Wymiana oświetlenia ulicznego na energooszczędne typu LED na terenie Gminy Święc

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wymiana oświetlenia ulicznego na energooszczędne typu LED na terenie Gminy Święciechowa
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwięciechowa
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-11
  • ZamawiającyGmina Święciechowa
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-01
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Wymiana oświetlenia ulicznego na energooszczędne typu LED na terenie Gminy Święciechowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Święciechowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050712

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ułańska

1.5.2.) Miejscowość: Święciechowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-115

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 533 35 10

1.5.8.) Numer faksu: 65 529 95 48

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@swieciechowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.swieciechowa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana oświetlenia ulicznego na energooszczędne typu LED na terenie Gminy Święciechowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1a83380-2290-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00199204

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000836/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Wymiana oświetlenia ulicznego na energooszczędne typu LED na terenie Gminy Święciechowa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" oraz do „Formularza do komunikacji".
Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami jest: Aurelia Prałat: gospodarkaniskoemisyjna@swieciechowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektro-nicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i „Formularza do komunikacji" wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich prze-kazania na ePUAP. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców" lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Mini-strów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wy-magań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452) oraz rozporzą-dzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 202o r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz.U. poz 2415). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem sprawy określonym w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych została zawarta w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych została zawarta w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GN.271.20.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót przewidzianych do realizacji obejmuje wymianę istniejących opraw oświetleniowych na oprawy oświetleniowe ze źródłem światła LED na terenie Gminy w ilości 144 sztuki polegającej na dostawie i wymianie opraw oświetlenia ulicznego na oprawy LED.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w projekcie technicznym (Załącznik nr 9 do SWZ), w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót „STWIOR” (Załącznik nr 10 do SWZ) oraz w przedmiarach robót (Załącznik nr 11 do SWZ). Wymienione dokumenty są załącznikami niniejszej SWZ i wraz z nią są zamieszczone na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz internetowej stronie Zamawiającego bip.swieciechowa.pl. Dokumentacja projektowa jest istotnym elementem zamówienia i jakiekolwiek wymaganie zawarte
w tym dokumencie jest tak samo wiążące, jak gdyby występowało ono we wszystkich dokumentach. Wykonawca nie może wykorzystywać na swoją korzyść jakichkolwiek błędów lub braków
w dokumentacji projektowej, a o ich wykryciu winien bezzwłocznie powiadomić Zamawiającego, który zdecyduje o dokonaniu zmian lub uzupełnień. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje także świadczenie usługi konserwacji zmodernizowanych opraw w okresie udzielonej gwarancji jakości, zgodnie z zaleceniami zastosowanego sprzętu oświetleniowego według zestawienia: - wymiana niesprawnych lub uszkodzonych elementów opraw ulicznych, - czyszczenie kloszy opraw świetlnych z zewnątrz a w uzasadnionych wypadkach wewnątrz.
Wymgane parametry ogólne: ze względów estetycznych i dla ujednolicenia wyglądu instalacji oświetleniowej na całym oświetlanym obszarze, wymaga się aby oprawy danego rodzaju o różnych mocach posiadały jednakowy kształt (jedna rodzina opraw), 3.2 Parametry techniczne opraw: 1) oprawy drogowe: a) materiał korpusu: wysokociśnieniowy odlew aluminiowy malowany proszkowo na wy-brany kolor – preferowany kolor szary, b) klosz wykonany z hartowanego szkła o wytrzymałości mechanicznej min. IK08
c) szczelność komory optycznej i elektrycznej IP66, wymagany jest raport z badań szczel-ności pochodzący z akredytowanego laboratorium, d) oprawa montowana bezpośrednio na słupie lub wysięgniku o średnicy 60 mm, e) elementy mocujące oprawę na słupie (śruby, podkładki) muszą być wykonane ze stali nierdzewnej,
f) beznarzędziowy dostęp do komory osprzętu elektrycznego,
g) budowa oprawy pozwala na wymianę układu optycznego oraz modułu zasilającego, h) wymiana elementów układu optycznego bez konieczności wykonania połączeń lutowanych, i) oprawa wykonana w technologii LED, bryła fotometryczna kształtowana za pomocą płaskiej wielosoczewkowej matrycy LED, każda z soczewek matrycy emituje taką samą krzywą światłości, a całkowity strumień oprawy jest sumą strumieni poszczególnych soczewek, j) użyte w oprawie panele LED muszą spełniać wymagania normy EN 62471 „Bezpie-czeństwo fotobiologiczne lamp i systemów lampowych”, k) temperatura barwowa użytych diod – 4000K neutralny biały, l) wymagany wskaźnik oddawania barw źródeł LED Ra>=70, wymagany jest raport z ba-dań pochodzący z akredytowanego laboratorium,
m) utrzymanie strumienia świetlnego w czasie: 90% po 100 000h (zgodnie z IES LM-80 – TM-21), wymagany jest raport z badań pochodzący z akredytowanego laboratorium n) wartość wskaźnika udziału światła wysyłanego ku górze (ULOR) nie większa niż określona w Rozporządzeniu WE nr 245/2009, o) redukcja mocy (strumienia) musi odbywać się w sposób płynny przez zmniejszenie strumienia świetlnego wszystkich źródeł LED jednocześnie a nie przez wyłączanie po-szczególnych paneli LED w jednej oprawie,
p) oprawa wykonana w II klasie ochronności elektrycznej, znamionowe napięcie zasilania 230V/50Hz, współczynnik mocy oprawy >=0,93 dla znamionowego obciążenia, q) skuteczność świetlenia co najmniej 1251m/W, r) zakres temperatury otoczenia podczas pracy oprawy: od -30°C do +35°C, s) oprawa musi być oznakowana znakiem CE oraz posiadać deklarację zgodności, t) oprawa musi posiadać aktualny certyfikat akredytowanego ośrodka badawczego po-twierdzający wykonanie wyrobu zgodnie z Normami zharmonizowanymi z Dyrektywą LVD (PN-EN 60598-1/PN-EN 60598-2-3) oraz zachowanie reżimów produkcji i jej powtarzalności, zgodnie z Typem 5 wg ISO/IEC 17067, certyfikat ENEC+,
u) układ zasilający umożliwiający sterowanie sygnałem cyfrowym DALI lub 1,10V, za-programowanie co najmniej 5-ciu stopni autonomicznej redukcji mocy i strumienia świetlnego bez zewnętrznego sygnału sterującego, v) zaczep montażowy oprawy pozwalający co najmniej na regulację w zakresie: montaż na słupie 00 do +100, montaż na wysięgniku 00 do-200, w) oprawa powinna posiadać zabezpieczenie termiczne w punkcie panelu LED, pozwalają-ce na automatyczne ograniczenie prądu zasilania modułu, przy wzroście temperatury w punkcie krytycznym panelu LED;
2) oprawy parkowe: a) materiał korpusu: aluminium malowane proszkowo na wybrany kolor – wymagany kolor szary,
b) klosz wykonany z PC o wytrzymałości mechanicznej IK09, wymagany jest raport z ba-dań pochodzący z akredytowanego laboratorium, c) szczelność komory optycznej i elektrycznej IP66. Wymagany jest raport z badań szczel-ności pochodzący z akredytowanego laboratorium, d) oprawa montowana bezpośrednio na słupie o średnicy od fi 60mm do fi 76mm, e) elementy mocujące oprawę na słupie, (śruby, podkładki) muszą być wykonane ze stali nierdzewnej, f) budowa oprawy pozwala na wymianę układu optycznego oraz modułu zasilającego, g) wymiana elementów układu optycznego bez konieczności wykonywania połączeń lutowanych, h) oprawa wykonana w technologii LED, bryła fotometryczna kształtowana za pomocą płaskiej wielosoczewkowej matrycy LED. Każda z soczewek matrycy emituje taką sa-mą krzywą światłości, a całkowity strumień oprawy jest sumą strumieni poszczególnych soczewek, i) użyte w oprawie panele LED muszą spełniać wymagania normy EN 62471 „Bezpie-czeństwo fotobiologiczne lamp i systemów lampowych”, j) temperatura barwowa użytych diod z zakresu 3000K ( ciepły biały), k) wymagany wskaźnik oddawania barw źródeł LED Ra>=80. Wymagany jest raport z badań pochodzący z akredytowanego laboratorium, l) utrzymanie strumienia świetlnego w czasie: 90% po 100 000h (zgodnie z IES LM-80 - TM-21). Wymagany jest raport z badań pochodzący z laboratorium, m) wartości wskaźnika udziału światła wysyłanego ku górze (ULOR) nie większa niż określona w Rozporządzeniu WE nr 245/2009,
n) redukcja mocy (strumienia) musi odbywać się w sposób płynny przez zmniejszenie strumienia świetlnego wszystkich źródeł LED jednocześnie a nie przez wyłączanie po-szczególnych paneli LED w jednej oprawie, o) oprawa wykonana w II klasie ochronności elektrycznej, znamionowe napięcie zasilania 230V/50Hz, współczynnik mocy oprawy >=0,93 dla znamionowego obciążenia,
p) skuteczność świetlna dla opraw parkowych powyżej 130 lm/W,
q) zakres temperatury otoczenia podczas pracy oprawy: od -30°C do +35°C, r) oprawa musi być oznakowana znakiem CE oraz posiadać deklarację zgodności, s) oprawa musi posiadać aktualny certyfikat akredytowanego ośrodka badawczego potwierdzający wykonanie wyrobu zgodnie z Normami zharmonizowanymi z Dyrektywą LVD (PN-EN 60598-1/PN-EN 60598-2-3) oraz zachowanie reżimów produkcji i jej powtarzalności, zgodnie z Typem 5 wg ISO/IEC 17067, certyfikat ENEC+ , t) układ zasilający umożliwiający sterowanie sygnałem cyfrowym DALI lub 1,10V, za-programowanie co najmniej 5-ciu stopni autonomicznej redukcji mocy i strumienia świetlnego bez zewnętrznego sygnału sterującego, u) oprawa powinna posiadać zabezpieczenie termiczne w punkcie panelu LED, pozwalają-ce na automatyczne ograniczenie prądu zasilania modułu, przy wzroście temperatury w punkcie krytycznym panelu LED.
Zastosowane oprawy oświetleniowe, po obliczeniu, muszą spełniać parametry oświetleniowe wynikające z dokumentacji technicznej oraz STWiOR.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wymaga wykazania spełnienia tego warunku i odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie wymaga wykazania spełnienia tego warunku i odstępuje od opisu sposobu dokony-wania oceny spełnienia tego warunku. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie wymaga wykazania spełnienia tego warunku i odstępuje od opisu sposobu dokony-wania oceny spełnienia tego warunku. 4) zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej i zawodowej, jeżeli wykaże, że: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedno zamówienie w ramach wymiany opraw (dostaw
i montaż) oświetlenia ulicznego na oprawy LED w liczbie 42 szt. - z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat i miejsc wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz
z dowodami określającymi, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie. Zamawiający informuje, iż dostawa i montaż opraw oświetleniowych typu LED może występować jako odrębne zamówienie bądź też w ramach Inwestycji związanej z modernizacją, wymianą, budową/przebudową oświetlenia ulicznego, w zakresie której wystąpiła dostawa wraz z montażem określonej przez Zamawiającego ilości sztuk opraw oświetleniowych. b) dysponuje, zarówno na etapie udzielenia zamówienia, jak i jego realizacji:
1) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie robót będących przedmiotem zamówienia. Osoba ta będzie pełnić funkcję Kierownika Robót.
Zamawiający, określając wymogi dla osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj.Dz. U. z 2020 r., poz. 220 ). 2) minimum jedną osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne „D”, uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontu, montażu i kontrolno-pomiarowym: - urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, - sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego, - pomiarów do 1 kV, 3) co najmniej dwoma osobami posiadającymi ważne świadectwa kwalifikacyjne ,,E” uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontu i montażu:
- urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, - sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego.
c) Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej w zakresie dysponowania maszynami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, które wymaga Zamawiający, dotyczących:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w Rozdziale V ust. 2 pkt 4) SWZ:
a) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz pod-miotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawa została wykonana, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne odpowiednie dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu określa załącznik nr 5 do SWZ; b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia nie-zbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu określa załącznik nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo. 4. Wszelką korespondencję Zamawiający kieruje do pełnomocnika. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6. Dokumenty wspólne takie jak: formularz ofertowy, kosztorys, oświadczenie dot. rodzajów robót budowlanych wykonywanych przez poszczególne podmioty występujące wspólnie, składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 7. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z własnym oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ. Zamawiający, zgodnie z art. 445 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wypowiedzenia umowy na podstawie art. 456 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki Złożenie, zmiana, wycofanie oferty oraz komuni-kacja Zamawiającego z Wykonawcą następnie Formularz do złożenia, zmiany lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postę-powania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-11 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-09

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę renowację wanny - Leszno
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę renowację wanny. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI