Wymiana dźwigu łóżkowego w pawilonie nr 8 wraz z towarzyszącymi robotami budowlano...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wymiana dźwigu łóżkowego w pawilonie nr 8 wraz z towarzyszącymi robotami budowlano - instalacyjnymi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-06-16
  • ZamawiającySzpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Smodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-01
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00070589
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana dźwigu łóżkowego w pawilonie nr 8 wraz z towarzyszącymi robotami budowlano - instalacyjnymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Smodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011035381

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: M. Kasprzaka 17

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-211

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 38-94-902, 22 38-94-859 lub 22 38-94- 808

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@wolski.med.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolski.med.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana dźwigu łóżkowego w pawilonie nr 8 wraz z towarzyszącymi robotami budowlano - instalacyjnymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb745601-bd32-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070589

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020586/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymiana dźwigu łóżkowego w pawilonie nr 8 wraz z towarzyszącymi robotami budowlano - instalacyjnymi

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-ProPublico.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-ProPublico.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami Rozdziału XIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
1) Administratorem Państwa danych osobowych jest Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej z siedzibą przy ul. M. Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@wolski.med.pl;
3) Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej ustawa Pzp.
4) Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych). odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą również osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1) Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; w przypadku zamówień realizowanych w ramach projektów (np. współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej) przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków;
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do realizacji ww. celu. Konsekwencje niepodania danych określa ustawa Pzp;
4) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EP/13/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigu łóżkowego w pawilonie 8 wraz z towarzyszącymi robotami budowlano-instalacyjnymi, polegających na demontażu dźwigu hydraulicznego o nr rej N3127003447, dostawie i montażu nowego dźwigu elektrycznego, zgodnego z dyrektywą dźwigową 2014/33/UE wraz z uzgodnieniami wszystkich niezbędnych projektów i odbiorami przez Urząd Dozoru Technicznego.

W ramach zadania przewiduje się:
- wykonanie dokumentacji projektowej, w tym projektu budowlano-wykonawczego w zakresie architektonicznym, konstrukcyjnym, elektrycznym, ppoż., w celu spełnienia aktualnych przepisów dla urządzeń dźwigowych, w tym uwzględniającego zapisy ekspertyzy pożarowej z roku 2009, postanowienia PSP z dnia 07.04.2010 roku oraz przepisy UDT wraz uzyskaniem wszystkich niezbędnych opinii i uzgodnień w czasie nie dłuższym niż 6 tygodni od daty podpisania umowy.
- wykonanie wszelkich ekspertyz oraz dokumentacji niezbędnych z punktu widzenia celu i wymogów producenta instalowanego urządzenia,
- demontaż istniejącego dźwigu hydraulicznego produkcji Schindler nr H-117 wytworzonego w 1996 roku o udźwigu 1600 kg/21 osób obsługującego 3 przystanki. Jest to dźwig pracujący w systemie SIMPLEX posiadający maszynownię górną, posiadający przystanek podstawowy przelotowy usytuowany na poziomie 0, umożliwiający wejście do windy bez konieczności pokonywania schodów z zewnątrz oraz drzwi ppoż. przed drzwiami przystankowymi dźwigu na piętrach parter, I-piętro i II- piętro z wszystkimi innymi niezbędnymi pracami budowlanymi,
- wykonanie robót budowlano-instalacyjnych na podstawie opracowanego projektu budowlano-wykonawczego, w tym m.in. remont szybu dźwigowego, fragmentu korytarza na każdej kondygnacji po zdemontowanych drzwiach oraz pomieszczenia maszynowni
- dostawę i montaż nowego dźwigu elektrycznego służącego do przewozu osób, łóżek szpitalnych i noszy ratowniczych, zgodnego z dyrektywą dźwigową 2014/33/UE ,
-montaż drzwi ppoż. do pomieszczenia maszynowni dźwigu,
- Demontaż trzech par drzwi na każdej kondygnacji budynku zlokalizowanych przed wejściem do dźwigu,
- Wykonanie na każdej kondygnacji budynku portalu ze stali nierdzewnej z umieszczeniem pietrowskazywacza i panelu sterowania na tym portalu
- zabezpieczenie do wys. 1,50 m wnęki wejściowej do drzwi dźwigowych na każdej kondygnacji z okładziny odpornej na zarysowania i uderzenia np. Acrovyn
- przygotowanie zainstalowanego dźwigu do odbioru przez UDT oraz uczestnictwo w tym odbiorze z pokryciem wszystkich niezbędnych wymagań i kosztów.
Opis przedmiotu zamówienia Załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

42416100-6 - Windy

42416130-5 - Windy mechaniczne

43322000-6 - Urządzenia do demontażu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyliczenia punktacji w kryterium ”cena” według następującego wzoru
Kryterium nr 1 - Cena (koszt) – 60%
Liczba punktów = (Cmin/Cof ) * 60
gdzie:
Cmin - najniższa cena brutto spośród wszystkich badanych ofert;
Cof - cena brutto oferty badanej

Kryterium nr 2 - Termin gwarancji - 20 %
Wartość punktowa termin = T n / T max x 100 pkt x 20%
gdzie: T min - termin maksymalny, T n - termin badanej oferty.

Termin gwarancji (min. 60 m-cy – max. 84 m-cy).
Zamawiający będzie liczył termin wg. n/w zasad: punktowany termin minimalny wynosi 60 m-cy. Punktowany maksymalny termin gwarancji wynosi 84 m-cy.
Gwarancja może być podana tylko w pełnych miesiącach. Zaproponowanie terminu gwarancji krótszego niż 60 miesięcy skutkuje odrzuceniem oferty.

Kryterium nr 3 - Podjęcie działań przez Wykonawcę zmierzających do usunięcia awarii - 10 %
Wartość punktowa czas = CZ min / CZ n x 100 pkt x 10%
gdzie: CZ min - wartość pkt. za czas minimalny, CZ n - wartość pkt. za czas badanej oferty.
Czas wykonania (min. 0,5 godz. – max. 2 godz.).
Zamawiający będzie liczył czas wykonania wg n/w zasad: punktowany czas minimalny wynosi 0,5 godz. Punktowany maksymalny czas wynosi 2 godz.

Kryterium nr 4 - Usunięcie wad i usterek od momentu zgłoszenia
Wartość punktowa czas = CZ min / CZ n x 100 pkt x 10%
gdzie: CZ min - wartość pkt. za czas minimalny, CZ n - wartość pkt. za czas badanej oferty.
Czas wykonania (min. 12 godz. – max. 96 godz.).
Zamawiający będzie liczył czas wykonania wg. n/w zasad: punktowany czas minimalny wynosi 12 godz. Punktowany maksymalny czas wynosi 96 godz. Czas wykonania może być podany tylko w pełnych godzinach .

Zamawiający uzna za najkorzystniejszą tę ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów (po zsumowaniu punktów we wszystkich ) czyli ofertę przedstawiającą najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów.
Badana oferta otrzyma zsumowaną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów (zgodnie z zasadą, iż jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest równa 5 lub więcej to zaokrąglenie następuje w „górę”, jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5 to zaokrąglenie następuje w „dół”).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Podjęcie działań przez Wykonawcę zmierzających do usunięcia awarii

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Usunięcie wad i usterek nastąpi do (max. 96 godzin) godz. od momentu zgłoszenia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Aktualne uprawnienia zakładu do wytwarzania, modernizacji, napraw urządzeń dźwigowych podlegających dozorowi technicznemu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
posiada opłaconą polisą, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że:
4.1. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą montaż lub wymianę dźwigu osobowego, o wartości umowy nie mniejszej niż 300.000,00 złotych brutto.
4.2. co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, montażu i kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną, o napięciu nie wyższym niż 1kV, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 nr 89 poz. 828 ze zm.),
4.3. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie , tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;
4.4. co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, montażu i kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1kV, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 nr 89 poz. 828 ze zm.),
4.5. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3) Aktualne uprawnienia zakładu do wytwarzania, modernizacji, napraw urządzeń dźwigowych podlegających dozorowi technicznemu.
4) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł.
5) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie sporządzonego zgodnie (załącznik nr 7 do SWZ).
6) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ.
Pozostałe zapisy zgodnie z Rozdziałem IX SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3) Aktualne uprawnienia zakładu do wytwarzania, modernizacji, napraw urządzeń dźwigowych podlegających dozorowi technicznemu.
4) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł.
5) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie sporządzonego zgodnie (załącznik nr 7 do SWZ).
6) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ.
Pozostałe zapisy zgodnie z Rozdziałem IX SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania:
1) Wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SWZ.
2) Oświadczenie poświadczające, że użyte wyroby posiadają deklarację zgodności producenta oraz certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną zgodnie z dyrektywą 93/42/EW/G,
3) Oświadczenie poświadczające, że użyte wyroby są zgodne z Dyrektywą dźwigową 2014/33/UE, oraz PN-EN 81.20/50;
4) Dokumentacji technicznej w języku polskim z parametrami technicznymi przedmiotu zamówienia, umożliwiającego weryfikację zgodności oferowanego produktu z wymaganiami zamawiającego określonymi w SWZ.
5) Dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest autoryzowanym dystrybutorem oferowanego zespołu dźwigów oraz posiada autoryzację producenta do świadczenia usług serwisowych, w tym do dostawy i instalacji oryginalnych części zamiennych na terenie Polski.
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Postanowienia dot. uzupełnienia nie dotyczą szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ– dokument ten musi bezwzględnie zostać załączona do oferty.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania:
1) Wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SWZ.
2) Oświadczenie poświadczające, że użyte wyroby posiadają deklarację zgodności producenta oraz certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną zgodnie z dyrektywą 93/42/EW/G,
3) Oświadczenie poświadczające, że użyte wyroby są zgodne z Dyrektywą dźwigową 2014/33/UE, oraz PN-EN 81.20/50;
4) Dokumentacji technicznej w języku polskim z parametrami technicznymi przedmiotu zamówienia, umożliwiającego weryfikację zgodności oferowanego produktu z wymaganiami zamawiającego określonymi w SWZ.
5) Dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest autoryzowanym dystrybutorem oferowanego zespołu dźwigów oraz posiada autoryzację producenta do świadczenia usług serwisowych, w tym do dostawy i instalacji oryginalnych części zamiennych na terenie Polski.
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Postanowienia dot. uzupełnienia nie dotyczą szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ– dokument ten musi bezwzględnie zostać załączona do oferty.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na wypełnionym Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-16 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-16 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-15

2021-06-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont sztachet drewnianych- Raszyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont sztachet drewnianych. Ogrodzenie ma 18 lat, w tym czasie były 2 remonty. Ok 120 mb ogrodzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa mleka i jego przetworów
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Utrzymanie potoków na terenie NW Oświęcim
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Przebudowa kotłowni gazowej znajdującej się w budynku Urzędu Gminy”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja zaplecza kuchennego w Publicznym Przedszkolu nr 8 w Kluczborku
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI