonanie pomieszczenia kotłowni:
- ścianki działowe (kotłowni oraz pomieszczeń gospodarczych) z płyt gipsowo-kartonowych G-Kf 2 x 15 mm Fire+ typ DF lub Fire+ Hydro typ DFH2 EI60 na stelażu aluminiowym z wypełnieniem wełną mineralną gr. 10 cm; wzmocnienie stropu nad ostatnią kondygnacją poprzez wykonanie dodatkowego stropu (podłogi) z płyty żelbetowej jednokierunkowo zbrojonej elementy zbrojenia zakotwione w belkach żelbetowych opartych na istniejących ścianach konstrukcyjnych (zbrojenie zgodnie z dokumentacją projektową); wykonanie posadzki z płytek ceramicznych antypoślizgowych w pomieszczeniu kotłowni, wykonanie gładzi gipsowych oraz powłok malarskich na ścianach i sufitach; montaż drzwi stalowych przeciwpożarowych, niepalnych o odporności ogniowej EI30, montaż drzwi wewnętrznych pełnych do pomieszczeniach gospodarczych, wykonanie kanału nawiewnego typu „Z” o przekroju 200 x 200 mm obudowanego płytami GKF ognioodpornymi o odporności ogniowej EI60; wykonanie i montaż wywietrznika z blachy stalowej kwasoodpornej o przekroju kołowym Ø 150 mm (176 cm2)
f) Wykonanie instalacji elektrycznych dla pomieszczenia kotłowni poprzez montaż następujących urządzeń:
- tablicy elektrycznej, skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych wraz z konstrukcją, instalacji detekcji gazu (instalacja ochrony instalacji gazowej), przeciwpożarowego wyłącznika prądu, instalacji połączeń wyrównawczych, instalacji oświetleniowych i gniazd wtykowych (gniazda szczelne, oprawy oświetleniowe montowane zgodnie z wymaganiami stopnia ochrony IP-24), systemu ochrony przeciwporażeniowej i przeciw-przepięciowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia Wykonawcy wybranemu w niniejszym postępowaniu w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie będzie polegało na powtórzeniu robót budowlanych o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia. Wartość tych robót została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia i wynosi 90 000 zł.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert według kryteriów oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami skierowanymi realizacji niniejszego zamówienia tj. posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
1) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń – kierownik budowy,
2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
gazowych,
3) wodociągowych i kanalizacyjnych,
4) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
5.1. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg Formularza.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

3. Inne dokumenty:
1. Formularz oferty wraz z załącznikami.
2. Kosztorys ofertowy uproszczony.
3. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć do oferty karty techniczne określające w sposób jednoznaczny cechy oferowanych urządzeń oraz charakterystycznych elementów wchodzących w skład instalacji tj. kocioł gazowy, zasobnik c.w.u., rurociągi, grzejniki, zawory itp. z opisanymi parametrami technicznymi wraz z dokumentami potwierdzającymi że dane wyroby i materiały posiadają certyfikaty na znak bezpieczeństwa, oznakowane znakiem CE, wykazujące, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i informacji o ich istnieniu zgodnie z rozporządzeniem MSWiA z 1998 r. (Dz. U. 113 poz. 728).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

2500 zł (dwa tysiące pięćset złotych)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców.
2. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa również dokumenty, o których mowa w niniejszej SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Przewidywane zmiany postanowień zawartej umowy.
1) Zmiany w zakresie ceny zamówienia, jeśli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa w szczególności zmiany stawek podatku VAT.
2) Zmiany terminu realizacji umowy w przypadku:
a) jeżeli wykonanie robót dodatkowych lub zamiennych wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego,
b) wystąpienia okoliczności wynikających z anomalii pogodowych uniemożliwiających realizację robót przez okres dłuższy niż 1 tydzień. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru.
c) w sytuacji, jeżeli z powodu anomalii pogodowych wykonanie robót mogłoby grozić powstaniem szkody,
d) potrzeby opóźnienia rozpoczęcia lub wstrzymania wykonywania robót budowlanych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego np. przedłużającej się procedury przetargowej,
3) Zmiany zakresu przedmiotu umowy oraz zmiany wynagrodzenia w przypadku:
a) konieczności wykonania robót, których nie było w dokumentacji projektowej, a których wykonanie jest niezbędne do realizacji zamówienia,
b) konieczności zrealizowania robót budowlanych przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w dokumentacji technicznej i ofercie, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót.
c) Zmiany płatności faktury z całościowej na częściową i odwrotnie.
4) Inne zmiany zawarte we wzorze umowy.
5) Zmiany wynikające z wystąpieniem COVID-19.
6) Wszelkie nieistotne zmiany do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-28 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-04-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady murarzy, zbrojarzy - Piaseczno
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Firma poszukuje brygady murarzy, zbrojarzy. Inwestycja na terenie Piaseczna. Osiedle domów jednorodzinnych. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI