Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wymiana części niesprawnych punktów poboru gazów medycznych oraz uzupełnienie brakujących punktów na Oddziałach Szpitalnych wraz z wymianą łączników butlowych O2 - w związku z COVID-19
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292209
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juraszów 7/19
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-479
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: watral@lutycka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lutycka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana części niesprawnych punktów poboru gazów medycznych oraz uzupełnienie brakujących punktów na Oddziałach Szpitalnych wraz z wymianą łączników butlowych O2 - w związku z COVID-19
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-140cdcdf-2852-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00325324
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00053944/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.31 Wymiana części niesprawnych punktów poboru gazów medycznych oraz uzupełnienie brakujących punktów na Oddziałach Szpitalnych wraz z wymianą łączników butlowych O2
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.lutycka.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z rozdziałem 13 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZW/DZP/49/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana części niesprawnych punktów poboru gazów medycznych oraz uzupełnienie brakujących punktów na Oddziałach Szpitalnych wraz z wymianą łączników butlowych O2 - w związku z COVID-19
4.2.6.) Główny kod CPV: 50512000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji zaworów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
24111500-0 - Gazy medyczne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 44 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z rozdziałem 21 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zdolność techniczna lub zawodowa:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży Zamawiającemu:
- wdrożony system ISO 13485 w zakresie projektowania, montażu
oraz atestacji instalacji gazów medycznych
- aprobatę CE lub inaczej certyfikacji CE dla sprzedawanego wyrobu medycznego, którą może wydać jedynie Jednostka Notyfikowana
,tj. Prace mają zostać wykonane przez firmę posiadającą certyfikację pozwalającą na naprawę i montaż instalacji gazów medycznych PN-EN ISO 13485 , PN-EN ISO 9001, Certyfikat CE .
Zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych z dnia 20.05.2010 (Dz.U.
nr 107 poz. 679 z 2010r.) oraz Dyrektywą Rady 93/42/EWG Załącznik II (b.p.4) / 93/42/EEC (w.o.4) z dnia 14 czerwca 1993 r. i zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 05.11.2010 (Dz.U. nr 215
poz 1416) " System rurociągowy do gazów medycznych" jest wyrobem medycznym klasy IIb. Każdy wyrób medyczny wprowadzony do używania, zgodnie art. 11 Ustawy o Wyrobach Medycznych musi być oznaczony znakiem CE i zgodnie z art. 58 Ustawy o Wyrobach Medycznych musi
być zgłoszony do Rejestru Wyrobów Medycznych
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:
1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu
oraz brak podstaw wykluczenia - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ
2. Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ
3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy)
4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeśli dotyczy)
5. KRS 2) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu
6. Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy (Dokumenty podmiotów zagranicznych)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z rozdziałem 12 SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-08 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę, wraz z załącznikami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-08 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: Realizacja Umowy odbędzie
się w terminie do 6 tygodni licząc od dnia zawarcia Umowy, przy czym w ww. terminie Wykonawca zrealizuje wszelkie świadczenia wynikające z Umowy.