Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana oświetlenia w budynkach użyteczności publicznej oraz wymiana oświetlenia ulicznego w Gminie Żerków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żerków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855475
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 5
1.5.2.) Miejscowość: Żerków
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-210
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627403024
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zerkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zerkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana oświetlenia w budynkach użyteczności publicznej oraz wymiana oświetlenia ulicznego w Gminie Żerków
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc3bcb63-4bd4-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382198
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020846/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Wymiana oświetlenia w budynkach użyteczności publicznej oraz wymiana oświetlenia ulicznego w Gminie Żerków
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc3bcb63-4bd4-11ee-9aa3-96d3b4440790
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e- Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: http://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e- Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania Z Platformy e- Zamówienia określa Regulamin Platformy e- Zamówienia dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt 25 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z pkt 25 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RPR.ZP.271.2.14.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana oświetlenia w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Żerków w ilości 2649 szt. w tym:
1) Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Żerkowie- 825 szt., w tym
Lp. Ilość opraw Moc opraw Pozycja specyfikacji istotnych parametrów opraw (zał. 9)
1 512 23W 2
2 121 20W 3
3 3 33W 4
4 139 21W 1
5 50 130W 7
2) Szkoła Podstawowa im. Św. Jana Pawła II w Chrzanie- 45 w tym:
Lp. Ilość opraw Moc opraw Pozycja specyfikacji istotnych parametrów opraw (zał. 9)
1 31 23W 2
2 3 20W 3
3) Szkoła Podstawowa im. Ś. Jana Pawła II w Chrzanie Oddział w Stęgoszy- 11 szt. w tym:
Lp. Ilość opraw Moc opraw Pozycja specyfikacji istotnych parametrów opraw (zał. 9)
1 11 30W 3
4) Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wielkopolskich w Komorzu Przybysławskim- 120 w tym:
Lp. Ilość opraw Moc opraw Pozycja specyfikacji istotnych parametrów opraw (zał. 9)
1 13 21W 1
2 87 23W 2
3 16 30W 3
4 4 33W 4
5) Szkoła Podstawowa im. Ks. Jana Twardowskiego w Dobieszczyźnie- 227 w tym:
Lp. Ilość opraw Moc opraw Pozycja specyfikacji istotnych parametrów opraw (zał. 9)
1 52 21W 1
2 75 23W 2
3 8 30W 3
4 40 33W 4
5 4 15W 6
6 21 94W 8
6) Szkoła Podstawowa im. Ks. Jana Twardowskiego w Dobieszczyźnie Oddział w Lubinii Małej- 25 szt. w tym:
Lp. Ilość opraw Moc opraw Pozycja specyfikacji istotnych parametrów opraw (zał. 9)
1 4 21W 1
2 22 23W 2
3 1 30W 3
7) Budynki instytucji kultury- Mickiewiczowskiego Centrum Turystycznego- 865 szt. w tym:
Lp. Ilość opraw Moc opraw Pozycja specyfikacji istotnych parametrów opraw (zał. 9)
1 742 21W 1
2 63 23W 2
3 37 33W 4
4 17 7W 5
5 6 15W 6
8) Zakład Aktywności Zawodowej "PROMYK"- 78 szt. w tym:
Lp. Ilość opraw Moc opraw Pozycja specyfikacji istotnych parametrów opraw (zał. 9)
1 23 23W 2
2 55 33W 4
9) Dom Pomocy Społecznej w Raszewach- 103 szt. w tym:
10) Lp. Ilość opraw Moc opraw Pozycja specyfikacji istotnych parametrów opraw (zał. 9)
1 47 23W 2
2 12 30W 3
3 44 33W 4
11) Świetlice wiejskie na terenie gminy- 386 w tym:
Lp. Ilość opraw Moc opraw Pozycja specyfikacji istotnych parametrów opraw (zał. 9)
1 195 21W 1
2 89 30W 3
3 79 33W 4
4 23 15W 6
4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: Cena-60%, Okres gwarancji-40%.W ramach kryterium Cena punkty będą przyznane według wzoru:
(Cmin/Cof) * 60
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
W ramach kryterium Okres gwarancji punkty będą przyznane według wzoru:
24-36 m-cy gwarancji- 20 pkt
37-48 m-cy gwarancji- 30 pkt
49-60 m-cy gwarancji - 40 pkt
Minimalny okres gwarancji wynosi 24 m-ce.
Maksymalny okres gwarancji wynosi 60 m-cy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana oświetlenia zewnętrznego na terenie budynków użyteczności publicznej oraz wymiana oświetlenia ulicznego polegająca na wymianie opraw, wysięgników i złączy bezpiecznikowych.
Wymiana oświetlenia ulicznego na wysięgnikach 2,5 m- 93 szt. o mocy 37 W- poz. 9 specyfikacji istotnych parametrów opraw
1) Oświetlenie uliczne w m. Żółków- 8 szt.
2) Oświetlenie uliczne w m. Chrzan- 5 szt.
3) Oświetlenie uliczne w m. Stęgosz- 7 szt.
4) Oświetlenie uliczne w m. Pawłowice- 9 szt.
5) Oświetlenie uliczne w m. Ludwinów- 20 szt.
6) Oświetlenie uliczne w m. Lubinia Mała- 22 szt.
7) Oświetlenie uliczne w m. Miniszew- 8 szt.
8) Przy boisku szkolnym w Żerkowie- 12 szt.
9) Przy boisku Orlik w Dobieszczyźnie- 2 szt.
Zadanie polega na wymianie opraw rtęciowych oświetlenia zewnętrznego na nowe energooszczędne LED o mocy 37W, wymianę wysięgnika na wysięgnik dł 2,5 m oraz wymianę złączy bezpiecznikowych.
Wymiana oświetlenia na wysięgnikach 1,5 m- 23 szt. o mocy 19W- poz. 10 specyfikacji istotnych parametrów opraw
1) Stacja Uzdatniania Wody w m. Stęgosz- 2 szt.
2) Stacja Uzdatniania Wody w m. Pawłowice- 6 szt.
3) Oczyszczalnia ścieków w Żółkowie- 9 szt.
4) Oświetlenie pomiędzy ulicą Adama Mickiewicza a ulicą Cmentarną w Żerkowie- 3 szt.
5) Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych- 3 szt.
Zadanie polega na wymianie opraw rtęciowych oświetlenia zewnętrznego na nowe energooszczędne LED o mocy 19W, wymianę wysięgnika na wysięgnik dł 1,5 m oraz wymianę złączy bezpiecznikowych.
Wymiana oświetlenia na słupach- 14 szt. o mocy 28W- poz. 11 specyfikacji istotnych parametrów opraw
1) Oświetlenie uliczne w m. Raszewy- 7 szt.
2) Oświetlenie przy stadionie w m. Żerków- 7 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: Cena- 60%, Okres gwarancji- 40%. W ramach kryterium Cena punkty będą przyznane według wzoru:
(Cmin/Cof) * 60
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
W ramach kryterium Okres gwarancji punkty będą przyznane według wzoru:
24-36 m-cy gwarancji- 20 pkt
37-48 m-cy gwarancji- 30 pkt
49-60 m-cy gwarancji - 40 pkt
Minimalny okres gwarancji wynosi 24 m-ce.
Maksymalny okres gwarancji wynosi 60 m-cy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ustawy Pzp dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa takiego warunku udziału w postępowaniu.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa takiego warunku udziału w postępowaniu.
3) Sytuacji ekonomicznej i finansowej
Zamawiający nie określa takiego warunku udziału w postępowaniu.
4) Zdolności technicznej i zawodowej.
Dla części 1: Zamawiający wymaga:
a) dysponowania przez Wykonawcę:
- jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektrotechnicznych.
- jedną osobą posiadającą uprawnienia D+E
Dla części 2: Zamawiający wymaga:
a) posiadania przez Wykonawcę doświadczenia tj.
- wykonania nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
- 1 robotę o podobnym charakterze i złożoności w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania przedmiotowego warunku tj. polegającej na wymianie/modernizacji oświetlenia ulicznego o wartości minimum 150 000,00 zł brutto.
b) dysponowania przez Wykonawcę:
- jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektrotechnicznych.
- jedną osobą posiadającą uprawnienia D+E
- 2 osobami posiadającymi uprawnienia do prac pod napięciem na terenie działania ENERGA- OPERATOR Kalisz.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp według wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia tj.:
Dla części 1:
1) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według wzoru stanowiącego załącznik Nr 5a do SWZ.
Dla części 2:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty-według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według wzoru stanowiącego załącznik Nr 5b do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Pozostałe dokumenty, które należy dołączyć do oferty:
1) wypełniony formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
2) odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw
3) kosztorys ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
4) specyfikację opraw według wzoru, który znajduje się w załączniku nr 9 do SWZ.
5) Zobowiązanie podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca (jeżeli dotyczy) według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
Dla części 1: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
Dla części 2: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu:
przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 45 1020 2212 0000 5402 0027 6931.
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299).
4. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia należy przekazać w oryginale w postaci elektronicznej.
5. Oferta wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
6. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium następuje na zasadach określonych w art. 98 Ustawy.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o których mowa w pkt 7.1 ppkt 1), składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w sytuacjach określonych w § 11 wzoru umowy, stanowiącego załącznik Nr 6 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-20 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-20 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-19
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zadanie finansowane jest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w formie pożyczki.