Wymiana dźwigu osobowego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa SOR w Wyszkowie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wymiana dźwigu osobowego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa SOR w Wyszkowie z wyposażeniem wraz z wymianą dźwigu przy SOR.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWyszków
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-12-17
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-09
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00307926
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wymiana dźwigu osobowego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa SOR w Wyszkowie z wyposażeniem wraz z wymianą dźwigu przy SOR.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308726

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Komisji Edukacji Narodowej 1

1.5.2.) Miejscowość: Wyszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29-743-76-11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@szpitalwyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalwyszkow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana dźwigu osobowego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa SOR w Wyszkowie z wyposażeniem wraz z wymianą dźwigu przy SOR.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0827eda-58e9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307926

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.szpitalwyszkow.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych, oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415). Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych (nie dotyczy składania ofert) za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w SWZ adres e-mail. Zgodnie z art. 67 ustawy Pzp Zamawiający podaje wymagania związane z korzystaniem ze środków komunikacji elektronicznej: 1) stały dostęp do sieci Internet; 2) posiadanie konta na ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje nt. RODO znajdują się w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje nt. RODO znajdują się w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DEZ/Z/341/ZP-33/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Wymiana dźwigu osobowego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa SOR w Wyszkowie z wyposażeniem wraz z wymianą dźwigu przy SOR (w tym dokumentacja projektowa + pozwolenia) – Etap I wymiana dźwigu przy SOR”.
2. Zamówienie obejmuje:
1) demontaż istniejącego oraz dostawa i montaż nowego (rok produkcji min 2021 r.) dźwigu osobowego 4 przystankowego z napędem elektrycznym o udźwigu min 1425/19 osób, zgodnie z PFU)
2) Maksymalny okres wyłączenia dźwigu z eksploatacji - 6 tygodni.
3) opracowanie instrukcji eksploatacji i konserwacji zamontowanego dźwigu,
4) wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych, dostawa, montaż i uruchomienie dźwigu nowego, opracowanie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie wszystkich wymaganych pozwoleń
i decyzji dopuszczających dźwig do użytkowania, w tym Protokół Dopuszczenia Urządzenia Dźwigowego do Eksploatacji z Urzędu Dozoru Technicznego.
3. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 3 oraz PFU – Załącznik nr 2.
4. Zamawiający określa minimalny okres gwarancji na 36 miesięcy licząc od dnia podpisania Protokołu odbioru końcowego.
36 miesięcy licząc od dnia podpisania Protokołu odbioru końcowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

42416100-6 - Windy

43322000-6 - Urządzenia do demontażu

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

Kryterium Waga kryterium
C - Cena 60 %
G - Okres gwarancji 10 %
S - Skrócenie terminu wyłączenia z użytkowania 10 %
N - Rodzaj napędu elektrycznego dźwigu 10 %
K - Rodzaj kabiny 10 %

2. Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:

L.p. Wzór
1 Cena (C) 60% – (maximum 60 pkt.).
Wartość punktowa dla kryterium cena jest wyliczana według wzoru:


C min
C = ────────────── x 60
C of

C – liczba punktów ocenianej oferty (do drugiego miejsca po przecinku)
C min – najniższa cena spośród oferowanych
C of – cena z ocenianej oferty
2 Okres gwarancji (G) 10% – (maximum 10 pkt.).
Wartość punktowa dla kryterium okres gwarancji jest wyliczana według wzoru:

Gwarancja równa lub wyższa niż 48 miesięcy – 10 pkt.

Zamawiający określa minimalny okres gwarancji na 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
Zamawiający wymaga podania terminu gwarancji wyłącznie w pełnych miesiącach.
3 Skrócenie terminu wyłączenia dźwigu z użytkowania (S) 10% – (maximum 10 pkt.).
Wartość punktowa dla kryterium okres wyłączenia dźwigu z użytkowania jest wyliczana według poniższej punktacji:

Zaoferowanie maksymalnego terminu wyłączenia – 6 tygodni – 0 pkt.
Skrócenie terminu o 1 tydzień (wyłączenie dźwigu z eksploatacji przez 5 tygodni) – 5 pkt.
Skrócenie terminu o 2 tygodnie lub więcej (wyłączenie dźwigu z eksploatacji przez nie więcej niż 4 tygodnie) – 10 pkt.

Oferty z terminem wyłączenia dźwigu z eksploatacji powyżej 6 tygodni będą podlegały odrzuceniu.

4 Rodzaj napędu elektrycznego dźwigu (N) 10% – (maximum 10 pkt.).
Wartość punktowa dla kryterium rodzaj napędu dźwigu jest wyliczana według poniższej punktacji:

Zaoferowanie napędu elektrycznego linowego – 10 pkt.
Zaoferowanie napędu elektrycznego pasowego – 5 pkt.

5 Rodzaj kabiny (K) 10% – (maximum 10 pkt.).
Wartość punktowa dla kryterium rodzaj napędu dźwigu jest wyliczana według poniższej punktacji
Wykonanie kabiny ze stali nierdzewnej austenitycznej – 10 pkt.
Wykonanie kabiny ze stali nierdzewnej ferrytycznej – 5 pkt.

6 Sumaryczna liczba punktów zostanie zaliczona dla każdej oferty oddzielnie
z wzoru:
S = C+G+S+N+K
- S: łączna ocena punktowa przyznana Wykonawcy
- C: liczba punktów w kryterium Cena
- G: liczba punktów w kryterium Okres gwarancji
- S: liczba punktów w kryterium Skrócenie terminu wyłączenia dźwigu z użytkowania
- N: liczba punktów w kryterium Rodzaj napędu elektrycznego dźwigu
- K: liczba punktów w kryterium Rodzaj kabiny

3. Wyniki obliczeń zaokrąglane będą do dwóch miejsc po przecinku, wg powszechnie obowiązujących zasad matematycznych.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym
w ustawie prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania niniejszej SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą, tj. według przyjętych kryteriów oceny ofert, uzyskała najwyższą liczbę punktów „S”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wyłączenia z użytkowania

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rodzaj napędu elektrycznego dźwigu

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rodzaj kabiny

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XIV SWZ
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego:
a) warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
b) warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
c) warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
d) warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy biorący udział w postępowaniu wykazali, że
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali minimum 2 roboty budowlane polegającą na budowie/wymianie dźwigu o udźwigu co najmniej 1000 kg na kwotę, co najmniej 250 000,00 zł brutto.
Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie Załącznika nr 10 wraz z referencjami.
2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia, w tym w szczególności osobami z uprawieniami budowlanymi do kierowania robotami:
a) co najmniej 1 osobę posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV.
b) co najmniej 1 osobę posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych o napięciu do 1kV.

Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych uznaje uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych, a także zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) oraz na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. 2020 r. poz. 220 ze zm.).
Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie Załącznika nr 11 wraz z kopiami dokumentów potwierdzającymi posiadane uprawnienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy dotyczące nie podleganiu wykluczeniu oraz spełnia warunków udziału w postępowaniu stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy dotyczące nie podleganiu wykluczeniu oraz spełnia warunków udziału w postępowaniu stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Załącznik nr 10 – Wykaz robót budowlanych wraz z referencjami,
2) Załącznik nr 11 –Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zarodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia.
3) Broszury, specyfikacje sprzętu wystawione przez producenta bądź potwierdzone przez producenta.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) Załącznik nr 10 – Wykaz robót budowlanych wraz z referencjami,
2) Załącznik nr 11 –Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zarodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia.
3) Broszury, specyfikacje sprzętu wystawione przez producenta bądź potwierdzone przez producenta.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz oferty – Załącznik nr 2 do SWZ,
2) (jeżeli dotyczy) - Oświadczenie – Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia – Załącznik nr 7 do SWZ,
3) Wykaz robót – Załącznik nr 10 do SWZ + referencje lub inne dokumenty,
4) Wykaz osób - Załącznik nr 11 do SWZ + kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje,
5) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w tym podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale albo w kopii poświadczonej notarialnie. Kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego,
6) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale albo
w kopii poświadczonej notarialnie,
7) (jeżeli dotyczy) Wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa.
8) Broszury, specyfikacje sprzętu wystawione przez producenta bądź potwierdzone przez producenta,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu, albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o których mowa w ust. 3, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które części zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy zostało zawarte w Formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we „Wzorze umowy”, stanowiącym Załącznik nr 12 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty
w zakresie uregulowanym we „Wzorze umowy” – Załącznik nr 12 do SWZ.
4. Zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-17 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę budynku usługowego - Jagodne
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę budynku usługowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI