Wymiana ogrodzenia o długości 543,4 mb przy Domu Pomocy Społecznej w Opolnicy, znajdującego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wymiana ogrodzenia o długości 543,4 mb przy Domu Pomocy Społecznej w Opolnicy, znajdującego się przy DK nr 8
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpolnica
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-11-13
  • ZamawiającyDOM POMOCY SPOŁECZNEJ
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-27
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00465495
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana ogrodzenia o długości 543,4 mb przy Domu Pomocy Społecznej w Opolnicy, znajdującego się przy DK nr 8

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891080291

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 58

1.5.2.) Miejscowość: Opolnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-256

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsopoplnica@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsopolnica.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana ogrodzenia o długości 543,4 mb przy Domu Pomocy Społecznej w Opolnicy, znajdującego się przy DK nr 8

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6779cfe-749f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00465495

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00066128/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymiana ogrodzenia o długości 543,4 mb przy Domu Pomocy Społecznej w Opolnicy, znajdującego się przy DK nr 8

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f6779cfe-749f-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
Adres strony prowadzonego postępowania:https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-f6779cfe-749f-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 14. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformę e- Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
15. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „ Komunikacja”.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/ wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości ( przycisk „ dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodne z ustawa Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/ wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/ podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.FK.2023.MK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącego ogrodzenia o długości 543,4 mb przy Domu Pomocy Społecznej w Opolnicy usytuowanego przy DK nr 8.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy obejmuje wykonanie robót budowlanych w szczególności:
1) Rozbiórkę ogrodzenia z wypełnieniem prętami skośnymi co 10 cm wysokości 1,5m w ramach n stalowych słupkach z ceownika 65x 45x 6mm o rozstawie 200 cm obsadzonych w gniazdach z kamienia i czapki betonowej R= 0,40- ogrodzenie w stronę Kłodzka 214m, ogrodzenie przy parkingu 53,40 m, ogrodzenie w stronę Barda 276m.
2) Transport złomu samochodem skrzyniowym z załadunkiem i wyładunkiem ręcznym na odległość 5km+ 5km
3) Rozbiórkę cokołu murowanego z kamienia: rozebranie czapy ogrodzenia z betonu żwirowego o grubości do 5 cm (3,56m³)
4) Rozebranie murów z kamienia o grubości 30-40 cm na zaprawie cementowej powyżej terenu ( 13,77 m³) – transport gruzu z terenu rozbiórki przy ręcznym załadunku i wyładunku ciągnikiem kołowym z przyczepą na odległość do 10 km
5) Wywóz gruzu poza teren budowy ( 6,88 m³)
6) Obsługa geodezyjna – geodezyjne wznowienie granic trasy wymiana ogrodzenia
7) Posadowienie ogrodzenia panelowego udostępnionego przez Zamawiającego
a) przęsło 250x1400 RAL 7016 antracyt, profil pionowy 15x15, profil poziomy 25x215 zakończenie grot na słupkach z kształtowników stalowych profil 60x40x2/H/2200 o rozstawie 2,5m i podmurówką typu C płyta pełna betonowa 200mm wibrowana ( 543,40mb),
b) zastrzały 40x60x2 słupków ogrodzenia przy skarpach- słupki h=100 w gruncie osadzone w betonie + zastrzały I= 200 (40 szt)
8) Uporządkowanie terenu przy ogrodzeniu:
a) ręczne przekopanie gleby na terenie płaskim w gruncie kat. III zadarnionym ( ogrodzenie w stronę Kłodzka 128,4m², ogrodzenie przy parkingu 16,02 m², ogrodzenie w stronę Barda 165,6m²)
b) rozścielenie ziemi urodzajnej ręcznie z transportem: taczkami na terenie płaskim ( 15,5m³) wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie kat. I-II z nawożeniem ( 312,02 m²)
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określone zostały w przedmiarze robót oraz opinii Konserwatora Zabytków.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wskaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał roboty budowlane polegające na budowie ogrodzeń lub/ i dokonaniu rozbiórek lub/i pracach murarskich o wartości 100.000,00 zł ( sto tysięcy złotych) brutto.
Za wykonanie zamówienia Zamawiający rozumie takie roboty, które zostały zrealizowane na rzecz podmiotu ( Zamawiającego/ Odbiorcy) w ramach danej umowy i odebrane przez ten podmiot, jako wykonane należycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwości przedstawionych danych, które będą wyszczególnione w ofercie.
b) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący potencjału osobowego, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe lub doświadczenie:
- co najmniej jedną osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika robót posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej.
Zmawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, stosownie do wymogów określonych w ustawie z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane ( tj Dz. U. z 2021r. Z pózn. zm). Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. W sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz. U. z 2019r. Poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane obywatelom Państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. O zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Z 2021r., poz. 1646).
c) Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej w zakresie dysponowania maszynami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zgodnie z treścią art. 454 i art. 455 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie:
1) zmiany terminu zakończenia zamówienia podstawowego wskutek zaistnienia okoliczności spowodowanych:
a) niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi nie pozwalającymi na prowadzenie prac oraz uniemożliwiającymi zapewnienie odpowiedniej jakości wykonywania robót, w szczególności: ciągłe opady atmosferyczne, niska lub wysoka temperatura powietrza, zapisanych w dzienniku budowy oraz potwierdzonych pomiarami meteorologicznymi,
b) działaniami siły wyższej rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niezależne od działania obu stron umowy, których strony nie mogły przewidzieć i nie mogły mu przeciwdziałać np.: powódź, trąba powietrzna, huragan,
c) wystąpieniem przeszkód w gruncie, w tym: niewybuchów, wykopalisk, niezinwentaryzowanych sieci, przeszkód geologicznych,
d) wystąpieniem robót koniecznych, zapis dotyczy również wypadków drogowych powstałych w strefie robót,
e) rezygnacji z części robót na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia,
2. zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu Stron Umowy,
3. zmianą przepisów o podatku od towarów i usług,
4. przekształceniem firmy, zmiany nazwy firmy,
5. zmianą kierowników robót budowlanych i instalacyjnych w sytuacjach niezależnych od Wykonawcy,
6. zmiany składu Wykonawców wspólnie realizujących Umowę jest możliwa jedynie w przypadku:
- śmierci osoby fizycznej realizującej umowę wspólnie z Wykonawcą,
- prawomocnego orzeczenia sądu o likwidacji bądź upadłości przedsiębiorstwa realizującego umowę wspólnie z Wykonawcą.
7. zmiany danych adresowych i teleadresowych dotyczących stron umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-13 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma budowlana zatrudni do budowy domów jednorodzinnych samodzielne brygady - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Firma budowlana zatrudni do budowy domów jednorodzinnych samodzielne brygady. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Dostawa szafy rack
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI