Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„WYMIANA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY ŻURAWICA NA TECHNOLOGIĘ LED.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żurawica
1.3.) Oddział zamawiającego: GminaŻurawica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900329
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ojca Św. Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Żurawica
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-710
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zuragmina@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zurawica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„WYMIANA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY ŻURAWICA NA TECHNOLOGIĘ LED.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8624f1c1-2cdf-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233354
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004139/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 „WYMIANA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY ŻURAWICA NA TECHNOLOGIĘ LED.”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.zurawica.pl/przetargi/ogl_ust.htm
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1
i2rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie odanych)
(Dz.U.UE L119 z dnia4maja2016r.,str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1)administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Żurawica; 2) administrator wyznaczył Inspektora
Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem mail:daneosobowe@zurawica.pl.
3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1lit. c RODO w celu
związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4) odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74ustawyP.Z.P. 5) Pani/Pana
dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwaniaumowyprzekracza4lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana
danych
osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPF.I.271.15.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Wymiana oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Żurawica na technologię LED.”
na którą składają się:
1) wymiana opraw oświetleniowych (284 sztuk) na oprawy typu LED o mocy 70W, 50W oraz 35W wraz z wymianą wysięgników, wymianą uchwytów i zacisków oraz wymianą przewodu zasilającego oprawę oraz napowietrznego złącza bezpiecznikowego:
Minimalne parametry opraw:
współczynnik mocy > 0,95
skuteczność oświetlenia – min. 130 lm/W
barwa światła: 4000K
zasilanie 85-265V AC
CRI >75
żywotność (L80B10) >120 000h
klasa energetyczna A++
2) W przypadku wymiany opraw bez wyłączeń – opracowanie harmonogramu oraz instrukcji organizacji pracy w sieci dystrybucyjnej PGE Dystrybucja S.A. Oddział Zamość, w przypadku gdy niezbędne będzie wyłączenie urządzeń – zgłoszenie zaplanowanych prac do Centrum Dyspozytorskiego w Przemyślu,
3) Uzupełnienie numeracji słupów (wykonanie numeracji słupów poprzez nadanie im numerów),
4) Parametry wysięgników (m.in. długość) dobiera oferent w oparciu o wizytę w terenie
z pracownikiem Urzędu Gminy oraz obowiązujące przepisy techniczne.
5) Zdemontowane oprawy będące na majątku PGE Dystrybucja S.A. Wykonawca przekazuje do magazynu Rejonu Energetycznego Przemyśl natomiast oprawy będące na majątku Gminy Wykonawca przekazuje Gminie.
6) Inwentaryzacja nowych opraw po wymianie (złożenie 1 egzemplarza w formie elektronicznej w formacie pliku pdf lub docx oraz w formie papierowej do Zamawiającego oraz 1 egzemplarza w formie papierowej do PGE Dystrybucja S.A. wraz ze zgłoszeniem do odbioru)
4.2.6.) Główny kod CPV: 31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-22 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni